Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vandeniliu varomas transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Vandeniliui vienintele perspektyva matau, tai jog susikuria naftos sektorius nauja nisa ir migruoja prie naujo produkto, bet tik tiek Pernelyg brangi ir nepasiteisinusi technologija privaciam naudojimui. Viesajame - gal ir tiktu

    Comment


      #42
      Kariškiai spjauna į elektromobilius: yra kur kas geresnė technologija
      http://www.technologijos.lt/n/techno...nologija-Video



      Nepaisant to, kad absoliuti dauguma automobilių gamintojų pastaruoju metu stato ant elektromobilių ir hibridinių modelių kortos, yra manančiųjų, kad tikroji degalų ateitis – vandenilio technologijose.

      Comment


        #43
        Automobilių pramonės milžinai tiki vandenilio idėja
        http://www.delfi.lt/auto/autonaujien....d?id=73523224



        Nors automobilių gamintojai vis daugiau lėšų skiria elektromobilių kūrimui ir tobulinimui, neatsisakoma ir vandeniliu varomo transporto idėjos. Praėjusią savaitę Davose (Šveicarija) vykusiame Pasaulio ekonomikos forume pranešta apie tai, kad įkurta Vandenilio taryba (Hydrogen Council) – organizacija, vienijanti 13 pramonės milžinų.

        Comment


          #44
          Pasikartosiu įdėdamas dar kartą šią schemą, kuri lygina vandenilinius ir akumuliatorinius elektrinius automobilius. Mano labai asmenine ir subjektyvia nuomone išvesčiau paraleles su plazminiais ir LED televizoriais...

          Paskutinis taisė digital; 2018.11.28, 22:09.

          Comment


            #45
            Latvia: Hydrogen refuelling station under construction; project’s costs planned at EUR 16.1 million
            http://bnn-news.com/hydrogen-refuell...million-165381

            Comment


              #46
              „Transport for London“ paskelbė apie vandenilio kuro elementais varomų autobusų pirkimą
              http://ebus.lt/transport-for-london-...obusu-pirkima/

              „Transport for London“ paskelbė konkursą urmu įsigyti vandenilio kuro elementais varomų autobusų. Tai – dalis „Jive“ projekto, finansuojamo ES lėšomis. Iš viso devyniems miestams žadama nupirkti 139 naujus autobusus.

              Comment


                #47
                Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                Latvia: Hydrogen refuelling station under construction; project’s costs planned at EUR 16.1 million
                http://bnn-news.com/hydrogen-refuell...million-165381
                As part of the project, RS will be supplied with ten trolleybuses fitted with secondary power supply powered by hydrogen.

                Aišku už 16M€ išeina Solaris Electric'ų gerokai daugiau...

                Comment


                  #48
                  Vokietijos vežėjai įsigis 63 vandenilio kuro elementais varomus autobusus
                  http://ebus.lt/vokietijos-vezejai-is...mus-autobusus/

                  Autobusai įsigyti įgyvendinant JIVE projektą. Tai – didžiausias projektas Europoje, remiantis kuriuo bus nupirkti 139 vandenilio kuro elementais varomi autobusai. Vokietijos Federacinė vyriausybė pagal nacionalinę vandenilio kuro elementų inovacinių technologijų programą finansuoja kuro elementų diegimo programas Vokietijoje.

                  Comment


                    #49
                    „Nikola Motors“ pristatė įspūdingą vandenilinį sunkvežimį: 1000 km ir 1000 „žirgų“
                    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/201...irgu--8368869/


                    Comment


                      #50
                      Kaip yra su pačių vandenilio fuel cells gamyba? Kiek tai kainuoja (vs dyzelis/benzinas ar EV)? Kiek švari jo gamyba?

                      Comment


                        #51
                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kaip yra su pačių vandenilio fuel cells gamyba? Kiek tai kainuoja (vs dyzelis/benzinas ar EV)? Kiek švari jo gamyba?
                        Priklauso nuo to kaip gaminamas vandenilis ir kiek švari energija, kuri skirta vandenilio gamybai. Paprasčiausias ir pigiausias vandenilio gamybos būdas yra iš gamtinių dujų, proceso metu išmetama nemažai CO2. Jeigu kaip energijos šaltinis vandenilio gamybai naudojamos tos pačios dujos - prie CO2 emisijų reikia pridėti ir jas. Juolab kad fuell cells technologija turi nemažus energijos nuostolius (čia geras grafikas: https://insideevs.com/efficiency-com...gen-22-ice-13/) Randu įvairius bendrų emisijų skaičiavimus - nuo 40 iki 100g CO2/km2. Vistiek mažiau, nei vidaus degimo variklis.
                        Nuvažiuoti 100 km šiuo metu kainuoja mažiausiai dvigubai daugiau, nei su vidaus degimo varikliu. Švarios nuo CO2 technologijos, pvz. vandens elektrolizė yra dar brangesnės. Dar galima pridėti didesnius infrastruktūros ir automobilių gamybos kaštus.

                        BEV (Elektromobilių su baterijomis) technologija turi labai daug pranašumų ir vieną rimtą trūkumą - krovimo laiką ir nuvažiuotą atstumą. Fuel cells nusileidžia BEV daugelyje vietų, bet turi didelį pranašumą, kad gali užsipilti baką per kelias minutes ir važiuoti.

                        Comment


                          #52
                          Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                          „Nikola Motors“ pristatė įspūdingą vandenilinį sunkvežimį: 1000 km ir 1000 „žirgų“
                          Mažas OT apie kompanijos pavadinimą: žinant, kad Tesla pavadinta išradėjo Nikola Tesla garbei, konkuruojančiai automobilių pramonėje kompanijai pasirinkti pavadinimą Nikola - įdomus sprendimas.

                          Comment


                            #53
                            Pasaulyje daugėja vandenilinių autobusų
                            http://ebus.lt/pasaulyje-daugeja-vandeniliniu-autobusu/

                            Comment


                              #54
                              Vokietijoje pavežėjų naudojami „Toyota Mirai“ jau įveikė 5 mln. kilometrų
                              http://www.elektronika.lt/naujienos/...mln-kilometru/

                              Comment


                                #55
                                Na pagaliau, kažkas tai pajudėjo valstybiniame lygyje!

                                Vandenilio platforma Lietuvoje skatins energetikos technologijų plėtrą
                                https://www.15min.lt/verslas/naujien...ra-664-1416414

                                Lietuvoje kuriama vandenilio platforma, skirta šios energijos rūšies technologijų plėtrai. Energetikos ministerija pranešė kartu su dar 19 organizacijų pasirašiusi susitarimą dėl platformos įkūrimo.

                                Comment


                                  #56
                                  čia verkt reikia o ne džiaugtis, jei pasiseks tai tk EU lėšų praplaus truputi, bet spėju ir iš mūsų biudžeto pašvaistys žaidimams

                                  Comment


                                    #57
                                    „Rīgas satiksme” išbandė vandenilinį autobusą ir paskelbė bandymų rezultatus
                                    http://ebus.lt/rigas-satiksme-isband...mu-rezultatus/

                                    „Rīgas satiksme” vasario 6-11 dienomis išbandė vandenilinį „Solaris“ autobusą. Kad būtų gauta kaip įmanoma daugiau duomenų, transporto priemonė vežė keleivius skirtingais maršrutais.

                                    Comment


                                      #58

                                      Vidutinė vandenilio išeiga 100 km sudarė 16 kg.
                                      Kokia vandenilio kg kaina? Nes pagal tai ką galima rasti googlej greituoju būdu, susidaro kosminė suma nuvažiuoti tokiu autobusu 100 km.

                                      Comment


                                        #59
                                        Gerai kad kažkas eksperimentuoja bet latvių efektyvumo bandymų rezultatus reikia atsargiai vertinti, jie su efektyvumu nelabai bendrauja ir mėgsta viską pagrąžinti kad ištraukti kuo daugiau pajamų iš biudžeto. Visai nesenas auditas parodė, jog Rygoje viešojo transporto išlaidos vienam keleiviui TRIS kartus didesnės nei Vilniuje ir lygtais du su puse karto nei Taline (kur irgi kursuoja tramvajai)

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą


                                          Kokia vandenilio kg kaina? Nes pagal tai ką galima rasti googlej greituoju būdu, susidaro kosminė suma nuvažiuoti tokiu autobusu 100 km.
                                          Vėjo malūnas + elektrolizeris + kompresorius + balionų pristatymas vartotojui.

                                          Didžiausia problema yra paskutinis punktas - 16 kg vandenilio yra 20 vnt 50L @200bar balionų. Tara, bent jau įprasta plieninė, sveria > 1t...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X