Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Taigi, aš tai manau kad galima tikėt dviem dalykas : 1. Atsakingų asmenų visišku bukumu ir žioplumu 2.Kažkieno įtaka. Kažkieno kam RB labai nepatinka, neparanku ar sunkiai įveikiama konkurencija. Daugiau variantų į galvą neateina.
    Matyt, labai gerai įsigilinęs į problemą esi, nes dar vienas variantas yra mūsų pačių neinformuotumas. "For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong." -- H. L. Mencken

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tas tai keista, kad nenumatyta atšaka nuo RB iki miesto stoties, kurią būtų galima naudoti vietiniams pervežimams 1435 mm geležinkeliu. Nebent tokią atšaką įrengtu LG su laiku savo lėšomis, tik nelogiška, kad RB lėšomis dabar bus tiesiama 1520 mm atšaka iki naujos stoties, kai būtų galima įrengti tą atšaką 1435 mm.
      O man labai logiška. Standartine vėže lakstys ekspresai, kurie į Panevežį neužsukinės. Iš ekspreso išlipusiems keleiviams iki Panevežio pavežti standartinė vėže specialius 1435 mm sąstatus pirkti būtų keista, kai visa likusi šalis ant 1520 mm.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        O man labai logiška. Standartine vėže lakstys ekspresai, kurie į Panevežį neužsukinės. Iš ekspreso išlipusiems keleiviams iki Panevežio pavežti standartinė vėže specialius 1435 mm sąstatus pirkti būtų keista, kai visa likusi šalis ant 1520 mm.
        O tarkim maršrutas Panevėžys-Vilnius ar Panevėžys-Kaunas? Vis vien reikės pirkti 1435mm sąstatus tokiems maršrutams, nebent jie nebus organizuojami. Tik jeigu juos organizuoti, tai jie važiuotų tik nuo RB stoties miesto pakraštyje ir tam būtų reikalingas persėdimas, kas tokiems trumpiems maršrutams yra nelogiška.
        Ten tų ekspresų bus keli per dieną. Turėti visą geležinkelį ir jo neišnaudoti patogiems vietiniams pervėžimams būtų labai kvaila.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Matyt, labai gerai įsigilinęs į problemą esi, nes dar vienas variantas yra mūsų pačių neinformuotumas. "For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong." -- H. L. Mencken
          Taip, sutinku, trečias punktas galėtų būt kad esu neinformuotas(nežinau kur daugiau informacijos gaut). Kol kas kiek informacijos turiu, tai suprantu kad atšaka būtų logiška regioniniams traukiniams. Jeigu turi infos, kuri pagrįstų kad atšaka tuščias pinigų švaistymas, išdėstyk čia ir tada bus visiem aiškiau ir nereiks rašinėt piktokų postų

          Comment


            Klausimas, iš kur tiek keleivių pririnksime, jei leisime atskirus traukinius - tarptautinius, tarpmiestinius, regioninius ir dar visi atskirose stotyse?

            Comment


              Būtų logiška tarptautinę IC stotį statyt "laukuose", o atšaką regioniniams, kaip kituose kraštuose. Tačiau šiuo atveju viskas atsiremia į nelemtus finansus, juk reik ne tik nuvažiavimą nuo magistralinės linijos nuties, bet ir rekonstruot apie 11 km esamo geležinkelio. Juk ši atšaka jau būtų grynai Lietuvos noras, Europa nebūtų tokia dosni.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Būtų logiška tarptautinę IC stotį statyt "laukuose", o atšaką regioniniams, kaip kituose kraštuose. Tačiau šiuo atveju viskas atsiremia į nelemtus finansus, juk reik ne tik nuvažiavimą nuo magistralinės linijos nuties, bet ir rekonstruot apie 11 km esamo geležinkelio. Juk ši atšaka jau būtų grynai Lietuvos noras, Europa nebūtų tokia dosni.
                RB Rail AS rekomendavo spręst Panevėžio RB stoties švelniai tariant nesusipratimą ir netgi kaip pats rašei pasiūlė variantų(#2140). Tai kaip suprantu kas bus pateikta kaip sakai "Europai" tą peržiūrės ir prafinansuos. Ar kaip ten viskas vyksta gaunant iš jų finansus projektam?
                Paskutinis taisė evvt; 2019.05.29, 12:41.

                Comment


                  Ten tebuvo studija, į kurios rekomendacijas galima ir neatsižvelgti. Be to, trasos projektavimas jau trunka ne vienerius metus, truputį pavėluota. Atšaką nebent galima būtų nutiest vėliau.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                    Jeigu turi infos, kuri pagrįstų kad atšaka tuščias pinigų švaistymas, išdėstyk čia ir tada bus visiem aiškiau ir nereiks rašinėt piktokų postų
                    Ar aš čia piktas? Pats realiai apkaltinai projektuotojus kenkimu šaliai. Aš tik primenu, kad gal jie projektuodami taip, kaip projektuoja, turi daugiau informacijos, kuri verčia juos daryt sprendimus, kuriuos daro.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      O tarkim maršrutas Panevėžys-Vilnius ar Panevėžys-Kaunas? Vis vien reikės pirkti 1435mm sąstatus tokiems maršrutams, nebent jie nebus organizuojami. Tik jeigu juos organizuoti, tai jie važiuotų tik nuo RB stoties miesto pakraštyje ir tam būtų reikalingas persėdimas, kas tokiems trumpiems maršrutams yra nelogiška.
                      Ten tų ekspresų bus keli per dieną. Turėti visą geležinkelį ir jo neišnaudoti patogiems vietiniams pervėžimams būtų labai kvaila.
                      O man atrodo, kad Vilnius-Rygos oro uostas bus daug populiaresnis maršrutas, nei Vilnius-Panevėžys. Šiaip ar taip, atšaka, kuri leis keleivius iš tarptautinės stoties nuvežti į miesto centrą, bus atsisukus į kitą pusę, nei atšaka, kurios reiktų, kad traukinys iš Vilniaus ar Kauno galėtų įriedėt į Panevežį.

                      Comment


                        Kaip dabar vyksta užvažiavimas į depą Kaune?
                        Buvau šiandien pažiūrėti kaip vyksta statybos darbai, pamačiau, kad iš stoties kelių nei į depą, nei į tunelį (važiavimui į depą per Šančius) įvažiuoti neįmanoma.
                        Prie manęs iš depo išvažiavo ir nuvažiavo į tunelį specialus bėgių kranas su keliomis platformomis, matyt ardys bėgius tunelyje ar prie jo.
                        Viename kelyje (ne prie perono) stovėjo dyzelis, jo krypties rodyklėje buvo nurodyta "Vilnius". Ar tai bajeris, ar tikrai dabar aptarnavimui važiuoja į Vilnių per užtvanką?
                        Beje, tai mintis: kodėl remonto darbų laikui neorganizavo maršruto į Vilnių dyzeliniu traukiniu per užtvanką? Ir į Šiaulius galima buvo taip organizuoti.
                        Ar su keleiviais negalima keisti važiavimo krypties? Bet lyg tai galima, vienu laiku taip ir važinėjo į Šiaulius, su krypties keitimu Kaišiadoryse, kada remontavo ruožą Palemonas - Gaižiūnai.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Ar aš čia piktas? Pats realiai apkaltinai projektuotojus kenkimu šaliai. Aš tik primenu, kad gal jie projektuodami taip, kaip projektuoja, turi daugiau informacijos, kuri verčia juos daryt sprendimus, kuriuos daro.
                          Ne ant tamstos aš čia. Turėjau omenį kad jei būtų daugiau tos infos tai gal ir nereiktų varyt ant projektčikų. Bet gali būt nėra tos infos kaip tik todėl kad nieks nevarytų ant jų šimteriopai

                          Comment


                            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                            Prie manęs iš depo išvažiavo ir nuvažiavo į tunelį specialus bėgių kranas su keliomis platformomis, matyt ardys bėgius tunelyje ar prie jo.
                            Jau nemažai nuardytų bėgių iki tunelio.
                            Vaizdas nuo Trijų mergelių tilto:

                            Comment


                              Ispanų IDOM laimėjo dar vieną „Rail Baltica“ projektavimo konkursą
                              Bendra Lietuvos, Latvijos ir Estijos bendrovė „RB Rail AS“ paskelbė geležinkelio linijos nuo Ramygalos iki Latvijos sienos projektavimo konkurso nugalėtoją. Geriausią pasiūlymą pateikė Ispanijos kompanija „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“, su kuria, pabaigus visas būtinas procedūras, bus pasirašyta 7.968.873 Eur vertės sutartis.

                              Planuojama, kad „Rail Baltica“ ruožas Ramygala – Lietuvos-Latvijos siena bus 91 km. ilgio, o preliminariajame projekte numatyti ir trys geležinkelio tiltai, 14 kelio viadukų, 20 geležinkelio viadukų, keturi žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis.

                              Per 24 mėnesius turės būti atlikti vietų tyrimai, vertės inžinerijos darbai, pagrindinis ir detalusis techninis projektavimas. Be to, tiekėjas turės užtikrinti autoriaus priežiūra statybos metu, užbaigus projektavimo darbus...
                              Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5poBdnj8U
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                „Lietuvos geležinkeliai“ ieško „Rail Baltica“ plėtros plano rengėjų
                                Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi tolesnei europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ statybai ir ieško plano rengėjų ruožo nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos iki Kauno (Jiesios) modernizavimui, Kauno geležinkelių mazgo plėtrai bei infrastruktūros priežiūros depų statybai.

                                „Lietuvos geležinkeliai“ pirmadienį paskelbė tris šių projektų paruošiamųjų darbų konkursus, jiems paraiškų laukia iki liepos 5 dienos.

                                Laimėtojai turės nustatyti optimalią jau nutiestos ir beveik 400 mln. Eur kainavusios „Rail Baltica“ linijos nuo sienos su Lenkija iki Kauno modernizavimo trasą, numatyti alternatyvas, atlikti tyrimus...

                                ...Plano rengėjai turės nuspręsti, ar tiesinti vėžę, ar statyti naują liniją...
                                Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5pt3AMEvY
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Rail Balticos tinklapyje paskelbtas interaktyvus žemėlapis, kuriame galima matyti būsimų stočių vizualizacijas, praeitus ir dar likusius etapus su preliminariais terminais:http://www.railbaltica.org/info/lt/i...yvus-zemelapis
                                  Paskutinis taisė lukass; 2019.06.06, 20:25.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Kažkaip Lietuvoje nelabai matyti vizualizacijų ir oro uostai neprijungti

                                    Comment


                                      RB trasoje tarp Kauno ir Ramygalos, kažkur kas 100 metrų susmaigstyti tokie kuoliukai su lentelėmis.

                                      Comment


                                        IDOM pradeda projektavimo darbus. Atlieka geodezinius tyrinėjimus

                                        Comment


                                          Tartasi dėl „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo

                                          Panevėžio miesto savivaldybėje vyko pasitarimas dėl „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo, kuriame planuojamus darbus pristatė bendra Estijos, Latvijos ir Lietuvos įmonė RB Rail AS. „Rail Baltica“ projektu numatyta nutiesti greitojo geležinkelio liniją ir sukurti infrastruktūrą nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos.

                                          „Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas - Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialiajame plane numatyta, kad prie Panevėžio bus įrengta keleivių stotis ir galimybė įrengti krovinių terminalą. Susitikimo metu aptarėme bendradarbiavimo galimybes dėl projektinių pasiūlymų rengimo. Savivaldybė iš savo pusės suteiks maksimalią pagalbą, kad projektiniuose pasiūlymuose būtų pateikti labiausiai miestiečių lūkesčius tenkinantys keleivių stoties įrengimo pasiūlymai ir numatyta vieta intermodaliniam terminalui ties Gustonių geležinkelio stotimi Panevėžio rajone,“ – sakė savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

                                          Šiuo metu pasirašyta ruožo Kaunas–Ramygala projektavimo sutartis tęsia „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą nuo Kauno link Latvijos. Planuojama, kad projektuojamame 78 km ruože Kaunas–Ramygala bus įrengti 7 viadukai, 11 geležinkelio viadukų, 4 geležinkelio tiltai ir 3 eko tuneliai. Taip pat šiame ruože planuojama sukonstruoti vieną iš įspūdingiausių inžinerinių objektų visoje Baltijos šalis jungsiančioje vėžėje – net 1,7 km ilgio geležinkelio tiltą per Neries upę.

                                          Kauno – Lietuvos–Latvijos sienos ruožo specialusis planas yra patvirtintas, žemės paėmimo procedūros eina į pabaigą. Laiku atliktas geležinkelio projektavimas suteiktų galimybę 2021 metais pradėti geležinkelio statybos darbus. Kitame etape siekiama pratęsti „Rail Baltica“ iki Panevėžio miesto.

                                          https://www.panevezys.lt/lt/naujieno...rail-fsnh.html

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X