Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkelio pervažos

    kadrai seni, bet pamoka visiems, kaip negalima daryti ir kuo paprastai tai baigiasi...

    http://www.youtube.com/watch?v=tmaWysLpwD8

    P.S. Jei bus idimu, idesiu ir kadrus is dideles avarijos Kenoje.
    Paskutinis taisė LT-1; 2008.06.07, 12:33.

    #2
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    kadrai seni, bet pamoka visiems, kaip negalima daryti ir kuo paprastai tai baigiasi...

    http://www.youtube.com/watch?v=tmaWysLpwD8 ...

    Pridėsiu dar kelis klipus apie avarijas pervažose...
    Pamastymų kils
    http://www.youtube.com/watch?v=JAhrT...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=pt3l6...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=BK1Ql...eature=related
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.22, 12:11.

    Comment


      #3
      Traktorius taranavo traukinį

      Liepos 3 d. apie 16 val. Vilniaus r., Terešiškių k., traktorius MTZ 82, vairuojamas T.M. (g. 1972 m.) važiuodamas per pervažą, degant draudžiamam šviesoforo signalui susidūrė su prekiniu traukiniu (mašinistas Baltarusijos pil. A.H. (g.1975 m.). Eismo įvykio metu žuvo traktoriaus vairuotojas.

      http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=17619163

      Comment


        #4
        Geležinkelio pervažos

        Geležinkelio ir automobilių kelio susikirtimas viename lygyje problemų kelia nemažai. Ypač - eismo saugumo požiūriu.
        Bendroje „geležinkeliai Lietuvoje“ temoje atskiri klausimai tiesiog „ištirpsta“, ir nenuostabu pakartotinai keliami klausimai, į kuriuos atsakyta anksčiau. Apie geležinkelio pervažas diskutuoti yra ką.
        Pradžiai – keletas video filmukų .
        Bendros pervažų problemos.
        http://www.youtube.com/watch?v=lZCwo...eature=related
        Pervažos su pakeliamaisiais užtvarais.
        http://www.youtube.com/watch?v=eAS43...eature=related
        http://www.youtube.com/watch?v=glLDU...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=QbTGh...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=aDIAK4RmXE0 http://www.youtube.com/watch?v=ClA_VaxT9h8
        Pervažos be užtvarų.
        http://www.youtube.com/watch?v=E1UGZodUWi8 http://www.youtube.com/watch?v=85U8x...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=lY95t...eature=related
        Avarija pervažoje
        http://www.youtube.com/watch?v=Vs0GLQoNfk0

        Comment


          #5
          Na šiaip pervažose, kiek bent jau esu mates, žmonės stovi ir laukia. Kad ir kiek ilgai, bet nerizikuoja. O jeigu užges mašina?
          Не мы такиe, жизнь такaя...

          Comment


            #6
            man rodos kažkur čia buvo bet ...
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              #7
              Lenkijos geležinkelių fanas įamžinęs geležinkelio pervažą Marijampolėje.
              http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=816
              Tai Saulės gatvės pavaža, kurioje automobilio ir traukinio susidūrimų būta daug. Lygiagrečiai bėgių eina Geležinkelio gatvė.
              Apie šią pervažą, manau, šioje temoje diskusijų bus.

              Comment


                #8
                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Lenkijos geležinkelių fanas įamžinęs geležinkelio pervažą Marijampolėje.
                http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=816
                Tai Saulės gatvės pavaža, kurioje automobilio ir traukinio susidūrimų būta daug. Lygiagrečiai bėgių eina Geležinkelio gatvė.
                Apie šią pervažą, manau, šioje temoje diskusijų bus.
                Tai kad čia Gedimino gatvės pervaža prie stoties. Šalia Saulės gatvės pervažos nėra tos mažos gatvelės, einančios šalia geležinkelio.

                Comment


                  #9
                  Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                  Tai kad čia Gedimino gatvės pervaža prie stoties. Šalia Saulės gatvės pervažos nėra tos mažos gatvelės, einančios šalia geležinkelio.
                  tikra tiesa

                  Comment


                    #10
                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                    Tai kad čia Gedimino gatvės pervaža prie stoties. Šalia Saulės gatvės pervažos nėra tos mažos gatvelės, einančios šalia geležinkelio.
                    Taip, jūs teisus.
                    Gerai į nuotrauką neįsižiūrėjęs, šį kartą suklydau aš.
                    Nuotraukoje tikrai užfiksuota Gedimino gatvės pervaža Marijampolės mieste, o ta maža gatvelė yra yra Telšių gatvė.
                    Gerai, kad nors taip šioje temoje ledai pajudėjo...


                    Lietuvos geležinkelių pervažose šitokių vaizdelių jau nepamatysi... http://www.youtube.com/watch?v=9itNP...eature=related
                    Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.12, 01:05.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Taip, jūs teisus.
                      Gerai į nuotrauką neįsižiūrėjęs, šį kartą suklydau aš.
                      Nuotraukoje tikrai užfiksuota Gedimino gatvės pervaža Marijampolės mieste, o ta maža gatvelė yra yra Telšių gatvė.
                      Gerai, kad nors taip šioje temoje ledai pajudėjo...


                      Lietuvos geležinkelių pervažose šitokių vaizdelių jau nepamatysi... http://www.youtube.com/watch?v=9itNP...eature=related
                      O ka gali zinot, gal kada ir ateis tokia diena

                      Comment


                        #12
                        Kažkas forume rašė, kad tarp Vilniaus ir Kauno stočių yra 8 pervažos. Aš randu 9 (devynias). Kiek žinau, jau kažkur 35 metai sukanka nuo pranašų apie elektrinių traukinių važiavimą iš Vilniaus į Kauną per 50 minučių. Manau, tokiems greičiams tos pervažos kliūtimi yra. Ir mašinistui traukinį vedant 120 km/h greičiu ne kas kita o pervaža yra baisiausia vieta. Ypač- vadinama nesaugoma pervaža, o saugomos yra tik Lentvario, Žaslių stotyse, taip pat ties Neveronimis, Marių g. ir Amalių stotelėje (abi Kaune).

                        Comment


                          #13
                          As rasiau, kad yra 8. Viena karta vaziuodamas skaiciavau, gal apsirikau.
                          Is tiesu primiausiai reiketu statyti viadukus Lentvaryje, Amaliuose ir Neveronyse. Cia daugiausiai problemu ir pravaziuoja daugiausiai tiek traukiniu, tiek ir automobiliu. Mariu gatveje vaziuoja tik keleiviniai. Be to ten ir automobiliu srautai mazesni, o traukinio greitis ten nesiekia 100 km/h.
                          Dar yra ir kituose ruozuose problematisku pervazu - kad ir pora pervazu Radviliskyje, kurios yra daznai uzdaromos, nes ne tik traukiniai pravaziuoja, bet ir manevravimas vyksta. Ypac plati yra pervaza J. Basanaviciaus g. - ten gal 6 ar 7 keliai.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            As rasiau, kad yra 8. Viena karta vaziuodamas skaiciavau, gal apsirikau.
                            Is tiesu primiausiai reiketu statyti viadukus Lentvaryje, Amaliuose ir Neveronyse. Cia daugiausiai problemu ir pravaziuoja daugiausiai tiek traukiniu, tiek ir automobiliu. Mariu gatveje vaziuoja tik keleiviniai. Be to ten ir automobiliu srautai mazesni, o traukinio greitis ten nesiekia 100 km/h.
                            Dar yra ir kituose ruozuose problematisku pervazu - kad ir pora pervazu Radviliskyje, kurios yra daznai uzdaromos, nes ne tik traukiniai pravaziuoja, bet ir manevravimas vyksta. Ypac plati yra pervaza J. Basanaviciaus g. - ten gal 6 ar 7 keliai.
                            Važiuojant traukiniu kiek sunkoka pastebėti pervažą Kariotiškių stotelėje. Joje vairuotojai turi madą važiuoti mirksint raudonoms šviesoms, tai eismo saugumui grėsmė iškyla.
                            Neveronyse problema - ilgas prekinis traukinys sulaikomas prieš Palemono stotį ir galas blokuoja pervažą (nevažiuoja pats, neleidžia važiuoti autotransportui).
                            Per Marių gatvės Palemone pervažą prekiniai traukiniai važiuoja. Ji yra dar neatsiskyrus atšakai į Rokus. Prekiniai dabar nevažiuoja per Amalių pervažą, bet automobilų eismui nuo to ne ką lengviau: elektrinis "kamščius" sudaro. Ir gaila, kad pasinaudojant dėl uždaryto tunelio sumažėjusiu traukinių eismu Amalių pervažoje nė nepradedama ruoštis viaduko statybai.
                            Paskutinis taisė Vitas; 2008.09.10, 19:33.

                            Comment


                              #15
                              Lesu Kauno valdzia neturi... Laukia vyriausybes paramos...

                              Comment


                                #16
                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Lietuvos geležinkelių pervažose šitokių vaizdelių jau nepamatysi... http://www.youtube.com/watch?v=9itNP...eature=related
                                Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                                O ka gali zinot, gal kada ir ateis tokia diena
                                Garvežį Lietuvoje gal pamatysime, vaizdelių su rankiniu būdu pakeliamais-nuleidžiamais pervažų užtvarais – tikriausiai ne... Kaip šitame filmuke
                                http://www.youtube.com/watch?v=7_ywvA0roi8&NR=1

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Garvežį Lietuvoje gal pamatysime, vaizdelių su rankiniu būdu pakeliamais-nuleidžiamais pervažų užtvarais – tikriausiai ne... Kaip šitame filmuke
                                  http://www.youtube.com/watch?v=7_ywvA0roi8&NR=1
                                  filmuko nežiūrėjau (tingiu), tačiau galiu pasakyti, kad rankiniai užtvarai yra visose pervažose su sargu (kaip atsarginiai užtvarai) bei privačiose pervažose.
                                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                    filmuko nežiūrėjau (tingiu), tačiau galiu pasakyti, kad rankiniai užtvarai yra visose pervažose su sargu (kaip atsarginiai užtvarai) bei privačiose pervažose.
                                    Kadangi skubėjai parašyti nepažiūrėjęs tą filmuką, tai nepamatei vienos "smulkmenos". Žinoma, gal suklaidino tas mano išsireiškimas "rankiniu būdu". Žiūrint filmuką, matyti kaip pervažos budėtojas (sargas) užtvarą (pagrindinį) nuleidžia ir pravažiavus traukiniui pakelia sukdamas tokią rankeną. Tai ir norėjau atkreipti dėmesį, kad Lietuvoje tokių vaizdelių tur būt jau nepamatysime...

                                    Comment


                                      #19
                                      Uztat yra siauruju gelezinkeliu pervazu, kurios net nera pazymetos kelio zenklais. O traukiniai vazineja.
                                      As cia apie durpynu siauruosius...

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Uztat yra siauruju gelezinkeliu pervazu, kurios net nera pazymetos kelio zenklais. O traukiniai vazineja.
                                        As cia apie durpynu siauruosius...
                                        yep. pamiršau pridurti. mačiau Anykščiuose, kai mašinistas išlipa uždaro rankiniu būdu pervaža. pravažiuoja, vėl atidaro ir toliau važiuoja.

                                        P.S. aš tuo metu buvau tam siauruke , todėl neatsimenu galėjo būti ir mašinisto padėjėjas
                                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                        Comment

                                        Working...
                                        X