Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Turiu omeny pradeda "eiti per rankas " nuo >60k, kai dizeliokais atsikratoma atėjus laikui keisti paskirstymo diržus etc >= 100k., kas kokiam nulengvintam užturbintam EcoBoost'ui yra kapitalinio remonto riba.

    Netiki - pasižiūrėk mobile.de
    Bet kitas nusiperka ir toliau važiuoja, ne į savartyną gi eina nuo 60k.

    Comment


      Čia kur atsikratoma dyzeliais su 60 k km. ?
      Show must go von!

      Comment


        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

        Turiu omeny pradeda "eiti per rankas " nuo >60k, kai dizeliokais atsikratoma atėjus laikui keisti paskirstymo diržus etc >= 100k., kas kokiam nulengvintam užturbintam EcoBoost'ui yra kapitalinio remonto riba.

        Netiki - pasižiūrėk mobile.de
        Nebus, kad parduodama pasibaigus garantijai/lizingui? 60k atrodo labai panašu į 5 metus su vidutine 12k rida kuri vakaruose dažna benzui. O 100k su 5x20, kas atrodo panašu į asmeninį dyzeliuką.

        Comment


          Itin žemas dalyvavimas. Valdančioji koalicija nubalsavo kojomis už "liberalo" Gentvilo-sūnaus pasiūlymą smarkiai didinti mokesčius.

          Delfi.lt 2022.01.11
          Gentvilo fiasko: Seimas nepriėmė automobilių taršos mokesčio reformos
          Už tai, kad toks pasiūlymas būtų svarstomas balsavo 42 Seimo nariai, prieš – 35, dar 15 susilaikė.

          https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=89174371

          Comment


            58 eur / metams yra "smarkiai" didinti mokesčius?

            balsavo 42 Seimo nariai
            Tai taip išeina kad du trečdaliai seimo nieko neveikia ir juos galima mesti lauk iš darbo? (kažkiek galima pateisinti komandiruotėmis).

            Comment

            Working...
            X