Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [LV] Latvijos geležinkeliai

    Jei jau išėjo kalba apie Rygos geležinkelio stoties sutvarkymą, įdėsiu nuotraukų (kol kas iš jos prieigų).

    Šiuos namus mato traukinio keleivis, išeinantis iš gel. stoties. Deja, traukiniai Vilniaus - Ryga seniai nebekursuoja.




    Stoties bokštas ir ir parduotuvė Origo, užstojanti senesnės statybos centrinį paštą.






    Tarpukaryje dalis peronų buvo ne ant sankasos, o dabartinės stoties aikštės vietoje (perfotografuota iš geležinkelio muziejaus nuotraukos).



    Tas reikalas dabar atrodo taip:
    Paskutinis taisė Romas; 2010.07.21, 07:31. Priežastis: Kopija iš temos "Ryga / Rīga"

    #2
    Stoties aikštė













    Stoties viduje








    Peronas. Čia niekas nepakito nuo sovietų laikų






    Paskutinis taisė Romas; 2010.07.21, 07:31. Priežastis: Kopija iš temos "Ryga / Rīga"

    Comment


      #3
      Gerai sutvarkyta, nes anksciau tai buvo baisu ieiti

      Comment


        #4
        [LV] Geležinkeliai Latvijoje

        Pasirodo panašiai manau ne tik aš .
        Savaitgalį teko lankytis Latvijoje ir, kas be ko, važiuoti traukiniu. Traukiniai Latvijoj - sausakimši (nors gyventojų milijonu mažiau). Ypač Tukums kryptimi (nes daug kas važiuoja į Jūrmalą). 6 vagonų električkoj vietos atsisėsti nerasi, o ir stovimą vietą rastum tik tamboruose... Prie kiekvienos kasos sekmadienį eilės buvo bent po 50 - 70 žmonių.
        Bilietai - pigesni nei Lietuvoj.
        Aišku, Latvijoje litoks ir geležinkelių tinklas, bet pasimokyti yra iš ko. Apskritai, susidarė įvaizdis, kad geležinkeliai ten daugiau orientuoti į turizmą nei Lietuvoj. Stoties informacijoj nemokamai gauni žemėlapių.
        O pas mus eilinį kartą stenama, kaip nuostolinga. Ir kas keičiausia, kad nuostolingumui išpręsti matoma viena išeitis - trumpinti ar nutraukti maršrutus.
        Beje, Latvijoj neteko matyti nė vieno suklerusio D1 .
        Tiesa, latviuose kai kas pasirodė juokinga. Pvz., kondukrotius perkantiems bilietus traukinyje juos išrašo ranka, tušinuku. Sakyčiau primityvoka ir labai giaštamas laikas (per 5 stoteles šiaip ne taip perėjo tris vagonus ).

        Comment


          #5
          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
          Beje, Latvijoj neteko matyti nė vieno suklerusio D1 .
          Nes turi savo DR1A...
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            [LV] Geležinkeliai Latvijoje

            Naujienos is Latvijos geležinkelių:

            Joint Stock Company Pasažieru vilciens (PV) informs that from 1 September 2008 it is planned to re-open the train route Riga-Ventspils for passenger transportations.
            The route from Riga to Ventspils will be re-opened in conformity with government order.
            In this route there will be running an express train that will stop at Sloka, Tukums-1, Kandava, Sabile, Stende and Ugāle stations.
            There will be running trains with enhanced comfort level and with numbered seats, as it is in the route Riga-Liepāja and Riga-Rēzekne. TV sets and coffee machines will be provided in the couches for passenger convenience. It will take approx. 2 hours and 45 minutes to go by modernized train from Riga to Ventspils. Passenger transportations by rail from Riga to Ventspils were closed in 2001.
            Nemokantiems angliškai:
            Joint Stocko kompanija Pasažieru vilciens (PV) (keleivių gabenimas berods lietuvkiškai) informuoja, kad nuo 2008 m. rugsėjo 1 d. yra planuojama vėl atnaujinti keleivinių traukinių eismą maršrutu Ryga - Ventspilis.
            Maršrutas bus atnaujintas, gavus vyriausybės patvirtintą nutarimą (įsakymą).
            Šiuo maršrutu važiuos greitasis traukinys, kuris stos Sloka, Tukums-1, Kandava, Sabile, Stende and Ugāle stotyse.
            Maršrutu važiuos aukštesnės klasės traukinys su numeruojamomis vietomis, kokios dabar yra maršrutuose Ryga - Liepoja ir Ryga - Rezeknė.
            Keleivių patogumui vagonuose bus įrengti televizoriai ir kvaos automatai.
            Modernizuotu traukiniu iš Rygos į Ventspilį kelionė truks apie 2 val. 45 min. Keleivinių traukinių eismas, amršrutu Ryga - Ventspilis buvo nutrauktas 2001 m.

            Va, kaip tavrkosi braliukai !

            Comment


              #7
              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              ...Keleivinių traukinių eismas, amršrutu Ryga - Ventspilis buvo nutrauktas 2001 m.
              iki 2001 traukinys Ryga - Ventspilis ejo kitu marsrutu (per Jelgava)... o dabar planuoja per Jurmala.

              Comment


                #8
                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                iki 2001 traukinys Ryga - Ventspilis ejo kitu marsrutu (per Jelgava)... o dabar planuoja per Jurmala.
                Senuose tvarkaraščiuose randu Rygos-Ventspilio maršrutą ėjusį per Jurmalą. Vėliau buvo panaikintas priemiestinis maršrutas Ryga-Jelgava-Tukums, ir aplinkiniu keliu per Jelgavą pravestas maršrutas iš Rygos į Ventspilį.
                Vietovėse tarp Jelgavos ir tukums būti tekę, ir susidaro įspūdis, kad keleivių toje atkarpoje būtų mažai. Kas kita per Jurmalą: iš Rygos į šio kurorto stotis elektriniai traukiniai važinėja pilni (ypač vasarą).
                Kad atnaujinamas maršrutas Ryga-Ventspils ir jau anksčiau atnaujintas Ryga-Liepaja, yra gerai. Nes menkas šalies geležinkelių prestižas, jei nėra keleivinio susisiekimo tarp šalies sostinės ir pajūrio miestų.
                Išnykus Lietuvos-Latvijos pasienio kontrolei, abiejų šalių geležinkelininkams garbinga būtų susitarti ir atnaujinti tokius maršrutus kaip Ryga-Mažeikiai-Skuodas-Klaipėda, Vilnius-Kaunas-Ryga, Vilnius-Daugpilis, Šiauliai-Daugpilis.
                Paskutinis taisė Vitas; 2008.01.06, 22:53.

                Comment


                  #9
                  Vakar buvau Rygoje, tai is ten per para isvyksta tik 4 tarptautiniai traukiniai, du i Maskva, vienas i St.Peterburga ir vienas (vienintelis per Lietuva) i Ukraina (Truckavec). Priemiestiniu ir tarpmiestiniu tikrai daug.

                  Comment


                    #10
                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Šiandien parsūtysiau tarnybinę grafikų knygelę iš Rygos, Latvijos geležinkelių. Kaip ne keista, yra traukinių Vilnius - Ryga, Riga- Simferopolis, Riga - Truksavecas grafikai... O taip pat idėti ir Vilniaus stoties grafikai - Vilnius - Šeštokai - Varšava.
                    Ar yra ir rugsėjo 1 d. planuojamo Rygos-Venstspilio traukinio grafikas?

                    Comment


                      #11
                      Tai yra. Tik nežinau kiek tikslus. Nes vienur rašo, kad du traukiniai per dieną, čia gi vienas.

                      Comment


                        #12
                        Kadangi ką tik iš lativjos, tai su latvisi diskotavome tokia tema - kas geriau Luganso remotorizacija ar lietuvių. Latviai nusprendė išbandyti vieną lokomotyvą remotorizuoti Luganske (Ukraina), pakeičiant rusišku varikliu, o kitą Catepillar varikliu Lietuvoje, Rezultate sako, kad Lugansko variantas geriau pasiteisino. Sako, su catepillar variklis viskas ok, bet pagalbiniai įrenginiai stringa ir jis daugiau remonte būna... Taigi...

                        Comment


                          #13
                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Kadangi ką tik iš lativjos, tai su latvisi diskotavome tokia tema - kas geriau Luganso remotorizacija ar lietuvių. Latviai nusprendė išbandyti vieną lokomotyvą remotorizuoti Luganske (Ukraina), pakeičiant rusišku varikliu, o kitą Catepillar varikliu Lietuvoje, Rezultate sako, kad Lugansko variantas geriau pasiteisino. Sako, su catepillar variklis viskas ok, bet pagalbiniai įrenginiai stringa ir jis daugiau remonte būna... Taigi...
                          Dažniau tai dažniau, bet o remontų sudėtingumas irgi gal skiriasi?

                          Comment


                            #14
                            Dar viena maža avarija:

                            http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=EN#picture
                            Flickr

                            Comment


                              #15
                              LV: Geležinkeliai Latvijoje

                              Net keista, kad iki šiol nebuvo temos apie kaimyninės Latvijos geležinkelius. Tiems, kas labiau domisi ar domėsis: http://www.ldz.lv Čia mano ne pati šviežiausia naujiena, tačiau ji tebūnie mažas akmenukas į LG daržą.

                              Latvijos geležinkeliais ketina skirti 1,5 mlrd. latų infrastruktūros modernizacijai

                              Latvijos geležinkeliais (Latvijas dzelzcels) iki 2020 m. ketina skirti 1,5 mlrd. latų infrastruktūros modernizacijai. Investicijos padės padidinti geležinkelių pralaidumą iki 100 mln.t per metus.
                              Pralaidumo didinimas susijęs su ambicingais Latvijos jūrų uostų planais. 2010 Ventspilio jūrų uostas geležinkelias transportuojamus krovinių srautus padidinti iki 47 mln. t per metus. Rygos uostas – 31 mlm.t, Liepojos – 10 mln. t. Tuo būdu bendras srautas sudarytų 88 t. Maksimalus krovinių srautas geležinkeliais Latvijoje šiuo metu yra apie 60 mln. t per metus. Uostų planai siejami su konteineriais bei kroviniais iš Azijos. Tuo tarpu ekspertai perspėję, kad uostam neverta pervertinti savo galimybių – geležinkelių pralaidumas nelabai ką duos be Rusijos ir Baltarusijos geležinkelių modernizavimo. 2007 m. geležinkelių infrastruktūros plėtrai buvo skirta 35,1 mln. latų, pelanas siekė 28,2 mln. latų.
                              Šaltinis: http://www.kelias.net/7283.html
                              Paskutinis taisė Wycka; 2008.09.28, 12:02.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #16
                                Dar informacijos:
                                LDz modernizuoja geležinkelius
                                Nacionaliniai Latvijos geležinkeliai (LDz) iki 2012 m. ketina investuoti 2,1 mlrd. eurų į geležinkelių infrastruktūros modernizavimą.
                                Latvijas dzelzces (LDz) planuoja investuoti į geležinkelių infrastruktūros modernizavimą iki 1,5 mlrd. latų (2,1 mlrd. euro) , sakė LDz valdybos narys Ugis Magonis. Pasak jo, kompanija ketina investuoti lokomotyvų parką, rekonstruoti geležinkelius.
                                2008 m. infrastruktūros modernizavimui planuoja skirti 36,331 mln. latų (47,78 mlrd. eurų). Svarbiausi šių metų kompanijos darbai - koridoriaus rytai - vakarai atnaujinimas, taip pat planuojama rekonstruoti 105 km geležinkelių, pakeisti 139 rodykles, modernizuoti automatinę reguliavimo sistemą.
                                Vėlesnis modernizacijos etapas apims uosto stočių atnaujinimo darbus, pažymėjo U.Magonis.
                                2007 m. LDz investavo 35,1 mln. latų (46,2 mln eurų).
                                Šaltinis: http://www.kelias.net/7124.html
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #17
                                  Elektrifikuotu keliu LDz turi daug daugiau nei LG...

                                  Comment


                                    #18
                                    Dar nuorodų apie Latvijos geležinkelius:
                                    Statistika (anglų k.): http://www.sam.gov.lv/satmin/content/?cat=148
                                    Istorija (anglų k.): http://mikes.railhistory.railfan.net/r096.html
                                    Žemėlapis (mažas): http://www.transport.lv/images_upl/d...itate_zils.jpg
                                    Palyginimas (pagal krovinių tipus): http://www.transport.lv/doc_upl/ldz_12eng.pdf
                                    LABAI NAUDINGAS FILMUKAS (pagamintas Latvijoje, bet pritaikomas ir Lietuvoje): http://www.youtube.com/watch?v=8I1O1...51DFF7&index=7
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Čia mano ne pati šviežiausia naujiena, tačiau ji tebūnie mažas akmenukas į LG daržą.
                                      Dabar papasakok kad LG neskiria pinigų infrastruktūros modernizavimui

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
                                        Dabar papasakok kad LG neskiria pinigų infrastruktūros modernizavimui
                                        Tiesą sakant, labai tikėjausi panašios replikos (bet tyčia nutylėjau, kad išprovokuočiau diskusiją ). Taip. LG skiria pinigų infrastruktūros modernizavimui, ir nemažai. Visgi Latvijos geležinkeliai jau kelias dešimtis metų lenkia LT ir EE ( na o mes savo ruožtu pirmaujame investicijomis į auto kelius), pagaliau latviai turi konkrečią strategiją ir tam skiria konkrečias nemažas lėšas arba "išmuša" jas iš ES. Neblogas pvz mums.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment

                                        Working...
                                        X