Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie vidinę migraciją Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Faktas, kad didmiesčių gyventojai. Tačiau kurortai turi bent jau šiokią tokią ekonominę veiklą.
    Ne didesnę nei kokia Kazlų Rūda ar Kupiškis. Tik ten yra šiokia tokia gamyba, o kurortuose sveikatinimo ir poilsio paslaugos. Plius jos sezoninės, todėl sezono metu atrodo, kad labai viskas gerai. Kitu metu ne kas. O jei visą tai būtų galima tolygiai paskirstyti metų bėgyje, tai iš esmės ne geriau nei Kupiškyje ar Kazlų Rūdoje. Palangai dar turi įtakos Klaipėdos artumas.

    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Diskusija prasidėjo nuo to, kad yra realus reikalas mažinti valdymo aparatą. Vis daugiau žmonių keliasi gyventi arčiau miestų. Niekas nenori gyventi 50-100km nuo darbo.
    Tai darbas turi ateiti pas žmogų, o ne žmogus į darbą važiuoti 50-100 km. Bet čia jau liberali valstybės politika kalta.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 20:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Reiktų nugriauti visus tuos kaimus po keliasdešimt gyventojų, kur gyventojai vegetuoja augindami karvę, dvi kiaules ir pulką vištų. Kur vaikai gauna trečiarūšį išsilavinimą ir yra pasmerkti suktis skurdo ir vargo rate, o kultūrinis ir socialinis gyvenimas užstrigęs XX viduryje.
    Kuo greičiau tie žmonės išsikels į miestą, tuo visiems bus geriau.
    "Auksiniai" žodžiai, verti Lenino premijos ar bent Pereinamosios Raudonosios vėliavos...

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Vilnietiški keliavimo standartai nuo likusios Lietuvos skiriasi tik tuo, kad vilniečiai kelionės laiką pralaidžia stovėdami(kamštyje), o provincija tą patį laiką sugaišta judėdami.
    Tačiau jie turi pasirinkimą persikelti arčiau(ekonominis dėsnis), ko neturi vilniečiai.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Reiktų nugriauti visus tuos kaimus po keliasdešimt gyventojų, kur gyventojai vegetuoja augindami karvę, dvi kiaules ir pulką vištų. Kur vaikai gauna trečiarūšį išsilavinimą ir yra pasmerkti suktis skurdo ir vargo rate, o kultūrinis ir socialinis gyvenimas užstrigęs XX viduryje.
    Kuo greičiau tie žmonės išsikels į miestą, tuo visiems bus geriau.
    Kogero teisinga pozicija, bet kad tokiuose kaimuose net mokyklos su 20 vaikų ginamos iki paskutinio, nors direktorių ir mokytojų vaikai eina mokytis į rajono centro ar kokio didesnio miestelio gimnazijas, na o tie 20 vaikų yra iš kokių soc. šeimų, kur tėvams vaikų išsilavinimas nelabai rūpi ir yra dovanojamos dovanos, kad vaikai tik neišeitų.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Tačiau Lietuva ne Vilnius ir vilnietiški keliavimo į darbą standartai jų nepaguodžia. Dar pradėkim lyginti London keliavimo į darbą ypatumus
    Vilnietiški keliavimo standartai nuo likusios Lietuvos skiriasi tik tuo, kad vilniečiai kelionės laiką pralaidžia stovėdami(kamštyje), o provincija tą patį laiką sugaišta judėdami.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ir kas juos perka? Gal ne turtingi vilniečiai ir kauniečiai? Palangoje irgi tas pats.
    Faktas, kad didmiesčių gyventojai. Tačiau kurortai turi bent jau šiokią tokią ekonominę veiklą.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Reiktų nugriauti visus tuos kaimus po keliasdešimt gyventojų, kur gyventojai vegetuoja augindami karvę, dvi kiaules ir pulką vištų. Kur vaikai gauna trečiarūšį išsilavinimą ir yra pasmerkti suktis skurdo ir vargo rate, o kultūrinis ir socialinis gyvenimas užstrigęs XX viduryje.
    Kuo greičiau tie žmonės išsikels į miestą, tuo visiems bus geriau.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Esmė ne didelis ar mažas atstumas, o sugaištas laikas, pervažiuoti per Vilnių gali užtrukti ilgiau, nei nuvažiuoti nuo Kauno iki Vilniaus.
    O be to lojalumas vienai įmonei mažėja ir su laiku, kogero, dar mažės, tai diskusija šiame taške ir praranda prasmę, nes kiekvienas atvejis yra labai individualus.
    Tačiau Lietuva ne Vilnius ir vilnietiški keliavimo į darbą standartai jų nepaguodžia. Dar pradėkim lyginti London keliavimo į darbą ypatumus

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip ir turėtų būti, kad žmonės turėtų darbą ten, kur gyvena, o ne už 50 ar 100 km. Ir nereikia badyti į kitas šalis. Tai blogas pavyzdys.
    Diskusija prasidėjo nuo to, kad yra realus reikalas mažinti valdymo aparatą. Vis daugiau žmonių keliasi gyventi arčiau miestų. Niekas nenori gyventi 50-100km nuo darbo.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Aš jau trečią kartą norėčiau apie tai padiskutuoti, bet forumo cenzūra ištryns iš šį kartą. Neapsimoka nei finansiškai nei kaip kitaip važinėti didelių atstumų į darbą. Visi žmonės gyvena ten kur dirba, įskaitant ir visi čia forume, kurie nori išlaikyti kitus kaime
    Esmė ne didelis ar mažas atstumas, o sugaištas laikas, pervažiuoti per Vilnių gali užtrukti ilgiau, nei nuvažiuoti nuo Kauno iki Vilniaus.
    O be to lojalumas vienai įmonei mažėja ir su laiku, kogero, dar mažės, tai diskusija šiame taške ir praranda prasmę, nes kiekvienas atvejis yra labai individualus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Jeigu Druskininkuose stato naujaus daugiabučius, tai kažin ar čia depresyvumo požymis. Nuo Palangos iki Klaipėdos 25km greitkeliu. Palanga yra praktiškai Klaipėdos dalis.
    Ir kas juos perka? Gal ne turtingi vilniečiai ir kauniečiai? Palangoje irgi tas pats.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip ir turėtų būti, kad žmonės turėtų darbą ten, kur gyvena, o ne už 50 ar 100 km. Ir nereikia badyti į kitas šalis. Tai blogas pavyzdys.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Druskininkų negalima lyginti su Palanga, Druskininkai, nepaisant išorinės išvaizdos ir kurortautojų, yra depresyvus miestas. Deja. Palanga irgi tokia būtų, tik kad šalia yra didmiestis Klaipėda, o Druskininkų artumoje tokio miesto nėra, Vilnius per toli. Alytus iš viso nusirito į 1970-ųjų lygį pagal gyventojų skaičių... (nuo 78 tūkst. 91 m. iki 55 tūkst. dabar, ir tai ne faktas, kad tie dar yra). Smarkiai mažėjant gyventojų, iškyla klausimas,ar reikia tokio kiekio rajonų savivaldybių ir miestų. Iš kitos pusės, jei sustambinti, tai valdžia ir jos įstaigos, socialinė sfera atsidurtų dar toliau nuo žmonių, gyvenančių rajonuose (kaimuose ir miesteliuose).
    Jeigu Druskininkuose stato naujaus daugiabučius, tai kažin ar čia depresyvumo požymis. Nuo Palangos iki Klaipėdos 25km greitkeliu. Palanga yra praktiškai Klaipėdos dalis.

    Komentuoti:


  • andyour
    pradėjo temą Diskusijos apie vidinę migraciją Lietuvoje

    Diskusijos apie vidinę migraciją Lietuvoje

    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Kai kurios įmonės ieško darbuotojų prie konvejerio 70km spinduliu aplink gamyklą ir jei atsiranda keletas darbuotojų iš tos pusės, dėl kurių apsimoka važiuoti autobusiukui arba darbuotojai patys susiorganizuoja - tai arba siunčiamas autobusiukas arba kompensuojama kažkokia dalis degalų. Rajonuose apskritai jau senas dalykas yra siuntinėti autobusiukus (panašiai kaip mokykliniai), kurie surenka darbuotojus iš visokių kampų.
    Aš jau trečią kartą norėčiau apie tai padiskutuoti, bet forumo cenzūra ištryns iš šį kartą. Neapsimoka nei finansiškai nei kaip kitaip važinėti didelių atstumų į darbą. Visi žmonės gyvena ten kur dirba, įskaitant ir visi čia forume, kurie nori išlaikyti kitus kaime
Working...
X