Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kurie 3x Vilniaus rajonai perspektyviausi?
Collapse
X
-
Investuoti nenori, nes savivaldybė neinvestuoja ir nedaro savo indėlio (kaip ir visur kitur mieste). Miestų valdžios globaliame kontekste yra visais be išimties atvejais pagrindinis driving force miestų developmente. Kol valdžia užsiims vien tik žaidimais, o ne realiais darbais, tol plėtra vyks sporadiškai ir chaotiškai, kaip dabar.
-
Kol vienas iš svarbiausių savivaldybės prioritetų yra skolos mažinimas, tai kažkokių didesnių investicijų į aplinką mikrorajonuose tikėtis turbūt neverta.Parašė John Rodyti pranešimą
Investuoti nenori, nes savivaldybė neinvestuoja ir nedaro savo indėlio (kaip ir visur kitur mieste). Miestų valdžios globaliame kontekste yra visais be išimties atvejais pagrindinis driving force miestų developmente. Kol valdžia užsiims vien tik žaidimais, o ne realiais darbais, tol plėtra vyks sporadiškai ir chaotiškai, kaip dabar.
Comment
-
Jep, skolos mažinimas ir sėkminga miesto plėtra nelabai draugauja.Parašė spirit Rodyti pranešimą
Kol vienas iš svarbiausių savivaldybės prioritetų yra skolos mažinimas, tai kažkokių didesnių investicijų į aplinką mikrorajonuose tikėtis turbūt neverta.
Comment
-
Subjektyviai manau, kad atstumo iki oro uosto ir geležinkelio reikšmingumą lokacijos patrauklumui smarkiai pervertini. Ar tikrai tipinis vilnietis taip dažnai naudojasi aerouostu (ar juo labiau geležinkeliu), kad gyvenimas kuo arčiau šių objektų turėtų reikšmės renkantis būstą?Parašė John Rodyti pranešimą
Tas keista, kad Naujininkai netvarkomi ir ten neinvestuojama. Tas rajonas yra visiška aukso kasykla lokacijos prasme. Praktiškai walking distance iki Geležinkelio stoties IR oro uosto. Jep, walking distance iki oro faking uosto. Tai visiškai beprecedentiška. Nu ir dar senamiestis šalia. Ir aplinkkelis. Geriau negali būti. Ateityje tai neišvengiamai bus vienas geriausių Vilniaus rajonų.
- 2 patinka
Comment
-
Kol kas nevisai (nors iš dalies taip). Laikas kol kas irgi nelabai vertinamas. Bet augant pajamoms, didėjant sąmoningumui ir visuomenės sofistiškumui į tuos dalykus bus pradėtas kreipti dėmėsys.Parašė Well Rodyti pranešimą
Subjektyviai manau, kad atstumo iki oro uosto ir geležinkelio reikšmingumą lokacijos patrauklumui smarkiai pervertini. Ar tikrai tipinis vilnietis taip dažnai naudojasi aerouostu (ar juo labiau geležinkeliu), kad gyvenimas kuo arčiau šių objektų turėtų reikšmės renkantis būstą?
Comment
-
Antrinu dėl Čiurlionio, vis dėl to kainos ten... na super posh, centras, parkas, naujamiestis, VT, pagrindinės miesto transporto arterijos, šitos vilos:Parašė Sula Rodyti pranešimąAsmeniškai man patinkančios vietos:
Žvėrynas
https://goo.gl/maps/41eA3S2G9Zo
Čiurlionio g. rajonas
https://goo.gl/maps/9SSKzTtQ2QB2
Antakalnio artimos kalvos
https://goo.gl/maps/MY8aXVMju5v
https://www.google.lt/maps/@54.68235...7i13312!8i6656
O žmogui, kuris nėra iš Vilniaus arba sunkiai gaudosi rinkoje, siūlau nesusigundyti nauja statyba už patrauklią kainą, tolėliau nuo miesto. Mano nuomone, jau geriau kažkas senesnio, truputį brangesnio,bet arčiau.
Bet kalbant, apie tai, kas perspektyvu, kad ir kokie būtų poreikiai, finansai pirma taisyklė būtų, NT tik kairiąjame Neries krante, kalbam apie perspektyvą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kiek teko apskritai dirbti Vilniuje, visi darbai buvo smarkiai dešinėje Neries pusėje. Tai jei nori gyventi, o ne investuoti, tai nėra kriterijus siekti gyventi arčiau senamiesčio. Pats verslas irgi nemėgsta permokėti už biurus. Gamybinės patalpos apskritai toliau nuo centro.Paskutinis taisė andyour; 2017.12.01, 23:14.
Comment
-
Rajonus prikelti reikėtų milijardų.Parašė John Rodyti pranešimą
Jep, skolos mažinimas ir sėkminga miesto plėtra nelabai draugauja.
Comment
-
Kuo susiję tavo išvardinti dalykai ir oro uostas/geležinkelis? Kiek procentų normaliai apmokamų darbų susijęs su dažnom kelionėm? Kiek procentų normaliai uždirbančių žmonių skraido taip dažnai, kad rūpėtų atstumas iki oro uosto? Labai abejoju ar tai siektų dviženklį procentą. O skrendant kartą-du per metus atstumas iki oro uosto yra ntojoje vietoje.Parašė John Rodyti pranešimą
Kol kas nevisai (nors iš dalies taip). Laikas kol kas irgi nelabai vertinamas. Bet augant pajamoms, didėjant sąmoningumui ir visuomenės sofistiškumui į tuos dalykus bus pradėtas kreipti dėmėsys.
- 1 patinka
Comment
-
Tai tik keli iš svarbių dalykų. Likę irgi buvo išvardinti. Tiesiog viskas susideda.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuo susiję tavo išvardinti dalykai ir oro uostas/geležinkelis? Kiek procentų normaliai apmokamų darbų susijęs su dažnom kelionėm? Kiek procentų normaliai uždirbančių žmonių skraido taip dažnai, kad rūpėtų atstumas iki oro uosto? Labai abejoju ar tai siektų dviženklį procentą. O skrendant kartą-du per metus atstumas iki oro uosto yra ntojoje vietoje.
Comment
-
Bėginį/požeminį VT Vilniuje turbūt teks pamiršti. Per tiek laiko (t.y. kokius 30 metų), per kiek būtų realistiška turėti metro ar kažką panašaus, įsivyraus autonomous drive ir masinio VT poreikis didele dalimi išnyks. Blogai tik tai, kad tuos artimiausius 30 metų turbūt teks kankintis su šūdinu VT ir blogu eismo organizavimu, kas neabejotinai paveiks (turbūt jau veikia) Vilniaus konkurencingumąParašė andyour Rodyti pranešimąKol įrengs vieną metro liniją, praeis 50 metų. Geriau susitvarkyti bent aplinką šiam gyvenime. Reik vystyti kitus miestus, o ne visą Lietuvą varyti į vieną kampą Vilnių ir spręsti su tuo susijusias problemas.
Comment
-
Tai šioje vietoje galima susitvarkyti. Dabar bus nauji komfortiški autobusai net su vėdinimo sistema ir telefonui pakrauti lizdais. Ko reikia, tai daugiau A juostų ir eismo pritaikymo VT.Parašė John Rodyti pranešimą
Bėginį/požeminį VT Vilniuje turbūt teks pamiršti. Per tiek laiko (t.y. kokius 30 metų), per kiek būtų realistiška turėti metro ar kažką panašaus, įsivyraus autonomous drive ir masinio VT poreikis didele dalimi išnyks. Blogai tik tai, kad tuos artimiausius 30 metų turbūt teks kankintis su šūdinu VT ir blogu eismo organizavimu, kas neabejotinai paveiks (turbūt jau veikia) Vilniaus konkurencingumą
Comment
-
Bet savivaldybės planas sako, kad automobilizmo mažėsParašė John Rodyti pranešimą
Bėginį/požeminį VT Vilniuje turbūt teks pamiršti. Per tiek laiko (t.y. kokius 30 metų), per kiek būtų realistiška turėti metro ar kažką panašaus, įsivyraus autonomous drive ir masinio VT poreikis didele dalimi išnyks. Blogai tik tai, kad tuos artimiausius 30 metų turbūt teks kankintis su šūdinu VT ir blogu eismo organizavimu, kas neabejotinai paveiks (turbūt jau veikia) Vilniaus konkurencingumą
Asmeninis autonominis automobilizmas yra tas pats automobilizmas su tom pačiom bėdom.
Vienintelis dalykas ką autonominiai dalinai išspręstų - parkavimas. Bet tuo pačiu padidintų eismo srautą.
Comment
-
O koks tas planas?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet savivaldybės planas sako, kad automobilizmo mažės
Comment
-
Kol kas svarstomas Vilniaus Bendrasis planas.Parašė andyour Rodyti pranešimą
O koks tas planas?Paskutinis taisė Sula; 2017.12.03, 12:04.
Comment
-
Autonominių srautas būtų didesnis, bet jis būtų žymiai efektyvesnis dėl šviesoforinių sankryžų išnykimo (su sąlyga, kad visi auto turės autonominį režimą mieste).Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet savivaldybės planas sako, kad automobilizmo mažės
Asmeninis autonominis automobilizmas yra tas pats automobilizmas su tom pačiom bėdom.
Vienintelis dalykas ką autonominiai dalinai išspręstų - parkavimas. Bet tuo pačiu padidintų eismo srautą.
Comment
-
Šviesoforinės sankryžos egzistuos amžinai dėl pėsčiųjų ir dviratininkų. Be to, kol išnyks paskutinė neautonominė auto praeis tikrai daugiau nei 30 metų. Be to, daug metų praeis kol išnyks paskutinė autonominė auto su rankiniu režimu.Parašė John Rodyti pranešimą
Autonominių srautas būtų didesnis, bet jis būtų žymiai efektyvesnis dėl šviesoforinių sankryžų išnykimo (su sąlyga, kad visi auto turės autonominį režimą mieste).
Comment
-
O kuo jis pasireikš?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kol kas svarstomas Vilniaus Bendrasis planas.
Comment
Comment