Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


    Aš tai sakyčiau, kad dėl to, kad realiai tas laikas, kada buvo susidaręs plikledis, buvo kelios valandos.
    Ne kelios valandos, 30-60 minučių. 6:00 plikledžio nebuvo, nes ką tik nulijo lietus ir dangos buvo šlapios, bent jau vakarinėje Vilniaus dalyje. Apie 6:30 balutės apsitraukė ledu.

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Papildomi 5 darbuotojai (+5K eur Grindos biudžete) problemos neišspręstų. Problemos sprendimą pagerintų ne +5 vairuotojai, o +50 vairuotojų budėjimo rėžime, bet tai kainuoja nežmoniškus pinigus, kurių nepadengtų netgi visų įvykusių avarijų nuostolis. Dėl to yra būtina išankstinė prognozavimo/reagavimo sistema + sveikas protas, kad kartais stichijos neišvengiamos.
    Tai jau būtų kosmosas. Gal nusileiskime vieną kartą ant žemės?
    Kiek aš žinau iš insaiderio, tai "Grindos" valdžia skaičiuoja kiekvieną eurą ir "be reikalo" joks barstytuvas nepajudės iš vietos. Taip pat nebus pakviesti darbuotojai, nes "nėra iš ko mokėti" viršvalandžių. 5000 EUR žemutinėje grandyje yra daug. Už tokius praradimus atsakingo žmogaus gali laukti rimti nemalonumai ar net darbo praradimas.
    Bet to iš valdžios ir reikalauja liumpen-facebook-liaudis.
    Paskutinis taisė Sula; 2017.12.07, 08:24.

    Comment


      Pindosai amerikosai tai išrado dviratį ir barsto druską prieš užeinat sniegui/šalčiui. Bet aišku jie švaistūnai ir nemoka taupyti.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

        Pritariu, daugybę metų iki šiol buvo įdinga praktika, kuri labai tikėtina dabar pasikeis. Tačiau kad ir kokią gerą praktiką įvestumėm, stichinės nelaimės vistiek bus stichinėmis nelaimėmis. Karts nuo karto bus tokių atveju kaip vakar, bet jeigu bus įvesta gera praktira, tai nuostolius bent per puse išeis sumažint.
        Būtent, ir praktika nėra bloga, nes tokių dienų pasitaiko labai retai, bent kelis metus nepamenu, kad būtų buvę ir neaišku kada vėl bus. Heathrow oro uostas uždaromas daugiau kartų net be šalčių, neperka niekas lopetų sniegui nukasti, nes neapsimoka dėl kelių dienų, bet Vilniuje aišku dėl tokių speficinių kelių dienų reikia pripirkti brangios technikos skubiam ledui tirpinimui, nes kažkas pusvalandį į darbą pavėluos ar į vieną pamoką nenueis kartą per kelis metus. Kelininkai kelius barsto 4-5h ryte, kada nėra eismo, o dabar tokiu laiku lijo lietus, tad ką kur reikėjo barstyti pagal ekspertus? Ledas susidarė kaip tik ant pačių kamščių pradžios 6-7h, kada nebebuvo kaip fiziškai gatvių apvažiuoti pabarstyti, plius pamenu, kaip per radiją prognozavo naktį pliusinę temperatūrą iš vakaro.
        Paskutinis taisė Lettered; 2017.12.07, 08:36.
        Flickr

        Comment


          Nu ok , kai buvo potvyniai tai a lia valdymas ok, kai prasidėjo slidinėjimas - oi ne ne valdymas blogai. Kas pasikeitė? Beje, kiek suprantu potvynio pamokos neišmoktos - policijos gatvėje eilinį kartą nerasta, reguliavimo nerasta ir t.t.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Nu ok , kai buvo potvyniai tai a lia valdymas ok, kai prasidėjo slidinėjimas - oi ne ne valdymas blogai. Kas pasikeitė? Beje, kiek suprantu potvynio pamokos neišmoktos - policijos gatvėje eilinį kartą nerasta, reguliavimo nerasta ir t.t.
            Aha, kad per dieną iškrinta mėnesio kritulių norma, kaltas Šimašius, bet kai taip pat skęsta Kaunas ar koks Berlynas ar truputį pasnigus sustoja traukiniai ir lėktuvai Londone, tai jau baisios stichinės nelaimės ir už tai atsakingų nėra.
            Flickr

            Comment


              Sakykite, o jūs būtumėte laimingesni, jei 6.30 val. ryto, stovėdami spūstyje, sužinotumėte, kad paskelbta ekstremali padėtis? Kas nuo to pasikeistų? Nebūtumėte važiavę į darbą, kaip kokie Liuksemburgo gyventojai, iškritus pirmosioms snaigėms? Ir ar tikrai mūsų saugumas kelyje labiausiai priklauso nuo kelininkų ar policijos? Jei taip, tai tuomet mūsų sėkmė asmeniniame gyvenime labiausiai priklauso nuo mero, premjero ir prezidentės.
              Nuvykite kur nors į provinciją ir ankstų rytą žiemą pravažiuokite rajoniniu apledijusiu keliu. Slidinėja automobilis? Bet ar tai – ekstremali situacija? Sumažinkite greitį, nedarykite staigių judesių vairu ar pedalais, ir automobilio blaškymasis baigsis.
              Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ejo-787-892794

              Tie, kuriems žiemą vairuoti per slidu, galėtų persėsti į viešąjį transportą, bet vietoj to jie apsiverčia judriausiose vietose ir tam viešajam transportui bei kitiems užtveria pravažiavimą. Savivaldybė tokiais atvejais turėtų teikti prioritetą sklandžiam viešojo transporto eismui, jei reikia, paleisti daugiau autobusų ir raginti jais naudotis.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Tie, kuriems žiemą vairuoti per slidu, galėtų persėsti į viešąjį transportą, bet vietoj to jie apsiverčia judriausiose vietose ir tam viešajam transportui bei kitiems užtveria pravažiavimą. Savivaldybė tokiais atvejais turėtų teikti prioritetą sklandžiam viešojo transporto eismui, jei reikia, paleisti daugiau autobusų ir raginti jais naudotis.
                Didelė dalis problemos ir buvo, kad autobusai vakar ryte nevažiavo. Nusprendė, kad per daug slidu ir stovėjo stotelėse.

                Comment


                  Tai viešojo transporto juostos (ypač įkalnėse) ir turėtų būti barstomos pirmiausia. Kad stovėjo, nieko baisaus - blogiau būtų, jei būtų važiavę ir apsivertę.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Didelė dalis problemos ir buvo, kad autobusai vakar ryte nevažiavo. Nusprendė, kad per daug slidu ir stovėjo stotelėse.
                    Per plikledį visada taip būna, auto dar gali lėtai važiuoti, o seni trūlikai kaip karvės ant ledo, pažiūrėkite net sausu oru, kiek trūliko vairuotojas dirba su vairu, kad išlaikyti jį tiesiog tiesiai važiuojantį.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Pasirodo, plikledis ir lietus, virstantis į ledą Gruodžio pradžioje, Vilniuje yra kažkoks neįprastas fenomenas.

                      Ir kiekvienais metais tas pats - nesuspėjo, nežinojo, nepasiruošė, atsiprašo, darys išvadas. Iš tikrųjų tai gaila, kad tokiais atvejais nėra susiformavusi teisinė praktika, kuri leistų rūrinti savivaldybę ieškiniais už sudaužytas mašinas ir sužalojimus. Pareitų vienas kitas milijonas per vieną tokį occasion ir žiūrėk kitą kartą gal jau būtų pasiruošę tos druskos kaip nors papilti netgi prieš tai nežinoję, kad bus ledas. Dabar, kai niekas už nieką nėra atsakingas, įskaitant patį merą, tai kam čia vargti, nes išsipirkti galima "atsiprašymu".
                      Kažkaip pamirštate eismo taisyklių punktą kur rašoma apie tai jog reikia pasirinkti saugų greitį. Ne maksimaliai leidžiamą, bet būtent saugų.

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Tai viešojo transporto juostos (ypač įkalnėse) ir turėtų būti barstomos pirmiausia. Kad stovėjo, nieko baisaus - blogiau būtų, jei būtų važiavę ir apsivertę.
                        Aišku, kad saugumas pirmoj vietoj. Tiesiog sakau, kad "daugiau autobusų" nebūtų padėję.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Per plikledį visada taip būna, auto dar gali lėtai važiuoti, o seni trūlikai kaip karvės ant ledo, pažiūrėkite net sausu oru, kiek trūliko vairuotojas dirba su vairu, kad išlaikyti jį tiesiog tiesiai važiuojantį.
                          O trūlikai kaip suprantu net neturi žieminių padangų, nekaitalioja kaip mes visi?

                          Comment


                            Vilniau miesto savivaldybė ruošiasi perimti ant Tauro kalno stūksančius Profsąjungų rūmų griuvėsius.
                            Iš šios schemos matyti, kad „Lewben Group“ valdybos pirmininkas, „VIPC Vilnius“ valdybos narys ir esamas ar buvęs dalies į Kiprą vedančių bendrovių akcininkas Vilius Kavaliauskas – vienas iš realiausių kandidatų būti tikruoju Profsąjungų rūmų šeimininku ar bent jau žmogumi, žinančiu, kokie fiziniai asmenys stovi visos šios bendrovių grandinės pabaigoje. Tačiau susisiekus su V. Kavaliausku, pastarasis teigė visgi negalintis atsakyti į klausimą, kas yra faktiniai Profsąjungų rūmų savininkai, mat šiuo metu yra nutolęs nuo šių reikalų, o visų kompanijų, kurias valdo „Lewben Group“, mintinai nežinantis, tad reikėtų žiūrėti į dokumentus.
                            https://www.alfa.lt/straipsnis/50241...erimti-pastata
                            Paskutinis taisė J.U.; 2017.12.07, 11:31.

                            Comment


                              Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                              Vilniau miesto savivaldybė ruošiasi perimti ant Tauro kalno stūksančius Profsąjungų rūmų griuvėsius. Čia aiškėja įdomūs dalykai apie tikrąjį objekto savininką, Vyčio Lukiškių aikštėje aršų gynėją.

                              https://www.alfa.lt/straipsnis/50241...erimti-pastata
                              Reikėtų tamstai pasitikslinti informaciją prieš ją skelbiant, nes gali prisidirbt.

                              Šis minimas Vilius Kavaliauskas yra visai kitas asmuo, nors ir ta pačia pavarde: https://www.google.lt/search?hl=lt&b....0.baV4E3pqNbk

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Reikėtų tamstai pasitikslinti informaciją prieš ją skelbiant, nes gali prisidirbt.

                                Šis minimas Vilius Kavaliauskas yra visai kitas asmuo, nors ir ta pačia pavarde: https://www.google.lt/search?hl=lt&b....0.baV4E3pqNbk
                                Buvau tikras kad tai būtent tas Kavaliauskas. Nutryniau dalį posto.

                                Comment


                                  Ta Lewben Group šiaip įdomi įmonė - sėkminga, veikianti visame pasaulyje, užsiima ir menu, ir finansais, ir NT. Parašyta, kad lietuviško kapitalo, bet tikrųjų savininkų turbūt nežino net valdybos pirmininkas .
                                  https://lt.wikipedia.org/wiki/Lewben_Group

                                  Comment


                                    Joooo...


                                    Vilniaus savivaldybė Šnipiškėse už 1,7 mln. eurų statys apžvalgos bokštą ir įkurs parką

                                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ene-973-893366


                                    Tikrai miestui reikia didesnio biudžeto ? Tikrai reikia apžvalgos bokšto kai jį gali atstoti eilinis dronas? Tikrai Šnipiškės - lūšnynas? O gal tai naujas prestižinis hipsterių rajonas su išsaugotais medinukais? Supranti kad tikrai nereikia - nes vėl bus išleisti netikslingiems projektams.

                                    Comment


                                      Vilniuje statomi 7 moduliniai darželiai

                                      Sostinės savivaldybė pasirašė sutartis su modulinių darželių statytojais – kitąmet sostinėje bus pastatyti net 7 darželių priestatai prie jau veikiančių darželių, kuriuos lankys apie 900 mažųjų vilniečių. Greitai pastatomus modulinius darželius statys 3 konkursą laimėjusios bendrovės: „Litcon”, „Kriautė”, „Irdaiva”.
                                      Nauji moduliniai darželiai bus statomi ten, kur šiuo metu labiausiai trūksta vietų: prie lopšelių-darželių „Pasaka“ (Žirmūnų g. 110, Žirmūnuose), „Gabijėlė“ (Gabijos g. 1, Pašilaičiuose), „Vandenis“ (P. Žadeikos g. 14A, Fabijoniškėse), „Atžalėlės“ (Antakalnio g. 74, Antakalnyje) , „Gintarėlis“ (Didlaukio g. 35, Baltupiuose), „Strazdelis“ (I. Šimulionio g. 14, Karoliniškėse) ir „Medynėlis“(A. P. Kavoliuko g. 5, Karoliniškėse).
                                      800 kv. m ploto, dviejų aukštų patalpose bus įrengta persirengimui ir daiktų saugojimui, žaidimams, miegui, valgymui skirtos zonos, sanitariniai mazgai. Pastačius modulinius darželius planuojama sutvarkyti ir darželių teritoriją – įrengti pavėsines, vaikų žaidimų aikšteles, takus ir kt.
                                      Kiekvienam iš 7 modulinių darželių suplanuota po 6 grupes, kurias lankys apie 15–17 vaikų. 3 grupės bus skirtos vaikams iki 3 metų amžiaus, ir 3 grupės – vyresniems nei 3 metų vaikams.
                                      Konkursą laimėjusios bendrovės per tris mėnesius nuo sutarties pasirašymo dienos turės parengti modulinių darželių techninius projektus ir gauti statybą leidžiančius dokumentus. Skaičiuojama, kad paties modulinio darželio statyba truks nuo 2 iki 4 mėnesių.
                                      Šiemet sausį Santariškėse buvo atidarytas vienas pirmųjų Lietuvoje iš modulinių patalpų maždaug 350 kv. m ploto pastatytas privatus vaikų darželis. Ugdymo įstaigos „Mini darželiai“ vaikų darželyje įkurdintos keturios grupės, kurias lanko apie 60 vaikų.
                                      Skaičiuojama, kad naujų modulinių darželių statyboms prireiks daugiau kaip 7,3 mln. eurų.
                                      Nuo šios kadencijos pradžios (2015 m.) savivaldybė įkūrė 5 darželius (950 naujų vietų). Per ateinančius metus bus pastatyti 7 moduliniai priestatai, o iki 2019 metų planuojama pastatyti 4 visiškai naujus savivaldybės darželius – Verkiuose, Pašilaičiuose ir du Pilaitėje, kuriuos galės lankyti dar apie 880 mažųjų vilniečių. Per šią kadenciją vien tik šiuo keliu bus sukurta apie 2700 vietų naujuose darželiuose.
                                      http://www.vilnius.lt/index.php?499947891
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                      Comment


                                        Tai klausimas kaip bus su tais Šimašiaus parkais. Projektus jis kepa kaip blynus, bet ar bent vieną įgyvendins? Eilės laukia Šiaurinė g., pradeda vis garsiau kalbėti apie Taurupės g. Mokyklų ir darželių projektus taip pat kepa. Spėju parkai ir liks planuose. Bent Japoniškas sudas iškiltų su aplinkinio verslo pagalba ir ES pinigais.

                                        Comment


                                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                          Tai klausimas kaip bus su tais Šimašiaus parkais. Projektus jis kepa kaip blynus, bet ar bent vieną įgyvendins? Eilės laukia Šiaurinė g., pradeda vis garsiau kalbėti apie Taurupės g. Mokyklų ir darželių projektus taip pat kepa. Spėju parkai ir liks planuose. Bent Japoniškas sudas iškiltų su aplinkinio verslo pagalba ir ES pinigais.
                                          ES paramą gavo: Misionierių sodai, Neries senvagės, Neries krantinės, Reformatų parkas. Dar gal ką pamiršau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X