Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

EU. Eurozonos ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    dabar toks pamatimui, ko skiriasi Walmartas Kalifornijoje ar Dakotoje ir LIDL Vokietijoje ar Lietuvoje?
    lidl be parduotuvės dar teikia debesų kompiuterijos paslaugas o walmart be parduotuvės yra tik išleidęs porą z klasės filmų.

    Yra kas ir Europoje netinginiauja bet biržoje nekotiruojamos įmonės niekam neįdomios nes nėra prasmės haipinti jų jei negali investuoti.

    pvz le chat niekuo neprastesnis nei amerikietiškas ai, paveiksliukų generavimas net ir pagal labai ilgus promptus niekuo nenusileidžia

    Click image for larger version

Name:	ReactNativeBlobUtilTmp_suv16eoiciocatn2p1f89.png
Views:	1410
Size:	203,2 kB
ID:	2182370

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Taip, mes skirtingai suprantame reguliavimą.
      Aš - kaip procedūras lelėtinančias projekto įgyvendinimą, tu kaip procedūras (arba jų nebuvimą) greitinančias projekto įgyvendinimą.
      Tai a bu suprantate neteisingai. Reguliavimas yra procedūros nurrodančios kaip projektas turi būti įgyvendintas. Reguliavimas gali tiek greitinti, tiek lėtinti.

      Comment


        Parašė jan Rodyti pranešimą

        lidl be parduotuvės dar teikia debesų kompiuterijos paslaugas o walmart be parduotuvės yra tik išleidęs porą z klasės filmų.

        Yra kas ir Europoje netinginiauja bet biržoje nekotiruojamos įmonės niekam neįdomios nes nėra prasmės haipinti jų jei negali investuoti.

        pvz le chat niekuo neprastesnis nei amerikietiškas ai, paveiksliukų generavimas net ir pagal labai ilgus promptus niekuo nenusileidžia

        Click image for larger version  Name:	ReactNativeBlobUtilTmp_suv16eoiciocatn2p1f89.png Views:	115 Size:	203,2 kB ID:	2182370
        Šitas naratyvas yra labai "misleading".
        1. Kad "biržoje nekotiruojamos įmonės niekam neįdomios" nėra tiesa, visi nauji AI žaidėjai nėra biržoje (Anthropic, OpenAI, Midjourney ir t.t.). Absoliuti dauguma Sillicon Valley įmonių nėra biržoje. Ir t.t.
        2. Mistral Le Chat yra pusiau prancūziškas, pusiau amerikietiškas (beje, Hugging Face irgi) ir reikia būti aklam kad nematyti kad JAV turi daugiau nei 10x daugiau AI nei EU. Jeigu imant "fundamentals" kaip infrastruktūrą skirtą AI, tai nebe 10x o jau turbūt 100x ar dar gerokai daugiau.
        3. Smagu kad Lidl teikia debesų kompiuterijos paslaugas, kokia jų pasaulinė rinkos dalis? Absoliuti dauguma debesų kompiuterijos yra sukoncentruota JAV.
        Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.10, 09:47. Priežastis: Sumažinta nuotrauka

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Na jei nežinai tokio plačiai žinomo dalyko kaip ten dideli projektai stumiami (pbzgali laisvai nugriauti šimtus namų be jokių ten verkšlenimų ir dešimtmečio procedūrų kaip pas mus), tai tada dar abejoju ar galiu pasitikėti tavo kitomis žiniomis apie projektus ten.
          Bet Kinijoje ir biznį atimti subankrotinti ar ištisas biznio šakas nugenėti irgi ne problema.

          Comment


            Parašė jan Rodyti pranešimą

            lidl be parduotuvės dar teikia debesų kompiuterijos paslaugas o walmart be parduotuvės yra tik išleidęs porą z klasės filmų.

            Yra kas ir Europoje netinginiauja bet biržoje nekotiruojamos įmonės niekam neįdomios nes nėra prasmės haipinti jų jei negali investuoti.

            pvz le chat niekuo neprastesnis nei amerikietiškas ai, paveiksliukų generavimas net ir pagal labai ilgus promptus niekuo nenusileidžia

            Click image for larger version

Name:	ReactNativeBlobUtilTmp_suv16eoiciocatn2p1f89.png
Views:	1410
Size:	203,2 kB
ID:	2182370
            Jei ką vokiška ALDI labai sėkmingai ima JAV rinką

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Taip, mes skirtingai suprantame reguliavimą.
              Aš - kaip procedūras lelėtinančias projekto įgyvendinimą, tu kaip procedūras (arba jų nebuvimą) greitinančias projekto įgyvendinimą.

              Pas mus pvz, kad pastatyti traukinio liniją ir dėl jos generuoti papildomą vertę užtrunka 10 metų visokiomis procedūroms, aplinkos vertinimas, sklypų paėmimams ir tt.
              Pas juos jei CCP pasako, kad reikia linijos tai galima ir po metų pradėt statyt.
              Čia ir slepiasi drakonai, esmė Kinijoje nuosavybės teisė na nėra visiškai garantuota, ty jei partija panorės atims viską, todėl Kinija negali tapti pasaulinio hegemonų katras užimtų JAV ar Vakarų vietą, nebent neliktų tų pačių vakarų, kas visai įmanomas variantas.
              Ty tos NIMBY ir tt čia didelės privataus turto apsaugos pašaliniai efektai, ty negali taip vat paiimti turto net jei caras (Trumpas etc) labai to nori, todėl kapitalas ir plaukia į JAV, o ne pvz į Kiniją.
              Netiesiogiai todėl naujos ekonomikos sritys išrandamas JAV (su Europa prasčiau) ir tik po to gali būti efektyviai vystomos kur nors Kinijoje.
              Bet taip sakant nieko nėra amžino, galbūt šitas laisves sunaikins vakarai patys, pas save ir Kinijai nereikia nieko daryti tik ramiai laukti.
              Paskutinis taisė Dundorfas; 2025.02.10, 11:15.

              Comment


                Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                Šitas naratyvas yra labai "misleading".
                1. Kad "biržoje nekotiruojamos įmonės niekam neįdomios" nėra tiesa, visi nauji AI žaidėjai nėra biržoje (Anthropic, OpenAI, Midjourney ir t.t.). Absoliuti dauguma Sillicon Valley įmonių nėra biržoje. Ir t.t.
                Gal labiau ne tiek neįdomūs, kiek tiesiog informacija nėra vieša, tai ir straipsnių daug neprirašysi. Pvz žiūrėkit kiek buvo bandymų vertinti mūsų Tesonet. Tesonet vadivai pasakė kad "visi jūs įvertinote neteisingai" bet nepasakė kiek yra iš tikro verta. tai ir strapsnių neprirašysi apie vertę ir į didelių duomenų analizę neįtrauksi.

                Comment



                  EU autoindustrija šiandien:
                  • >30% viso EU R&D [1]
                  • >13M darbo vietų (dar plius visos netiesioginės darbo vietos) [2]
                  • >250 automobilių gamyklų (plius visi tiekėjai ir komponentų gamintojai) [3]
                  • >100 milijardų kasmetinis trade surplus [4]

                  Kaip manot, kuo pasibaigs EU automobilių industrijai kai tokie elektromobiliai pasaulinėje rinkoje kainuoja 37k eurų?
                  Lietuvoje tiek kainuoja pigiausias VW ID serijos automobilis - ID3, tuo tarpu pigiausias ID7 nuo 62k.



                  Vokiškoje spaudoje jau galima rasti straipsnių apie emigraciją į Lenkiją.
                  Pvz Welt. https://www.welt.de/wirtschaft/plus2...-im-Osten.html
                  What a time to be alive.



                  Net jeigu Kinijos EV dėl kažkokių priežasčių būtų neįleisti į EU ir JAV, yra visa likuri pasaulinė rinka.
                  Kinietiški EV jau pradeda iškonkuruoti europietiškus EV įvairiose pasaulio rinkose, tame tarpe ir Australijoje.

                  Parašė Taj Mahal
                  Geely EX5 jau pardavinėjamas Australijoje ir versija su gera garso sistema, panoraminiu stogu, masažuojančiom kėdėm ir kitom "premium" funkcijom kainuoja 20% mažiau nei base model ID4.

                  Tą dieną kai atsiras kokybiškų kinietiškų automobilių (ta diena galimai jau praeityje), gali baigtis kaip su telefonais.

                  Apart Apple ir Samsung, sėkmės surasti ne kinietišką telefoną. Ne kinietiški telefonų gamintojai yra labai mažiukai. Google telefonai labai nedaug rinkos turi. Tuo tarpu Sony, HTC ar Nothing išvis mikroskopiniai, žiūrint į pasaulinę rinkos dalį.


                  Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.04.25, 11:59.

                  Comment


                    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                    Kaip manot, kuo pasibaigs EU automobilių industrijai kai tokie elektromobiliai pasaulinėje rinkoje kainuoja 37k eurų?

                    <Žiovaujantis snukutis> Nieko jis nekainuoja, nes neparduodamas.


                    Australijoje supergerasirsuperpigus Geely EX5 kažkodėl stebuklų irgi nerodo,


                    Top 10 Best-Selling EVs in Australia – March 2025
                    1. Tesla Model Y – 1,725 sales
                    2. Tesla Model 3 – 1,104 sales
                    3. BYD Sealion 7 – 573 sales
                    4. Kia EV5 – 478 sales
                    5. MG4 – 444 sales
                    6. BYD Atto 3 – 358 sales
                    7. Mercedes-Benz EQE SUV – 219 sales
                    8. BYD Seal – 194 sales
                    9. Geely EX5 – 188 sales
                    10. Kia EV3 – 186 sales
                    Sąrašas iš https://zecar.com/reviews/australia-...-in-march-2025
                    Paskutinis taisė gerietis; 2025.04.25, 20:08.
                    -

                    Comment


                      • Kiek tavo sąraše esančių automobilių yra iš Kinijos vs EU gamintojų?
                      • Kuris daugiau parduodamas, VW ID4 ar Geely EX5?
                      Kad nereikėtų ieškoti:
                      • 5 Kinijos, 1 EU. Dar reikėtų pridėti kad Model 3, Model Y ir EV5 yra gaminami Kinijoje. Tai arčiau 8:1.
                      • Geely EX5 tik pradėtas pardavinėti. Be to, Geely yra Australijoje šviežiai pasirodęs prekinis ženklas. Ir vistiek populiaresnis EV nei bet kuris EV iš VW, Audi, BMW, Renault, Volvo, Skoda ir kitų EU gamintojų kurie Australijoje pardavinėja EV.
                      Beje, Geely EX5 yra didesnis už ID4 ir su dosnia komplektacija kainuoja 23 kEUR (41 kAUD). Naujas, ta prasme.

                      The future is already here – it's just not evenly distributed.
                      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.04.26, 21:41.

                      Comment

                      Working...
                      X