Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

    Lietuviai – didžiausias Europos kontrolierių galvos skausmas
    Lietuvai kitais metais greičiausiai nebus leista prisijungti prie „Interrail“ sistemos, suteikiančios galimybę keliauti traukiniais po Europą su vienu bilietu. Koją pakišo mūsų šalies jaunimas, po Europą keliaujantis su padirbtais bilietais, rašo „Lietuvos rytas“.

    Šią vasarą įvairių šalių traukiniuose įkliuvo daugybė lietuvių studentų ir netgi moksleivių. Daugiausia jų sučiupta Lenkijoje ir Vokietijoje.


    „Interrail“ suteikia galimybę keliauti Vakarų Europos geležinkeliais su vienu bilietu. Originalus nepadirbtas bilietas, kuris galioja mėnesį, kainuoja apie 1500 litų.

    Tuo tarpu Lietuvos studentai ir net moksleiviai jau ne pirmi metai įsigudrino apkeliauti visą Europą už 200 litų ir pigiau. Tiek kainuoja falsifikatas.

    Anksčiau kontrolieriai mažiau dėmesio kreipdavo į „Interrail“ bilietų kokybę. Tačiau, padažnėjus sulaikymo atvejų, keliaujančių lietuvių bilietai tikrinami kur kas atidžiau.

    Kiekvienu atveju tautiečiai baudžiami skirtingai. Dauguma stengiasi susitarti su kontrolieriais iš anksto. Tačiau pastaruoju metu tai pavyksta padaryti vis rečiau. Populiariausia bauda – išlaipinimas kokioje nors stotelėje.

    Šią vasarą padaugėjo atvejų, kai kontrolieriai iškviesdavo policiją, jaunieji lietuviai buvo sulaikomi, baudžiami įvairiomis piniginėmis baudomis, surašomi protokolai. Kai kuriems jaunuoliams baudos kvitai buvo atsiųsti net į jų namus Lietuvoje.

    „Lietuvos geležinkeliai“ patys ėmėsi kovoti su bilietų klastotojais – apie sučiuptąjį pranešė Vyriausiojo policijos komisariato Ekonominių nusikaltimų tyrimo tarnybai. Kriminalistai šiuo metu aiškinasi, kas mūsų šalyje platina padirbtus traukinių bilietus.
    Matau buvo praleista labai svarbi tema.
    flickr >>>

    #2
    Mna idomu ar galima bus perkant tarkim Flylal bilieta tuo paciu nusipirkti LG bilieta tarkim is Svencioneliu? (atveza su traukiniu, tada einu iki terminalo ir skrendu) Gal reiktu paklausti Lg arba Flylal apie toki dalyka?
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      #3
      jei visu bilietu pirkimai bus internete, galesi pats planuoti savo marsrutus, laikus, pinigus kelionei...

      Comment


        #4
        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        Mna idomu ar galima bus perkant tarkim Flylal bilieta tuo paciu nusipirkti LG bilieta tarkim is Svencioneliu? (atveza su traukiniu, tada einu iki terminalo ir skrendu) Gal reiktu paklausti Lg arba Flylal apie toki dalyka?
        Lietuvoje iki to dar toli. Taip pat ir Vakaruose taip bilietai ne visur platinami.

        O kokios problemos is Svencioneliu sesti i traukini ir juo atvaziuoti i Vilniu. Bilieta traukiniui i Vilniu gelezinkelio kasoje nusipirkti ne problema. O Vilniuje sesti i traukini i oro uosta. bilietas irgi kasoje arba pas konduktoriu. Bilietu visada yra, is anksto nera reikalo pirkti. Lietuvoje priemiestiniu traukiniu bilietai galioja puse valandos iki traukinio isvykimo.
        Nematau tame problemu.

        Comment


          #5
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Lietuvoje iki to dar toli. Taip pat ir Vakaruose taip bilietai ne visur platinami.

          O kokios problemos is Svencioneliu sesti i traukini ir juo atvaziuoti i Vilniu. Bilieta traukiniui i Vilniu gelezinkelio kasoje nusipirkti ne problema. O Vilniuje sesti i traukini i oro uosta. bilietas irgi kasoje arba pas konduktoriu. Bilietu visada yra, is anksto nera reikalo pirkti. Lietuvoje priemiestiniu traukiniu bilietai galioja puse valandos iki traukinio isvykimo.
          Nematau tame problemu.
          o aš matau tame problemą...
          taip, bilietą galima nusipirkti kasoje, bet man 100 kartų patogiau nusipirkti bilietą namie, kaikurios Lietuvos autobusų kompanijos tą jau padarė, manau pats laikas ir geležinkeliams. Juk tobulėjimui ribų nėra!

          Comment


            #6
            As jau rasiau kad sedint namuose Kaune, nusipirkau bilieta i traukini Stockholm-Oslo-Stockholm, bet nusipirkti Kaunas-Vilnius-Kaunas jokiu sansu...

            Comment


              #7
              Stokholmas - Oslas - tai tarptautinis traukinys. O bilieta i tarptautini traukini ir Lietuvoje galima nusipirkti internetu, jei neklystu, per turizmo agenturas.

              Comment


                #8
                As galejau taip pat nusipirkti bilieta Stockholm-Uppsala-Stockholm... tarptautiniai marsrutai visai ne prie ko. Be to man jokie tarpininkai nebuvo reikalingi, pats internete nusipirkau bilieta ir tiek. Na pvz. kaip "Kautra" dabar parduoda bilietus Lietuvoje...

                Comment


                  #9
                  As manau, kad Lietuvos gelezinkeliai turi ir be to pirmiau investuoti i keleiviu vezima aplamai, o ne i bilietu platinima. Bilietu platinimas internetu Lietuvoje siuo metu nepadidins keleiviu skaiciaus. O investicijos i riedmenis, greiti, marsrutu skaiciaus didinima ir bendrai ivazdzio formavima - taip.
                  Bilietu pardavimas internetu - antraeile investicija bent siuo metu.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    ...Bilietu pardavimas internetu - antraeile investicija bent siuo metu.
                    Matyt tu niekada nepirkai bilietus internete...
                    Patogu nerealu kaip... nereikia stoveti kasoje... garantuotai turesi vieta atvykus i stoti... arba dar sudetingesnis variantas keiciant viena traukini i kita. As is Miuncheno oro uosto vaziavau iki vietos trim traukiniais... neisivaizduoji kaip ten viskas paprasta... Lietuvoj butu pilnas pravalas tokia kelione...

                    Comment


                      #11
                      Nejaugi galimybe platinti bilietus internetu yra toks brangus ir sudetingas dalykas ? Visgi ji galima laisvai igyvendinti ir lygiagreciai su kitais projektais bei atnaujinimais

                      Comment


                        #12
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        As manau, kad Lietuvos gelezinkeliai turi ir be to pirmiau investuoti i keleiviu vezima aplamai, o ne i bilietu platinima. Bilietu platinimas internetu Lietuvoje siuo metu nepadidins keleiviu skaiciaus. O investicijos i riedmenis, greiti, marsrutu skaiciaus didinima ir bendrai ivazdzio formavima - taip.
                        Bilietu pardavimas internetu - antraeile investicija bent siuo metu.
                        Temą skaitant vis pasirodo, kai atskiri rašytojai siekia save pademonstruoti visažiniais, bet kartais rašydami atskleidžia kai kuriuos nežinojimus. Dėl bilietų pirkimo internetu nesiginčiju. Nes pats daug ko nežinau. Bet ir nereikia brukti tokį metodą, nes negali sakyti, kad LG jo neanalizuoja. O analizuodami specialistai įžiūri tam tikrų silpnų vietų.
                        Viena dar silpna vieta – silpnas paties interneto išvystymas. Kai kuriuose Lietuvos kampeliuose žmonės apie tokią technologiją dar nė nežino, dar nežino. Arba tarkime Vilnių. Atvažiavai į spektaklį ar koncertą, kur prieisi prie kompo? Jei rasi kokią interneto kavinę, tai kažin ar joje ilgai pasėdėsi dėl jos lankytojų paauglių ir netgi pradinukų su užtinusiomis akimis azarto, liejamo žaidžiant tuos „pasišaudymus“.
                        Nežinau, iš kur čia temoje kažkas ištraukė taisyklę apie traukinio bilieto galiojimą 30 minučių, kai bilietas Lietuvoje galioja tik jame nurodytam traukiniui. Antai iš Vilniaus nespėjęs į greitąjį elektrinį 16:23h, tai bilietas negalios į 16:33h išvykstantį lėtąjį (abu į Kauną). Arba antai Kazlų Rūdoje (sorry, jau čia biskį nuo maršruto nukrypsiu) nusiperki bilietą į Kauną važiuoti traukiniu iš Kybartų išv. 8:00, šis vėluoja, ir pirma išvažiuoja 8:12h iš Marijampolės, tai į vieną pirktas bilietas negalioja kitame. Čia nuo "maršruto" į šalį kryptelėjau ne atsitiktinai: bilietą iš vakaro internetu į nustatytą reisą nusipirkęs gali ir nepataikyti (pavyzdžiui, stotyje užbėgęs atsigerti kavos, užkąsti dešrelių ir pan. arba užstrigęs gatvės kamštyje), ir dėl to nepergyventum, nes pusvalandžio ribose būtų kitas traukinys (kaip minėtais atvejais iš Vilniaus arba Kazlų Rūdos į Kauną).
                        Žinoma, nesakau kad nustatyta LG bilietų galiojimo tvarka yra gera. Ją tobulinti, manau, būtų svarbiau negu plėtoti naujas bilietų platinimo formas.
                        Ir interneto Lietuvoje veikimo kokybė kol kas apgailėtina: antai dingsta interneto ryšys, skambini tiekėjui, pranešimą priima nenoriai, atsako jog dar reikia laukti, kol į darbą ateis technikas, kol jis susiruoš apžiūrėti serverius, tai kartais lauki visą pusdienį... Ir už tokią paslaugos kokybę per mėnesį plėšia 70 litų.

                        Su A/1 mintimis čia pilnai sutinku. Tikrai kol kas nereikėtų „svaigti“ apie dar neištirtus bilietų platinimo metodus, netrukdyti pradėti traukiniams važinėti nauju maršrutu.
                        Nesinorėtų, kad traukinio į Vilniaus Oro uostą temoje naujai susisiekimo priemonei kažkas kaišiotų „pagalius į ratus“. Tas „kažkas“ (kaip matyti) – daugiausia taksistų ir mikrobininkų „advokatai“. Nežinia, ko jie taip nerimsta, nors niekas nesiekia naikinti kitas per Naudininkus važiuojančias viešojo transporto priemones ir nuo jų tas traukinys keleivių nenuvilios. Lygiai taip nieką į bankrotą neįvarytų Nerimi per Vilniaus miestą plaukiojantys keleiviniai laivai.

                        P.S.: Ši tema kažkuo primena Maskvos metro. Kai lauki traukinio į Lietuvą, ir per tas valandas pavažinėji metro, tai truputėlį juokingai atrodo, kada eskalatoriumi (judančiais laiptais) į požemį leisdamiesi arba į viršų kildami maskviečiai laiptais lipa ir lipdami skaito knygą arba laikraštį.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          ...Su A/1 mintimis čia pilnai sutinku. Tikrai kol kas nereikėtų „svaigti“ apie dar neištirtus bilietų platinimo metodus...
                          Toks ispudis kad jums po 50 metu... ir jums internetas dar nerealus stebuklas. Kas sake kad bilietu pirkimas internete neleis pirkti kasoje? Kodel "KAUTRA" gali pardavineti savo bilietus internete, o LG negali... gal pas juos internetas kitoks? Jauciu problema kitoje vietoje, KAUTRA dirba europiniais metodais, o LG vis dar sovietiniais... jauciu kad LG profesionaliai dar naudoja rusu kalba...

                          Comment


                            #14
                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            Matyt tu niekada nepirkai bilietus internete...
                            Patogu nerealu kaip... nereikia stoveti kasoje... garantuotai turesi vieta atvykus i stoti... arba dar sudetingesnis variantas keiciant viena traukini i kita. As is Miuncheno oro uosto vaziavau iki vietos trim traukiniais... neisivaizduoji kaip ten viskas paprasta... Lietuvoj butu pilnas pravalas tokia kelione...
                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            Toks ispudis kad jums po 50 metu... ir jums internetas dar nerealus stebuklas. Kas sake kad bilietu pirkimas internete neleis pirkti kasoje? Kodel "KAUTRA" gali pardavineti savo bilietus internete, o LG negali... gal pas juos internetas kitoks? Jauciu problema kitoje vietoje, KAUTRA dirba europiniais metodais, o LG vis dar sovietiniais... jauciu kad LG profesionaliai dar naudoja rusu kalba...


                            Del amziaus (bent jau mano, tu perdedi).

                            Ziurek i Lietuvos realijas. As manau, kad "Kautra" investavo i bilietu platinima internetu vien del tarptautiniu marsrutu bilietu platinimo, ir, butent, taike i tuos asmenis, kurie pirks bilieta budami uzsienyje, o ne Lietuvoje. Taip pat i uzsieniecius. Tarptautiniai marsrutai yra pakankamai pelninga verslo dalis. O i autobusus Lietuvoje - tik salutinis produktas, jei jau platina i tarptautinius, tai i sistema itraukti tarpmiestinius - vieni juokai ir palyginti nedideles papildomos islaidos.
                            Nors as nesakau, kad tai blogai.

                            O i koki uzsieni vazineja Lietuvos gelezinkeliu traukiniai ar atvyksta uzsienio saliu keleiviniai traukiniai?
                            Rusija, Lenkija, Baltarusija, Ukraina.
                            I Lenkija vyksta (pirmyn/atgal) apie po 30-50 zmoniu dieniniu traukiniu ir naktiniu autobusu vietoj traukini (irgi apie tiek pat zmoniu). Didele dalis ju pensininkai. Na, vasara padaugeja jaunimo.
                            NVS salys - dar atskira sneka. Tikrai nera jokios problemos isigyti bilieta i tarptautini traukini kasoje, pries isvykstant - tikimybe, kad bilietai bus ispirkti praktiskai lygi nuliui. Na, nebent pries Kaledas, N. Metus, Velykas...

                            Lietuvoje eiliu prie kasu gelezinkelio stotyse praktiskai nera. Negi tai eile - 3 zmones? Internetas tikrai yra stebuklas daugeliui zmoniu, kurie vazineja traukiniais. Atidziau panagrinek keleiviu kontingenta ir suprasi.

                            Siuo metu bilietu platinimas internetu nepadidins gelezinkeliu keleiviu skaiciaus.

                            O tavo pavyzdziai su Vokietija ar kokia kita Vakaru salimi yra neadekvatus su Lietuvos situacija keleiviu pervezime gelezinkeliais. Ar bent zinai, kiek vezama keleiviu per metus gelezinkeliais Lietuvoje? Tik siek tiek virs 1 milijono. Cia iskaitant ir tarptautinius reisus. O Vokietijoje? O kokioje Anglijoje? O koks ten gelezinkeliu isvystymo lygis? Galu gale koks kontingentas zmoniu vazineja traukiniais? Ar koks nors verslininkas Lietuvoje vazineja traukiniu?
                            Paskutinis taisė Al1; 2008.09.06, 17:32.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              ...Ar koks nors verslininkas Lietuvoje vazineja traukiniu?
                              Ar yra Lietuvoje traukiniu kuriu verslininkai galetu vazineti? Ar turi LG nora tureti tokius traukinius?
                              Tam kad pateisinti savo nieko nedaryma, sugalvotas tas pats sau atsakymas "Niekas nevazines, niekas nepirks, nera reikalo investuoti"... ar buvo koks bandymas giliau isanalizuoti keleiviu "rinka"?... visiems dzin...

                              Ar galiu as Klaipedoje traukiniu stoties kasoje nusipirkti bilieta Klaipeda-VNO? ...tam, kad paskui su cemodanais nelakstyti Vilniaus stoty, ieskant kasu... o tik persesti is traukinio Klaipeda-Vilnius i motrisa Vilnius-VNO...

                              Comment


                                #16
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                D Ar bent zinai, kiek vezama keleiviu per metus gelezinkeliais Lietuvoje? Tik siek tiek virs 1 milijono. Cia iskaitant ir tarptautinius reisus. O Vokietijoje? O kokioje Anglijoje? O koks ten gelezinkeliu isvystymo lygis? Galu gale koks kontingentas zmoniu vazineja traukiniais? Ar koks nors verslininkas Lietuvoje vazineja traukiniu?
                                Deja, neklaidinkime kitų. Bent jau 2007 m. Lietuvos geležinkeliais pervežta 5,2 mln. keleivių. O šiemet per birželį-liepą jau pervežta berods dviejais procentais daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  Ar yra Lietuvoje traukiniu kuriu verslininkai galetu vazineti? Ar turi LG nora tureti tokius traukinius?
                                  Tam kad pateisinti savo nieko nedaryma, sugalvotas tas pats sau atsakymas "Niekas nevazines, niekas nepirks, nera reikalo investuoti"... ar buvo koks bandymas giliau isanalizuoti keleiviu "rinka"?... visiems dzin...

                                  Ar galiu as Klaipedoje traukiniu stoties kasoje nusipirkti bilieta Klaipeda-VNO? ...tam, kad paskui su cemodanais nelakstyti Vilniaus stoty, ieskant kasu... o tik persesti is traukinio Klaipeda-Vilnius i motrisa Vilnius-VNO...
                                  Vat butent ir reikia pradeti nuo traukiniu (greicio, komforto, patogiu tvarkarasciu), o ne nuo bilietu platinimo.

                                  Bet kurioje Lietuvos stoties kasoje, kurioje veikia bilietu platinimo sistema "Ekspres" (Klaipedos stotyje ji veikia) gali isigyti bilieta i tarptautinius traukinius, nors tokie i Klaipeda neatvyksta.
                                  Kaip bus platinami bilietai i oro uosta dar neaisku, bet tikriausiai nieko naujo nebus - kasoje arba pas konduktoriu.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                    Deja, neklaidinkime kitų. Bent jau 2007 m. Lietuvos geležinkeliais pervežta 5,2 mln. keleivių. O šiemet per birželį-liepą jau pervežta berods dviejais procentais daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį
                                    KALTAS

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Vat butent ir reikia pradeti nuo traukiniu (greicio, komforto, patogiu tvarkarasciu), o ne nuo bilietu platinimo.....
                                      Ne. Reikia pradeti nuo gelezinkeliu demonopolizacijos...

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        Ne. Reikia pradeti nuo gelezinkeliu demonopolizacijos...
                                        Vat pavažinėtum tu privatizuotais traukiniais Anglijoj.
                                        Arba pataikytum į vieną iš nedaugelio privačių traukinių maršrutų Vokietijoj.
                                        Iškart praeitų noras kurti konkurenciją.

                                        Tikrai manai, kad būtų geriau kad pvz. šitą maršrutą į oro uostą imtų aptarnauti Arriva? Aš tai nemanau.
                                        kaip?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X