Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.

    Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.

    Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
    Kaimietis lygiai taip pat teršia aplinką. Ir net neabejoju, jog tokių be tikro džipo (parketiniai išsigimėliai nesiskaito) neprivažiuojamų vienkiemių yra vienetai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
    Taip, turėtų būti panašiai kaip Danijoje - šiuo metu Lietuvos skelbimuose pilna tokių automobilių kaip 2006-2007 Audi Q7 (su 3 litrų dyzeliniu varikliu) už ~5000-10000€. Danijoje toks automobilis, įregistruotas šiandien, mokėtų 1900€ per metus už savo taršą. Kaip manot, kaip pasikeistų paklausa tokiam automobiliui?

    Taip pat už 5000-10000€ galima nusipirkti daug taupesnį ir naujesnį automobilį, kurio taršos mokestis neviršytų turbūt nė 300€ per metus. Nu bet ne Audi
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.10, 16:42.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
    Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.

    Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.

    Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Gentvilas stūmė pagal pareigas, nes yra aplinkos ministras. Nesulaukė jokio rimtesnio palaikymo Seime. Matyt dėl to, kad tai paveiktų virš milijono potencialių rinkėjų. Normalaus ekologinio mokesčio šiaip jau verkiant reikia tam, kad bandyti pasiekti EK nustatytus taršos mažinimo reikalavimus. Bent jau formaliai skatintų utilizuoti senus "grabus".
    Valstiečių įvestas tik mažai efektyvus "registracijos" mokestis, dar kai jie buvo valdžioje.
    Šiaip teko girdėti, kad žalstiečių registracijos mokestis ganėtinai efektyvus. Bent iš pradžių buvo kritęs senų grabų su dideliais varikliais pardavimas kai registracijos mokestis gaudavosi tolygus jų kainai. O maži kibirukai pradėjo populiarėt. Aišku kas jau turi seną 3.0d slyvą tai suvažinės iki kol ratus pames.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai aš ir jkalbu kodėl nėra tokio gna rimto palaikymo koks buvo seniau. Kad vienas seiko narys stūmė tai ne tas jiek buvo stumiama prieš keletą metų kai gan realus ir prieėmimas atrodė.
    Ir keisčiausia, kad tada valstiečiai labiau stūmė, nors jų balsuotojai "kaimiečiai su pasatais" kaip tik dar labiau būtų prieš nei dabartinių balsuotojai.
    Gentvilas stūmė pagal pareigas, nes yra aplinkos ministras. Nesulaukė jokio rimtesnio palaikymo Seime. Matyt dėl to, kad tai paveiktų virš milijono potencialių rinkėjų. Normalaus ekologinio mokesčio šiaip jau verkiant reikia tam, kad bandyti pasiekti EK nustatytus taršos mažinimo reikalavimus. Bent jau formaliai skatintų utilizuoti senus "grabus".
    Valstiečių įvestas tik mažai efektyvus "registracijos" mokestis, dar kai jie buvo valdžioje.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Iš Zarasų maršruto jau nėra, iš Rokiškio...

    Autobuso į Panevėžį po naujųjų gali visai nebelikti

    Autobuso į Panevėžį po naujųjų gali visai nebelikti - Gimtasis Rokiškis (grokiskis.lt)

    Va kai paskutinių autobusų nebeliks, tada tikrai bus galima kiaules akimis stumti mokestį "kaimiečiams su passatais" ir aiškinti "naudokitės viešuoju".
    automobilių mokestis skirtas pergalvoti didelio ir taršaus automobilio pirkimą. Nemanau kad tie passatai yra super taršūs. O viešasis transportas tikrai turi būti skatinamas, nesvarbu ar yra mokestis automobiliams ar ne.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai aš ir jkalbu kodėl nėra tokio gna rimto palaikymo koks buvo seniau. Kad vienas seiko narys stūmė tai ne tas jiek buvo stumiama prieš keletą metų kai gan realus ir prieėmimas atrodė.
    Ir keisčiausia, kad tada valstiečiai labiau stūmė, nors jų balsuotojai "kaimiečiai su pasatais" kaip tik dar labiau būtų prieš nei dabartinių balsuotojai.
    Iš Zarasų maršruto jau nėra, iš Rokiškio...

    Autobuso į Panevėžį po naujųjų gali visai nebelikti

    Autobuso į Panevėžį po naujųjų gali visai nebelikti - Gimtasis Rokiškis (grokiskis.lt)

    Va kai paskutinių autobusų nebeliks, tada tikrai bus galima kiaules akimis stumti mokestį "kaimiečiams su passatais" ir aiškinti "naudokitės viešuoju".

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taigi Gentvilas stūmė, bet Seime beveik nesulaukė jokio palaikymo net iš "savų".
    Ar jau užmiršot?
    Tai aš ir jkalbu kodėl nėra tokio gna rimto palaikymo koks buvo seniau. Kad vienas seiko narys stūmė tai ne tas jiek buvo stumiama prieš keletą metų kai gan realus ir prieėmimas atrodė.
    Ir keisčiausia, kad tada valstiečiai labiau stūmė, nors jų balsuotojai "kaimiečiai su pasatais" kaip tik dar labiau būtų prieš nei dabartinių balsuotojai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš kalbu, kad ir iškart kai esama valdžia išrinkta buvo, jo irgi nebeminėjo plačiai, jei išvis.
    Taigi Gentvilas stūmė, bet Seime beveik nesulaukė jokio palaikymo net iš "savų".
    Ar jau užmiršot?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš kalbu, kad ir iškart kai esama valdžia išrinkta buvo, jo irgi nebeminėjo plačiai, jei išvis.
    tikėkimės grįš.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    pakils po rinkimų nes dabar būtų savižudybė jį minėti
    Aš kalbu, kad ir iškart kai esama valdžia išrinkta buvo, jo irgi nebeminėjo plačiai, jei išvis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaip čia kai dabar visaip ieško iš kur mokesčių paimti nebėra minimas šitas mokestis?
    pakils po rinkimų nes dabar būtų savižudybė jį minėti

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kaip čia kai dabar visaip ieško iš kur mokesčių paimti nebėra minimas šitas mokestis?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Nu tai pasakytų iškart. Dabar ištrimitavo kad nuims mokestį ir viskas. Kaip manai ar apsidžiaugtų elektoratas sužinojęs kad laukia periodinis mokestis?
    Gal reiktų kažkam paskelbti, kad atšauks privalomą TA ir TPVCA draudimą? Šiaip tai LP galėtų ta linkme eiti.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Abejoju. Tikriausiai įves logiškesnį ekologinį mokestį.
    Nu tai pasakytų iškart. Dabar ištrimitavo kad nuims mokestį ir viskas. Kaip manai ar apsidžiaugtų elektoratas sužinojęs kad laukia periodinis mokestis?

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Kur gi ne, per 30m tik vieni atsirado su pakankamais kiaušiniais, kad nors kažkiek pajudinti reikalus teisinga kryptim ir pasikėsino į prigimtinę lietuvio teisę vairuoti pigią slyvą. Ateinantys tikrai nekartos tokių klaidų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Abejoju. Tikriausiai įves logiškesnį ekologinį mokestį.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Trilitrę slyvą vėl be parkių bus galima pasijamt už štukę!!!

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Registracijos mokestis gimė iš valdžioje sėdinčių vadeliotojų nesugebėjimo įvesti normalaus taršos mokesčio ir šūdmalystės. Taršos mokestis buvo siūlomas normalus, kasmetinis, pagal išmetamų dujų kiekį arba variklio galingumą, bet iš jo padarė anekdotą, nes suprato kad patiems už Escalade reiks mokėti.

    Na nieko, tuoj ateis nauja valdžia ir panaikins ta mokestį ir bus taip pat gerai kaip buvo anksčiau, t.y. jokio mokesčio.

    Komentuoti:

Working...
X