Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "2008 m. Ivyks pasikesinimas i 4 valstybiu vadovus. Indostano pusiasalyje kils neramumai."

    Na cia is Nostradamo pranasavimu 2 metu skirtumas, bet cia siaip pamastymui daviau
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofą tiriantiems ekspertams - mįslė dėl orlaivio manevro

      Lenkijos prezidento lėktuvo Tu-154 katastrofą tiriantys ekspertai neįstengia paaiškinti, kodėl prieš pat įsirėždamas į žemę laineris staigiai nėrė žemyn, nurodė vienas aukštas kariškis.

      http://www.lrytas.lt/-12731413961272...-papildyta.htm

      Comment


        Parašė oranger Rodyti pranešimą
        Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofą tiriantiems ekspertams - mįslė dėl orlaivio manevro

        Lenkijos prezidento lėktuvo Tu-154 katastrofą tiriantys ekspertai neįstengia paaiškinti, kodėl prieš pat įsirėždamas į žemę laineris staigiai nėrė žemyn, nurodė vienas aukštas kariškis.

        http://www.lrytas.lt/-12731413961272...-papildyta.htm
        Taigi jau istyre ,kad techninio gedimo nebuvo. Jei butu buves nepakankamas greitis ,tai butu rode prietaisai ir isliktu irasai. Apie tai nekalbama-vadinasi greitis irgi buvo pakankamas. Vadinasi lektuvas zemyn buvo nukreiptas paciu pilotu. Lieka tik klausimas kodel? Logiskai mastant , pilotai reagavo i rusu radijo svyturiu ir kitus navigacinius nurodymus. Beje manau,kad juodosios dezes fiksuoja tik lektuvo davikliu parametrus ir visiskai nefiksuoja to ka pilotai gavo is antzeminiu navigaciniu irenginiu. Todel rusai gali jaustis ramus. Niekas ,niekada ir nieko nesugebes irodyti:-)

        Comment


          Vėl praeivis su savo litanija išlindo....
          Mano blogas

          Comment


            praeivis,
            man labiausiai neduoda ramybės foto iš palydovo, kur matyti nukritusio lėktuvo kryptis (~30 laipsnių kampu į aerodromą), beto visai šalia jo. Šiuolaikinės navigacinės sistemos leidžia tokias paklaidas???

            Yra atsiradusi nauja versija.
            Apie valandą virš aerouosto skraidęs Il - 76, specialiai darė dirbtinį rūką, leisdamas sidarbo jodo daleles?
            Buvo pastatyti klaidinantys NDB švyturėliai, kad įvilioti pilotus?

            P.S.
            "Туск и Ко — клуб фанатов Путина"
            Paskutinis taisė zajcik; 2010.05.10, 18:20.
            "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
              Vėl praeivis su savo litanija išlindo....

              Ne visi aklai pasitiki rusu propoganda ir paaiskinimais.


              http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=32110039

              Comment


                Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                praeivis,
                man labiausiai neduoda ramybės foto iš palydovo, kur matyti nukritusio lėktuvo kryptis (~30 laipsnių kampu į aerodromą), beto visai šalia jo. Šiuolaikinės navigacinės sistemos leidžia tokias paklaidas???

                Yra atsiradusi nauja versija.
                Apie valandą virš aerouosto skraidęs Il - 76, specialiai darė dirbtinį rūką, leisdamas sidarbo jodo daleles?
                Buvo pastatyti klaidinantys NDB švyturėliai, kad įvilioti pilotus?

                P.S.
                "Туск и Ко — клуб фанатов Путина"


                Gali ir taip buti. Manau,kad gana itikinama versija yra issakyta rusu saituose: rusai nenorejo ,kad suduztu lenku lektuvas su vyriausybine delegacija,tiesiog buvo norima sutrukdyti jam nusileisti tame aerouoste ir nukreipti ji i atsarginius. Tokiu atveju nereiketu rusijos prezidentui zemintis ir atsiprasineti lenku per ta minejima, nes jie butu nespeje atvykti, rusams butu pavyke islaikyti ''savo politini veida'' ir t.t. Na ,o gavosi kaip visada ,kai ko nors imasi rusai-katastrofa, nors butent to niekas specialiai ir nenorejo.

                Comment


                  Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                  praeivis,
                  man labiausiai neduoda ramybės foto iš palydovo, kur matyti nukritusio lėktuvo kryptis (~30 laipsnių kampu į aerodromą), beto visai šalia jo. Šiuolaikinės navigacinės sistemos leidžia tokias paklaidas???

                  Aisku,kad ne. As nesu zinovas tu avianavigaciniu sistemu,tik galiu pasakyti palyginimui,kad pacio paprasciausio automobilinio gps tikslumas yra + - 20 metru.
                  Yra tie nesiojami jau siuolaikiskesni gps imtuvai- ju tikslumas + - 5 metrai.
                  Geodezininkai nustatinedami zemes sklypu ribas naudoja jau kitokia gps iranga. Tai toks kokiu 30 cm skesmens ''bliudas'' ,kurio kaina net 70 000 doleriu ,bet ir tikslumas idealus- praktiskai jau centimetrais.
                  Taip,kad lektuvuose naudoja tikrai ne paprasciausius gps kaip automobiliuose, taigi logiskai galvojant ju tikslumas turi buti pilnai pakankamas nusileisti is vis nieko pro langus nematant. Aisku,jei viskas veikia taip,kaip turi buti.

                  Comment


                    Iš nuotraukų matyti, kad lėktuvas ėjo idealiai pagal švyturius. Tik, kad švyturiai ne tiksliai ant KTT ašies. Pasisuko tik numušęs nemenką medį. Jeigu dar būtų 8-10m aukščio atsarga, ko gero būtų, nors ir su problemomis, nutūpęs.

                    Comment


                      Lenkai irgi dar ieško tiesos

                      http://smolensk-2010.pl/

                      Comment


                        Kuo toliau skaitau, tuo labiau viskas primena vieną frazę: "Tiesa slypi kažkur anapus".

                        Gal ir ne į temą, bet rusai ir su Somalio piratais labai mįslingai pasielgė...
                        Paskutinis taisė SPX; 2010.05.12, 06:30.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          http://www.lrytas.lt/-12736025841272...mpas%C4%85.htm

                          Comment


                            „Fakt“ žurnalistai detalės nuotraukas tuoj persiuntė į Lenkiją. Ekspertai iš jų nustatė, kad radinys yra navigacinio įrenginio SPU-7 panelė. Šio įrenginio pagalba pilotai nustato lėktuvo padėtį, palyginti su radijo švyturiais oro uosto prieigose.
                            СПУ-7 - самолётное переговорное устройство
                            Arba komjaunimo tiesa š.. sumalė, arba patys lenkai susimaišė, nes SPU-7 nėra joks navigacinis įrenginys - tai yra ryšio sistema, skirta ekipažui tarpusavyje susišnekėti ir reikalui ęsant įjungti radio stotį pokalbiams su žeme...
                            Mano blogas

                            Comment


                              Переговорное устройство СПУ-7 предназначено для внутривертолетной телефонной связи между членами экипажа, для выхода летчиков на внешнюю связь через три радиостанции ( Р –863, ЯДРО –1А и Р—828) и два радиокомпаса (АРК—9 и АРК-УД) и прослушивания сигналов специального назначения от аппаратуры речевых сообщений РИ-65Б и радиовысотомера РВ-3
                              Kas domis tokiais dalykais, plačiau http://www.avsimrus.com/files.phtml įvedus paieškoje.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Rusų tyrimo medžiaga:
                                http://www.mak.ru/russian/investigat...-154m_101.html

                                kritimo schemos ir lektuvo rekonstrukcija iš nuolaužų:
                                http://www.mak.ru/russian/info/news/...m_101_pic1.jpg
                                http://www.mak.ru/russian/info/news/...m_101_pic2.jpg
                                http://www.mak.ru/russian/info/news/...m_101_pic3.jpg

                                Comment


                                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                  Arba komjaunimo tiesa š.. sumalė, arba patys lenkai susimaišė, nes SPU-7 nėra joks navigacinis įrenginys - tai yra ryšio sistema, skirta ekipažui tarpusavyje susišnekėti ir reikalui ęsant įjungti radio stotį pokalbiams su žeme...

                                  Nieko jie ten nesumaise. Rusu dispetceris tvirtino ,kad lenku pilotai jam paskutinemis minutemis neatsakinejo ir jis atseit neturejo rysio su lektuvu. O tame straipsnyje buvo rasoma,kad pagal tu jungikliu padeti bus galima nustatyti ar tas irenginys buvo perjungtas i pokalbiu su dispeceriais rezima ar ne. Viskas ten teisingai buvo parasyta,cia jus patys susipainiojote:-)

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Nieko jie ten nesumaise. Rusu dispetceris tvirtino ,kad lenku pilotai jam paskutinemis minutemis neatsakinejo ir jis atseit neturejo rysio su lektuvu. O tame straipsnyje buvo rasoma,kad pagal tu jungikliu padeti bus galima nustatyti ar tas irenginys buvo perjungtas i pokalbiu su dispeceriais rezima ar ne. Viskas ten teisingai buvo parasyta,cia jus patys susipainiojote:-)
                                    Na jei jau gilintis į SPU ypatybes, tai ant to pulto nereikia nieko perjungti, norint pereiti iš "šnekėjimo orlaivio viduje" ir norint užmegsti ryšį su ATC.

                                    Tai yra daroma mygtuko ant šturvalo pagalba. Tas mygtukas būna 2 pakopų - paspaudus "iki pusės" šnekama tarp ekipažo, paspaudus tą mygtką iki galo, įjungima radio stotis ir šnekama tarp ekipažo+užmezgamas ryšys su ATC.
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Paviešinta juodųjų dėžių transkripcija... http://91.210.209.188/Transkrypcja_r...u_Tu-154_M.pdf
                                      Paskutiniai žodžiai vis tik ne Tėve mūsų buvo...

                                      Comment


                                        Kai TAWS rėkia, kad PULL UP, PULL UP, o ekipažas tuo metu skaičiuoja metrus iki žemės ir sako, kad "viskas normoje", tai manau kas kaltas dėl katastrofos pasidaro labai jau aišku...

                                        Praeivi - vis dar dispečeris kaltas?

                                        Mano blogas

                                        Comment


                                          Lenkija paviešino necenzūruotą garso įrašo išklotinę iš katastrofą patyrusio prezidento lėktuvo piloto kabinos (pokalbių išklotinė)

                                          Gan keistai pasiskraidė, galėjo saugiai nusileisti kitur, o dabar lygioj vietoj...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X