Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Suklestėjusios tuštybės sostinė
Collapse
X
-
Ar šiuolaikinis miestas tai tik betonas ir asfalto parkofkės? Čia sakyčiau kaip tik ne šiuolaikinio miesto bruožas, jei jame asfalto daugiau nei žalumos.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTuri pripažinti, kad dūšioje esi kaimietis, tikrai ne asfalto vaikas.
Comment
-
Na taip, čia labiau ateities miesto bruožas, šiuolaikiniuse dar daug aplesitų pievų ir krumynų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar šiuolaikinis miestas tai tik betonas ir asfalto parkofkės? Čia sakyčiau kaip tik ne šiuolaikinio miesto bruožas, jei jame asfalto daugiau nei žalumos.
Comment
-
Ateities miestas vien greitkeliai ir parkofkės? Čia atgyvenęs XX amžiaus vidurio šiuolaikinio miesto suvokimas. Pažiūrėkite, kaip atrodo tie miestai, kur aukščiausia gyvenimo kokybė, ten žalumos daugiau nei asfalto.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na taip, čia labiau ateities miesto bruožas, šiuolaikiniuse dar daug aplesitų pievų ir krumynų.
Comment
-
Kurie čia tie miestai kur žalumos daugiau nei asfalto? Ir kaip tai apskaičiuojama?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ateities miestas vien greitkeliai ir parkofkės? Čia atgyvenęs XX amžiaus vidurio šiuolaikinio miesto suvokimas. Pažiūrėkite, kaip atrodo tie miestai, kur aukščiausia gyvenimo kokybė, ten žalumos daugiau nei asfalto.
Asmeniškai Kopenhaga ir Viena pagal mane yra miestai su auksčiausia gyvenimo kokybe, bet nepasakyčiau, kad ten mažai asfalto ar trinkelių, tuo tarpu net koks Kaunas turi daugiau žalumos, bet neprilygsta gyvenimo kokybe. Miestui reikia gyventojų, kad tų gyventojų būtų reikia urbanizuoti ir tankinti miestus, kad neišvengiamai reiškia daugiau betono, nebūtinai parkovkių.
- 1 patinka
Comment
-
Kopenhagoje, Vienoje tikrai daug žalumos net šalia centro, miestai nėra užgrūsti kaip koks Meksikas, Atėnai ir pan. Keistas jūsų požiūris žiūrėti ne ko reikia žmonėms, o reikia "miestui". Žmonėms lygiai taip pat reikalingi žali plotai, ne tik ofisas, maxima, daugiabutis ir keliai su parkofkėm tarp jų. Vilniuje, Kaune tankumas sąlyginai mažas, nes į miesto plotą įtraukti visokie miškai už miesto. Taip pat apleistos teritorijos kaip nebeveikiantys fabrikai ar tiesiog apleisti sklypai, kurie realiai neatlieka jokios žalios finkcijos. Sutvarkytų realiai naudotinų žalių zonų, parkų tikrai nėra daugiau nei tuose top pagal gyvenimo kokybę miestuose.Parašė evil Rodyti pranešimą
Kurie čia tie miestai kur žalumos daugiau nei asfalto? Ir kaip tai apskaičiuojama?
Asmeniškai Kopenhaga ir Viena pagal mane yra miestai su auksčiausia gyvenimo kokybe, bet nepasakyčiau, kad ten mažai asfalto ar trinkelių, tuo tarpu net koks Kaunas turi daugiau žalumos, bet neprilygsta gyvenimo kokybe. Miestui reikia gyventojų, kad tų gyventojų būtų reikia urbanizuoti ir tankinti miestus, kad neišvengiamai reiškia daugiau betono, nebūtinai parkovkių.
Comment
-
Kopenhagoje, Vienoje jos pakankamai bet dar daugiau grindinio ir asfalto. Absoliutus kiekis "žalumos" nėra rodiklis geros gyvenimo kokybės. Tos erdvės turi būti kokybiškos ir jose turi būti malonu leisti laiką. Tam reikia daug pinigų, kad jų būtų miestam reikia žmonių su jų pajamom, kitaip reiškia jog reikia tankinti miestą (Kaune gyventojų tankis 2,5 karto mažesnis nei Vienoje ar Kopenhagoje). Ir jei perskaičiuoti pagal gyventojų skaičių tai dar klausimas kur daugiau tos žalumos (beje didžiausi pagal plotą parkai Vienoje irgi yra miesto pakraštyje). Kopenhagoje parkai nėra dideli, bet jie labai kokybiški - kas ir būtų siekiamybė, o ne tiesiog jų daugiau ir didesnių.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kopenhagoje, Vienoje tikrai daug žalumos net šalia centro, miestai nėra užgrūsti kaip koks Meksikas, Atėnai ir pan. Keistas jūsų požiūris žiūrėti ne ko reikia žmonėms, o reikia "miestui". Žmonėms lygiai taip pat reikalingi žali plotai, ne tik ofisas, maxima, daugiabutis ir keliai su parkofkėm tarp jų. Vilniuje, Kaune tankumas sąlyginai mažas, nes į miesto plotą įtraukti visokie miškai už miesto. Taip pat apleistos teritorijos kaip nebeveikiantys fabrikai ar tiesiog apleisti sklypai, kurie realiai neatlieka jokios žalios finkcijos. Sutvarkytų realiai naudotinų žalių zonų, parkų tikrai nėra daugiau nei tuose top pagal gyvenimo kokybę miestuose.
- 1 patinka
Comment
-
Ateities miestas - tankiai apgyvendintas be namų vaiduoklių, medinių lušnų ir neprižiurimų pievų su kęstinčiais sosnovorskio barščiais. O apie tai kiek ateities mieste turėtu būtu automobilizmo ir kiek pėsčiojo/VT santykio tai manau mano nuomonė ir taip aiški?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ateities miestas vien greitkeliai ir parkofkės? Čia atgyvenęs XX amžiaus vidurio šiuolaikinio miesto suvokimas. Pažiūrėkite, kaip atrodo tie miestai, kur aukščiausia gyvenimo kokybė, ten žalumos daugiau nei asfalto.
Kopenhagone nebūvau, bet Vienoje tikrai daug mažiau žalumos nei Vilniuje. Jie turi didelį parką centrinėje dalyje kaip ir męs, tik pas juos tas parkas yra daugiau nei medžiai ir takai, nes ten buvoe rūmai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kopenhagoje, Vienoje tikrai daug žalumos net šalia centro, miestai nėra užgrūsti kaip koks Meksikas, Atėnai ir pan. Keistas jūsų požiūris žiūrėti ne ko reikia žmonėms, o reikia "miestui". Žmonėms lygiai taip pat reikalingi žali plotai, ne tik ofisas, maxima, daugiabutis ir keliai su parkofkėm tarp jų. Vilniuje, Kaune tankumas sąlyginai mažas, nes į miesto plotą įtraukti visokie miškai už miesto. Taip pat apleistos teritorijos kaip nebeveikiantys fabrikai ar tiesiog apleisti sklypai, kurie realiai neatlieka jokios žalios finkcijos. Sutvarkytų realiai naudotinų žalių zonų, parkų tikrai nėra daugiau nei tuose top pagal gyvenimo kokybę miestuose.
Ko reikia žmonėms nustatyti patiems žmonėms neišėina. Atismenate apklausas, Vilniuje žmonės nr 1 problema laikė tai, kad nėra pakankamai parkovkių, nors visi tyrimai rodo kad būtent automobiliai, o ne žalios erdvės trūkumas, daro didžiausią neigiamą įtaką psychologijai. T.y. žmonės patys prašo to, kas jiem kenkia.
P.S. Niekas nesiųlo, kad žalių plotų nebūtų. Jie turi būti tiksliniai o ne bet kokį apleistą šiukšlyną ginant.
Comment
-
Su tuo „šiukšlynu“ irgi atsargiai. Vieno „šiukšlynas“ kitam yra gera vieta prasibėgt, paslidinėt ar pasivažinėt dviračiu. Vilniuj didelė dalis malonumo yra Koralų šlaitai, Antakalnio ar Bukčių miškeliai kurie nelabai telpa į „parko“ apibrėžimą. Bet iščiustytas parkelis su gražiais takeliais ir suoliukais neatstos tokių miškelių.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąP.S. Niekas nesiųlo, kad žalių plotų nebūtų. Jie turi būti tiksliniai o ne bet kokį apleistą šiukšlyną ginant.
Comment
-
Kaunas maudo Vilnių ne tik baseine: stebina įspūdingi statybų kainų ir laiko skirtumai
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...tumai-25442635Lazdynų baseino statybos užtruks daugiau nei penkmetį, o antrajame pagal dydį šalies mieste toks objektas iškilo mažiau nei per dvejus metus, sostinė stadioną brangiai stato tris dešimtmečius, Kaunas – dvejus metus ir pigiai. Kodėl tokie skirtumai?
Comment
-
Na tai reikia turėti omenyje kad Kaune sklypai pigesni turbūt kokius 3 kartus. O ir atlyginimai dvigubai mažesni nei Vilniuje, tai ir kaštai atitinkami.Parašė udrius Rodyti pranešimąKaunas maudo Vilnių ne tik baseine: stebina įspūdingi statybų kainų ir laiko skirtumai
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...tumai-25442635If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Cia bantai kazkiek subtilesni trigerinima. Nors kiekvienas gali pasiziureti statistika per 10 sec.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na tai reikia turėti omenyje kad Kaune sklypai pigesni turbūt kokius 3 kartus. O ir atlyginimai dvigubai mažesni nei Vilniuje, tai ir kaštai atitinkami.
Comment
-
Atlyginimai dvigubai mažesni? 900 €/mėn. iki mokesčių?Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na tai reikia turėti omenyje kad Kaune sklypai pigesni turbūt kokius 3 kartus. O ir atlyginimai dvigubai mažesni nei Vilniuje, tai ir kaštai atitinkami.
Comment
-
70% kauniečių važinėja į Vilnių dirbti.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Atlyginimai dvigubai mažesni? 900 €/mėn. iki mokesčių?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Po 200km kasdien? LiūdnaParašė sankauskas Rodyti pranešimą
70% kauniečių važinėja į Vilnių dirbti.
Comment
-
Tai kad reikia važiuoti į Vilnių, tai čia nieko tokio.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Po 200km kasdien? Liūdna
Liūdniausia, kad kasdien reikia grįžti. Į Kauną. Žiauru.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Jau nebūtinai. Pas mus į ne remote poziciją norėjo įsidarbint, bet dirbt pilnai iš namų. Suprask, žmogus nori gaut vilnietišką atlyginimą, bet gyvent pigiai Kaune, smhParašė sankauskas Rodyti pranešimą
70% kauniečių važinėja į Vilnių dirbti.
Comment
-
Jūs pravažiukit kada driračiu (jei pravažiuosit) šiaurinės gatvės trasa kaip pvz. Neskaitant trumpos atkarpos šalia ozo parko ten ne tik šiušlynai bet net visokių statybinių atliekų pripilta.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su tuo „šiukšlynu“ irgi atsargiai. Vieno „šiukšlynas“ kitam yra gera vieta prasibėgt, paslidinėt ar pasivažinėt dviračiu. Vilniuj didelė dalis malonumo yra Koralų šlaitai, Antakalnio ar Bukčių miškeliai kurie nelabai telpa į „parko“ apibrėžimą. Bet iščiustytas parkelis su gražiais takeliais ir suoliukais neatstos tokių miškelių.
Comment
Comment