Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nope. Daug maršrutų naudoja tuos pačius kelio ruožus
    http://www.nikasmorozov.lt

    Comment


      Tada taisau žodį maršrutai į ruožai. pvz: jei yra ruožas Vilnius - Turmantas į kurį įeina Vilnius - Ignalina ir Vilnius - Turmantas maršrutai, proto daug nereikia, kad suprastum, jog maršrutų nereikia sumuot, kad sužinot ruožo ilgį.

      Comment


        Nu, pabandžiau paskaičiuoti:

        Vilnius-Klaipėda 376 km
        Kaišiadorys-Kaunas 37 km
        Kaunas-Kybartai 86 km
        Kazlų Rūda-Šeštokai 57 km
        Linkaičiai-Rokiškis 134 km
        Kužiai-Mažeikiai 63 km
        Klaipėda-Šilutė 50 km
        Lentvaris-Marcinkonys 82 km
        Senieji Trakai-Trakai 4 km
        Vilnius-Turmantas 147 km
        Naujoji Vilnia-Kena 20 km
        Vilnius- Stasylos (per Kirtimus) 40 km
        Paneriai-Valčiūnai 11 km
        Iš viso 1107 km

        Comment


          Šaunuolis, o tai pats jau žemėlapį verčiau

          Comment


            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
            Nu, pabandžiau paskaičiuoti:

            Vilnius-Klaipėda 376 km
            Kaišiadorys-Kaunas 37 km
            Kaunas-Kybartai 86 km
            Kazlų Rūda-Šeštokai 57 km
            Linkaičiai-Rokiškis 134 km
            Kužiai-Mažeikiai 63 km
            Klaipėda-Šilutė 50 km
            Lentvaris-Marcinkonys 82 km
            Senieji Trakai-Trakai 4 km
            Vilnius-Turmantas 147 km
            Naujoji Vilnia-Kena 20 km
            Vilnius- Stasylos (per Kirtimus) 40 km
            Paneriai-Valčiūnai 11 km
            Iš viso 1107 km
            Labai ačiū už šiuos skaičius, tik teisingumo dėlei dar pridėkime 22km europinės vėžės ruožą Šeštokai-LT/PL siena
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Labai ačiū už šiuos skaičius, tik teisingumo dėlei dar pridėkime 22km europinės vėžės ruožą Šeštokai-LT/PL siena
              Na aš skaičiavau tik geležinkelius, kuriais vyksta vietinio susisiekimo traukiniai. Nes tada dar reikėtų pridėti ruoželį nuo Kenos iki Valstybės sienos.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Na aš skaičiavau tik geležinkelius, kuriais vyksta vietinio susisiekimo traukiniai. Nes tada dar reikėtų pridėti ruoželį nuo Kenos iki Valstybės sienos.
                Hmm, galvoju gal tikrai reikėjo suformuluoti "LG formavimo traukiniai". Nes t.p. prijungti atkarpėlę nuo Turmanto iki Valstybinės sienos
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  O čia palyginimui Latvija:
                  Rīga-Renģe - 117 km
                  Glūda-Liepāja - 164 km
                  Tornakalns (Rīga)-Ventspils - 173 km
                  Rīga-Daugavpils - 218 km
                  Rīga-Valga - 168 km
                  Pļaviņas-Gulbene - 99 km
                  Krustpils-Zilupe - 150 km
                  Zemitāni (Rīga)-Skulte - 52 km
                  Gulbene-Alūksne - 33 km (750 mm, tačiau nuolat į parą kursuoja 3 keleiviniai)
                  Daugavpils-Kārsava - 133 km (tarptautinis Vilnius-S. Peterburgas, tačiau nuvažiuoti įmanoma)
                  Viso: 1307 km

                  Keleiviniui nenaudojama - tik prekiniams.
                  Jelgava-Meitene (valst. siena) - 32,9 km
                  Krustpils-Jelgava - 138 km
                  Jelgava-Tukums - 56 km
                  Grīva (Daugavpils)-Turmantas (valst. siena) - 22 km (tiesa šiuo ruožu važiuoja tarptautinis Vilnius-S. Peterburgas, tačiau sustojimų šioje latviškoje atkarpoje nėra)
                  Daugavpils-Eglaine (valst. siena) - 37 km
                  Daugavpils-Indra (valst. siena) - 76 km
                  Viso: 361,9 km

                  Nenaudojamas:
                  Liepāja-Vainode (valst. siena) - 67
                  Priekule-Kalēti (valst. siena) - 20 km
                  Viso: 87 km

                  Šiemet nurinkta:
                  Ventspils-Liepāja - 121 km
                  Jānavārti (Rīga)-Ergļi - 92 km
                  Ieriķi-Žiguri (vals. siena) - 102,2 km
                  Viso: 315,2 km

                  iki 2000 m. nurinkta:
                  Ipiķi-Skulte - 114,9 km

                  Taigi viso iki nurinkimo keleiviniai kursavo:
                  1870,8 km

                  P. S. Gali būti šiek tiek paklaidų.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.09, 07:32.

                  Comment


                    O koks ilgis viso Latvijos geležinkelių tinklo ?

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Hmm, galvoju gal tikrai reikėjo suformuluoti "LG formavimo traukiniai". Nes t.p. prijungti atkarpėlę nuo Turmanto iki Valstybinės sienos
                      O jeigu Turmanto stotis yra ant sienos su Latvija? Kaip tada tiksliai apskaičiuoti? Ten nuo stoties pastato iki sienos kokių 200 m bus ko gero. Bet šviesoforas jau Latvijoje...

                      Comment


                        Geriau kas nors paskaičiuokite, kiek per dieną Lietuvoje nuvažiuoja VISI keleiviniai LG traukiniai
                        http://www.nikasmorozov.lt

                        Comment


                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                          Geriau kas nors paskaičiuokite, kiek per dieną Lietuvoje nuvažiuoja VISI keleiviniai LG traukiniai
                          Irgi įdomus klausimas

                          Šalia to dar vienas klausimas. Lankiausi ryšių muziejuje Kaune, ten radau įdomų žemėlapį:





                          Nejaugi XIXa. buvo geležinkelio linija Klaipėda-Palanga? Gal tai žemėlapio klaida, nes labai keista, kad Vokietijos-Rusijos (šiauriau Nemuno) siena kertama geležinkeliu net 3 vietose: Pagėgiai-Tauragė, Klaipėda-Kretinga (įdomu tai, kad čia nepavaizduotas Klaipėda-Skuodas-Priekulė ruožas) ir štai dar Klaipėda-Palanga. Ar teko ką nors girdėti apie pastarąją liniją?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Ne Klaipėda-Palanga, o Klaipėda-Nemirseta, kuri tuomet priklausė Vokietijai.
                            Ir beje, žemėlapis klaidingas - Palanga nuo 1801 m. priklausė kuršo gubernijai.

                            Comment


                              Keli žemėlapiai iš Lietuvos TSR atlaso. Berods anksčiau niekas nebuvo įkėlęs, tai pasidalinsiu. (tikiuos dydis pakankamas, kad eitų ką įskaityt)

                              Teritorijos nutolimas nuo artimiausių geležinkelių (1976 m.):


                              Keleivių pervežimas geležinkeliu (srautai 1973 m. rugpjūčio mėn.):


                              Keleivinių traukinių eismo intensyvumas (1976 m. vasara):


                              Krovinių srautai geležinkelio linijose (1975 m.)


                              Krovinių atvežimas ir išvežimas geležinkelių stotyse (1975 m.)
                              Paskutinis taisė adju; 2009.12.09, 14:19.

                              Comment


                                Labai geri žemėlapiai. Įdomu, kad siauruku būdavo pervežama keleivių daugiau nei Radviliškio-Pagėgių ruože.
                                O per Joniškį srautas kaip ir per Kėdainius.
                                Nepriekaištingai paskirstyti krovininių srautai - nemažai tranzito į Kaliningradą tekdavo Daugpilio-Šiaulių-Pagėgių koridoriui.
                                Gerokai apkrautos linijos buvo iš Mažeikių į Latviją.
                                Dabar realybė kitokia.
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.09, 16:24.

                                Comment


                                  Jeigu jau 'užšokom ant' žemėlapių — gal ir šitas bus kam nors įdomus:


                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Jeigu jau 'užšokom ant' žemėlapių — gal ir šitas bus kam nors įdomus:

                                    Atvaizdas
                                    Kelintų čia metų?

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Kelintų čia metų?
                                      Žemėlapį radau http://forum.istorija.net/photos/sho...22&photoid=240
                                      Bet kad ir kaip ieškojau, tikslios datos neradau Pagal sienas turėtų būti 1939m. vasara
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Žemėlapį radau http://forum.istorija.net/photos/sho...22&photoid=240
                                        Bet kad ir kaip ieškojau, tikslios datos neradau Pagal sienas turėtų būti 1939m. vasara
                                        Kad nelabai 1939 m. - nėra daug iki 1939 m. nutiestų geležinkelių (nei siaurųjų Šiaurės Lietuvoje, nei plačiojo Kužiai-Kretinga, nei Liepoja-Glūda - visas eismas vyko per Mažeikius). Turėtų būt iki 1923 m.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.10, 18:44.

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Kad nelabai 1939 m. - nėra daug iki 1939 m. nutiestų geležinkelių (nei siaurųjų Šiaurės Lietuvoje, nei plačiojo Kužiai-Kretinga, nei Liepoja-Glūda - visas eismas vyko per Mažeikius). Turėtų būt iki 1923 m.
                                          Na gal, gal... Visgi keista, kad Lietuvos prekybos ir banko skyriai yra ir Klaipėdoje, ir Vilniuje. Na ok, Vilniuje galėjo užsilikti (realiai greičiausiai nebeveikiantis) skyrius po Vilniaus krašto netekimo 1920m. spalio mėn., bet Klaipėdoje?.. Na gal vietiniai geriau žinos, ar 1918m.-1923m. Lietuvos kompanijos kūrė (ne pavieniai atvejai) savo atstovybes Klaipėdos krašte? Pagaliau neatmestinas ir variantas, kad bankas paėmė seno pavyzdžio žemėlapį ir ant jo sužymėjo jau vėlesnių laikų skyrius (tokiu atveju tie skyriai tikriausiai veikė jau 1939m. rudenį iki TSRS okupacijos)
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X