Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
Nežinau kas tas VBS, bet čia radau šaltinį tiems, kas nori pasiskaityti plačiau: https://old.reddit.com/r/cars/commen...0_tax_on_cars/
-
įtraukta, kaip matote +VAT parašyta prieš mokesčių procentusParašė mantasm Rodyti pranešimą+VAT reiškia, kad PVM dar ant viršaus visos sumos? Ar įtraukta į tą procentą?
Komentuoti:
-
+VAT reiškia, kad PVM dar ant viršaus visos sumos? Ar įtraukta į tą procentą?
Komentuoti:
-
"Kaip Danijoje" būtų truputį per gerai
A factory new Fiat 500 is taxed+VAT 69.8%
A factory new Mazda MX-5 is taxed+VAT 127%
A factory new Porsche Panamera is taxed+VAT 178%
This is excluding tax deductions for low-emission vehicles, and excluding potential CO2 taxes for high-emission vehicles, and this only applies to fossil-fuel cars. Electric cars are taxed significantly less.
So its still very expensive compared to basically every other country in the world, but it's not a firm 180% for any car you buy. It's a lot lower for small cheap cars, but it can also be higher than 180% for high-end cars that emits a lot of CO2.
Šaltinis: VBS
Komentuoti:
-
Pagal orginaliai siūlytas mokesčio ribas nei mano senas 1990 automobilis (1,5l) nei dabartinis 2017 metų automobilis (1,4l) nebūtų net patekęs į apmokestinamas ribas. Kad automobilis senas, nereiškia, kad yra taršus. O jeigu važiuoji taršiu, tai tikrai turėtum susimokėti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nu tai mokėk už savo mašinos taršą, niekas neliepia tau jos išmesti. Taip pat niekas neliepia pirkti naujos mašinos (nes čia nėra kažkokia debiliška konspiracija). Normalūs seni automobiliai (kur varikliai nėra 3 litrų V6) neišmeta tokio kosmoso CO2, kaip kad mano 1900€ Audi pavyzdyje. Pvz. 2007 B6 Passatas 1.4 TSI (90 kW) moka 280€ per metus.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Aha, ima visi ir išmeta gerai važiuojančias mašinas ir perka naujas. Ne tik kad finansiškai neapsimoka, bet ir logikos ar naudos tame nėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aha, ima visi ir išmeta gerai važiuojančias mašinas ir perka naujas. Ne tik kad finansiškai neapsimoka, bet ir logikos ar naudos tame nėra.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
Bet palaaa, pamiršau visai. Gi reikia palaikyt milijardines kompanijas, kad joms pelnas eitų. Pofik kas žmonėms ar gamtai reikalinga ir naudinga
- 2 patinka
Komentuoti:
-
tai pacanai su tokiomis pačiomis važinės nes metų mokestis kaip visa jų šiandieninė BNV vertaParašė neamos Rodyti pranešimą
Ir pasirodyti prieš rajono pacanus ir cioles su bobiškom tačkom??
Komentuoti:
-
Ir pasirodyti prieš rajono pacanus ir cioles su bobiškom tačkom??Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
Komentuoti:
-
Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąMan vis dar protas neišneša kaip jūs čia siūlot savo noru ne tik patys susimokėt, bet ir kitus apmokestint. Yra tam žodis, bet nesakysiu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Toje pačioje Danijoje tarifai priklauso nuo automobilio registracijos datos Danijoje, dalis automobilių moka pagal automobilio svorį, dalis moka pagal automobilio vidutinį kuro suvartojimą, dabar registruojami - pagal CO2 išmetimą,Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai elementariai galima būtų įvesti automobilio mokesčius pradedant tik nuo pvz rytojaus įsigijamiems automobiliams. Nemokestinti jau nusipirktų .
Komentuoti:
-
Man vis dar protas neišneša kaip jūs čia siūlot savo noru ne tik patys susimokėt, bet ir kitus apmokestint. Yra tam žodis, bet nesakysiu
Komentuoti:
-
Tai elementariai galima būtų įvesti automobilio mokesčius pradedant tik nuo pvz rytojaus įsigijamiems automobiliams. Nemokestinti jau nusipirktų .Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.
Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.
Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kokiomis konkrečiai mašinomis šita (visiška mažuma) publika važinėja?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pusę metų ir su miestą gali privažiuot prie daugumos vienkiemių. Žiemą ir pavasarį įdomiau. Ir ne tik privažiuot, bet kiek laužoma mašina nuolat taip ją drožiant. Džipas laikys n metų, maža miesto mašinytė byrės.
Komentuoti:
-
Teršia. Bet naujo neįpirks. Bet su tuo kiek kilometrų prisuka - vargu ar verta aukot politinius dividendus norint jį trūks plyš išlaipint iš to džipo.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kaimietis lygiai taip pat teršia aplinką. Ir net neabejoju, jog tokių be tikro džipo (parketiniai išsigimėliai nesiskaito) neprivažiuojamų vienkiemių yra vienetai.
Pusę metų ir su miestą gali privažiuot prie daugumos vienkiemių. Žiemą ir pavasarį įdomiau. Ir ne tik privažiuot, bet kiek laužoma mašina nuolat taip ją drožiant. Džipas laikys n metų, maža miesto mašinytė byrės.
Komentuoti:
-
Kaimietis lygiai taip pat teršia aplinką. Ir net neabejoju, jog tokių be tikro džipo (parketiniai išsigimėliai nesiskaito) neprivažiuojamų vienkiemių yra vienetai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.
Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.
Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, turėtų būti panašiai kaip Danijoje - šiuo metu Lietuvos skelbimuose pilna tokių automobilių kaip 2006-2007 Audi Q7 (su 3 litrų dyzeliniu varikliu) už ~5000-10000€. Danijoje toks automobilis, įregistruotas šiandien, mokėtų 1900€ per metus už savo taršą. Kaip manot, kaip pasikeistų paklausa tokiam automobiliui?Parašė Sula Rodyti pranešimąJei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
Taip pat už 5000-10000€ galima nusipirkti daug taupesnį ir naujesnį automobilį, kurio taršos mokestis neviršytų turbūt nė 300€ per metus. Nu bet ne Audi
Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.10, 17:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.Parašė Sula Rodyti pranešimąJei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.
Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
Komentuoti:
-
Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip teko girdėti, kad žalstiečių registracijos mokestis ganėtinai efektyvus. Bent iš pradžių buvo kritęs senų grabų su dideliais varikliais pardavimas kai registracijos mokestis gaudavosi tolygus jų kainai. O maži kibirukai pradėjo populiarėt. Aišku kas jau turi seną 3.0d slyvą tai suvažinės iki kol ratus pames.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gentvilas stūmė pagal pareigas, nes yra aplinkos ministras. Nesulaukė jokio rimtesnio palaikymo Seime. Matyt dėl to, kad tai paveiktų virš milijono potencialių rinkėjų. Normalaus ekologinio mokesčio šiaip jau verkiant reikia tam, kad bandyti pasiekti EK nustatytus taršos mažinimo reikalavimus. Bent jau formaliai skatintų utilizuoti senus "grabus".
Valstiečių įvestas tik mažai efektyvus "registracijos" mokestis, dar kai jie buvo valdžioje.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: