Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasirašoma „Rail Baltica“ ruožo nuo Ramygalos iki Latvijos projektavimo sutartis

    Vilniuje penktadienį pasirašoma europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo nuo Ramygalos iki sienos su Latvija detaliojo techninio projektavimo sutartis.

    Geležinkelį šiame ruože projektuos Ispanijos įmonė „Idom Consulting, Engineering, Architecture“, darbų vertė – 9,64 mln. eurų (su PVM). Ceremonijoje, kurioje bus pasirašyta ir kito ruožo – nuo Talino iki Raplos – projektavimo sutartis, dalyvaus susisiekimo ministras Rokas Masiulis, taip pat geležinkelio projektą vykdančios Baltijos šalių bendrovės „RB Rail“ finansų vadovas Ignas Degutis, „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška ir „Idom“ viceprezidentas infrastruktūrai Juanas Ramonas Lopezas Laborda (Chuanas Ramonas Lopesas Laborda).

    Planuojama, kad 91 kilometro ilgio „Rail Baltica“ ruože nuo Ramygalos iki Lietuvos-Latvijos sienos bus trys geležinkelio tiltai, 14 automobilių kelių ir 20 geležinkelio viadukų, keturi žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis. Tai jau antras „Idom“ laimėtas užsakymas Lietuvoje, praneša „RB Rail“. 78 kilometrų ilgio ruožą nuo Kauno iki Ramygalos Ispanijos bendrovė projektuos už 8,44 mln. eurų, sutartis pasirašyta balandį.

    „Lietuvos geležinkelių“ teigimu, įgyvendinus „Rail Baltica“ projektą bus nutiesta 870 kilometrų ilgio greitaeigių keleivinių ir krovininių traukinių linija, sujungsianti Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Projektą ketinama baigti 2026 metais.

    Skaitykite daugiau: https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...vimo-sutartys/

    Comment


      Pasirašyta dar viena „Rail Baltica“ projektavimo sutartis: nuo Kauno iki Panevėžio kelionė truks 37 minutes

      Šiandien bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“ pasirašė dvi naujas projektavimo sutartis, kurios leidžia pradėti dviejų „Rail Baltica“ ruožų projektavimo darbus Estijoje ir Lietuvoje. Abi sutartis pasirašė Ispanijos kompanija „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U.“ Jos apima 139 km pagrindinės „Rail Baltica“ linijos.

      Click image for larger version

Name:	gelezinkelio-rekonstrukcijos-darbai-5cdd1940e65f1-700x467.jpg
Views:	6
Size:	62,0 kB
ID:	1728696

      Šiuo metu jau pradėti iš viso 288 km ilgio naujos greitojo geležinkelio vėžės projektavimo darbai.

      Talino-Raplos ruožas Estijoje bus 48 km ilgio, joje, pagal preliminarųjį projektą, bus du dideli infrastruktūros objektai – 3,5 km vėžė per Manniku durpyną ir Kangru sankryža, kuri kirs Talino-Raplos-Turi greitkelį. Šio ruožo projektavimo darbai kainuos 11,4 mln. eurų.

      Planuojama, kad ruožas Lietuvoje drieksis 91 km ir, pagal preliminarųjį projektą, jame bus pastatyti 3 geležinkelio tiltai, 14 kelio viadukų, 20 geležinkelio viadukų, 4 žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis.

      Click image for larger version

Name:	parengtas-traukiniu-grafikas-rail-baltica-linijoje-80734275.jpg
Views:	8
Size:	111,8 kB
ID:	1728697

      Sutarties vertė – 8 mln. eurų. Vykdydama sutartį, IDOM kai kuriems darbams pasitelks vietos subrangovą „Kelprojektas, UAB“
      „Ruožo „Ramygala – Lietuvos/Latvijos valstybių siena“ pasirašymas yra didelis žingsnis projektui įgyvendinimui“,- teigė bendros „Rail Baltica“ įmonės finansų vadovas Ignas Degutis.

      „Aukštos kokybės projektas yra būtinas norint žengti kitą žingsnį link „Rail Baltica“ projekto statybos. Mes nekantraujame išnaudoti tarptautinę greitojo geležinkelio projektavimo patirtį ir žinias, kurias turi konkurso laimėtojas“

      Iš viso Baltijos šalyse pradėti 7 iš 11 pagrindinės „Rail Baltica“ linijos detaliojo techninio projektavimo pirkimų, kurie apima 57 proc. visos linijos ilgio. Jau pradėtas keturių ruožų projektavimas, o likę pirkimai bus paskelbti iki 2020 m.

      https://jp.lt/pasirasyta-dar-viena-r...ks-37-minutes/

      Comment


        I.Degutis: ispanų susidomėjimas „Rail Baltica“ yra projekto įvertinimas
        ...Lietuvoje dar reikės išsirinkti projektuotoją, kuris projektuos „Rail Baltica“ ruožą nuo Kauno iki Lenkijos sienos. Pasak I.Degučio, šiuo metu ruože yra pradėti teritoriniai planavimo darbai, kurie truks apie dvejus metus, o projektuotojo šiam ruožui bus ieškoma baigus šiuos darbus.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė Audrys Rodyti pranešimą
          Pasirašoma „Rail Baltica“ ruožo nuo Ramygalos iki Latvijos projektavimo sutartis

          Vilniuje penktadienį pasirašoma europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo nuo Ramygalos iki sienos su Latvija detaliojo techninio projektavimo sutartis.

          ... ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis. ...

          Skaitykite daugiau: https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...vimo-sutartys/
          Teisingas pavadinimas! ... tarptautinė nes tikrai ne regioninė. Panevėžiui čia tipo kaip oro uostas - greitis vos ne kaip kukurūzniko lėktuvo, lokacija kažkur pas ūkininkus laukuose ar tai raiste kurtai. O po Lietuvą tegu runkeliai važinėja kaip važinėję autobusais ir individualiais žirgeliais keturkanopiais metaliniais.

          Kažko tokio kaip pvz du kart mažesniame PÄRNU, nu niekaip neina sumąstyti:



          https://infrastruct.wordpress.com/tag/parnu/
          Paskutinis taisė evvt; 2019.06.14, 16:38.

          Comment


            Sitas projektas Lietuvoje nuo pat pradziu buvo kazkokia kreiva-sleiva nesamone. Geriau nesame verti.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Sitas projektas Lietuvoje nuo pat pradziu buvo kazkokia kreiva-sleiva nesamone. Geriau nesame verti.
              Manau, kad reikia atskirti ir šiame projekte 2 laikotarpius kaip ir daugelyje valstybės veiklos sričių: valdant bebrams ir po jų.
              LG tipinis atvejis. AMB&Co palikuonių bebrų eilinė afera.Geležinkelio išardymas į Latviją, Pseudo Rail Baltica II nuo Lenkijos ir t.t.
              Neveltui: Apie „senuosius bebrus“ prabilęs Masiulis: https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...arako-statines
              Galima vardyti be galo, Oleko auksinius šaukštus, švietimo "metodikos" rengimą už 7mln per 2 mėnesius, šūdiną kelių tiesimo kokybę, miškų ūrėdijų "paveldo" saugojimą ir t.t. ir pan.
              Tiesiog reikia rauti viską su šaknimis. O ūsuotus bebrus įtraukti į invazinių gūvūnų sąrašą, kuriuos reikia naikinti napalmu 24/7/365 grafiku.
              Paskutinis taisė Arunasx; 2019.06.14, 17:51.

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                Kažko tokio kaip pvz du kart mažesniame PÄRNU, nu niekaip neina sumąstyti:



                https://infrastruct.wordpress.com/tag/parnu/
                Teisybės dėliai, tamstos žemėlapis yra mėgėjo sudarytas, oficiali RB stotis numatytas esamos (jau turbūt buvusios) miesto stotelės vietoje miesto pakrašty, bet ne laukuose:



                Bet sutinku, kad Panevėžys yra labiausiai nuskriaustas miestas RB trasoje. Vienintelis logiškas paaiškinimas, kodėl trasa neis arčiau miesto - keliamas triukšmas ir vibracija, bet kodėl tada estam tai nemaišo?
                Paskutinis taisė lukass; 2019.06.14, 18:10.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                  Tiesiog reikia rauti viską su šaknimis. O ūsuotus bebrus įtraukti į invazinių gūvūnų sąrašą, kuriuos reikia naikinti napalmu 24/7/365 grafiku.
                  Labai nuvertinate bebrus. Ir šiuo laikotarpiu jie laimi.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Labai nuvertinate bebrus. Ir šiuo laikotarpiu jie laimi.
                    Aš nesakau, kad jie pralaimėjo, sakau kad reikia naikinti. Bet šiaip nemanau, kad ilgai jiems liko. Po 1,5 metų paeis į politikos sąvartyną. Paluckas net Butkevičiaus neprileido į savo vienmandatę, išpašalvonino. Jis manyčiau tikrai nebuvo didžiausias bebras. Aišku lieka grėsmė, kad Bradauskas praslis ir į naują Seimą.

                    Comment


                      Bebrai tai žinoma su laiku bus politiškai nuleisti į kanalizaciją bet jų žalingos užtvankos dar daug ir ilgai neš nuostolius

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                        Bebrai tai žinoma su laiku bus politiškai nuleisti į kanalizaciją bet jų žalingos užtvankos dar daug ir ilgai neš nuostolius
                        Bet manau kryptis yra teisinga. Atsakant liutass Lietuva eina kita kryptimi nei kokia Moldova. Gal Garliava to ir nemato, but Who cares?

                        Comment


                          Gal kazkur ir eina, bet RB nuo Kauno iki Lenkijos sienos turesime kreiva/sleiva, tai nelabai suprantu, kaip is Talino vaziuoti traukiniu i Berlyna bus patrauklu. Mokesime didelius pinigus, kad islaikyti infrastruktura. Bet, sita mes mokam ir zinom. Tai bus gerai.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Bet manau kryptis yra teisinga. Atsakant liutass Lietuva eina kita kryptimi nei kokia Moldova. Gal Garliava to ir nemato, but Who cares?
                            Jei kryptis būtų kaip Moldovos tai ūsuotų bebrų užtvanka - "tarptautinė Panevėžio stotis" būtų atkartota ir prie Kauno ir prie Vilniaus arba greičiausiai gal išvis RB traukiniai nuo Lenkijos iki Latvijos čia nestotų

                            Comment


                              O is Panevezio vaziuos i centrine Kauno stoti mieste, ar nauja Kauno oro uoste?

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                O is Panevezio vaziuos i centrine Kauno stoti mieste, ar nauja Kauno oro uoste?
                                Aišku, kad miesto centrinę (kurioje stos ir visi kiti keleiviniai), kitaip visą geležinkelį būtų tiesę tik pro Rokus.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  O kas tada vaziuos i naujaja stoti?

                                  Comment


                                    Kauno oro uosto? Ji gi bus tarpinė stotis, kurioje taip pat stos visi traukiniai.

                                    Tik jeigu ką, KUN stotis bus ne prie terminalo, o čia, nuo kur keleivius veš autobusai į terminalą.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Nauja stotis bus po nauju terminalu

                                      Comment


                                        Iš kur tokios žinios???
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Senai buvo skelbta:

                                          https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...ln-euru-878178

                                          Comment

                                          Working...
                                          X