Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Tesla Gigafactory“ Lietuvoje
Collapse
X
-
Ne tai, JAV jų dar daugiau paruošia. Ir ką? Bandai prisikabinti visiškai lygioje vietoje. Faktas lieka faktų: mes galime pasiūlyti tinkamas sąlygas. Klausimas tik ar kas nors nepasiūlys geresnių sąlygų (pvz. didesnių lengvatų arba greitesnio visų leidimų parūpinimo, kas E. Muskui yra net svarbiau už lengvatas - vz.lt straipsnis ta tema yra labai geras).
-
Mano vienu pazystamu sunus, besimokantis transporta sedejo vasara tam western union kaip specas. Ir tokiu ten "specialistu" ne vienas. Muskas minejo ir 17 000 darbuotoju. Cia jau turbut su valytojom.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą/\
Spėčiau daug daugiau, nei Tesla sugebėtų jų suvirškinti. Apksritai nereikia galvoti, kad visi tie 6000 darbuotojų bus super duper inžinieriai, valytojų ir Teslai reikės. Jeigu kokie Barclays ir Western Union sugeba sau susirasti po 1500 darbuotojų specialistų, tai nėra daug priežasčių kodėl Tesla jų negalėtų susirasti.Show must go von!
Comment
-
Kur tos salygos? Brieda su Ktu parasei ir viskas. Pusmeti krushomes, kad SMITZ cargobull galetu detaluji plana pataisyt. Jis apie salygas kazkokias desto. Skaiciau siandien ya straipsni ir supratau, kad mes tik juoka keltume ir Muskui ir jo chebrai.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe tai, JAV jų dar daugiau paruošia. Ir ką? Bandai prisikabinti visiškai lygioje vietoje. Faktas lieka faktų: mes galime pasiūlyti tinkamas sąlygas. Klausimas tik ar kas nors nepasiūlys geresnių sąlygų (pvz. didesnių lengvatų arba greitesnio visų leidimų parūpinimo, kas E. Muskui yra net svarbiau už lengvatas - vz.lt straipsnis ta tema yra labai geras).Paskutinis taisė VNS; 2017.01.06, 22:48.Show must go von!
Comment
-
Kokios sąlygos? Sąlygos energijai ar sąlygos darbuotojams? Sąlygos žemės plotui ar sąlygos finansavimui? Apsispręsk ką nori sužinot.Parašė VNS Rodyti pranešimąKur tos salygos? Brieda su Ktu parasei ir viskas
Tikslių reikalavimų gamyklai Tesla nėra paskelbusi viešai. V. Lašas per savo kanalus iš Tesla bando gauti bent kažką. Tuo tarpu dabar galima daryti tą, ką galima padaryti nežinant tikslių sąlygų: numatyti galimas lengvatas, surasti tinkamas vietas, paskaičiuoti galimas infrastruktūros kainas ir t.t.
Tu, meanwhile, sėdi ir bambi kaip mes paruošiam mažiau specialistų už Bangladešą. Iš oro į orą.
Comment
-
Žinokit iš tų tūkstančių darbuotojų IT specai yra mažoji dalis, dauguma dirba konsultantais ar administratoriais ir baigę visokius socialinius, huminatarinius mokslus visai nesusijusius su darbu. Viena pažįstama dirba WU baigus su maitinimu susijusius mokslus, kita Barclays baigus geografiją. Tad pritraukti tokias investicijas nebūtinai reikia turėti tūkstančius labai aukštos kvalifikacijos specų. Gamyboje apskritai dažnai reikia labai specifinių žinių bei patirties ir įmonė turi pati apmokyti darbuotojus.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSpėčiau daug daugiau, nei Tesla sugebėtų jų suvirškinti. Apksritai nereikia galvoti, kad visi tie 6000 darbuotojų bus super duper inžinieriai, valytojų ir Teslai reikės. Jeigu kokie Barclays ir Western Union sugeba sau susirasti po 1500 darbuotojų specialistų, tai nėra daug priežasčių kodėl Tesla jų negalėtų susirasti.
Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.06, 22:55.
Comment
-
Dabartinėj atidarytoj Gigafactory išvis tik 600 dirba. Bet taip, jų daugės su laiku ir gali išaugti galbūt netgi iki 10.000. Bet jeigu tu manai, kad visi tie 10.000 bus mokslininkai inžinieriai, tai labai klysti. Daugumos jų darbas tikriausiai bus pakankamai nuobodus ir monotoniškas, panašiai kaip ir daugumoje kitų gamyklų. Mano suprati visokiems Western Union ir Barclays paslaugų centrams reikia netgi aukštesnės kvalifikacijos darbuotojų, nei Teslos gamyklai. Žinoma, bus ir dalis Gigafactory darbuotojų, kurių kvalifikacija turės būti itin aukšta, bet jie geriausiu atveju šimtais skaičiuosis, bet ne tūkstančiais.Parašė VNS Rodyti pranešimąMano vienu pazystamu sunus, besimokantis transporta sedejo vasara tam western union kaip specas. Ir tokiu ten "specialistu" ne vienas. Muskas minejo ir 17 000 darbuotoju. Cia jau turbut su valytojom.
Comment
-
Jiegu esi ant tiek pasikaustes ant Teslos, tai zinotum, kad Nevados gigafactory tai tik vienas is pletros etapu. Musko sapnuose pletra, pagal ivairias vapaliones vos ne iki 50 kartu ir pan. Jie net zmes dasipirko 1000 ha., nors nei velnio jiems jos siandien nereikia. Kaip ir Europoje jis kalba ne apie viena fabrika, o apie 3, 4. Tai nebutinai reiskia, kad vienas stoves Panevezy, kitas Gomelyje, o trecias Salonikuose. Galbut jis jau dabar planuodamas eit i europa mastys apie pletra toje pacioje vietoje po 15 metu?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąDabartinėj atidarytoj Gigafactory išvis tik 600 dirba. Bet taip, jų daugės su laiku ir gali išaugti galbūt netgi iki 10.000. Bet jeigu tu manai, kad visi tie 10.000 bus mokslininkai inžinieriai, tai labai klysti. Daugumos jų darbas tikriausiai bus pakankamai nuobodus ir monotoniškas, panašiai kaip ir daugumoje kitų gamyklų. Mano suprati visokiems Western Union ir Barclays paslaugų centrams reikia netgi aukštesnės kvalifikacijos darbuotojų, nei Teslos gamyklai. Žinoma, bus ir dalis Gigafactory darbuotojų, kurių kvalifikacija turės būti itin aukšta, bet jie geriausiu atveju šimtais skaičiuosis, bet ne tūkstančiais.Paskutinis taisė VNS; 2017.01.06, 23:29.Show must go von!
Comment
-
Nu kalk vieta statybai. Sedziu teritoriju palnavime +10 metu. Paziuresim tamstos isvis gaudymasi realybejParašė Creatium Rodyti pranešimąKokios sąlygos? Sąlygos energijai ar sąlygos darbuotojams? Sąlygos žemės plotui ar sąlygos finansavimui? Apsispręsk ką nori sužinot.
Tikslių reikalavimų gamyklai Tesla nėra paskelbusi viešai. V. Lašas per savo kanalus iš Tesla bando gauti bent kažką. Tuo tarpu dabar galima daryti tą, ką galima padaryti nežinant tikslių sąlygų: numatyti galimas lengvatas, surasti tinkamas vietas, paskaičiuoti galimas infrastruktūros kainas ir t.t.
Tu, meanwhile, sėdi ir bambi kaip mes paruošiam mažiau specialistų už Bangladešą. Iš oro į orą.Show must go von!
Comment
-
Jeigu Gigafactory ateitų į Lietuvą, vietą jai tikrai galima būtų surasti, netgi įstatymus atitinkamai pakeisti, žemę nacionalizuoti, jos paskirtį pakeisti ir t.t. Svarbu, kad į tai nebūtų žiūrima biurokratiškai. Ir kuo daugiau gamyklų - tuo geriau, nes tuo didesni šansai bent vieną jų prisikviesti
Comment
-
O aš tau panašus į tą, kuris pritraukinėja Tesla į Lietuvą?Parašė VNS Rodyti pranešimąNu kalk vieta statybai. Sedziu teritoriju palnavime +10 metu. Paziuresim tamstos isvis gaudymasi realybej
Pristatyme buvo Klaipėdos LEZ vadovo pristatymas, kuriame jis minėjo, kad jau yra sutarta su Klaipėdos savivaldybe dėl galimybės prie LEZ'o prijungti iki šiol Klaipėdos uosto pietinės dalies plėtrai rezervuotą žemę. Žemės dydis - arti 400 ha. Tą padarius Tesla jau po defaultu gautų mokesčių lengvatas ilgiems metams. Dar pridėkime nestandartinį sprendimą, kurį esant reikalui pažadėjo Skvernelis.
Juokingiausi man, kad šitai idėjai įvyko tik antras susitikimas, o jame jau sudalyvavo ministras, Premjeras, Investuok Lietuvoje vadovas, Lietuvos energijos vadovas, KTU rektorius ir t.t. Meanwhile VNS sėdi kėdėje ir ieško bent minimalios priekabės. Ir viskas tik tam, kad galėtų pateisinti savo nieko neveikimą
Kol kas sekasi ~vidutiniškai. Galėtum geriau pasistengt. Nu, pavyzdžiui, prikibti, kad Lietuva tiesiog yra maža šalis. Nesvarbu, kad tai nieko nelemia. Nu bet prikibti gi vis tiek galima 
-----
In other news. Gigathon'e vyko idėjų paieška staigiam PR'ui, kurį galima būtų prasukti*. Laimėjo idėja rengti tiesioginę transliaciją, kur prieš kamerą sėdėtų koks nors valdžios atstovas ir lauktų skambučio iš Tesla. Transliacija truktų tol, kol nepaskambins kas nors. Idėją turi įgyvendinti per dvi ateinančias savaites.
* - tai ne pitchas E. Musk'ui, o pasiviešinimas.Paskutinis taisė Creatium; 2017.01.06, 23:50.
Comment
-
Jo jo 400 ha ir uosto rezervo. Cia musesi neseniai del 50 aru, rengiant viena TP lietuviskai imonei su + 100 000 000 eu apyvarta. Cia jau welcome Tesla. O visi kiti kas planavotes pletra ir gausit spyga (ta pati Achema) - von. Nejuokink, kiba ne svogeriu kraste gyveni. Skvernelis eis kur jam lieps. Net ir Zvaigzdziu dueta. Nes jei kliedes tik apie Naisius, tai pats supranti, kad sekanciais metais tektu grizt i nuovada. KTU rektorius irgi ne i kelmo spirtas. Kada ta aukstuju mokyklu muge Kaune? Kita savaite?
Nepyk, bet uosto rezervas duodu galva nukirst, atkrenta, zinant kas ta uosta relaiai nori plest. Kita vieta siulykPaskutinis taisė VNS; 2017.01.06, 23:59.Show must go von!
Comment
-
Ką Lietuvai reikia dabar padaryti, tai žinoma jokiu būdu nelaukti 'gal Tesla mus pastebės', o patiems pasiūlyti Teslai visą paketą. Kad tą paketą sudaryti, visų pirma reikėtų išsiaiškinti ko gi reikia Teslai. Išsistudijavus, ko Teslai reikia, patiems lietuviams būtų daug lengviau jiems pasiūlyti tinkamą variantą, nei tikėtis, kad Tesla pati susiras, išsiaiškins ir išanalizuos kurioje gi vietoje Lietuvoje jai labiausiai apsimokėtų statyti gamykla, kokius gi specialistus mūsų universitetai ruošia ir t.t. Tas analizes turime padaryti mes patys, surasti pačius tinkamiausius Teslai sprendimus ir pasiūlyti jiems. Pasiūlymo paketas turėtų būti maždaug toks:
Variantas #1
1. Lokacija prie Kruonio hidroelektrinės, zonoje, kuri tuo pačiu patenka(pateks) į LEZ'ą.
2. Darbuitojai: KTU steigiamos tokios ir tokios specialybės darbuotojams ruošti
3. Biuriokratija: įkuriama speciali tarnyba greitai ir efektyviai sutvarkysianti visus biuriokratinius Teslos reikalus
4. Tokios ir tokios reikiamos papildomos infrastruktūros sukūrimas Lietuvos lėšomis.
5. Ir t.t.
Nesutiks - nieko tokio, pasiūlymų paketą jau turėsim suformavę ir galėsim eiti pas kitą akumuliatorių gamintoja.
Comment
-
Vienas atsakymas: dabartinis Seimas. Pavardes vardint?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKą Lietuvai reikia dabar padaryti, tai žinoma jokiu būdu nelaukti 'gal Tesla mus pastebės', o patiems pasiūlyti Teslai visą paketą. Kad tą paketą sudaryti, visų pirma reikėtų išsiaiškinti ko gi reikia Teslai. Išsistudijavus, ko Teslai reikia, patiems lietuviams būtų daug lengviau jiems pasiūlyti tinkamą variantą, nei tikėtis, kad Tesla pati susiras, išsiaiškins ir išanalizuos kurioje gi vietoje Lietuvoje jai labiausiai apsimokėtų statyti gamykla, kokius gi specialistus mūsų universitetai ruošia ir t.t. Tas analizes turime padaryti mes patys, surasti pačius tinkamiausius Teslai sprendimus ir pasiūlyti jiems. Pasiūlymo paketas turėtų būti maždaug toks:
Variantas #1
1. Lokacija prie Kruonio hidroelektrinės, zonoje, kuri tuo pačiu patenka(pateks) į LEZ'ą.
2. Darbuitojai: KTU steigiamos tokios ir tokios specialybės darbuotojams ruošti
3. Biuriokratija: įkuriama speciali tarnyba greitai ir efektyviai sutvarkysianti visus biuriokratinius Teslos reikalus
4. Tokios ir tokios reikiamos papildomos infrastruktūros sukūrimas Lietuvos lėšomis.
5. Ir t.t.
Nesutiks - nieko tokio, pasiūlymų paketą jau turėsim suformavę ir galėsim eiti pas kitą akumuliatorių gamintoja.
Pasiulymu paketas jau matau, apie uosto rezerva, nezinojau iki creatium posto, griuk negyvas, jau dabar sakem ant vandens uzrasytas.Show must go von!
Comment
-
Geriausia vieta kažkur tarp Kauno ir Lenkijos sienos, šalia aukštos įtampos tinklų ir europinės vėžės, kad patogu būtų transportuoti medžiagas į gamyklą ir iš jos tai, kas pagaminta. Europoje visos auto gamyklos prijungtos prie geležinkelių.Parašė VNS Rodyti pranešimąNu kalk vieta statybai. Sedziu teritoriju palnavime +10 metu. Paziuresim tamstos isvis gaudymasi realybej
Comment
-
Taip, Gigafactory reikia labai didelio ploto, kurį ne taip jau ir lengva surasti. Tačiau bent jau man važiuojant per Lietuvą ir matant tas mūsų lygumas ir tuščias pievas atrodo, kad surasti tinkamą vietą Teslai Lietuvoje turėtų būti kur kas lengviau, nei daugumoje kitų šalių, kur ir gyventojų tankis kur kas didesnis ir lygumų tiek nėra. Taip pat nemanau, kad ta gamykla būtinai turi stovėti LEZ'e, LEZ'ą galėtumėm įsteigti ten, kur ta gamykla bus statoma, juk jos masė savaime yra kaip pačio LEZ'o. Kas dėl seimo... na, jiems tik rankas pakelti balsuojant reiktų, visą paruošiamą darbą padarytų kiti, gal tiek dar sugebėtų. Ir šiaip, mūsų šalies valdžios vyrams susiėmus, jie galėtų būti kur kas lankstesni, nei kokia Ispanija. Ispanija vistiek apie Teslą taip nešokinėtų ir įstatymų taip nesistengtų pritaikyti, kaip Lietuva. Juk buvimas mažesniu visų pirma ir turi tą privalumą, kad esi lankstesnis.Paskutinis taisė Eidvis; 2017.01.07, 00:26.
Comment
-
Suvalkijos lygumos manau tikrai nėra brangesnės ne tik už žemę Kalifornijoje, bet ir Čekijoje ar Lenkijoje. Gamyklos ir visokie sandėliai statosi net Vilniaus miesto teritorijoje, kur žemė šimtus kartų brangesnė nei kaime, kad ir derlingoje žemėje. Lietuva ne Singapūras ar Šveicarija, vartoti žodžius žemė ir auksinis viename sakinyje skamba kaip anekdotas.Parašė VNSBanned. Rasiau juk apie Via Baltikos keliu metru ispirkima pagal asi. Zeme aukso vertes, pagrinde del zemes ukio veiklos. Galima nacionalizuot uz dyka, bet, kad Marijampoles apylinkiu zemiu savininkai ZUM duris jau dabar koja atidarineja ir trasas is Karbauckio vagonais perka. Rysis kas juos nuskurdint?
Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.07, 00:28.
Comment
-
Vadinasi, tu, vaikeli net neitari kokie pinigai sukasi tose lygumose (lygumos tai cia labiau vidurio Lietuva). Aisku naujo Lamborghini traktoriaus Moletuose nepamatysi, bet va kokiam Pasvalyje (lygumose) prasau ir net ne viena. Spek is triju kartu kodel tos lygumos vertingos.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTaip, Gigafactory reikia labai didelio ploto, kurį ne taip jau ir lengva surasti. Tačiau bent jau man važiuojant per Lietuvą ir matant tas mūsų lygumas ir tuščias pievas atrodo, kad surasti tinkamą vietą Teslai Lietuvoje turėtų būti kur kas lengviau, nei daugumoje kitų šalių, kur ir gyventojų tankis kur kas didesnis ir lygumų tiek nėra. Taip pat nemanau, kad ta gamykla būtinai turi stovėti LEZ'e, LEZ'ą galėtumėm įsteigti ten, kur ta gamykla bus statoma, juk jos masė savaime yra kaip pačio LEZ'o. Kas dėl seimo... na, jiems tik rankas pakelti balsuojant reiktų, visą paruošiamą darbą padarytų kiti, gal tiek dar sugebėtų.Show must go von!
Comment
-
Sutinku, kad tokia PR akcija būtų topas Lietuvoje, bet iš gerosios pusės. Žinoma ne Skvernelis ten sėdėtų prie to telefono, jis tiek laiko neturi, bet ir nebūtina, kad tai būtų būtent jis. Tai vadinama 'thinking outside the box' ir jeigu tik mūsų valdžia taip mąstytų, o ne biurokratiškai 'reikia Muskui nusiųsti laišką su pasiūlymų, būkim modernūs - siųskim emailą', tai ir rezultatai ne biurokratiniai būtų. Pati idėja su telefonu kiek primena Švedijos PR akciją, kai telefonu galėjo paskambint bet kas iš bet kur ir pasikalbėti su eiliniu švedu. Akcija labai pasisekė ir daug žmonių ja pasinaudojo, tačiau nepalyginamai daugiau žmonių apie tai išgirdo ir dar kartą prisiminė, kad Švedija yra neeilinė šalis. Ir net jeigu šita PR akcija Teslai pritraukti nepavyktų, tai vistiek pasiųstų ženklą tiek pasauliui (spėčiau turėtų būti nušviesta pasaulio spaudoje), tiek ir visiems kitiems investuotojams, kad jie yra laukiami pas mus ir kad mums išties rūpi ir rūpestis ne biurokratinis. Jeigu pavyks įgyvendinti šitą PR akciją ir dar per ateinančias pora savaičių, tai taptų pirmu rimtu žingsniu atkreipiant Teslą dėmesį į Lietuvą.Parašė VNSSkvernelis sedes preis kamera ziovaudamas ir laukdamas kol paskambins Muskas? Cia butu musu valstybes 27-mecio topas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąIn other news. Gigathon'e vyko idėjų paieška staigiam PR'ui, kurį galima būtų prasukti*. Laimėjo idėja rengti tiesioginę transliaciją, kur prieš kamerą sėdėtų koks nors valdžios atstovas ir lauktų skambučio iš Tesla. Transliacija truktų tol, kol nepaskambins kas nors. Idėją turi įgyvendinti per dvi ateinančias savaites.
* - tai ne pitchas E. Musk'ui, o pasiviešinimas.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSutinku, .... Jeigu pavyks įgyvendinti šitą PR akciją ir dar per ateinančias pora savaičių, tai taptų pirmu rimtu žingsniu atkreipiant Teslą dėmesį į Lietuvą.
Su VNS visgi galima sutikti, kad prieš pritraukiant gigafactory, turi įvykti giga revoliucija Lt politikų ir biurokratų galvose. tai ir otkatų sistema ir visokių popierių reikalavimas, leidimų vilkinimas, tie patys žmonės būtų nulinė problema, jei būtų normali imigracijos politika šiek tiek aukštesnės kvalifikacijos darbuotojams, kurių Lt trūksta.
na, o šitas PR pritraukti Tesla yra labiau PR visai Lietuvai siekiant pritraukti kiek mažesnes žuveles.
Comment
Comment