Ne, kad pasakyt, o kad to norėt.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai santykiai
Collapse
X
-
Paklausk nekaltai nuteisto asmens, kalėjime sėdėjusio 50 metų, ar jis norėtų ten dar sugrįžti. Savo noru.Parašė KIOTO Rodyti pranešimą<...> ar yra žmonių šiame forume kurie ilgisi Tarybu sajungos ir nori kad vėl atsikurtu?
Comment
-
Buvo vienas geras filmas, pavadinimo deje nebeprisimenu, kur rode kaip 50 metu praleides kalejime senukas isejes is jo tiesiog nebemokejo gyventi laisveje ir pasikore. Manau tame yra daug tiesos. Tie, kuriems nelabai sekasi prisitaikyti prie naujos rinkos ekonomikos- ilgisi senuju laiku. Ir net nelabai svarbu, kad neprisitaike jie gyvena vietiek geriau, nei eiliniai sovietu sajungos zmogeliai gyveno. Esme, kad jie gyvena prasciau nei dauguma, kas labai slegia.Parašė Aš Rodyti pranešimąPaklausk nekaltai nuteisto asmens, kalėjime sėdėjusio 50 metų, ar jis norėtų ten dar sugrįžti. Savo noru.
Comment
-
ilestmort
ne vien tavo paminėti veiksniai įtakoja nuomonę, kad anais laikais buvo geriau gyvent. esu kelis kartus girdėjęs, jog pagyvenęs žmogus paprašytas palyginti šiandieną su sovietiniais laikais paprasčiausia atsako, jog tada buvo jaunas. be jokio abejo - tai tik sentimentai, bet jie labai stipriai veikia sąmonę.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBuvo vienas geras filmas, pavadinimo deje nebeprisimenu, kur rode kaip 50 metu praleides kalejime senukas isejes is jo tiesiog nebemokejo gyventi laisveje ir pasikore. Manau tame yra daug tiesos. Tie, kuriems nelabai sekasi prisitaikyti prie naujos rinkos ekonomikos- ilgisi senuju laiku. Ir net nelabai svarbu, kad neprisitaike jie gyvena vietiek geriau, nei eiliniai sovietu sajungos zmogeliai gyveno. Esme, kad jie gyvena prasciau nei dauguma, kas labai slegia.
Comment
-
Kalėjimas - tai interpretacija. Interpretacija laisvės varžymo (o laisvės nebuvo daugelyje dalykų, nuomonėj ir informacijoj, pasirinkime, t.t.). Visų svarbiausia - tautos, kalbos laisvės.Parašė TomizmasNa aš taip nesakyčiau. Paklausk bet ką iš vyresnių žmonių, ar jie tą laikotarpį pavadintų kalėjimu? Nemanau kad kuris taip pasakytų. Kalbu ne apie laikotarpį po karo, tuos visus trėmimus ir t. t., bet maždaug 1960 - 1990 metus. Daugumai paprastų žmonių buvo gerai.
„Kalėjimas“ čia net labai tinkamas žodis.Paskutinis taisė Aš; 2008.03.04, 15:41.
Comment
-
Gal tiksliau - daugumai paprastu zmoniu isliko geri prisiminimai, o bedos pasimirso. Nors gerai tikrai nebuvo, as tuos laikus dar pamenu.Parašė TomizmasNa aš taip nesakyčiau. Paklausk bet ką iš vyresnių žmonių, ar jie tą laikotarpį pavadintų kalėjimu? Nemanau kad kuris taip pasakytų. Kalbu ne apie laikotarpį po karo, tuos visus trėmimus ir t. t., bet maždaug 1960 - 1990 metus. Daugumai paprastų žmonių buvo gerai.
Tai tikrai buvo gyvenimas kalejime. Kalejime juk irgi nereikia pergyvent del rytojaus. Kelis kartus dienoje gausi pavalgyt (beleka) ir ryt ryte garantuotai atsibusi toje pacioje kameroje ant tos pacios lovos uz tu paciu grotu.
Laimei CCCP eksperimentas ivyko iki pat galo, ji mire savo mirtimi ir todel tikiuosi niekam nekils ideja pabandyti dar kartaBet šiaip gana kvailai skamba toks sovietinių laikų besiilginčių žmonių argumentas, kad visi gyveno vienodai, nebuvo nei super turtingų nei super vargšų, ir ypač keista tai girdėti iš tokių žmonių, kurių pačių gyvenimo lygis tiek CCCP, tiek dabar nepasikeitė - nei nusmuko nei ką... Altruizmas čia koksai gal pasireiškia, gailestis skurdesniems ar kaip.
Comment
-
Paesti seip irgi nevisada budavo, kokios nors slapios desros neretai tekdavo pastovet eilese. Ir palyginus su algom ji nebuvo tokia jau nesvietiskai pigi.Parašė TomizmasNepamiršk kad didžiajai daliai visuomenės to ir gana - turi paėsti ir
ir gana, nei ten reikia kokiam prasčiokėliui tų žodžio ar nuomonės laisvių... Nieko neagituoju, tik sakau kaip liaudis masto.
Seip ar taip, net jei gyvenimas kalejime ir patinka, bet tai vistiek nekeicia to fakto, kad gyveni kalejime.
Comment
-
Dmitrijus Medvedevas - Kaip viskas prasidėjo arba gražus, senas paprotys.
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Vyksta paknkamai idomus ivykiai Tibete, todel vertetu pazvelgti, kaip tai nusviecia pasaulio ziniasklaida...
Tibet unrest spreads beyond Lhasa
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/7299597.stm
(idomu tai, kad BBC pateikia gan "neutralu" poziuri savo Tibet and China Q&A sekcijoje, kur uzuot vertinusi Kinijos veiksmus kaip "okupacija" t.y., ka paprastai daro Vakaru ziniasklaida, tiesiog teigia, kad vyrauja skirtingos nuomones siuo poziuriu).Protests in Tibet over Beijing's rule have spread to neighbouring parts of China, after days of demonstrations and violence in Tibet's main city, Lhasa.
Riaušės Tibete pasiglemžia vis daugiau aukų
http://www.balsas.lt/naujiena/187353
Dalai Lama: China causing 'cultural genocide'Policija panaudodama ašarines dujas šeštadienį vaikė jau antrą dieną antikiniškus protestus rengiančius Tibeto budistų vienuolius bei eilinius tibetiečius, skelbia „The Guardian“.
http://edition.cnn.com/2008/WORLD/as...est/index.html
China seals off Tibetan capitalThe exiled spiritual leader of Tibet spoke at a news conference Sunday in Dharamsala, India, two days after violent clashes between pro-autonomy demonstrators and Chinese security forces in Lhasa, the Tibetan capital.
http://www.ft.com/cms/s/0/b0713f2e-f...nclick_check=1
...ir siek tiek is kitos informacines erdves
Death toll rises to 10 in Lhasa riot
http://news.xinhuanet.com/english/20...nt_7793888.htm
(oficialus Kinijos naujienu saltiniai tai pateikia kaip "maista", neasocijuodami to su nepriklausomybes siekimu)The death toll from Friday's riot in Lhasa has increased to 10, the Tibet regional government said on Saturday morning.
Among the dead were two hotel employees and two shop owners. A mob reportedly used double-barrel rifles to kill two business people.
11th Panchen Lama condemns Lhasa riot
http://english.sina.com/china/1/2008/0315/150472.html
Idomu, kuo baigsis visa si drama, turint omeny artejancias olimpines zaidynes. Kinijai tai ypac nepalanki situacija.
Comment
-
"Riot" - tai riaušės. Ir kinų televizija pateikia būtent šitaip - rodomi žmonės, kurie daužo parduotuvių vitrinas ir automobilius. Jokios politikos, tiesiog chuliganai ir vandalai.Parašė John Rodyti pranešimą(oficialus Kinijos naujienu saltiniai tai pateikia kaip "maista", neasocijuodami to su nepriklausomybes siekimu)
Comment
-
Būtent, iš Kinijos pateiktų video kadrų tarsi susidarytų įspūdis, kad ten šiaip tibetiečiai įsisiautėję, daužo, vagia ir t.t., o jokia policija ar kariuomenė į tai net nesikiša (kas vargiai yra realu).Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą"Riot" - tai riaušės. Ir kinų televizija pateikia būtent šitaip - rodomi žmonės, kurie daužo parduotuvių vitrinas ir automobilius. Jokios politikos, tiesiog chuliganai ir vandalai.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Pora palyginimu
CCTV (valstybines Kinijos TV) reportazai
BBC (nei zodzio apie nusikalstamus protestuotoju veiksmus... tik apie musamus vienuolius ir Olimpiniu zaidyniu boikota)
Suprantama valstybines ir kontroliuojamos (cenzuruojamos) Kinijos ziniasklaidos pozicija, bet keista, kai laisva ir nepriklausoma ziniasklaida is esmes ignoruoja kai kuriuos ten vykstancius ivykius (plesimus, gyventoju musimus ir zudyma etniniu pagrindu)... ir leidzia tik sau iprasta dainele.
Comment
-
John, bijau, kad visgi neįsiklausei į BBC reportažą (tiksliau, eksperto komentarą). Jis teigė, jog Kinijos valdžia stebėtinai ramiai reagavo į taikius vienuolių protestus, kol į gatves neišėjo "gerokai agresyviau" nusiteikę pasauliečiai. Būtent reportaže minimas, bet nedetalizuojamas "agresyvumas", pasak jo, ir lėmė tai, kad kinai "sugrįžo prie tradiciškesnių priemonių".Parašė John Rodyti pranešimąBBC (nei zodzio apie nusikalstamus protestuotoju veiksmus... tik apie musamus vienuolius ir Olimpiniu zaidyniu boikota)
Suprantama valstybines ir kontroliuojamos (cenzuruojamos) Kinijos ziniasklaidos pozicija, bet keista, kai laisva ir nepriklausoma ziniasklaida is esmes ignoruoja kai kuriuos ten vykstancius ivykius (plesimus, gyventoju musimus ir zudyma etniniu pagrindu)... ir leidzia tik sau iprasta dainele.
Sutinku, kad kinų propaganda remiasi tam tikrais faktais. Tačiau norėčiau atkreipti dėmesį, kad Vakarų žurnalistams kelias į Tibetą yra uždarytas, ir objektyvi informacija yra sunkiai pasiekiama. Labai sunku įvertinti situaciją šalyje, visiškai atkirstoje nuo likusio pasaulio. Pats Dalai Lama, kaip visada, pasmerkė prievartos panaudojimą - problema ta, kad jis negali visiškai sukontroliuoti agresyviau nusiteikusių maištininkų, pats būdamas tremtyje...
Tai, kad Lasoje įsikūrę kinai hanai buvo užpulti minios, plėšiamos jų parduotuvės, ir pan. - rezultatas tos pačios Pekino politikos, kuria siekiama asimiliuoti tibetiečių tautą ir sunaikinti unikalią Tibeto kultūrą. Tai buvo visų pirma išpuoliai prieš kolonistus - nepateisinami, bet suprantami esamoje padėtyje, ypač jeigu teiginiai apie diskriminacinę vyriausybės politiką yra tiesa.
Comment
-

Tikiu, kad Kinija ne visai svariai viska ten daro, bet man truksta informacijos apie tai, kokio masto problema tai yra is tiesu. "Tibeto vyriausybes tremtyje" teikiamos informacijos nepriimu kaip patikimos, nes tai visiskai saliska ir is esmes radikali pozicija. Kinijos pateikiama pozicija, kur tikriausiai nuslepiama dalis informacijos, pasitiketi irgi butu naivu. Vakaru ziniasklaida vaizduoja save objektyvia, taciau objektyvumo aiskiai truksta ir tuo isitikinau ne vien is sios istorijos.
Kitas klausimas, ar Tibetas apskritai buvo nepriklausomas ir ar apskritai jis buvo okupuotas? Tokios valstybes de jure niekada lyg ir nebuvo, ar ne?
O del zurnalistu, ten patekti sunkiau tik tiems, siekiantiems oficialiu akreditaciju. Visgi niekas nedraudzia tiesiog nusipirkti bilieta ir siausti i tibeta kaip privaciam asmeniui/turistui ir raportuoti viska iki soties.
Tiesiog nebuciau linkes viska matyti is vienos pozicijos, kaip tai daznai daro kai kurie (pvz. protestuotojai prie Kinijos ambasadu).
O neapykantos motyvai vietos kinu atzvilgiu taip pat nelabai aiskus.Paskutinis taisė John; 2008.03.19, 01:51.
Comment
-
kai kam turetu buti aktualu (prisiminus kai kuriuos niuansus is diskusijos apie lietuviskus Uzgaveniu paprocius)
A. Merkel: vokiečiai iki šiol jaučia gėdą dėl holokausto
http://www.balsas.lt/naujiena/187821
Comment
-
Ziurint kaip i tai paziuret. Per kelis tukstantmecius ten yra daug visko nutike.Parašė John Rodyti pranešimąKitas klausimas, ar Tibetas apskritai buvo nepriklausomas ir ar apskritai jis buvo okupuotas? Tokios valstybes de jure niekada lyg ir nebuvo, ar ne?
Bet net ir XX amziuje tibetas kelis desimtmecius gyveno kaip savarankiska valstybe. Kinai to zinoma niekada nepripazino, o likusiam pasauliui (isskyrus britus) tai niekada nebuvo idomu.
Ir papulti i kinu kalejima?O del zurnalistu, ten patekti sunkiau tik tiems, siekiantiems oficialiu akreditaciju. Visgi niekas nedraudzia tiesiog nusipirkti bilieta ir siausti i tibeta kaip privaciam asmeniui/turistui ir raportuoti viska iki soties.
Manau ten reikalai klostosi panasiai i zydu-palestinieciu santykius. Tibetieciai kinus-"kolonizatorius" kaltina apartheidu. Seip ar taip, jei yra neapykanta, tai turbut yra ir motyvai.O neapykantos motyvai vietos kinu atzvilgiu taip pat nelabai aiskus.
Comment
-
Kad ir kaip ten bebutu toje lietuvoje, bet orientuotis i vokiecius tikrai neverta. Jie sioje vietoje turi savo labai specifiniu kompleksu tai savo ruoztu salygoja ir ju jausmus. Beigi paradoksaliai maitina ta pati nacizma del kurio tuo pat metu atgailaujama.Parašė John Rodyti pranešimąkai kam turetu buti aktualu (prisiminus kai kuriuos niuansus is diskusijos apie lietuviskus Uzgaveniu paprocius)
A. Merkel: vokiečiai iki šiol jaučia gėdą dėl holokausto
http://www.balsas.lt/naujiena/187821
Comment
-
Ir vel tu apie ta pati.Parašė John Rodyti pranešimąkai kam turetu buti aktualu (prisiminus kai kuriuos niuansus is diskusijos apie lietuviskus Uzgaveniu paprocius)
A. Merkel: vokiečiai iki šiol jaučia gėdą dėl holokausto
http://www.balsas.lt/naujiena/187821
Niekam neaktualios tos uzgavenes, iskyrus tave.
Comment
-
Vokieciai "apie ta pati" jau gerus 60 metu... svietimo sistemoje, politikoje, zinaisklaidoje... ir nepanasu, kad artetu i pabaiga. O mes dar net nepradejome...Parašė kaunaz Rodyti pranešimąIr vel tu apie ta pati.
Niekam neaktualios tos uzgavenes, iskyrus tave. 
Comment
Comment