Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Žodžiu, eilinis biurokratinis pinigų "įsisavinimas".
Bet tada leiskit paklaust - koks tikslas tokio "brandingo"? Sugrąžinti išvykusius kauniečius į gimtąjį miestą..? gal..
Bet tada leiskit paklaust - koks tikslas tokio "brandingo"? Sugrąžinti išvykusius kauniečius į gimtąjį miestą..? gal..
Siuo atveju tai nera kvietimas, tai ivazdzio gerinimas.
Siuo atveju tai nera kvietimas, tai ivazdzio gerinimas.
Juk šita kampanija nėra naujo produkto įvedimas į rinką
Juk šita kampanija nėra naujo produkto įvedimas į rinką 

Siuo atveju tai nera kvietimas, tai ivazdzio gerinimas.


Juokauju, aišku ir sutinku, kad įvaizdis yra labai daug. Bet ar tai tikrai gali būti pritaikoma miesto reklamai?

Juokauju, aišku ir sutinku, kad įvaizdis yra labai daug. Bet ar tai tikrai gali būti pritaikoma miesto reklamai?
Man nuo to nei šilta nei šalta, o kai kalba eina apie mano miestą, tai tiesiogiai veikia mane patį. Tiesiog, ką aš noriu pasakyti yra tai, jog reikia (įdomiai, patraukliai) akcentuoti gerasias savybes, pasiekimus, išskirtinumą. O dar geriau yra žaisti ant jau susiformavusio stereotipo, kaip tą sėkmingai padarė Estija su savo kampanija "Welcome to Estonia". Prieš kelis mėnesius visur sukosi baneriukai, kuriuose mintis buvo "Estijoje niekas niekur neskuba. Atvažiuok ir pats pamatysi" ar kažkas panašaus. Bet sužaista buvo ant stereotipinio estų, kaip lėtapėdžių įvaizdžio.
Nu čia gal nevykęs pavyzdys, bet idėją, manau, supratai.
Man nuo to nei šilta nei šalta,
Comment