Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Juokingiausia kad Vilniaus reklama labiausiai susirūpine ne vilniečiai (kaip ir jau beveik sugriuvusiu Gedimino kalnu ar vargše Lukiškiu aikšte be Vyčio), o gal eikite jūs į vieną miestą kuris randasi Peru ir neaiškinkite kaip čia mum tvarkytis.
    Paskutinis taisė Gladiator; 2018.08.15, 09:26.

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
      Juokingingiausia kad Vilniaus reklama labiausiai susirūpine ne vilniečiai (kaip ir jau beveik sugriuvusiu Gedimino kalnu ar vargše Lukiškiu aikšte be Vyčio), o gal eikite jūs į vieną miestą kuris randasi Peru ir neaiškinkite kaip čia mum tvarkytis.
      juokingiausia, kad reklama kenkia ne Vilniui o Lietuvai. Todėl patys ir eikite į tą Peru miestą

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą

        juokingiausia, kad reklama kenkia ne Vilniui o Lietuvai. Todėl patys ir eikite į tą Peru miestą
        Pirmiausia atsakyk į tavo pateikto straipsnio pacituotas mintis. Ar tiesiog viską neigsi? O gal esi denializmo propaguotojas:
        Denialism: what drives people to reject the truth https://www.theguardian.com/news/201...ject-the-truth
        p.s.šiaip būtų sveika įvesti aiškią taisyklę, kad kavianskų komentarams apie Vilnių uždedamas specialus violetinis tagas, kad kiti aiškiai matytų, kas per paukštis komentuoja šikdamas bet kuria proga.
        p.p.s. Ir gali įkurti crowdfunding'ą bilieto į tą Peru miestą finansavimui. Tau vienam manau būtų verta nupirkti be teisės sugrišti paliekant tame mieste. Kavianskas atitiktų kontekstą.
        Paskutinis taisė Arunasx; 2018.08.15, 09:18.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Udrių purto vien išgirdus Vilniaus pavadinimą. Užtenka paskaityti jo žinutes apie VNO. Įrodinės bet kokią nesąmonę.
          Ilgai laukti nereikėjo:

          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Beje, Vilniuje 2017 metais apsilankė 1,07 mlj turistų ir tai yra NET 3,7 proc daugiau nei 2016 metais, kai tuo tarpu Rygoje 2017 metais apsilankė 1,4 mlj turistų, ir augimas buvo 11,4 proc. Manau klausimų nekyla, kuri strategija geresnė.
          1. Dabartinė reklama neturėjo jokios įtakos pernai metų turizmo rezultatams
          2. Ne tik reklamos, strategijos ir biurokratų darbas lemia turizmą - tą lemia daugybė faktorių.
          3. +3,7% augimas nėra 'tik', tai vis dar augimas, viršijantis šalies ekonomikos augimą
          4. Net kaimo vaikis žino, jog pernai Vilniaus oro uostas buvo uždarytas daugiau nei mėnesiui pačiu aktyviausiu turizmo laikotarpiu ir kad tai turėjo didelės įtakos turistų skaičiui. Kaip turizme dirbantis asmuo turėtum apie tai būti girdėjęs.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            3. +3,7% augimas nėra 'tik', tai vis dar augimas, viršijantis šalies ekonomikos augimą
            Kokia prasmė lyginti turistų kiekį su BVP?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kokia prasmė lyginti turistų kiekį su BVP?
              Aš ne su BVP lyginau, o su ekonomikos augimo greičiu. Prasmė tokia, kad ekonomika auga tada, kada auga jos tam tikri sektoriai - uostas, pramonė, žemės ūkis, turizmas ir t.t. Pagal tai, ar jie auga greičiau už bendrą ekonomikos augimą, ar lėčiau, galima suprasti ar tos konkrečios srities indėlis į šalies ekonomiką didėja ar mažėja.

              Comment


                Ok nepatinka 2017, galima 2016 imti Vilnius 1,03 mlj, augimas 5,5 proc vs Ryga 1,25 mlj ir 7 proc augimas. Nesuprantu tokių beviltiškų žmonių - patys mato kad sėdi uodegoje ir bando rasti kažkokius vaikiškus pasiteisinimus - auga geriau nei BVP, mes gražesni tiesiog nes gražesni. Jūs rimtai ? Jūs visada ignoruosite realybę? Kad Ryga ir Talinas šimtas metų kai nušluostę Vilniui nosį?

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                  Aš ne su BVP lyginau, o su ekonomikos augimo greičiu. Prasmė tokia, kad ekonomika auga tada, kada auga jos tam tikri sektoriai - uostas, pramonė, žemės ūkis, turizmas ir t.t. Pagal tai, ar jie auga greičiau už bendrą ekonomikos augimą, ar lėčiau, galima suprasti ar tos konkrečios srities indėlis į šalies ekonomiką didėja ar mažėja.
                  Turistų kiekio augimas nebūtinai koreliuoja su turizmo indėliu į šalies ekonomiką.

                  Comment


                    o tuo tarpu Talinas, na....

                    Visos Europos futbolo mėgėjų akys trečiadienio vakarą bus įsmeigtos į Estijos sostinės Talino mažytį „Lilleküla Arena“ stadioną. Supertaurės rungtynes UEFA vadovai šį kartą patikėjo surengti šaliai, kuri 2,5 karto yra mažesnė už Lietuvą, bet kurios vadovai, užuot bandę suplėšyti vieną paklodę ir riedamiesi tarpusavyje, žvelgia ta pačia kryptimi, drąsiai žengia į priekį ir raško saldžius pripažinimo vaisius
                    UEFA Supertaurė Taline: kaip keistuolis pankas ir talentinga moteris padarė neįmanoma?

                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/sportas/naujien...1014346?copied

                    Vilniaus hipsteriai vis dar nesupranta, kad tik suknistas juodas darbas gali duoti rezultatų.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Turistų kiekio augimas nebūtinai koreliuoja su turizmo indėliu į šalies ekonomiką.
                      Jau į visiškas pievas važiuojama, tai gal čia ir pabaigsiu.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                        Jau į visiškas pievas važiuojama, tai gal čia ir pabaigsiu.
                        tai kad Jūs ponas važiuojate į pievas. Kuo dėtas BVP , turistų skaičius Rygoje ir Vilniuje? Gal Latvijos BVP augimas 11 proc?

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Ok nepatinka 2017, galima 2016 imti Vilnius 1,03 mlj, augimas 5,5 proc vs Ryga 1,25 mlj ir 7 proc augimas. Nesuprantu tokių beviltiškų žmonių - patys mato kad sėdi uodegoje ir bando rasti kažkokius vaikiškus pasiteisinimus - auga geriau nei BVP, mes gražesni tiesiog nes gražesni. Jūs rimtai ? Jūs visada ignoruosite realybę? Kad Ryga ir Talinas šimtas metų kai nušluostę Vilniui nosį?
                          Gal visgi kaip nors galėtum paaiškinti, kaip kažkelintų ten metų turizmo augimo statistika yra susijusi su dabartine Vilniaus reklama, kuri pirmą kartą per Vilniaus istoriją yra tokia sėkminga?

                          Parašė udrius Rodyti pranešimą

                          tai kad Jūs ponas važiuojate į pievas. Kuo dėtas BVP , turistų skaičius Rygoje ir Vilniuje? Gal Latvijos BVP augimas 11 proc?
                          Pasiskaityk aukščiau, viskas paaiškinta. Jeigu nesuprasi - dar kartą pasiskaityk. Aš kalbėjau ne apie Latvijos augimą, o apie tai, kad beveik 4% turizmo augimas nėra blogas rezultatas, daugumoje šalių toks rezultatas nėra pasiekiamas.

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                            Jau į visiškas pievas važiuojama, tai gal čia ir pabaigsiu.
                            Pievos yra tavo visiškai skirtingų rodiklių lyginimas.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              o apie tai, kad beveik 4% turizmo augimas nėra blogas rezultatas, daugumoje šalių toks rezultatas nėra pasiekiamas.
                              Gal juokauji...

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                Gal juokauji...
                                Vakarų Europos augimas 2017 m. buvo 7%, o 2016 m. praktiškai jokio augimo nebuvo. Dviejų pastarųjų metų augimas ~3,5%. 3.5% augimas yra mažesnis, nei Vilniaus augimas pačiais blogiausiais metais, kai neveikė oro uostas. Apskrtai kažką lyginant negalima imti vienų, ar net dviejų metų - reikia žiūrėti ilgalaikes tendencijas, nes trumpi laikotarpiai gali būti įtakoti tam tikrų vienetinių veiksnių, nuo oro sąlygų iki terorizmo išpuolių, ar, kaip buvo Vilniaus atveju, oro uosto uždarymo. Kažkaip manau, kad jeigu palygintumėm Rygos turizmo augimą ilgesniu laikotarpiu, tai galėtumėm pamatyti įvairesnį paveikslą. Beje, pirmą šių metų ketvirti turistų skaičius Vilniuje augo per +7,5%.

                                Bet aš nesuprantu ką tu čia tuo nori pasakyti? Kad Vilnius neišnaudoja savo turizmo potencialo - su tuo aš tikrai nesiginčysiu, bet kaip tai susiję su aptarinėjama Vilniaus reklama, kuri pirmą kartą buvo tokia sėkminga, kad apskriejo visą pasaulį. Tai jeigu su turizmu Vilniuje buvo blogai - vadinas reikia kažką keisti ir šita reklama yra puikus to pavyzdys.
                                Paskutinis taisė Eidvis; 2018.08.15, 10:06.

                                Comment


                                  Šią Vilniaus reklamą vadinti turistine reklama yra lygiai tas pats kaip Tave ir mane vadinti balerina. Pagaliau patys reklamos užsakovai sako - mūsų tikslas yra viešinimas, o ne turistinio Vilniaus reklama

                                  Comment


                                    I turizmo objektus reiketu itraukti ir Astravo AE kaminu apzvalga

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      atsakau dar kartą DLIA OSOBENNO TUPYCH.
                                      Būtų gerai vengti tokių pasakymų.
                                      Dar kaip tyčia vakar buvome susitikę su turizmo firmų atstovais ir visų nuomonė vienoda. Nėra aiškios strategijos 5 - 10 metų.
                                      Apie turizmą ir strategiją geriau kalbėti turizmo temoje, čia tema apie Lietuvos įvaizdį ir dabar kalbama apie tą garsiąją reklamą.
                                      Dar kartą - pats sakei, kad lietuviai sukūrė labai gerą reklamą Latvijai. Tie patys lietuviai sako, kad ši G reklama yra labai gera. Kaip tą pakomentuotum (be nukrypimų į 10 metų strategijas)?

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Šią Vilniaus reklamą vadinti turistine reklama yra lygiai tas pats kaip Tave ir mane vadinti balerina. Pagaliau patys reklamos užsakovai sako - mūsų tikslas yra viešinimas, o ne turistinio Vilniaus reklama
                                        Tai būtent, net ir šioje temoje mes kalbame apie įvaizdį, o ne vien tik turizmą. Neužsiciklink ant to turizmo.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Dar kartą - pats sakei, kad lietuviai sukūrė labai gerą reklamą Latvijai. Tie patys lietuviai sako, kad ši G reklama yra labai gera. Kaip tą pakomentuotum (be nukrypimų į 10 metų strategijas)?
                                          Tuo pačiu galėtų pakomentuoti savo pateiktame straipsnyje parašytas profesionalo mintis. Klausiu irgi pakartotinai.
                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Beje Sex ad campaign: Lithuania capital Vilnius the 'G-spot of Europe'
                                          Ir daugybė kitų antraščių ta tema - Jūs man dar pasakykite , tipo vakariečiai supranta metaforas Ir kur čia tas supratimas? Daugiau kaip trečdalis tekstų neigiami.
                                          Tavo pacituotame straipsnyje su kritikais nesutinka marketingą dėstantis universitete specialistas:
                                          Deakin University marketing and management lecturer Michael Callaghan disagrees. When asked for his assessment of the campaign, he told The New Daily that sex still sells.
                                          “Simply using semi-naked bodies or sexual suggestions is the lowest common denominator, but once you become creative on top of that, like in this case, that does demonstrate a slightly evolved approach to using sex to sell,” Dr Callaghan said.
                                          “It may be the oldest marketing trick in the book, but it’s still an effective marketing tool because it works.”
                                          Dr Callaghan said the campaign was also “quite clever” because it used visual clues to fill in the story, effectively avoiding laws restricting explicit advertising content.
                                          O jei nesugebama, tai tegul grįžta prie Kauno reikalų: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...mius--7228502/

                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X