Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Istorijos ir nutikimai Lietuvos geležinkeliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Istorijos ir nutikimai Lietuvos geležinkeliuose

    Manau daugelis žino o gal ir net mate visokių juokingų,liūdnų,linksmų ir .t.t nutikimų su traukiniais ar jų mašinistais.Pasipasakokite

    #2
    Parašė evaldas1 Rodyti pranešimą
    Manau daugelis žino o gal ir net mate visokių juokingų,liūdnų,linksmų ir .t.t nutikimų su traukiniais ar jų mašinistais.Pasipasakokite
    Pati linksmiausia istorija:
    http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1044

    Comment


      #3
      geras...
      zmogau, jei matai elektrini traukini vaziuojant i Klaipeda, tai zinok - jam sakes. jis vaziuoja jau nebesava eiga, o jo galine stotele - metalo lauzas.
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        #4
        O, kaip tik šiandien vieną išgirdau:
        Syki, vienas mašinistas, tada dar būdamas padejėju buvo paprašytas mašinisto pakeisti alyvą. Kelis kartus paklaustas, ar žino, kaip tai daryti, atsakė žinąs. Iš tiesų, schemose jis tai matęs.
        Visgi, kad būt tikram, kelis kartus paklausė mašinisto, ar tas kranelis alyvai skirtas. Atidarė. Po kurio laiko, dar patikslino. Tas. Po kurio laiko jau mašinistas klausė, ar vis dar laša. Padejėjas sakė: laša laša. Sutrumpinus istorija: nupilta 1.5 t.
        Kuro.

        Comment


          #5
          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
          geras...
          zmogau, jei matai elektrini traukini vaziuojant i Klaipeda, tai zinok - jam sakes. jis vaziuoja jau nebesava eiga, o jo galine stotele - metalo lauzas.
          Būna visko. Be to, iš dalies, tas asmuo teisus. Traukinys taigi diesel-electric.
          Beje, kartą man kaimynas 10 minučių įrodinėjo, kad Vilniuje tramvajumi važiavęs. Truputi žodį jaunuolis supainiojo.

          Comment


            #6
            na reik ir man istorija papasakot, beje tikra:

            2006-2007 metais LG buvo didelis padejeju trukumas,
            buvo priimami visokio plauko talentai, kurie pradzioje dubleriais vaziavo.

            silumveziuose kabinoje yra rankinis stabdis (rasit nuotraukose),
            tai va traukiniui pajudejus, pries kreive dubleriui buvo liepta
            pasukti silumvezi sukant ta stabdi - na dubleris ir suko, o traukinys sekmingai vaziavo
            per kreive

            vyrai daug smagaus juoko turejo
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              #7
              panasiai, kaip troleibusu parke naujokus siusdavo i sandeli, kad elektros variklio uzvedimo rankena atnestu.
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #8
                http://www.miestai.net/forumas/showt...870#post318870

                289 pranesimas
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #9
                  Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                  as ta ir turejau omeny,bet nebuvau tikras ar toks variklis jame sumontuotas kaip ir 2TE116... Rygoj teko aplandziot viena 2TE116, tai variklis tikrai "monstras", paleidimo metu atrodo kad zemes drebejimas ir tornado vienu metu
                  pirmam kartui ir 2M62 uzteko. is Klaipedos i Radviliski vykau galinej kabinoj. kelionej kelis kartus uzgeso galine sekcija. pries Radviliski padejejas atejo ir paprase rankena kazkokia palaikyti, kol stoti pravaziuosim, nenorejo pasirodyt, kad silumvezis netvarkingas. sake vilnieciai perdave neperspeje,tai knisos iki Klaipedos, knisos ir Radviliskin gryzdami. na ka, nuejau as tos rankenos laikyt, o padejejas nuskubejo "peremycku" statyt. kai uzsivede motoras ir pagavo apsukas, garbes zodis, vos susilaikiau nemetes velniop tos rankenos ir nesokes lauk is silumvezio (greitis tesieke apie 30-40km/h). tai paskui per visa Radviliski ir pravaziavom taip: as prie motoro, padejejas prie elektros
                  nesupratau, per kur, bet purskaliojo tepalas, nes drabuziai nuo motoro puses smulkiais alyvos laseliais nuseti buvo. paleido mane pirmam parke, pasivaiksciojau grizdamas iki stoties, sirdele nuraminau, kojos drebet nustojo
                  Paskutinis taisė dariuks; 2009.10.04, 11:06.
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #10
                    Na cia gera darba padarei )) o del ko kojos pradejo drebet tai nlb supratau..... del rubu?

                    Comment


                      #11
                      del to, kad pirma karta gyvenime variklio skyriuj pabuvojau uzvedant varikli. veliau ne syki teko pabut, tai jau ne tas ispudis...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #12
                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                        del to, kad pirma karta gyvenime variklio skyriuj pabuvojau uzvedant varikli. veliau ne syki teko pabut, tai jau ne tas ispudis...
                        Aaaaa, tik dabar supratau, apie ką čia kalba. Tik vis dar nesuprantu, ką reiškia "peremycku" statyt?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #13
                          kompiuteristu zargone tai butu "džamperis" - ne drabuzis, o metalinis daiktas (gali buti laidas, atsuktuvas, moneta, savarzele - priklauso nuo situacijos ir aplinkybiu) sujungiantis 2 ar daugiau kontaktu. jis statomas norint ijungti, apeiti ar isjungti kokia nors elektros grandine.
                          P.S. savarzeliu silumvezyje nestato - akimirksniu isgaruotu.
                          P.P.S. pavyzdys: sventine lempuciu girlianda. perdege viena lempute. kad sviestu vel, reikia apeiti ta sudegusia lempute - gali prisukt laideli ant abieju lemputes kontaktu - tai ir bus "peremyčka".
                          Paskutinis taisė dariuks; 2009.10.04, 11:31.
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #14
                            Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                            del to, kad pirma karta gyvenime variklio skyriuj pabuvojau uzvedant varikli. veliau ne syki teko pabut, tai jau ne tas ispudis...
                            Gal nori dar nauju pojuciu pajaust? D1 atsitok prie elektros kameros ir lauk kol sudirbs kompresoriaus oro reguliatorius... afigieni pojuciai kai kazka darai elektros kameroj,zinia kad sudirbs tas voztuvas ir sudirba visada netiketai kazkaip pora sekundziu net persigasti to garso ...... per pusantru metu vis priprast negaliu...

                            Comment


                              #15
                              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                              kompiuteristu zargone tai butu "džamperis" - ne drabuzis, o metalinis daiktas (gali buti laidas, atsuktuvas, moneta, savarzele - priklauso nuo situacijos ir aplinkybiu) sujungiantis 2 ar daugiau kontaktu. jis statomas norint ijungti, apeiti ar isjungti kokia nors elektros grandine.
                              P.S. savarzeliu silumvezyje nestato - akimirksniu isgaruotu.
                              P.P.S. pavyzdys: sventine lempuciu girlianda. perdege viena lempute. kad sviestu vel, reikia apeiti ta sudegusia lempute - gali prisukt laideli ant abieju lemputes kontaktu - tai ir bus "peremyčka".
                              Ziurek kai stasisi ''peremycka'',kad krokodilai rankos nenukastu....

                              Comment


                                #16
                                Klaipėdoje - tariamas teroristų išpuolis ir paslėpti srogmenys

                                Apie pratybas "Klaipėdos konteinerių terminalo" teritorijoje, kurioje dalyvavo ir LG filialo "Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra" pagalbinis traukinys:

                                http://tv.lrytas.lt/?id=13468728351344783074

                                Comment


                                  #17
                                  Po vėtros...

                                  Iš temos apie siauruką Panevėžys-Anykščiai-Rubikiai...
                                  Panašių nutikimų būta netgi Vilniaus-Kauno geležinkelyje. Šeštadienį (spalio 6 d.) į Kauną iš Vilniaus atvykti 6:37h turėjęs elektrinis traukinys atvyko daugiau kaip valanda vėliau, atgal į Vilnių išvažiuoti pavėlavo be trupučio valandą. Ne ką mažiau vėlavo kitas traukinys - dviaukštis. Kaune jis sustoja 7:35h., bet šeštadienį 8:20h. Jo dar nebuvo...
                                  Kitų traukinių nemačiau. Spėjau sužinoti, kad medžiai ant bėgių buvo nuvirtę kažkur ties Kaišiadorimis... Iš Kazlų Rūdos 6:46 ir iš Kybartų 8:20 traukiniai atvyko laiku. 7:50h išvažiuoti į Kybartus taip pat nepavėlavo, bet išvažiavo ne trivagonis DR1A, o automotrisa PESA. Pasirodo, kelyje iš Vilniaus "įstrigo" ir į Kauną varomas DR1A (kuris tikriausiai būtų važavęs 7:50h į Kybartus)..

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Iš temos apie siauruką Panevėžys-Anykščiai-Rubikiai...


                                    Panašių nutikimų būta netgi Vilniaus-Kauno geležinkelyje. Šeštadienį (spalio 6 d.) į Kauną iš Vilniaus atvykti 6:37h turėjęs elektrinis traukinys atvyko daugiau kaip valanda vėliau, atgal į Vilnių išvažiuoti pavėlavo be trupučio valandą. Ne ką mažiau vėlavo kitas traukinys - dviaukštis. Kaune jis sustoja 7:35h., bet šeštadienį 8:20h. Jo dar nebuvo...
                                    Kitų traukinių nemačiau. Spėjau sužinoti, kad medžiai ant bėgių buvo nuvirtę kažkur ties Kaišiadorimis... Iš Kazlų Rūdos 6:46 ir iš Kybartų 8:20 traukiniai atvyko laiku. 7:50h išvažiuoti į Kybartus taip pat nepavėlavo, bet išvažiavo ne trivagonis DR1A, o automotrisa PESA. Pasirodo, kelyje iš Vilniaus "įstrigo" ir į Kauną varomas DR1A (kuris tikriausiai būtų važavęs 7:50h į Kybartus)..
                                    Be to, galiu pridėti, kad spalio 5d. G18 tik pravažiavęs Baisogalos stotį sustojo,nes buvo nuvirtęs medis ant bėgių, tai 40 min. stovėjome vienoje vietoje, kol atlaisvino kelia, tačiau po keliu šimtų metrų vėl sustojom. Taigi, nuo Baisogalos iki pat Kėdainių traukinys pajudėdavo ir vėl stodavo. Aišku keleiviams tai kėlė daug problemų, o ypač vienai porai, kuriai reikėjo spėti į lėktuvą 14 val. tai jie išsikvietė taksą ir važiavo iki pat Vilniaus oro uosto, tačiau jie nespėjo į lėktuvą. Kelionė iš Šiaulių į Vilnių trunka 2val. ir 39 min., bet šį kartą ji truko 5val. ir 25 min.

                                    Comment


                                      #19
                                      Neradau temos, kuriai tiktų.
                                      Ponia Rožytė nuolatinė LG keleivė ruože Vilnius - Kaugonys, o kartais ir Kaunas - Kaugonys. Tąkart važiavo iš Kauno. Beje, važiuoja ji už dyką. Tiksliau beveik už dyką.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Neradau temos, kuriai tiktų.
                                        Ponia Rožytė nuolatinė LG keleivė ruože Vilnius - Kaugonys. Beje, važiuoja ji už dyką.
                                        Geras, ir kaip jai tai pavyksta? Aš irgi noriu važiuoti už dyką!!!
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment

                                        Working...
                                        X