Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senis Rodyti pranešimą
    Šiek tiek anksčiau skelbtoje info tokio maršruto Talinas-Vilnius-Varšuva nebuvo. Buvo Talinas-Kaunas-Varšuva, Talinas-Kaunas-Vilnius ir Vilnius-Kaunas-Varšuva
    tai tai trys atskiri traukiniai trim skirtingais marsrutais vazines?

    Comment


      Greitieji:
      Talinas - Ryga - Kaunas - Varšuva;
      Vilnius - Kaunas - Varšuva;
      Vilnius - Kaunas;
      Talinas - Ryga - Vilnius (neina per Kauną).

      Naktiniai:
      Talinas - Ryga - Kaunas - Varšuva;
      Vilnius - Kaunas - Varšuva - Viena/Berlynas.

      Ir visa eilė regioninių

      Comment


        Parašė DKL Rodyti pranešimą
        Greitieji:
        Talinas - Ryga - Kaunas - Varšuva;
        Vilnius - Kaunas - Varšuva;
        Vilnius - Kaunas;
        Talinas - Ryga - Vilnius (neina per Kauną).

        Naktiniai:
        Talinas - Ryga - Kaunas - Varšuva;
        Vilnius - Kaunas - Varšuva - Viena/Berlynas.

        Ir visa eilė regioninių
        Šaltinis?
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Du naktiniai traukiniai is Kauno i Varsuva. Wow!

          Comment


            Šaltinis?
            Nuoroda mano poste puslapyje atgal. 22 skaidrė

            Comment


              O ten tose skaidrese nera informacijos, kas islaikys ora veziojancius traukinius?

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                O ten tose skaidrese nera informacijos, kas islaikys ora veziojancius traukinius?
                Krovininiai traukiniai. Kodėl orą, nebus prasmės važiuoti autobusais ir pan. šiais maršrutais. Automatiškai visi persės į traukinius, žinoma, jei kainos bus padorios. Komfortas, greitis irgi daug ką lemia.
                Bet kol pradės darbus ir pastatys visus suplanuotus kelius tai praeis dar ojėj kiek laiko

                Comment


                  Traukiniai oro nevežios, jeigu pasiūlys konkurencingą variantą. Kartu sudėjus, į Rygą/Taliną/Varšuvą vykstu apie 7-9 kartus per metus. Iš jų bent porą autobusu, ir porą lėktuvu. Abi šias opcijas į traukinį iškeičiau net nemirkteldamas. Tai būtų tiek patogiau (kam yra tekę važiuoti su autobusu į pvz kokį Taliną, paliudys, kad tai yra košmaras), tiek greičiau (lėktuvai greiti, bet oro uostas prideda gerą valandą kaip niekur).

                  O Varšuvos ir Rygos sujungimas iš esmės yra labai big deal, nes abudu yra didžiuliai transporto mazgai, tarp kurių šiuo metu skraido po kelis lėktuvus per dieną ir važiuoja DVYLIKOS valandų trukmės autobuso maršrutas. Nereikia užmiršti kad visas šitas projektas nėra skirtas vien tik sujungti Kauną su Lenkija. Aptarnaujami bus milijonai kelių šalių klientų, ir tikiu, kad kainodara bus paruošta konkurencinga, kad vienaip ar kitaip vagonai būtų užpildyti.
                  w-e-a-r-e-t-h-e-w-a-l-k-i-n-g-d-e-a-d

                  Comment


                    Nepamirškit turizmo, kuris neabejotinai labai smarkiai augs. Dabar visas Baltic regionas yra nepatrauklus dėl traukinių nebuvimo tarp valstybių. Esant lengvam būdui nuvažiuoti traujiniu tarp PL. LT, LV ir EE galima tikėtis labai didelio (keliasdešimt %) turismo augimo per kelis metus.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Siaip, del traukiniu bilietu kainu. Kaip dabar -nezinau, bet pries 15 metu, kai viena karta sugalvojau vietiniais traukinias nuvaziuoti (su savo sudedamu dviraciu kuprineje) is Lietuvos iki Voketijos, tai visi tiesioginiai traukiniai uz kiekviena sienos kirtima pridedavo mazdaug po 30 euru (ju pinigais) prie bilieto kainos. Tai man isejo tada zymiai pigiau vaziuoti vietiniu traukiniu iki sienos, ten islipti, su savo dviraciu kirsti siena, o kitoje sienos puseje vel pirkti vietinio traukinio bilieta iki kitos sienos. O uz sutaupytus pinigus moketi uz nakvyne, valgi ir pazintines ekskursijas po sali.

                      Tad, jei sistema nepasikeite, bus skaiciuojama po 30 euru uz Latvijos ir uz Estijos sienu kirtima, taip pat uz Lenkijos bei uz Voketijos. Jei dar nepadidins tu pinigu - atsizvelgiant i infliacija - iki kokiu 50-60 uz kiekviena sienos kirtima.

                      Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
                      Paskutinis taisė digital; 2019.04.12, 23:58. Priežastis: ištrinta kvaila komentaro dalis

                      Comment


                        Na iš Kauno į Lenkiją važiuojant užtenka 11 eur... Nemanau, kad kertant sieną bus kažkoks mokestis, juk Šengeno zona

                        Comment


                          Parašė hobo Rodyti pranešimą
                          Siaip, del traukiniu bilietu kainu. Kaip dabar -nezinau, bet pries 15 metu, kai viena karta sugalvojau vietiniais traukinias nuvaziuoti (su savo sudedamu dviraciu kuprineje) is Lietuvos iki Voketijos, tai visi tiesioginiai traukiniai uz kiekviena sienos kirtima pridedavo mazdaug po 30 euru (ju pinigais) prie bilieto kainos. Tai man isejo tada zymiai pigiau vaziuoti vietiniu traukiniu iki sienos, ten islipti, su savo dviraciu kirsti siena, o kitoje sienos puseje vel pirkti vietinio traukinio bilieta iki kitos sienos. O uz sutaupytus pinigus moketi uz nakvyne, valgi ir pazintines ekskursijas po sali.

                          Tad, jei sistema nepasikeite, bus skaiciuojama po 30 euru uz Latvijos ir uz Estijos sienu kirtima, taip pat uz Lenkijos bei uz Voketijos. Jei dar nepadidins tu pinigu - atsizvelgiant i infliacija - iki kokiu 50-60 uz kiekviena sienos kirtima.

                          Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, o ne uz riebia valdininko alga, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
                          O tai kur dabar taip yra, kad būtų "ne pagal kišenę" tarptautiniai traukiniai?
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė hobo Rodyti pranešimą
                            Tad, jei sistema nepasikeite, bus skaiciuojama po 30 euru uz Latvijos ir uz Estijos sienu kirtima, taip pat uz Lenkijos bei uz Voketijos. Jei dar nepadidins tu pinigu - atsizvelgiant i infliacija - iki kokiu 50-60 uz kiekviena sienos kirtima.

                            Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, o ne uz riebia valdininko alga, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
                            Kažkaip negirdėtas "sienos kirtimo" mokestis. Tiesiog tarptautiniam susisiekimui gal brangesni bilietai.
                            Paprastiems žmonėms viskas yra brangu šiaip jau.

                            Comment


                              Parašė hobo Rodyti pranešimą
                              Tai man isejo tada zymiai pigiau vaziuoti vietiniu traukiniu iki sienos, ten islipti, su savo dviraciu kirsti siena, o kitoje sienos puseje vel pirkti vietinio traukinio bilieta iki kitos sienos. O uz sutaupytus pinigus moketi uz nakvyne, valgi ir pazintines ekskursijas po sali.
                              Įdomi patirtis su konkrečiu skaičiumi - 30 EUR už sienos kirtimą.

                              Parašė hobo Rodyti pranešimą
                              Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, o ne uz riebia valdininko alga, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
                              Toks vertinimas šiek tiek keistas infrastruktūros skilties temoje.
                              Čia vis dėlto renkasi šiek tiek kitokia publika ir diskutuoja apie kitus dalykus ir kitokia forma nei delfių komentaruose, kur galima išsilieti apie "valdžiažmogius".

                              Kad tarpvalstybinių geležinkelių taprusavio komunikacija ir kainodara yra nelanksti yra visuotinai žinoma.
                              Kažkokie sprendimai turės būti daromi, nes ir geležinkelis turi konkurentų, ir žmonės skaičiuoti moka.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Kažkaip negirdėtas "sienos kirtimo" mokestis. Tiesiog tarptautiniam susisiekimui gal brangesni bilietai.
                                As nerasiau, kad tai buvo “mokestis”. Tai buvo skirtumas tarp tiesioginio traukinio bilieto kainos is tasko A vienoje salyje iki tasko B kaimynineje salyje (su sienos kirtimu) - ir dvieju bilietu kainos is tasko A iki sienos, ir nuo kitos sienos puses iki to paties tasko B.

                                Oficialiai (manau, kad tas visiems ir taip aisku) jokio pavadinimo nebuvo. Bet skirtumas apie 30 euru tarp siu dveju kainu buvo. Ir ar pavadinsi tai “skirtumu” ar kaip kitaip, rezultatas vis vien bus vienodas – minus 30 euru is kisenes.

                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                O tai kur dabar taip yra, kad būtų "ne pagal kišenę" tarptautiniai traukiniai?
                                Siaip, Lietuvos zemelapyje yra labai daug vietu, kur ne visi 100% gyventoju gali sau leisti uzsienio kelione. O jei viena karta gyvenime ja sau leidzia, tai is Londonu po to jau atgal negrizta. Bet, manau, kad tai tema ne siam forumui – nes sio forumo lankytoju kisenes pilnos pinigu. Kas mus dziugina.
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Paprastiems žmonėms viskas yra brangu šiaip jau.
                                Gryna tiesa - nei prideti, nei atimti. Paprastiems žmonėms, kaip suprantu, su ju pasauliu suvokimu, siame forume aplamai nera ka veikti - nes ju problemomis (kai kulturingai buvo uzminta auksciau) uzsiima Delfi forumas. Ir ne jiems skirta sia sviesia svajone – palaiminta ir svenciausia “RAIL-BALTICA” ideja.

                                Comment


                                  Parašė hobo Rodyti pranešimą
                                  Paprastiems žmonėms, kaip suprantu, su ju pasauliu suvokimu, siame forume aplamai nera ka veikti - nes ju problemomis (kai kulturingai buvo uzminta auksciau) uzsiima Delfi forumas. Ir ne jiems skirta sia sviesia svajone – palaiminta ir svenciausia “RAIL-BALTICA” ideja.
                                  Buvo labai įdomūs praktiniai pastebėjimai.

                                  Nereikia užsigauti.
                                  Šiame forume taip jau yra, kad infastruktūros temose kalbama apie konkrečią infrastruktūrą, o ne apie abstrakčius "valdininkus, gaunančius riebią algą". Forume yra šiokie tokie kokybės standartai - net ir visuomenės temose paprastai stengiamasi diskutuoti argumentais, o ne emocijomis.
                                  Ačiū už supratimą.
                                  Grįžtame į temą.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Nereikia užsigauti.
                                    Not a problem. Cia internetas, kas cia beivyktu, tikri internautai turi nuli emociju.

                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Grįžtame į temą.
                                    Siulyciau padaryti apklausa, su klausimu, kiek kainuos bilietas, tarkym, nuo Vilniaus/Kauno i Varsuva po Rail-Baltica pastatymo. Veliau bus idomu palyginti prognozes, kai po traukinio paleidimo bus zinomos realios bilietu kainos.

                                    Ta apklausa - tai grynai del sportinio intereso, nes manau, kad cia mes lankomes ir kazka rasom ne todel, kad mums uz tai kazkas tai moka, bet tiktai del savo malonumo, ar ne taip?
                                    Paskutinis taisė hobo; 2019.04.12, 23:16.

                                    Comment


                                      Parašė hobo Rodyti pranešimą
                                      Not a problem. Cia internetas, kas cia beivyktu, tikri internautai turi nuli emociju.

                                      Siulyciau padaryti apklausa, su klausimu, kiek kainuos bilietas, tarkym, nuo Vilniaus/Kauno i Varsuva po Rail-Baltica pastatymo. Veliau bus idomu palyginti prognozes, kai po traukinio paleidimo bus zinomos realios bilietu kainos.

                                      Ta apklausa - tai grynai del sportinio intereso, nes manau, kad cia mes lankomes ir kazka rasom ne todel, kad mums uz tai kazkas tai moka, bet tiktai del savo malonumo, ar ne taip?
                                      Tikriausiai bus dynamic pricing, kaip daug kur Europoje.

                                      Nors šiaip nesuprantu bandymo sureikšminti kainas. Nu jos bus tokios, kad traukiniai užsipildytų. Nieks nepirks, tai papigins. Jei viską išpirks, tai pabrangins. Nematau problemos.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Mano įdėtam straipsnyje rašyta, kad dvigubai daugiau nei autobusais kainuos bilietai.

                                        O kodėl, hobo, nereplikavai į kažkieno parašymą, kad Kaunas- Balstogė bilietas kainuoja 11 eur (tų tavo 30 eur kontekste kaip ir paneigiama, kad vien sienos kirtimas kažką ypač pridės)

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          O kodėl, hobo, nereplikavai į kažkieno parašymą, kad Kaunas- Balstogė bilietas kainuoja 11 eur
                                          As rasiau, kaip buvo su tais bilietais pries 15 metu. Tad, kodel, Gator, tu manai, kad as turiu replikuoti i kazkieno tai parasymus apie bilieta uz 11 euru iki Balstoges?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X