Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Tesla Gigafactory“ Lietuvoje
Collapse
X
-
Jeigu būtų totalizatorius ir reikėtų statyti už šalį, kurią pasirinks Tesla, aš visgi ir statyčiau už kokią Lenkiją ar Čekiją, galbūt netgi Vokietija gali būti. Ir nepaisant to, jeigu litis baterijų gamyboje visgi yra vienas svarbesnių reikalingų importuoti medžiagų, tai tas faktas, kad didžiausi jo klodai yra Suomijoje mums yra labai palankus. Vadinasi vistiek kažkuris baterijų gamintojas nuspręs tuos klodus panaudoti, o tada ir bus didysis Lietuvos šansas, nes artimiausia tiems telkiniams vieta gamyklai, kuri turėtų ir kitus pliusus tokius kaip nedidelius kaštus/gerą susisiekimą ir infrastruktūrą /stabilią politinę padėtį ir t.t., bus būtent Lietuva.
-
jei jau Karbauski ant profilio užsidėjęs tai galėtumėte žinoti, kad galvijai granito neėda, tuo tarpu Lietuvoje net didžiausiame užkampyje gali puikiai auginti aukščiausios klasės jautieną.Parašė Tomas Rodyti pranešimąŠvedijoj ir Suomijoj dar daugiau gražios nenaudojamos žemės ir ten žmonės dar turtingiau gyvena.
Comment
-
Nesupratai. AUDI FABRIKAS VENGRIJOJE reiskia, kad ten kruvos specu, gera infrastruktura, gera investicine aplinka. Mercedeses pvz. Nekistu pusantro milijardo doleriu i sali, kurioje nebutu bent vieno mano pamineto dalyko. Ar dasunta? Baterijos cia dzin. Vengrai ryskiai gebetu pagamint bilenka ir tam turetu resursu. Ka mes TOKIO MASISKO gaminan?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTesla baterijų gamykla tai ne tas pats, kas audi mašinų gamykla. Procesai visiškai kitokie, Tesla gamyklos atsiradimui nereikia 'įdirbio', nes tokio įdirbio niekas neturi. Jeigu kalba eitų apie tai, kur geriau statyti Audi mašinų gamyklą, tai aš neabejotinai sakyčiau, kad čia Čekija, Vengrija ir pan. mus stipriai lenkia, bet kadangi kalba eina apie ličio baterijų gamyklos statybą, tai sakau ne tai, kad 'mes lenkiam visus', bet tai, kad 'mes neprastesni už kitus ir turim panašias startines pozicijas'.Show must go von!
Comment
-
Lietuvos garažuose per metus "pagaminama" virš 200 000 auto, jei gerai pamenu šitą statistiką. Karaliaučiaus srityje, jei neklystu taip pat yra auto gamykla, BMW berods, nors gyventojų skaičius mažesnis nei pas mus.Parašė VNS Rodyti pranešimąNesupratai. AUDI FABRIKAS VENGRIJOJE reiskia, kad ten kruvos specu, gera infrastruktura, gera investicine aplinka. Mercedeses pvz. Nekistu pusantro milijardo doleriu i sali, kurioje nebutu bent vieno mano pamineto dalyko. Ar dasunta? Baterijos cia dzin. Vengrai ryskiai gebetu pagamint bilenka ir tam turetu resursu. Ka mes TOKIO MASISKO gaminan?
Comment
-
Ta gamykla skirta visai Rusijos rinkai, kaip ir visos kitos pastatytos auto gamyklos Rusijoje, kad nereiktų mokėti importo mokesčių. Auto gamyklos vidurio Europoje pastatytos priešingai, dėl eksporto. Ir mums bus labai sunku su jomis konkuruoti dėl Tesla investicijų, bent to parašyto gražaus prašymo tikrai neužteks.Parašė Galis Rodyti pranešimąLietuvos garažuose per metus "pagaminama" virš 200 000 auto, jei gerai pamenu šitą statistiką. Karaliaučiaus srityje, jei neklystu taip pat yra auto gamykla, BMW berods, nors gyventojų skaičius mažesnis nei pas mus.
Comment
-
Pritariu, Tesla tikrai neis Lietuvon vien dėl įstatyminės bazės, neturėkim iliuzijų. Mes čia nekonkurencingi visiškai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTa gamykla skirta visai Rusijos rinkai, kaip ir visos kitos pastatytos auto gamyklos Rusijoje, kad nereiktų mokėti importo mokesčių. Auto gamyklos vidurio Europoje pastatytos priešingai, dėl eksporto. Ir mums bus labai sunku su jomis konkuruoti dėl Tesla investicijų, bent to parašyto gražaus prašymo tikrai neužteks.
Comment
-
Ar kas nors girdėjote ką nors normalaus LŽVS programoje apie verslo skatinimą, užsienio investicijas ir pan.Parašė J.U. Rodyti pranešimąPritariu, Tesla tikrai neis Lietuvon vien dėl įstatyminės bazės, neturėkim iliuzijų. Mes čia nekonkurencingi visiškai.
Mano manymu NE. Reiškia kryžius ir ant Tesla Gigafactory ir t.t.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tu neturėk iliuzijų, o kiti tegul pabando prisikviesti.Parašė J.U. Rodyti pranešimąPritariu, Tesla tikrai neis Lietuvon vien dėl įstatyminės bazės, neturėkim iliuzijų. Mes čia nekonkurencingi visiškai.
Comment
-
Aš puikiai tave supratau, bet man rodos tu nesupratai mano atsakymo tai kiek pasikartosiu: tokie faktoriai, kaip kad gera infrastruktūra, gera investicinė aplinka ir t.t. tiek Lietuvos, tiek Vengrijos yra panašiame lygyje. Pasakei tik vieną faktorių, kuris nėra panašiame lygyje, t.y. 'specai'. Bet specai automobilių pramonės, o mes kalbame investicijas į elektromobilių pramonę, tai nėra tas pats. Labai tikėtina, kad koks nors pieno fabriko įrenginių prižiūrėtojas būtų didesnis specas elektromobilių pramonėje, nei kažkoks mechanikas iš Audi fabriko. Esmė, kad tiek vieną, tiek kitą Tesla turėtų apmokyti, nes tai visiškai naujos technologijos ir šios srities specų neturi nei Lietuva, nei Vengrija. Ar dašuto?Parašė VNS Rodyti pranešimąNesupratai. AUDI FABRIKAS VENGRIJOJE reiskia, kad ten kruvos specu, gera infrastruktura, gera investicine aplinka. Mercedeses pvz. Nekistu pusantro milijardo doleriu i sali, kurioje nebutu bent vieno mano pamineto dalyko. Ar dasunta? Baterijos cia dzin. Vengrai ryskiai gebetu pagamint bilenka ir tam turetu resursu. Ka mes TOKIO MASISKO gaminan?
Ir man rodos, kad Teslai daug svarbiau yra IT inžineriai, o ne kažkokie Audi gamyklos mechanikai.
Paskutinis taisė Eidvis; 2017.01.06, 22:08.
Comment
-
Lietuvoje suinstaliuota ir milijonas kreivu windowsu is torrentu, bet tai kur Microsoft research centras Kedainiuose?Parašė Galis Rodyti pranešimąLietuvos garažuose per metus "pagaminama" virš 200 000 auto, jei gerai pamenu šitą statistiką. Karaliaučiaus srityje, jei neklystu taip pat yra auto gamykla, BMW berods, nors gyventojų skaičius mažesnis nei pas mus.Show must go von!
Comment
-
Mes snekam apie kosminio dydzio giga tory. Ir dzin ka jis gamintu ar baterijas ar plugus. Ar turim resursu tam?Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Mes net ne apie elektromobilių pramonę šnekam, o apie baterijų gamybą. Baterijas galima naudoti daug kur. Čia turbūt veda link to, kad reikėtų atskirti šias dvi temas.Show must go von!
Comment
-
Nejuokink su savo It inzinieriais is western union ar barclays. Jo ir Tesla kurs research centra Panevezy.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš puikiai tave supratau, bet man rodos tu nesupratai mano atsakymo tai kiek pasikartosiu: tokie faktoriai, kaip kad gera infrastruktūra, gera investicinė aplinka ir t.t. tiek Lietuvos, tiek Vengrijos yra panašiame lygyje. Pasakei tik vieną faktorių, kuris nėra panašiame lygyje, t.y. 'specai'. Bet specai automobilių pramonės, o mes kalbame investicijas į elektromobilių pramonę, tai nėra tas pats. Labai tikėtina, kad koks nors pieno fabriko įrenginių prižiūrėtojas būtų didesnis specas elektromobilių pramonėje, nei kažkoks mechanikas iš Audi fabriko. Esmė, kad tiek vieną, tiek kitą Tesla turėtų apmokyti, nes tai visiškai naujos technologijos ir šios srities specų neturi nei Lietuva, nei Vengrija. Ar dašuto?
Ir man rodos, kad Teslai daug svarbiau yra IT inžineriai, o ne kažkokie Audi gamyklos mechanikai.Show must go von!
Comment
-
Jeigu resursai yra 6000 darbuotojų, tai taip, turim. Jeigu tai medžiagos, tai turbūt ne, neturim, bet medžiagos tikriausiai bus importuojamos kur ta gamykla bestovėtų (dėl to svarbus uostas). Jeigu resursai yra technologijos - tai jas pateiks pati Tesla. Jeigu finansai - tai vėl Teslos. Jeigu resursai yra žemė - tai kaip nors įtalpinsim. Kokių tau dar resursų reikia?
Comment
-
Turim. Kaip sakė KTU rektorius, kasmet inžinerines specialybes vien universitetuose baigia ~2000 studentų. Dar ~1000 kolegijose ir profesinėse. Nematau problemos vienų metų programą studentams leisti pasirinkti tokią, kuri atitiktų Tesla poreikius. Tada per du metus (kol statys gamyklą) išugdytume reikalingus specialistus. O dar kiek galėtume panaudoti rimtesnių profesionalų, kiek žmonių galėtų atvažiuoti iš kitų šalių (pirmiausia išvykę lietuviai).Parašė VNS Rodyti pranešimąMes snekam apie kosminio dydzio giga tory. Ir dzin ka jis gamintu ar baterijas ar plugus. Ar turim resursu tam?
Comment
-
Kiek kazi vien Budapesto almos mater kala bakalauru.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTurim. Kaip sakė KTU rektorius, kasmet inžinerines specialybes vien universitetuose baigia ~2000 studentų. Dar ~1000 kolegijose ir profesinėse. Nematau problemos vienų metų programą studentams leisti pasirinkti tokią, kuri atitiktų Tesla poreikius. Tada per du metus (kol statys gamyklą) išugdytume reikalingus specialistus. O dar kiek galėtume panaudoti rimtesnių profesionalų, kiek žmonių galėtų atvažiuoti iš kitų šalių (pirmiausia išvykę lietuviai).Show must go von!
Comment
-
Kur tie darbuotojai? Suvirintojus is Ukrainos vezames, nes vietiniai arba kreivarankiai arba tinginiai. Pazadesi, kad va gal gris po metu Ecka is Alesundo?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJeigu resursai yra 6000 darbuotojų, tai taip, turim. Jeigu tai medžiagos, tai turbūt ne, neturim, bet medžiagos tikriausiai bus importuojamos kur ta gamykla bestovėtų (dėl to svarbus uostas). Jeigu resursai yra technologijos - tai jas pateiks pati Tesla. Jeigu finansai - tai vėl Teslos. Jeigu resursai yra žemė - tai kaip nors įtalpinsim. Kokių tau dar resursų reikia?Show must go von!
Comment
-
Spėčiau daug daugiau, nei Tesla sugebėtų jų suvirškinti. Apksritai nereikia galvoti, kad visi tie 6000 darbuotojų bus super duper inžinieriai, valytojų ir Teslai reikės. Jeigu kokie Barclays ir Western Union sugeba sau susirasti po 1500 darbuotojų specialistų, tai nėra daug priežasčių kodėl Tesla jų negalėtų susirasti.Parašė VNS Rodyti pranešimąKiek kazi vien Budapesto almos mater kala bakalauru.
Comment
-
Mano vienu pazystamu sunus, besimokantis transporta sedejo vasara tam western union kaip specas. Ir tokiu ten "specialistu" ne vienas.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą/\
Spėčiau daug daugiau, nei Tesla sugebėtų jų suvirškinti. Apksritai nereikia galvoti, kad visi tie 6000 darbuotojų bus super duper inžinieriai, valytojų ir Teslai reikės. Jeigu kokie Barclays ir Western Union sugeba sau susirasti po 1500 darbuotojų specialistų, tai nėra daug priežasčių kodėl Tesla jų negalėtų susirasti.Show must go von!
Comment
Comment