Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gyvenimo sąlygos Europos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Aš apie šitą projektą kaip tik nesenai skaičiau. Klausimas tik kodėl pasirinktas toks brangus ir "Dubajiškai" nepraktiškas būdas statyti oro uostą dirbtinėje saloje, vietoje to, kad jį pastatyti tiesiog laukuose už miesto?
    Tai, kad Anglijoje tų laukų nelabai yra. O jei statytų lauke vis tiek atsirastų gyvenvietė su šimtais ar tūkstančiais gyventojų kurie pradėtų protestus ir atsirastų bent pora laikraščių (spėju Guardian), kurie palaikytų gyventojus. Nors jau dabar yra nepatenkintų gamtosaugininkų, nes kalba, kad labai žalos gamtą.
    考纳斯, 立陶宛

    Comment


      #62
      Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
      Aš nesakiau, kad gyvenimas čia labai blogas. Kultūrinis pasirinkimas ar tai, kad visada vyksta kažkas įdomaus prideda taškų, bet "day-to-day" dalykai tikrai "netraukia" iki Šiaurės šalių, su kurių sostinėmis dalinasi panašias vietas reitinge.
      Dėl pripratimo jau pats žinau
      Dėl akių atsivėrimo yra teigiamų ženklų. Sakyčiau labai susiję su šia vyriausybe ir Borisu. Manau apie "Boris island" girdėjai?
      A Hoover Dam in the Thames – the growing political will to replace Heathrow with an all-new airport
      Jei Heathrow 5-asis terminalas užtruko bene 20 metų, tai kiek laiko užtruks tokio dydžio projektas? 500 metų?
      Sakyčiau visiškai nerealu ir netgi nereikalinga. Londonui pakanka pasistatyti porą naujų takų (1 Hethrow ir 1 Gatwick'e) ir oro uostų problemos būtų išspręstos. Didesnė problema yra miesto transporto ir ypač gatvių tinklo neadekvatumas.

      Comment


        #63
        Parašė John Rodyti pranešimą
        Jei Heathrow 5-asis terminalas užtruko bene 20 metų, tai kiek laiko užtruks tokio dydžio projektas? 500 metų?
        Sakyčiau visiškai nerealu ir netgi nereikalinga. Londonui pakanka pasistatyti porą naujų takų (1 Hethrow ir 1 Gatwick'e) ir oro uostų problemos būtų išspręstos. Didesnė problema yra miesto transporto ir ypač gatvių tinklo neadekvatumas.
        Taigi žinai, kad prieš takų statymą protestuotų Hounslow ir Crawley gyventojai. Ir jei Frankfurte teismas uždraudė naktinius skrydžius, kodėl tas negalėtų atsitikti Londone? Beje ir tas traukinukas tarp Heathrow ir Gatwick neatrodė tokia pigi idėja.
        考纳斯, 立陶宛

        Comment


          #64
          Na taip, protestuoja. Bet tas naujas oro uostas yra juo labiau nerealus, nes kainuotų nežmoniškai daug, o realios naudos vargu ar būtų labai daug. Už tą pačią kainą būtų galima pastatyti dar bent 3 naujus takus, visiškai atnaujinti visus terminalus ir nutiesti kokią maglevo liniją, jungiančią Heathrow, Gatwick'ą ir Stanstedą.

          Comment


            #65
            Parašė John Rodyti pranešimą
            Na taip, protestuoja. Bet tas naujas oro uostas yra juo labiau nerealus, nes kainuotų nežmoniškai daug, o realios naudos vargu ar būtų labai daug. Už tą pačią kainą būtų galima pastatyti dar bent 3 naujus takus, visiškai atnaujinti visus terminalus ir nutiesti kokią maglevo liniją, jungiančią Heathrow, Gatwick'ą ir Stanstedą.
            Tai pats žinai ir minėjai, kad Londone ir UK infratruktūra pasenusi dėl anksčiau priimtų klaidingų sprendimų ir nemokėjimo planuoti į ateitį. Dabar siūlai panašų dalyką. 3 takas Heathrow neišspręs problemų, ir po poros metų bus ta pati problema. Heathwick ne tik, kad neišspręs problemų, bet dar ir prikurs jų. Naujas oro uostas aišku brangu, bet tada truputį prieštarausi sau, jei manai, kad tai blogas sprendimas. Vis tik tavo reportažuose iš Vokietijos ar rytų Azijos juntamas susižavėjimas dėl infrastruktūros
            考纳斯, 立陶宛

            Comment


              #66
              Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
              Labai įdomu kaip Londonas atsidūrė taip aukštai. Ar nepatikimas Underground'o tinklas padėjo? Gal siauros gatvės? Ar nelogiškai brangus apgyvendinimo sektorius su įsisenėjusiom bėdomis? O gal nesuvaldyta imigracija?
              http://www.mercer.com/articles/quali...nition-1436405

              Manau atsakymas čia. John labai kritikuoja Londoną dėl transporto ir apskritai urbanistinės architektūros, bet jei pažvelgume į tokius aspektus, kaip: "internal stability", "ease of entry and exit", "currency exchange regulations", "Banking Services" (kur dar tiek bankų galite rasti? Gal Vienoje, gal Diuseldorfe?) ir t.t. ir pan., education prasme Londonas yra laaaabai stiprus, tie patys oro uostai - galbūt į juos sunku patekti, bet iš jų galima nuskristi į laaaaabai daug krypčių, o dar tokios smulkmenos kaip sportas, pramogos ir pan., jose Londonas, esu tikras, surenka labai daug taškų.

              Ko gero, jei turėtų normalią urbanistinę infrastrutūrą, Londonas būtų TOP5...

              Comment


                #67
                Parašė Meier Rodyti pranešimą
                http://www.mercer.com/articles/quali...nition-1436405

                Manau atsakymas čia. John labai kritikuoja Londoną dėl transporto ir apskritai urbanistinės architektūros, bet jei pažvelgume į tokius aspektus, kaip: "internal stability", "ease of entry and exit", "currency exchange regulations", "Banking Services" (kur dar tiek bankų galite rasti? Gal Vienoje, gal Diuseldorfe?) ir t.t. ir pan., education prasme Londonas yra laaaabai stiprus, tie patys oro uostai - galbūt į juos sunku patekti, bet iš jų galima nuskristi į laaaaabai daug krypčių, o dar tokios smulkmenos kaip sportas, pramogos ir pan., jose Londonas, esu tikras, surenka labai daug taškų.

                Ko gero, jei turėtų normalią urbanistinę infrastrutūrą, Londonas būtų TOP5...
                Nu pažiūrėkime iš arčiau:
                Internal stability - rugpjūčio riaušės kažkiek turėjo tai paneigti. Plius Londonas turbūt yra numeris 1 taikinys teroristams Vakarų Europoje. Ir dar čia galima rasti tokių rajonų, kad Šančiams ar Vilijampolei tik slėptis.

                Ease of entry and exit - nu niekur su šautuvu nelaiko turbūt. Gal tik Šiaurės Korėjoje

                Currency exchange regulations - nelabai suprantu. Kažkaip negirdėjau, kad kitur būtų su tuo problemų. Nors gal čia kalbama apie kažką kitą.

                Banking Services - kiekybė nelemia kokybės. Britaniją gal ir turi stiprų bankinį sektorių, kuris nėra labai patikimas. O daugiau rimtos pramonės kaip ir trūksta. Nors Old Street'e lyg kuriasi kažkas kaip Silicon Valley.

                Peržiūrėjau visą sąrašiuką ir dar porą įdomybių radau:

                Law Enforcement - čia jau visos Britanijos problema. Pvz. aš gyvenu name, kuriame yra 6 butai. Per paskutines tris savaites policija du kartus veržėsi į du butus ir suiminėjo tuos pačius narkotikų prekeivius, nes po pirmo suėmimo jie labai greitai buvo paleisti.

                Hospital Services - kadangi pirmas sąlytis su UK viešąja sveikatos apsauga vyksta per General Practitioners (GP), tai padaro šį kriteijų tokį prastą. Pvz. pažystamas dėl galvos ir kaklo skausmų nuėjo pas GP. Gydytojas pažčiupinėjo, pažiūrėjo, pagooglino!!! ir nusprendė , kad nieko rimto nėra ir išrašė paracetamolio. Lietuvoje padarius tyrimus paaiškėjo, kad pasislinkęs kaklo slankstelis.

                Air pollution - be komentarų. Gal nėra čia Londonas pats blogiausias pasaulyje, bet tikrai nedaug trūksta.

                Trafic Congestion - vėl neturių komentarų. Manau visi girdėjote.

                Meat and Fish; Fruits and Vegetables - daržoves Maximoje prisimenu su nostalgija, kai tenka valgyti "plastikinius" obuolius ar pomidorus.

                Ir aišku Housing sektorius, su bed bugs, higienos trūkumais, statybiniu broku, council'iniais namais ir t.t.
                考纳斯, 立陶宛

                Comment


                  #68
                  Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                  Nu pažiūrėkime iš arčiau:
                  Internal stability - rugpjūčio riaušės kažkiek turėjo tai paneigti. Plius Londonas turbūt yra numeris 1 taikinys teroristams Vakarų Europoje. Ir dar čia galima rasti tokių rajonų, kad Šančiams ar Vilijampolei tik slėptis.

                  Ease of entry and exit - nu niekur su šautuvu nelaiko turbūt. Gal tik Šiaurės Korėjoje

                  Currency exchange regulations - nelabai suprantu. Kažkaip negirdėjau, kad kitur būtų su tuo problemų. Nors gal čia kalbama apie kažką kitą.

                  Banking Services - kiekybė nelemia kokybės. Britaniją gal ir turi stiprų bankinį sektorių, kuris nėra labai patikimas. O daugiau rimtos pramonės kaip ir trūksta. Nors Old Street'e lyg kuriasi kažkas kaip Silicon Valley.

                  Peržiūrėjau visą sąrašiuką ir dar porą įdomybių radau:

                  Law Enforcement - čia jau visos Britanijos problema. Pvz. aš gyvenu name, kuriame yra 6 butai. Per paskutines tris savaites policija du kartus veržėsi į du butus ir suiminėjo tuos pačius narkotikų prekeivius, nes po pirmo suėmimo jie labai greitai buvo paleisti.

                  Hospital Services - kadangi pirmas sąlytis su UK viešąja sveikatos apsauga vyksta per General Practitioners (GP), tai padaro šį kriteijų tokį prastą. Pvz. pažystamas dėl galvos ir kaklo skausmų nuėjo pas GP. Gydytojas pažčiupinėjo, pažiūrėjo, pagooglino!!! ir nusprendė , kad nieko rimto nėra ir išrašė paracetamolio. Lietuvoje padarius tyrimus paaiškėjo, kad pasislinkęs kaklo slankstelis.

                  Air pollution - be komentarų. Gal nėra čia Londonas pats blogiausias pasaulyje, bet tikrai nedaug trūksta.

                  Trafic Congestion - vėl neturių komentarų. Manau visi girdėjote.

                  Meat and Fish; Fruits and Vegetables - daržoves Maximoje prisimenu su nostalgija, kai tenka valgyti "plastikinius" obuolius ar pomidorus.

                  Ir aišku Housing sektorius, su bed bugs, higienos trūkumais, statybiniu broku, council'iniais namais ir t.t.
                  Liudna emigrantu dalia.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Liudna emigrantu dalia.
                    Neliūdna. Nors aišku nėra geresnės šalies už Lietuvą.
                    考纳斯, 立陶宛

                    Comment


                      #70
                      Iš gyvenimo Vilniuje, Rygoje, Berlyne, Prahoje, Londone ir Sankt Peterburge, labiausiai patiko Berlynas – nuduoda kažkokį lengvumo jausmą. Labiausiai nepatiko Londonas – tiesiog Europos pragaro centras. Sankt Peterburgas reikalauja pripratimo; vėliau jis ima patikti. Praha labai klaidi – mieste automobiliu daug kur tik tiesiai ir į dešinę. Ryga „veža“, ten – daug „draivo“, ypač vasaros metu (Jūramala [Majori], Mežaparks, Dauguva, senamiestis). Vilnių net nežinau kaip apibūdinti, na ne miestas, ir tiek.
                      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                      Comment


                        #71
                        Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                        Tai pats žinai ir minėjai, kad Londone ir UK infratruktūra pasenusi dėl anksčiau priimtų klaidingų sprendimų ir nemokėjimo planuoti į ateitį. Dabar siūlai panašų dalyką. 3 takas Heathrow neišspręs problemų, ir po poros metų bus ta pati problema. Heathwick ne tik, kad neišspręs problemų, bet dar ir prikurs jų. Naujas oro uostas aišku brangu, bet tada truputį prieštarausi sau, jei manai, kad tai blogas sprendimas. Vis tik tavo reportažuose iš Vokietijos ar rytų Azijos juntamas susižavėjimas dėl infrastruktūros
                        3-as takas Heathrow problemas išspręstų. Aišku, idealiu atveju ten reiktų 4 takų, bet, tarkim, nutiesus antrą taką Gatwicke viskas būtų ok. Kaip bebūtų, Londonas turi 5 oro uostus su 6 takais. Pridėjus dar porą, problemos būtų išspręstos labai ilgam (galbūt visam) laikui.

                        Tuomet, aišku, reiktų kaip nors sujungti pačius oro uostus tiesioginiu geležinkeliu. Tam idealiai tinka maglevas ar bent jau paprastas tiesioginis geležinkelis. Nors aš kažkodėl abejoju, kad bus pasiektas ir toks palyginus pigus ir pragmatiškas variantas. Greičiausiai, kad nebus daroma išvis nieko, nekalbant apie utopines fantazijas Temsės žiotyse.

                        Karts nuo karto bu pakalbama tokiomis frazėmis, kaip "it is absolutely essential that..." arba "it is crucially important to..." ir t.t. ir viskas liks po senovei su vienu ar kitu pusiau luptu pusiau skustu "upgreidu" (kaip Heathrow T5, kuris iš principo nesprendžia esminės Heathrow problemos - takų trūkumo) ar kosmetiniu padažymu.
                        Paskutinis taisė John; 2011.11.30, 22:26.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Combat Rodyti pranešimą
                          Iš gyvenimo Vilniuje, Rygoje, Berlyne, Prahoje, Londone ir Sankt Peterburge, labiausiai patiko Berlynas – nuduoda kažkokį lengvumo jausmą. Labiausiai nepatiko Londonas – tiesiog Europos pragaro centras. Sankt Peterburgas reikalauja pripratimo; vėliau jis ima patikti. Praha labai klaidi – mieste automobiliu daug kur tik tiesiai ir į dešinę. Ryga „veža“, ten – daug „draivo“, ypač vasaros metu (Jūramala [Majori], Mežaparks, Dauguva, senamiestis). Vilnių net nežinau kaip apibūdinti, na ne miestas, ir tiek.
                          Gal gali plačiau pasidalinti nuomone apie Londoną? Kas konkrečiai patiko/nepatiko?

                          Comment


                            #73
                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            3-as takas Heathrow problemas išspręstų. Aišku, idealiu atveju ten reiktų 4 takų, bet, tarkim, nutiesus antrą taką Gatwicke viskas būtų ok. Kaip bebūtų, Londonas turi 5 oro uostus su 6 takais. Pridėjus dar porą, problemos būtų išspręstos labai ilgam (galbūt visam) laikui.

                            Tuomet, aišku, reiktų kaip nors sujungti pačius oro uostus tiesioginiu geležinkeliu. Tam idealiai tinka maglevas ar bent jau paprastas tiesioginis geležinkelis. Nors aš kažkodėl abejoju, kad bus pasiektas ir toks palyginus pigus ir pragmatiškas variantas. Greičiausiai, kad nebus daroma išvis nieko, nekalbant apie utopines fantazijas Temsės žiotyse.

                            Karts nuo karto bu pakalbama tokiomis frazėmis, kaip "it is absolutely essential that..." arba "it is crucially important to..." ir t.t. ir viskas liks po senovei su vienu ar kitu pusiau luptu pusiau skustu "upgreidu" (kaip Heathrow T5, kuris iš principo nesprendžia esminės Heathrow problemos - takų trūkumo) ar kosmetiniu padažymu.
                            O kurioje Heathrow vietoje galima dar įkišti takus. Kiek žiūriu nu niekaip neįsivaizduoju, kad būtų galima bent vieną pastatyti.
                            考纳斯, 立陶宛

                            Comment


                              #74
                              Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                              O kurioje Heathrow vietoje galima dar įkišti takus. Kiek žiūriu nu niekaip neįsivaizduoju, kad būtų galima bent vieną pastatyti.
                              Trečiojo tako projektas buvo vykdomas, bet jį sustabdė gyventojai. Vietos jam tikrai būtų pakakę.

                              Comment


                                #75
                                Dublinas 26 vietoj komedija

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Trečiojo tako projektas buvo vykdomas, bet jį sustabdė gyventojai. Vietos jam tikrai būtų pakakę.
                                  Tai ką ir anksčiau sakiau. Hounslow ar Crawley gyventojai tikrai neapsidžiaugs naujais oro uostų pajėgumais.

                                  Parašė innuendo Rodyti pranešimą
                                  Dublinas 26 vietoj komedija
                                  Per žemai ar per aukštai?
                                  考纳斯, 立陶宛

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                                    Tai ką ir anksčiau sakiau. Hounslow ar Crawley gyventojai tikrai neapsidžiaugs naujais oro uostų pajėgumais.

                                    Dėl panašių priežasčių Pietryčių Anglijoje automobilių kelių adekvatumas yra, geriausiu atveju, lgintinas su Lenkija prieš kelis metus.

                                    Įdomumo dėlei, Pietryčių Anglijos kelių tinklas. Tai turtingiausia ir viena tankiausiai apgyvendintų teritorijų šalyje
                                    http://maps.google.co.uk/maps?saddr=...0&sz=9&t=m&z=9

                                    Palygink su Vokietijos Reino-Ruro sritimi
                                    http://maps.google.co.uk/maps?saddr=...0&sz=9&t=m&z=9

                                    Pasižvalgęs (net nekalbu apie pasivažinėjimą) po žemėlapį (įpač į apačią nuo Londono) pamatysi tokių idiotizmų ir nesąmonių, kad tiesiog sveikas protas neišneša, kaip, KAIP, po velnių, sveikos psichikos žmonės, atsakingi už transportą ir kelius, galėjo sukurti tokią sistemą? Ten, kur turėtų būti bent du paraleliai einantys Vakarų-Rtų krypties greitkeliai, tiesiog nėra nei vieno greitkelio ir niekas jo statyti nesiruošia. Negana to, kai kurie pradėti projektai (pvz. A27 prie Arundel), kurie turėjo pagerinti baisią situaciją, buvo sustabdyti ir palikti likimo valiai dėl visuomenės nepasitenkinimo ar velniai žino kokių priežasčių.

                                    Žodžiu, požiūris į transporto vystyma smarkiai prasilenkia su bet kokia logika ir sveiku protu. Tiesiog visiškas idiotizmas, kurio neįmanoma nei kaip nors pagrįsti, nei paaiškinti, nei suprasti.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė surskis18 Rodyti pranešimą


                                      Per žemai ar per aukštai?
                                      Turbūt Bagdadas geresnę infrastruktūrą turi, nei Dublinas Namai kartotinėm sienom, neduok dieve temperatūra nukris žemiau nei -10, vamzdžiai susproginės ir dvi savaites sėdėsi be vandens

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                                        Nu pažiūrėkime iš arčiau:
                                        Internal stability - rugpjūčio riaušės kažkiek turėjo tai paneigti. Plius Londonas turbūt yra numeris 1 taikinys teroristams Vakarų Europoje. Ir dar čia galima rasti tokių rajonų, kad Šančiams ar Vilijampolei tik slėptis.

                                        Ease of entry and exit - nu niekur su šautuvu nelaiko turbūt. Gal tik Šiaurės Korėjoje

                                        Currency exchange regulations - nelabai suprantu. Kažkaip negirdėjau, kad kitur būtų su tuo problemų. Nors gal čia kalbama apie kažką kitą.

                                        Banking Services - kiekybė nelemia kokybės. Britaniją gal ir turi stiprų bankinį sektorių, kuris nėra labai patikimas. O daugiau rimtos pramonės kaip ir trūksta. Nors Old Street'e lyg kuriasi kažkas kaip Silicon Valley.

                                        Peržiūrėjau visą sąrašiuką ir dar porą įdomybių radau:

                                        Law Enforcement - čia jau visos Britanijos problema. Pvz. aš gyvenu name, kuriame yra 6 butai. Per paskutines tris savaites policija du kartus veržėsi į du butus ir suiminėjo tuos pačius narkotikų prekeivius, nes po pirmo suėmimo jie labai greitai buvo paleisti.

                                        Hospital Services - kadangi pirmas sąlytis su UK viešąja sveikatos apsauga vyksta per General Practitioners (GP), tai padaro šį kriteijų tokį prastą. Pvz. pažystamas dėl galvos ir kaklo skausmų nuėjo pas GP. Gydytojas pažčiupinėjo, pažiūrėjo, pagooglino!!! ir nusprendė , kad nieko rimto nėra ir išrašė paracetamolio. Lietuvoje padarius tyrimus paaiškėjo, kad pasislinkęs kaklo slankstelis.

                                        Air pollution - be komentarų. Gal nėra čia Londonas pats blogiausias pasaulyje, bet tikrai nedaug trūksta.

                                        Trafic Congestion - vėl neturių komentarų. Manau visi girdėjote.

                                        Meat and Fish; Fruits and Vegetables - daržoves Maximoje prisimenu su nostalgija, kai tenka valgyti "plastikinius" obuolius ar pomidorus.

                                        Ir aišku Housing sektorius, su bed bugs, higienos trūkumais, statybiniu broku, council'iniais namais ir t.t.
                                        Haha
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Dėl panašių priežasčių Pietryčių Anglijoje automobilių kelių adekvatumas yra, geriausiu atveju, lgintinas su Lenkija prieš kelis metus.

                                          Įdomumo dėlei, Pietryčių Anglijos kelių tinklas. Tai turtingiausia ir viena tankiausiai apgyvendintų teritorijų šalyje
                                          http://maps.google.co.uk/maps?saddr=...0&sz=9&t=m&z=9

                                          Palygink su Vokietijos Reino-Ruro sritimi
                                          http://maps.google.co.uk/maps?saddr=...0&sz=9&t=m&z=9

                                          Pasižvalgęs (net nekalbu apie pasivažinėjimą) po žemėlapį (įpač į apačią nuo Londono) pamatysi tokių idiotizmų ir nesąmonių, kad tiesiog sveikas protas neišneša, kaip, KAIP, po velnių, sveikos psichikos žmonės, atsakingi už transportą ir kelius, galėjo sukurti tokią sistemą? Ten, kur turėtų būti bent du paraleliai einantys Vakarų-Rtų krypties greitkeliai, tiesiog nėra nei vieno greitkelio ir niekas jo statyti nesiruošia. Negana to, kai kurie pradėti projektai (pvz. A27 prie Arundel), kurie turėjo pagerinti baisią situaciją, buvo sustabdyti ir palikti likimo valiai dėl visuomenės nepasitenkinimo ar velniai žino kokių priežasčių.

                                          Žodžiu, požiūris į transporto vystyma smarkiai prasilenkia su bet kokia logika ir sveiku protu. Tiesiog visiškas idiotizmas, kurio neįmanoma nei kaip nors pagrįsti, nei paaiškinti, nei suprasti.
                                          Nu jau kas kas, bet infrastruktūros planavimas Britanijoje man susižavėjimo nekėlė. Tube Upgrade Plan malonumais ir bonus'ais tenka retkarčiais pasimėgauti. Tiesiog konstatuoju faktą, kad tiek Heathrow, tiek Gatwick stovi tankiai apgyvendintose vietovėse, kurių gyventojai padarys bet ką, kad tik neleistų išsiplėsti oro uostams. Turbūt tik Stanstedas yra mažiau urbanizuotoje vietoje. Galima būtų statyti takus, bet labai jau toli centras. Esmė ta, kad laukimas problemų neišspręs, Heathrow ir Gatwick neišplėsi dėl gyventojų protestų, o Heathwick sukeltų krūvą naujų problemų (neįsivaizduoju bagažo transfero, kai atidarius T5 nemažai keleivių savo lagaminų gyvenime daugiau nebematė. Plius daug keliautojų turbūt atsisakytų skrist per šį oro uostą dėl nemažai nepatogumų.)

                                          Taip kad nesidrovėk pateikti sprendimą Londonui
                                          考纳斯, 立陶宛

                                          Comment

                                          Working...
                                          X