Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Baltarusijos santvarką ir ekonomiką
Collapse
X
-
As manau, Lukasenkai jegos strukturu palaikymas yra kritiskai svarbus ir isdavus juos, jie galetu nuo jo nusisukti, kas reikstu ir jo kracha. Jis tikrai to negaletu ir nebutu dares.Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Šiaip tik pastebėjimas, kad tokiems režimams kaip Lukašenkos savų žmonių aukojimas niekada nebuvo stabdis kažko nedaryti. Vardan gero tikslo (išlikimo valdžioje) galima kiek nori savų paaukoti, nes jie vis tiek viską daro dėl babkių, o ne iš idėjos. Taip kad ir mažiau mokėti reikės.
Comment
-
Nelabai net ir užsibarikaduot įmanoma, durys gi be rakto ir atsidaro tiek iš vidaus, tiek iš lauko... (ypač kai lėktuve keturi galimai FSB agentai) Vienintelis dalykas ką galima buvo padaryt tai duot gazo kai iki Lietuvos nedaug buvo likę. Aišku, kai pilotai įpratę jog radijo ryšys naudojamas su abipusiu pasitikėjimu ir pagarba, tai sunku galva suvokt kad kažkas bando tau pakenkt ir apgautParašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
O ką pilotai turėjo padaryti ? Nusileidus Minske su keleiviais užsibarikaduoti lėktuve ir neįleisti Baltarusijos spectarnybų pareigūnų? Nenustebčiau, jei taip pasielgus, lėktuvą greitai apsuptų tankai ir taip ir laikytų apsuptyje neribotą laiką, kol nesibaigtų visos vandens ir maisto atsargos. Gal ir apšaudytų.
Na, mano nuomone, visgi, avialinijos čia mažiausiai kaltos dėl šito įvykio.
Na, įsivaizduokite, kaip elgtumėtės patys, jei jums atvirai grasinama numušimu, o dar vėliau prieš akis pamatote naikintuvą su "vozduh-vozduh" raketomis.Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2021.05.24, 08:59.
Comment
-
KGB būtų vykdžiusi jau realų užgrobimą. Ir viskas užsibaigtų vėl gi nusodinimu Minske ar kitame Baltarusijos (o gal net Rusijos?) oro uoste. Koks tiksliai scenarijus buvo numtatytas, reiktų teirautis, ko gero, Lubiankoje.Parašė Sklansky Rodyti pranešimą-idomu kaip butu susiklosciusi situacija, jei lektuvas butu skrides i Lietuvos oro erdve, leidesis Vilniuje, juo skride KGB pareigunai greiciausiai butu apkaltinti bandymu uzgrobti lektuva/terorizmu - didele rizika rezimui ir ju vykdomai operacijai, todel galbut teoriskai ir buvo grasinama numusimu (blefuojama), kad jokiais budais nepasiekti LT oro erdves;
Comment
-
Jeigu būtų įsileidę pro kabinos duris. Žinant kad Vilniaus 01 takas buvo kokios penkios minutės tiesaus atstumo, tai būtų nesunku tiesiog nusileisti. Kai lėktuvas ant žemės, jau niekur tu nebeišskrisi, ypač jei pilotai sugadintų variklius išleisdami į juos gaisro malšinimo dujas ir pan. Bet čia arčiau filmo scenarijui tokie dalykaiParašė Sula Rodyti pranešimą
KGB būtų vykdžiusi jau realų užgrobimą. Ir viskas užsibaigtų vėl gi nusodinimu Minske ar kitame Baltarusijos (o gal net Rusijos?) oro uoste. Koks tiksliai scenarijus buvo numtatytas, reiktų teirautis, ko gero, Lubiankoje.
Comment
-
Variantų begalės - galėjo fiziškai pašalinti Protasevičių.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąJeigu būtų įsileidę pro kabinos duris. Žinant kad Vilniaus 01 takas buvo kokios penkios minutės tiesaus atstumo, tai būtų nesunku tiesiog nusileisti. Kai lėktuvas ant žemės, jau niekur tu nebeišskrisi, ypač jei pilotai sugadintų variklius išleisdami į juos gaisro malšinimo dujas ir pan. Bet čia arčiau filmo scenarijui tokie dalykai
- 3 patinka
Comment
-
Būtent taip bent kurį laiką ir turėjo elgtis iki detalesnių paaiškinimų, jei neklystu tokiu atvėju lėktuvas išvis skaitos ne Baltarusijos teritorija.Būtų dar didesnis skandalas jei ten jėga naudojama būtų. Bet jei rėžimui leidžiama taip laisvai elgtis, tai jis ir elgiasi., Bet čia tik spėliojimai, kas ten vyko ir kokią informaciją ar nurodymus pilotai gavo patys, gal elementariai buvo išdurti ir per daug atsipalaidavę. Apie tankus ar dar kažką hiperbolizuot gal nereik. Nors jei pats Nexta įkūrėjas atsipūtęs skraido, tai nėr ko reikalaut, kad pilotai kryžium gultu. Per Belsat vakar trumpai teko užmatyt, kad pats Protasevičius matė, jog jį oro uoste seka ir net dokumentus jo kažkaip ten fotografuoja, bet vistiek įlipo į lėktuvą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
O ką pilotai turėjo padaryti ? Nusileidus Minske su keleiviais užsibarikaduoti lėktuve ir neįleisti Baltarusijos spectarnybų pareigūnų? Nenustebčiau, jei taip pasielgus, lėktuvą greitai apsuptų tankai ir taip ir laikytų apsuptyje neribotą laiką, kol nesibaigtų visos vandens ir maisto atsargos. Gal ir apšaudytų.
Na, mano nuomone, visgi, avialinijos čia mažiausiai kaltos dėl šito įvykio.
Na, įsivaizduokite, kaip elgtumėtės patys, jei jums atvirai grasinama numušimu, o dar vėliau prieš akis pamatote naikintuvą su "vozduh-vozduh" raketomis.
Comment
-
Tai Rusijos imperialistai feisbuke jau džiūgauja, nes kuo blogesni Lukašenkos santykiai su vakarais, tuo daugiau galimybių prijungti ją prie rudosios.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąAišku, aš labai nemėgstu visokiu spėliojimų iš serijos "kas galėtų paneigti", nes tai dažnai skamba labai plokščiažemiškai. Čia vienas iš nedaugelio kartų, kai nutariau leisti sau tai. Bet iš šiandieninės situacijos Rusija laimi. Gal ilgalaikėje perspektyvoje - net visą Baltarusiją savo sudėtyje. Ne kaip sąjungininkę, ne satelitinę valstybę, o sudėtyje.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Baltarusių opozicinėje spaudoje rusų pilotas, jau kaip suprantu pensininkas, aiškino kaip Ryanair pilotas galėjo elgtis tokioje situacijoje. Visų pirma gavus pranešimą, kad lėktuvas užminuotas reika pranešti, kad gelbėju keleivius ir pranešti, kad priimu sprendimą leistis artimiausiame oro uoste, o tai buvo Vilnius. Pranešti sprendimą dispečeriams. Jei esu verčiamas elgtis kitaip, įjungiu avarinius dažnius ir pranešu apie lėktuvo užpuolimą. Reikalauju leisti tūpti tame oro uoste, kuriame įgulos vadas priėmė sprendimą leistis. Jeigu vis tiek esu verčiamas vykdyti komandas, seku paskui naikintuvą, bet toliau reikalauju, kad dalyvautų diplomatai.- Занимаюсь спасением самолета и пассажиров.
- Принимаю решение на посадку на ближайшем аэродроме, а это Вильнюс.
- Сообщаю о своем решении диспетчеру.
- Если меня принуждают к иным действиям, включаю сигнал бедствия, докладываю на аварийной частоте о нападении на воздушное судно.
- Настаиваю на посадке на том аэродроме, на который было принято решение исходя из воздушной обстановки, метеопрогноза, годности аэродрома, минимума и т.д.
- Если возникает реальная угроза, то следую за истребителем, но на земле требую консула и СМИ.
- Отказываюсь от дальнейшего выполнения задания в связи со стрессовой ситуацией и еду в гостиницу.
- 1 patinka
Comment
-
Jei tai tiesa - Jei jau buvo grasinimas numušti lėktuvą ore, tai šitam jokios moralės ir sąžinės neturinčiam teroristiniam režimui vieni niekai būtų privaryti tankus į oro uostą ir, esant reikalui, apšaudyti lėktuvą žemėjeParašė Sklansky Rodyti pranešimąKeletas pastebejimu:
-dar nera jokiu oficialiu duomenu, kad tikrai buvo grasinama numusti;
-realus numusimas buvo sunkiai imanomas, nes lektuve skrido ir KGB zmones, tai ju nebutu zude, aisku to zinoti pilotai negalejo;
OMONas ir kitos jėgos struktūros Lukašenkai bus pavaldžios tol, kol jis mokės jiems gerus pinigus. Net jei keli kolegos ir žūtų atlikdami kažkokią "itin svarbią operaciją" (ir po mirties bus paskelbti didvyriais, paaukojusiais gyvybę tėvynės labui), kitiems saugumiečiams tai vargu ar taptų priežastimi nusisukti nuo Batkos.Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
As manau, Lukasenkai jegos strukturu palaikymas yra kritiskai svarbus ir isdavus juos, jie galetu nuo jo nusisukti, kas reikstu ir jo kracha. Jis tikrai to negaletu ir nebutu dares.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2021.05.24, 10:10.
Comment
-
Spekuliacija. Nuo grasinimo numusti ir realaus numusimo yra labai labai ilgas kelias. Blefas ir tiek.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Jei tai tiesa - Jei jau buvo grasinimas numušti lėktuvą ore, tai šitam jokios moralės ir sąžinės neturinčiam teroristiniam režimui vieni niekai būtų privaryti tankus į oro uostą ir, esant reikalui, apšaudyti lėktuvą žemėje
OMONas ir kitos jėgos struktūros Lukašenkai bus pavaldžios tol, kol jis mokės jiems gerus pinigus. Net jei keli kolegos ir žūtų atlikdami kažkokią "itin svarbią operaciją" (ir po mirties bus paskelbti didvyriais, paaukojusiais gyvybę tėvynės labui), kitiems saugumiečiams tai vargu ar taptų priežastimi nusisukti nuo Batkos.
Comment
-
Nužiūrėta pas baltarusius: vienas rusas (kaip ir aviacijos specas) aiškina, kad faktiškai nebus uždrausta Belavia skraidyti į Europą. Jis to tiesiai nepasako, bet priežastis, kad Europa yra teise besiremiantis kontinentas. O teisiniu požiūriu čia sunku prisikabinti: sugalvota pasaka apie lėktuvo minavimą ir jie elgėsi gelbėdami lėktuvą. Padavus į teismą ir pamokėjus advokatams bus labai sunku pagrįsti tokias sankcijas ...
Реально ли запретить белорусским авиакомпаниям летать через воздушное пространство ЕС?
— Это реально, но по факту дело до этого не дойдет, — объясняет Onliner главный редактор FrequentFlyers.ru Илья Шатилин. — Да, есть авиакомпании из стран третьего мира, которым запрещено летать в ЕС из-за небезопасности, то есть низкого уровня безопасности полетов. В данном случае формального повода нет. Есть «легенда» — сообщение о минировании борта, тут не докопаться. Как в России самолет с Навальным отправили в другой аэропорт, потому что снегоуборочная машина застряла на взлетно-посадочной полосе.
По словам Ильи Шатилина, для того, чтобы «Белавиа» запретили летать через воздушное пространство ЕС, пилоты авиакомпании должны систематически нарушать требования по безопасности.
— Пилотам поддельные свидетельства выдавать, летать на неисправных самолетах и прочее, — перечисляет эксперт. — Более мелкие нарушения не считаются. Например, в РФ все кроме «Аэрофлота» нарушают регламент ЕС 261/2004 о компенсациях за отмены и задержки рейсов, и ничего.
Comment
-
Na, gali būti ir taip, nesiginčiju.Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Spekuliacija. Nuo grasinimo numusti ir realaus numusimo yra labai labai ilgas kelias. Blefas ir tiek.
Bet, jei (norint tą įrodyti, teks paimti įrašus iš juodųjų dėžių, tikiuosi, jų baltarusiai nepasiėmė) pilotams iš tiestų buvo grasinama, vargu ar tokioje situacijoje jie dar galėjo pagalvoti, ar čia tik gąsdinimas, ar iš tiesų baltarusiai paleis raketas, jei jie nepaklus.
Na, čia versijų gali būti įvairių, reikėtų palaukti duomenų iš juodųjų dėžių.
P.s. airbaltic nutraukė skrydžius virš Baltarusijos.
- 1 patinka
Comment
-
Aiškėja kad pilotam numušimu niekas negrąsino, o pats Protacevičius įgulai pranešė, kad yra persekiojimas Baltarusijoje. Šitoje istorijoje kokie 90% kaltės tenka Ryanair pilotams, nes laisvai galėjo tęsti skrydi - pranešdami kad leidžiasi artimiausiam oro uoste kas buvo Vilnius.
Na ka gi lauksim griežto pasmerkimo ir tūkstantis penkišmtai devyniasdešimto įspėjimo. Ir baltarusiam pamoka bus, tuoj pamatys kokia super duper valstybė ta ES.
Comment
-
Rusijos Dūmoje pareiškė, kad Lukašenka sukėlė problemų Rusijai.
https://www.gazeta.ru/social/news/20...16015052.shtml«Что касается этой истории (с задержанием Протасевича. — ред.) в целом, она выглядит достаточно одиозно. Конечно, как мне кажется, она создает проблемы не только Белоруссии, но и России, которую воспринимают как защитницу интересов Белоруссии в создавшейся ситуации», — считает депутат.
Парламентарий пояснил, что в данной ситуации белорусский лидер «в очередной раз «одолжился» у России».
Comment
-
Tokių duomenų jie neslepia, tiesiog jų neturi. Civiliniai lėktuvai savo koordinates siunčia oro erdvės valdymo centrams iš kur jie ir tampa prieinami flightradar. Kariniai lėktuvai jokių savo buvimo koordinačių niekam nesiunčia ir dažnai tiesiog tokios įrangos net neturi. Žinoma karinės kaimyninių šalių stebėjimo sistemos dažniausiai mato kaimynystėje vykdomus skrydžius, bet juk niekas ir niekada nenorės viešai rodyti ką ir kiek jie mato, t.y. kokios jų realios techninės galimybės yra.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąGaila, kad flightradar24 slepia karinius lėktuvus, o adsbexchange neteikia istorijos - būtų įdomu pamatyti kuriuo momentu prie Ryanair prisistatė „svečiai“ su Mig'u...
Comment
Comment