Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Gentvilas stūmė pagal pareigas, nes yra aplinkos ministras. Nesulaukė jokio rimtesnio palaikymo Seime. Matyt dėl to, kad tai paveiktų virš milijono potencialių rinkėjų. Normalaus ekologinio mokesčio šiaip jau verkiant reikia tam, kad bandyti pasiekti EK nustatytus taršos mažinimo reikalavimus. Bent jau formaliai skatintų utilizuoti senus "grabus".
    Valstiečių įvestas tik mažai efektyvus "registracijos" mokestis, dar kai jie buvo valdžioje.
    Šiaip teko girdėti, kad žalstiečių registracijos mokestis ganėtinai efektyvus. Bent iš pradžių buvo kritęs senų grabų su dideliais varikliais pardavimas kai registracijos mokestis gaudavosi tolygus jų kainai. O maži kibirukai pradėjo populiarėt. Aišku kas jau turi seną 3.0d slyvą tai suvažinės iki kol ratus pames.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai aš ir jkalbu kodėl nėra tokio gna rimto palaikymo koks buvo seniau. Kad vienas seiko narys stūmė tai ne tas jiek buvo stumiama prieš keletą metų kai gan realus ir prieėmimas atrodė.
    Ir keisčiausia, kad tada valstiečiai labiau stūmė, nors jų balsuotojai "kaimiečiai su pasatais" kaip tik dar labiau būtų prieš nei dabartinių balsuotojai.
    Gentvilas stūmė pagal pareigas, nes yra aplinkos ministras. Nesulaukė jokio rimtesnio palaikymo Seime. Matyt dėl to, kad tai paveiktų virš milijono potencialių rinkėjų. Normalaus ekologinio mokesčio šiaip jau verkiant reikia tam, kad bandyti pasiekti EK nustatytus taršos mažinimo reikalavimus. Bent jau formaliai skatintų utilizuoti senus "grabus".
    Valstiečių įvestas tik mažai efektyvus "registracijos" mokestis, dar kai jie buvo valdžioje.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Iš Zarasų maršruto jau nėra, iš Rokiškio...

    Autobuso į Panevėžį po naujųjų gali visai nebelikti

    Autobuso į Panevėžį po naujųjų gali visai nebelikti - Gimtasis Rokiškis (grokiskis.lt)

    Va kai paskutinių autobusų nebeliks, tada tikrai bus galima kiaules akimis stumti mokestį "kaimiečiams su passatais" ir aiškinti "naudokitės viešuoju".
    automobilių mokestis skirtas pergalvoti didelio ir taršaus automobilio pirkimą. Nemanau kad tie passatai yra super taršūs. O viešasis transportas tikrai turi būti skatinamas, nesvarbu ar yra mokestis automobiliams ar ne.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai aš ir jkalbu kodėl nėra tokio gna rimto palaikymo koks buvo seniau. Kad vienas seiko narys stūmė tai ne tas jiek buvo stumiama prieš keletą metų kai gan realus ir prieėmimas atrodė.
    Ir keisčiausia, kad tada valstiečiai labiau stūmė, nors jų balsuotojai "kaimiečiai su pasatais" kaip tik dar labiau būtų prieš nei dabartinių balsuotojai.
    Iš Zarasų maršruto jau nėra, iš Rokiškio...

    Autobuso į Panevėžį po naujųjų gali visai nebelikti

    Autobuso į Panevėžį po naujųjų gali visai nebelikti - Gimtasis Rokiškis (grokiskis.lt)

    Va kai paskutinių autobusų nebeliks, tada tikrai bus galima kiaules akimis stumti mokestį "kaimiečiams su passatais" ir aiškinti "naudokitės viešuoju".

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taigi Gentvilas stūmė, bet Seime beveik nesulaukė jokio palaikymo net iš "savų".
    Ar jau užmiršot?
    Tai aš ir jkalbu kodėl nėra tokio gna rimto palaikymo koks buvo seniau. Kad vienas seiko narys stūmė tai ne tas jiek buvo stumiama prieš keletą metų kai gan realus ir prieėmimas atrodė.
    Ir keisčiausia, kad tada valstiečiai labiau stūmė, nors jų balsuotojai "kaimiečiai su pasatais" kaip tik dar labiau būtų prieš nei dabartinių balsuotojai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš kalbu, kad ir iškart kai esama valdžia išrinkta buvo, jo irgi nebeminėjo plačiai, jei išvis.
    Taigi Gentvilas stūmė, bet Seime beveik nesulaukė jokio palaikymo net iš "savų".
    Ar jau užmiršot?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš kalbu, kad ir iškart kai esama valdžia išrinkta buvo, jo irgi nebeminėjo plačiai, jei išvis.
    tikėkimės grįš.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    pakils po rinkimų nes dabar būtų savižudybė jį minėti
    Aš kalbu, kad ir iškart kai esama valdžia išrinkta buvo, jo irgi nebeminėjo plačiai, jei išvis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaip čia kai dabar visaip ieško iš kur mokesčių paimti nebėra minimas šitas mokestis?
    pakils po rinkimų nes dabar būtų savižudybė jį minėti

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kaip čia kai dabar visaip ieško iš kur mokesčių paimti nebėra minimas šitas mokestis?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Nu tai pasakytų iškart. Dabar ištrimitavo kad nuims mokestį ir viskas. Kaip manai ar apsidžiaugtų elektoratas sužinojęs kad laukia periodinis mokestis?
    Gal reiktų kažkam paskelbti, kad atšauks privalomą TA ir TPVCA draudimą? Šiaip tai LP galėtų ta linkme eiti.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Abejoju. Tikriausiai įves logiškesnį ekologinį mokestį.
    Nu tai pasakytų iškart. Dabar ištrimitavo kad nuims mokestį ir viskas. Kaip manai ar apsidžiaugtų elektoratas sužinojęs kad laukia periodinis mokestis?

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Kur gi ne, per 30m tik vieni atsirado su pakankamais kiaušiniais, kad nors kažkiek pajudinti reikalus teisinga kryptim ir pasikėsino į prigimtinę lietuvio teisę vairuoti pigią slyvą. Ateinantys tikrai nekartos tokių klaidų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Abejoju. Tikriausiai įves logiškesnį ekologinį mokestį.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Trilitrę slyvą vėl be parkių bus galima pasijamt už štukę!!!

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Registracijos mokestis gimė iš valdžioje sėdinčių vadeliotojų nesugebėjimo įvesti normalaus taršos mokesčio ir šūdmalystės. Taršos mokestis buvo siūlomas normalus, kasmetinis, pagal išmetamų dujų kiekį arba variklio galingumą, bet iš jo padarė anekdotą, nes suprato kad patiems už Escalade reiks mokėti.

    Na nieko, tuoj ateis nauja valdžia ir panaikins ta mokestį ir bus taip pat gerai kaip buvo anksčiau, t.y. jokio mokesčio.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą

    Registracijos mokestis gimė iš taršos mokesčio ir yra skaičiuojamas pagal taršą
    Registracijos mokestis gimė iš valdžioje sėdinčių vadeliotojų nesugebėjimo įvesti normalaus taršos mokesčio ir šūdmalystės. Taršos mokestis buvo siūlomas normalus, kasmetinis, pagal išmetamų dujų kiekį arba variklio galingumą, bet iš jo padarė anekdotą, nes suprato kad patiems už Escalade reiks mokėti.


    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Taršos mokesčio pas mus nėra. Pas mus yra registracijos mokestis. Taršos mokestį mokėtu kiekvienais metais tai ir pirkti senesnio jiems neapsimokėtų.
    Registracijos mokestis gimė iš taršos mokesčio ir yra skaičiuojamas pagal taršą



    Parašė tajus3 Rodyti pranešimą

    Nu va matai, iš tikro ir pritari man. Aikštelės su aiškiais savininkais ir mokėtojais už jas (verslo centrai ir t.t.) buvo prižiūrimos. Niekieno aikštelės buvo neprižiūrimos. Kai gyventojai mokėtų už savo parkavimo vietą, tai ir jaustų, kad kažką turi už tai gauti ir jie tikrai priverstų ją nukasti.
    Iš kur tas didelis noras "apsimokestinti". Arba tamsta grynas teoretikas kuriantis "gerovės teorijas" ir jomis tikintis arba praktikas turintis asmeninių ekonominių, turtinių interesų šioje srityje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Taip kaip Taršos mokestis atsisuko prieš ekologiją, nes visas kaimas perka dar senesnius (pasilieka pinigų Taršos mokesčiui) dyzelinu varomus auto, taip ir visuotinis parkavimo mokestis būtų tik pasipinigavimas ir dar pablogintų autoparką, ir tikrai nepagerintų parkavimo infrastruktūros. Na, o už parkavimo priežiūrą tektų susimokėti, taip kaip aš dabar moku savo daugiabučio kieme.

    Švedijos, Jordanijos ar Kongo parkavimo apmokestinimo modelių pritaikymas Lietuvoje būtų idiotizmo viršūnė.
    Taršos mokesčio pas mus nėra. Pas mus yra registracijos mokestis. Taršos mokestį mokėtu kiekvienais metais tai ir pirkti senesnio jiems neapsimokėtų.

    Gal tada imame Japonijos modelį? neturi parkavimo vietos - negali registruoti automobilio.


    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    "Privati nuosavybė yra neliečiama".
    Ar ne jūs neseniai siųlėte iš KET pažeidėjų konfiskuoti automobilį?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jūs nesuprantat, kur link viskas eina ir pamišusios Gretos pezalai JTO ne šiaip sau. Tie mokesčiai po kelių metų bus atimti iš valstybių ir eis neaiškioms viršvalstybinėms struktūroms. Visokios CO2 kvotos ir kita nieko nesako? Daromas biznis iš nieko, mokesčiai aplenkia valstybes. O reali tarša mažai kam rūpi. Tam, kad oras ir šiaip aplinka taptų švaresnė, reikia aplamai sumažinti automobilizacijos lygį bent per pus. Toks mokestis, koks įvestas, iš esmės duos maža efektą - šiek tiek sumažės taršių grabų. Tai nėra blogai. Bet juk realiai tai reikia pažaboti ne šiaip taršą, o pačia vos ne pagalvinę automobilizaciją, kur tarša tik viena iš neigiamų sudedamųjų automobilizacijos dalių. Jei dar Europoje kažkaip juntami žingsniai ta linkme, nors irgi mažai efektyvūs, tai pas mus visiška gūduma. Be automobilio net šikti neišeina. Ir valdžia ė skatina automobilizaciją daugiausiai neveikimu, bet taip pat ir ne tokiu veikimu, kokio reikėtų.

    Komentuoti:

Working...
X