Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Defliaciniai išpardavimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Gražios nuotraukos, puiku. O įdomu ar "Europoje" žmonės elgėsi kultūringai ar buvo visokių stumdymusi?
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      #62
      Dėl "Akropolio" kopijuotojų žmonių naktiniame (tiksliau, vakariniame) apsipirkime buvo kiek mažiau, nei pernai. Buvo daug jaunimo - kai kurie žmonės virš 30-40 m. gal nutarė neiti bijodami spūsčių.

      Viskas "Europoje" buvo labai kultūringa ir malonu. Jokio stumdymosi. Ten gi renkasi šiek tiek kitokia publika.
      Ir apsipirkimo prasme buvo neblogai.
      Vėliau įdėsiu kultūrinės programos nuotraukas.

      Comment


        #63
        Juokingos tos nuolaidos drabuziu sektoriuje 30%... Ypac zinant kai tarkim skuduras pagamintas uz 10LT pardavinejamas uz 120LT ir panasiai. Tai cia juokas, bet kada tokia nuolaida galima daryt. Tokio specialaus naktinio ispardavimo metu bent 50% nuolaida jau butu kazkas.
        As kai matau 30% ar panasiai nuolaida prie drabuziu parduotuves daznai net nesivarginu ziuret i tokia "nuolaida"
        Apranga dar vis mulkina zmones su savo antkainiu ir kainodaros politika Malonu, kad zmones po truputi pradeda atsirinkinet

        Comment


          #64
          Europos išpardavimą vertinčiau kaip visišką fiasko. Žmonių mažai, 80 proc. jų arba su draugais bendravo kavinėse, arba gėrė nemokamą vyną ir žiūrėjo šou programą. Perkančių buvo žiauriai mažai. nors ankstesnius kartus renginys užsitęsdavo net iki 3h, šį kartą jau 1h nakties, likus valandai iki oficialaus renginio pabaigos, pusė parduotuvių užsidarė. Nuolaidos nevertos dėmesio buvo. Galiu pateikti asmeninę statistiką, į šitą renginį ėjom 9 žmonių kompanija, kurį padarė "net" 1 pirkinio, 134 Lt apyvartą parduotuvėms ir dar pusę tiek palikom kavinėje. Iš obzervacijų sakyčiau, kad vos kad 10 dalyvis link išėjimo traukė su pirkinių maišeliais. Organizacija buvo irgi nelabai vykusi, į VIP zoną užsakytą per visą vakarą neatėjo nei vienas žvaigždūnas. Vienu žodžiu, peršasi išvada, kad net e-lito gretose krizė įsisuko nemenkai.. Na, bent jau dailiakojų barakudų netrūko, akis buvo kur paganyt..
          Jūsų,
          Analitikas PlėtRa™

          Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

          Comment


            #65
            /\ Sovietmečiu visus pasiekimus lygindavom su 1913 metais. Bet ką gali šiandien sudirbti, lygindamas, kaip gerai buvo 2006 ar 2007 m.

            Nemanau, kad "pravalas" buvo "Reservedui", "Sarmai", ar dar kam nors, kas mato padėtį tokią, kokia ji yra. O jei koks nors rinkos lyderis bando laukti pirkėjų su 2007 m. lūkesčiais, tai čia jo, o ne "Europos" problema. Tiesa, tik kai kurioms kavinėms tas vakarėlis pasisekė.

            Prie vyno buvo eilutės, bet visiškai nedidelės. Kad ten buvo kitaip nusiteikusi publika, tereikia įsivaizduoti, kad per "Akropolio" "Maximos" išpardavimą kas nors būtų nemokamai dalinęs tegul ir dantų krapštukus.

            O dėl paskutinio sakinio visiškai sutinku.
            Vienu žodžiu, kaip šiems laikams visiškai pasisekęs renginys.

            Comment


              #66
              Ūkininkai ir perdirbėjai murkdosi skolų milijonuose

              Taip pat skaičiuojama, kad bendra skola žemės ūkio produkcijos perdirbėjams kovo 1-ąją siekė 673,8 mln. Lt, iš jų prekybininkų skolos sudarė 293 mln. Lt. Prekybininkai daugiausia buvo skolingi pieno ir mėsos perdirbėjams - atitinkamai 64,1 ir 39,6 mln. Lt.
              Kaip skolų didėjimo priežastis įvardijami per ilgi atsiskaitymo su prekybininkais terminai. Teigiama, kad prekybos įmonės, nustatydamos ilgus atsiskaitymo su žemės ūkio produkcijos gamintojais terminus, didina perdirbėjų skolas ūkininkams.
              Kai pagalvoji, musu tautiniai mazmenos oligopolistai yra dar baisiau uz bankus su visa ju kreditu krize.

              Comment


                #67
                Jau ir prekybininkai patraukė į Lenkiją

                Kaip dienraščiui „Vilniaus diena“ teigė bendrovės „Maxima LT“ atstovė spaudai Renata Saulytė, su lenkų verslininkais deramasi jau kurį laiką, beveik nuo tada, kai pirkėjai iš Lietuvos pradėjo važiuoti apsipirkti į Lenkiją.

                Pašnekovė tikino, kad dabar su lenkiškomis kainomis „Maxima“ gali konkuruoti tik rengdama specialias akcijas.

                Prie pabaigos artėja ir „Rimi“ derybos su lenkų tiekėjais. Kaip teigė „Rimi“ atstovė spaudai Rasa Juodkienė, bendradarbiavimo sutartys jau paruoštos, šiuo metu abi šalys baigia jas analizuoti. „Rimi“ tikisi sutartis su lenkais pasirašyti jau artimiausiu metu, tačiau datos dar neįvardija.
                Net nezinau ar cia juoktis ar verkti.

                Paskaicius galima pagalvot, kad tokia maxima ar rimi neturejo zalio supratimo apie didmenines produktu kainas lenkijoje ir kaip kokie naivuoliai super brangiai pirko vietiniu gamintoju produkcija. Net jei sekundei pamirsim, kad marketaviciai rimtai planavo pletimasi i lenkija, kas automatiskai reiskia ir kruopscias vietines rinkos studijas.
                Taigi, dabar visi staiga atsibudo, nuvaziavo i suvalkus ir "pasirase sutartis". Hip hip - valio!

                Nezinau kaip atrodo kitiems, bet toks pranesimas bent jau man panasus i beviltiska bandyma pasirodyti baltais ir pukuotais pagaliau surandant koki nors preteksta nuleist kainoms.

                Comment


                  #68
                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                  Jau ir prekybininkai patraukė į Lenkiją



                  Net nezinau ar cia juoktis ar verkti.

                  Paskaicius galima pagalvot, kad tokia maxima ar rimi neturejo zalio supratimo apie didmenines produktu kainas lenkijoje ir kaip kokie naivuoliai super brangiai pirko vietiniu gamintoju produkcija. Net jei sekundei pamirsim, kad marketaviciai rimtai planavo pletimasi i lenkija, kas automatiskai reiskia ir kruopscias vietines rinkos studijas.
                  Taigi, dabar visi staiga atsibudo, nuvaziavo i suvalkus ir "pasirase sutartis". Hip hip - valio!

                  Nezinau kaip atrodo kitiems, bet toks pranesimas bent jau man panasus i beviltiska bandyma pasirodyti baltais ir pukuotais pagaliau surandant koki nors preteksta nuleist kainoms.
                  tuo labiau, kad tos pacios lietuviskos prekes lenkijoje kainuoja brangiau ir zymiai.

                  Comment


                    #69
                    Kriziniai išpardavimai – prekybininkų viliotinis ir pirkėjų isterija
                    Jūratė Važgauskaitė | Alfa.lt

                    Naktį greta parduotuvės besigrumianti minia reikalauja atidaryti duris ir leisti pirkti, pirkti, pirkti. Tai ne kalėdinio išpardavimo vaizdas, kai ekonomika klesti, tai – šių dienų krizės grimasos, kai dėl pigesnės prekės žmonės pasiryžę naktį styroti prie parduotuvės isteriškai reikalaudami juos įleisti vidun.

                    Naktiniai išpardavimai, savaitgalio akcijos, prekybininkų viliotiniai ir gundymai jau beveik kasdienybė. Pirkėjai bando nusipirkti pigiau, tarsi tai būtų paskutinis apsipirkimas prieš laukiantį vartojimo badmetį, o prekybininkai stengiasi išvalyti sandėlius ir užsidirbti vieną kitą pinigėlį.

                    ...
                    Visas tekstas: http://www.alfa.lt/straipsnis/10266331
                    Sekite savo banknotus

                    Comment


                      #70
                      Nežinojau, į kokią temą dėti šitą PiaRščiną - į "šiaip linksma", ar į rimtesnę temą. Kiek turėjo nukristi pardavimai, kad atėjus keliems pirkėjams jie išaugtų 1,5 karto...

                      2009.03.31
                      Lenkijos pasienyje „Rimi“ pardavimai auga
                      Bendrovės „Rimi Lietuva“ duomenimis, kelis pastaruosius mėnesius nerimą kelianti tendencija – šalia Lenkijos pasienio gyvenančių žmonių masinis apsipirkimas pas kaimynus lenkus šiuo metu keičiasi. Vien Alytaus prekybos centro „Supernetto“ pardavimai išaugo 1,5 karto, lyginant su pirmais šių metų mėnesiais.
                      (...)
                      Analizuodama pirkėjų srautus Lenkijos pasienyje – Alytaus ir Marijampolės „Rimi Hypermarket“ prekybos centruose, bendrovė pastebėjo, kad jų pardavimai pradėjo augti. Mat dalį produktų, siūlomų pirkėjams vietiniuose prekybos centruose, pasienio gyventojai šiuo metu gali įsigyti už tą pačią kainą kaip ir Lenkijoje, tačiau Lietuvos prekybos tinklų prekės lenkiškąsias lenkia savo kokybe.

                      „Rimi Lietuva“ duomenimis, kita pastebima tendencija visuose tinklui priklausančiuose prekybos centruose Marijampolės ir Alytaus miestuose – didžiąją dalį pirkėjo krepšelio sudaro akcijinės prekės, t.y. produktai, kurie siūlomi su nuolaida.
                      http://www.rimi.lt/index.php/lenkijo...imai_auga/3096

                      Comment


                        #71
                        Naujas PiaRinis lengvatikių ieškojimas prieš Velykas

                        Jevgenijus Bardauskas, Jurgita Valtytė, www.lrt.lt
                        2009 balandžio mėn. 2 d. 21:04
                        Lietuvos paukštynams – darbymetis

                        Artėjant Velykoms, kiaušinių jie parduoda kone keturis kartus daugiau. Nesiskundžia ir prekybininkai, kiaušinių parduodantys triskart daugiau.
                        (...)
                        Vienintelis paukštynų galvos skausmas – pigesni lenkiški kiaušiniai, plūstantys į Lietuvos rinką. Todėl jau imta svartyti galimybę mažinti ir lietuviškų kiaušinių kainas.
                        Ten bemeluodami visiškai susipainiojo - vieni parduoda 4x, kiti 3x, kur dingo 1x?

                        Jie tik dabar "ima svarstyti galimybę mažinti kainas", kai pas mus tie kiaušiniai 60-90 procentų brangesni nei pas lenkus.
                        Atrodo, kad bandoma juokingomis nuolaidomis ir PiaRiniais straipsniais sustabdyti masinį važiavimą į kaimyninę šalį.

                        Comment


                          #72
                          „Sostinė“ 2009-04-04
                          Viktorija VITKAUSKAITĖ
                          Parduotuves užtvindė kainų cunamis

                          Sostinės prekybos centruose savaitgalinių išpardavimų vajus neslūgsta. Rytoj didžioji nuolaidų diena skelbiama Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje (VCUP). Didieji Vilniaus prekybos centrai neriasi iš kailio. Naktinės išpardavimų akcijos neseniai vyko prekybos centruose „Maxima“ ir „Europa“. Kiti verslininkai išpardavimų dienomis skelbia sekmadienius. Paskutinį kovo sekmadienį nuolaidų suvilioti vilniečiai plūdo į buitine technika ir elektronika prekiaujantį „Topo centrą“. Rytoj tokia diena skelbiama ir VCUP.

                          Taikys didesnes nuolaidas
                          VCUP sekmadienį žadamos nuolaidos nuo 5 iki 75 procentų. Parduotuvės rinkodaros vadovė Remigija Račylienė tvirtino, kad verslininkai neketina taikyti tik pačių mažiausių nuolaidų. „Nuolaidos bus tikrai didelės. Drabužių ir avalynės parduotuvės ketina taikyti nuolaidas nuo 35 procentų“, – tikino R.Račylienė.
                          Pirmą kartą akcija „Cunamis“ prekybos centre buvo surengta pernai balandį.
                          (...)
                          Kaip ir pernai, šiemet akcijoje nedalyvauja trys VCUP parduotuvės: „Maxima“, Eurovaistinė ir „Drogas“. „Parduotuvėse „Drogas“ veikia centralizuota sistema. Todėl nuolaidos gali būti taikomos tik visose „Drogas“ parduotuvėse vienu metu“, – tvirtino R.Račylienė.

                          Pamalonins ir kitus miestus
                          Vienoje „Topo centro“ parduotuvių nuolaidų diena buvo paskelbta prieš savaitę. Tą dieną visos buitinės technikos ir elektronikos prekės buvo parduodamos 30 procentų pigiau.
                          „Nors akcija vyko sekmadienį, kai buvo gražus oras, vis tiek sulaukėme pirkėjų antplūdžio. Žmonės pirko viską: nuo smulkmenų iki kompiuterių ar televizorių didele įstrižaine“, – pasakojo „Topo centrą“ valdančios įmonės „AG Group“ komunikacijos projektų vadovė Asta Keibienė.

                          Artimiausiu metu tokių akcijų kartoti Vilniuje neketinama. Nuolaidų dienos bus skelbiamos kituose Lietuvos miestuose esančiose „Topo centro“ parduotuvėse.
                          http://www.lrytas.lt/?data=20090404&...k090404&view=2

                          Nelabai suprantu "Topocentro", kodėl nuolaidos daromos keliuose miestuose paeiliui.

                          Papildyta:
                          Sekmadienis Neries pakrantėje. Daug mašinų ne tik dėl gražaus oro, bet ir dėl išpardavimo VCUPe.
                          Paskutinis taisė Romas; 2009.04.05, 19:35. Priežastis: Įdėta nuotrauka

                          Comment


                            #73
                            Įdomios gamintojų ir prekybininkų technologijos, kaip pasiekti pirkėjo širdį, e.. tai yra, piniginę.

                            Kai buvo infliacija, iškart sumažėjo pakuotės, pvz.:
                            - pienas pakuojamas ne į 1 litro, o į 0,9l pakuotę
                            - išnyko dešrų ar pakuotų mėsos gaminių kainos už kilogramą, šaukiama, koks pigus gaminio vienetas.
                            Pastarasis būdas kažkodėl pradėtas taikyti tik rudenį per paskutinį brangimą; ar ilgai jis bus taikomas, priklausys nuo zloto kurso.

                            Kai kur prasidėjus defliacijai pradėtas taikyti priešingas būdas - šaukiama apie mažesnę vieneto kainą ir didinamos pakuotės.

                            Kadangi Lietuvoje dar nuo vieno exprezidento laikų labai populiarios higieniniu popieriumi paremtos technologijos, galima su tuo susidurti ir prekybcentriuose.
                            Pvz., stovi didelės pakuotės popieriaus - 18 vnt. po 0,56Lt. Tačiau tose pigiose pakuotėse ne 230, o tik 170 lapelių (26 proc. mažiau). Taigi reali rulono kaina ne 0,56, o 0,76 Lt.

                            Comment


                              #74
                              Lietuvos Rytas 2009-04-08
                              Aida MURAUSKAITĖ

                              Picerijos įsitraukė į kainų karus
                              METODAI. Konkurentai dėl klientų kovoja pardavinėdami valgius kone už savikainą

                              Picerijų tinklas „Can Can Pizza“ nuo kovo kelių rūšių picas pardavinėja už 3,99 lito. Viena šio tinklo picerijų įsikūrusi Gedimino prospekte, kitoje gatvės pusėje – konkurentė „Čili pica“, į kurią klientus gundo iškaba su siūlymu paskanauti picos už 1 eurą. Nepasiduoda konkurentams ir tinklas „Charlie“. Jame pica atsieina 3,69 lito.
                              Nors iš tokių grumtynių neuždirba, nė vienas tinklas neketina sudėti ginklų ir suka galvą, kaip kainą dar sumažinti.
                              http://www.lrytas.lt/?data=20090408&...c090408&view=2

                              Comment


                                #75
                                kokia gali būti "maisto" "kokybė" už tokią kainą?..

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                  kokia gali būti "maisto" "kokybė" už tokią kainą?..
                                  Manau ne ką prastesnė nei iki šiol. Picų savikaina tikrai maža, o anksčiau, kai žmonės turėjo pinigų, juos taškė bet kokiam Š net nemąstydami apie jų kokybę. Dabar jie perka tą patį tik pigiau.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    o anksčiau, kai žmonės turėjo pinigų
                                    Būsiu pražiopsojęs tuos laikus.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Lietuvos Rytas 2009-04-08
                                      Aida MURAUSKAITĖ
                                      Picerijos įsitraukė į kainų karus
                                      METODAI. Konkurentai dėl klientų kovoja pardavinėdami valgius kone už savikainą

                                      Picerijų tinklas „Can Can Pizza“ nuo kovo kelių rūšių picas pardavinėja už 3,99 lito. Viena šio tinklo picerijų įsikūrusi Gedimino prospekte, kitoje gatvės pusėje – konkurentė „Čili pica“, į kurią klientus gundo iškaba su siūlymu paskanauti picos už 1 eurą. Nepasiduoda konkurentams ir tinklas „Charlie“. Jame pica atsieina 3,69 lito.
                                      Nors iš tokių grumtynių neuždirba, nė vienas tinklas neketina sudėti ginklų ir suka galvą, kaip kainą dar sumažinti.
                                      http://www.lrytas.lt/?data=20090408&...c090408&view=2
                                      Atsimenu prieš kokius metus gal, kažkada taip su draugais iš Vilniaus norėjosi valgyti, tai šie paragino užsukti į minimą Čili picą Gedimino pr. Pica kainavo apie 20 LT, kuri tebuvo paprasčiausia. Man net tada tais "klestėjimo" laikais atrodė kaina nežmoniškai nesveika. Bet tie draugai pasakė - čia Vilnius, čia tokios kainos. Negalėjau tada atsistepėdi kaip ir dabar tokiu pinigų "taškymųsi". Na, dabar net pardavinėjama pica už 3,45 lt ir tai pasirodo dar nežemiausia kaina. Ir tikrai verta susimąstyti apie verslo burbulus Lietuvoje ne tik statybų sektoriuje ir iš kur tokie Čili plėtros mąstai, kai pelnas turbūt nuo picos 3 kart didesnis nei savikaina. Iki šiol ta pica stovi neskaniai gerklėj
                                      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                      Dordrechtas/Haarlemas
                                      Nesebaras/Plovdivas
                                      Kiolnas

                                      Comment


                                        #79
                                        visų maisto patiekalų ir gėrimų maržos yra labai didelės. bet dideli yra ir pastovieji kaštai (patalpos, personalas, visi mokesčiai, licencijos, komunalinės), ko pasėkoje verslas vis viena labai mizernas gaunasi, o Čili klesti tik dėl to, kad buvo vieni pirmų, turi brand'ą, turi didelė klientų bandą (ypač vaikigaliai, paaugliai), geras vietas užkalę, ir jau turi masto ekonomiją. Todėl konkuruoti labai sunku, naujiems ateit.
                                        Jūsų,
                                        Analitikas PlėtRa™

                                        Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                        Comment


                                          #80
                                          Savaitgalis po Velykų

                                          Tarp "Norfos" ir "Maximos" toliau vyksta lokalinis karas dėl "laimės valandų"
                                          Maxima nuo "Rimi" nusikopijavo lipdukų akciją. Dabar (tik balandžio mėn.)taikomos 5% nuolaidos iki 10 val.
                                          "Norfoje" lieka tos pačios "laimės valandos" nuo 8 iki 10 ryte ir vakare (t.y. nuo 20 iki 22), kai prie 4-5 procentų pridedami dar 3%.

                                          "Iki" su "Maxima" aiškinasi santykius cukraus klausimais . IKI-2,49Lt, o "Maximos" puslapis taip ir neužsikrovė.
                                          "Rimi" tinklapyje labai prasta nuolaidų navigacija - kol praversi visus šlapios dešros artikulus nuleistomis kainomis, užmirši, ko ieškojai.
                                          NT klestėjimo laikais kompiuteristai darydavo mandrus projektų tinklapius remdamiesi metotika "louding, louding", jie dabar persimetė į jos modifikaciją "konekting, konekting". Vienu žodžiu, užsiciklino.

                                          Bet maloniausia vis dėlto apsipirkti "Rimi". Taip smagu prisiminti kokius 2007-uosius, skaitant prie kasos "superduper" pasiūlymą: "Pirk už 50 Lt ir gausi kažkokią nuolaidą kvepalams ar dar kam nors nereikalingam. Už tuos savo išleistus 50 Lt dar gausi teisę sutaupyti 10Lt kokio nors maitinimo partnerio kavinėje (per 1 savaitę), jei sąskaita sieks 50 Lt."
                                          Mėgstu gerą skandinavišką jumorą.

                                          Šaltiniai:
                                          http://www.maxima.lt/
                                          http://www.rimi.lt/
                                          http://www.iki.lt/
                                          http://www.norfa.lt/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X