Kyla natūralus klausimas kas tokioje veltėdžių šalyje kaip Graikija pastatė pvz. Atėnų metro?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos ekonomikos aktualijos
Collapse
X
-
Nežinau kas, bet užtat žinau kas Vilniuje atnaujino Senamiestį, Užupį, Konstitucijos pr. ir planuoja tramvajų nutiesti - vagisParašė Tomas Rodyti pranešimąKyla natūralus klausimas kas tokioje veltėdžių šalyje kaip Graikija pastatė pvz. Atėnų metro?
Šiaip tik paskutinius 2 dešimtmečius Graikija nusivažiavo, seniau buvo normali šalis. Aišku ES politika prie to irgi prisidėjo.
Comment
-
Eksportas tai realių materialinių vertybių išvežimas iš šalies dabar mainais į galimybę įsigyti kažkokį ir kiekį prekių ir paslaugų iš užsienio ateityje.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip eksportas nebūtinas?
Eurosistemos bėda ta, kad iš esmės privalai eksportuoti daugiau nei importuoji, jei nori, kad dar liktų pinigų ir vidaus poreikiams tenkinti. Tačiau nesunku suprasti, kad norint eksportuoti daugiau nei importuoji (ką daro Vokietija, Nyderlandai ir pan.), kažkas turi importuoti daugiau nei eksportuoja (Graikija, Ispanija, Lietuva ...). Viso to rezultatas - Adam Opel AG darbininkas Vokietijoj neįperka naujo "Opelio", nes jo atlyginimas 20 metų nedidėja siekiant išlaikyti ir padidinti Vokietijos "konkurencingumą eksporto rinkose". Tuo tarpu Graikija ar Ispanija neturi už ką išlaikyti sveikatos apsaugos, švietimo ir pan. sistemos, nes eurai iš šių šalių yra išmelžiami ir nusėda verslo magnatų kišenėse. Tai tikras liberastų svajonių įsikūnijimas, nuo kurio labiausiai nukenčia "mažasis žmogus", ar tai būtų vokietis, ar graikas, ar ispanas, ar lietuvis ...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Gal geriau skaityk kas rašoma: eksportas būtinas, bet pats savaime nebūtinai kuria gerbūvį.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip eksportas nebūtinas? Aišku, jei kitos šalys skolina, kam dirbti, vargti ir eksportuoti. Skolinantis, pardavinėjant ir perkant žymiai lengviau ir greičiau galima gerovę ir bvp sukurti, ką sėkmingai ir darė
Priklauso ir nuo pačių kaip tvarkosi, pvz. Į Ispaniją ar Prancūziją važiuočiau ir važiuočiau, o į Graikiją ir su šakėm niekas nebenuvarytų
Comment
-
Tai tu skirk tuos kurie protestuoja ir tuos kurie daužo. Tai anaiptol nebūtinai viena ir ta pati persona.Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia ne pilietiškumas, o paprasčiausiai necivilizuotumas, kada daužoma, padegama viskas iš eilės, suprasčiau, jeigu būtų ta agresija nutaikyta į valdžią ar kokius vietinius oligarchus, bet dabar į pačius eilinius piliečius. Tai tik parodo, kad niekas ten nesupranta, kad reikia taupyti ir bet koks taupymas pasitinkamas riaušėmis. Panašiai kaip Lietuvoje prieš kelis metus, tik aišku ne tokiais mastais, buvo susirinkę "pilietiški" buduliai parėkauti ir seimo langų padaužyti.
Jeigu žmonės išvažiuoja į užsienį dirbti, tai tik parodo, kad jie patys linkę savo darbštumu gyvenimą tvarkytis, o ne sėdėti su ištiestu delnu prie bažnyčios ar seimo.
Kaip jau rašiau, pvz tokiam berlyne ar hamburge irgi gegužės pirma dūžta vitrinos beigi dega automobiliai. Ne todėl, kad profsąjungos ar darbininkai būtų chuliganai. Bet todėl, kad visos šalies chuliganai į tokius susibūrimus varo "pasilinksmint". Jiem tas pats protestas nusispjaut, jiem tereikia padaužyt vitrinas ir pasivogt alaus bei cigarečių.
Comment
-
Tiksliai nepamenu dėl metro, bet Atėnų tramvajuose kaba plakatai "Dalinai (berods 80 proc.) finansuota ES lėšomis", berods pagal kažkokią specialią rengimosi olimpinėms žaidynėms programą. Šitaip ten pastatyta ir nemaža dalis visos infranstruktūros.Parašė Tomas Rodyti pranešimąKyla natūralus klausimas kas tokioje veltėdžių šalyje kaip Graikija pastatė pvz. Atėnų metro?
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Graikai nėra tinginiai ir nevykėliai, tik jų ekonomika (daugiausia dėl užkomunistavusios valdžiosParašė Tomas Rodyti pranešimąBet kas statė, jei patys graikai tokie tinginiai ir nevykėliai?
) neveikia tinkamai, šalis gauna mažai investicijų, labai didelė korupcija, valstybės perinvestavimas ten kur nereikia (nebaigti greitkeliai per kalnus, olimpinis miestelis) ir t.t.
Pats tramvajus itališkas, kas bėgius statė nežinau.
Beje, dėl metro statybų buvo kilęs vienas didžiausių korupcijos skandalų. O korupciją kaip vieną svarbiausių šitos krizės priežasčių mini ir patys graikai.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Bent jau aš graikijoje matau lietuvos modelį. Tik kiek padidintą ir keletą metų pirmyn. Bubilius visaip stengiasi kad taip nenutiktų, bet jis žinia greit užleis savo kėdę kirkilams, paulauskams ir kitokiems paksams. O tada toliau žingsniuosim graikijos pramintu keliu, kaip kad tai darėm iki 2008'ųjų.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąĮdomu, kad tema apie Lietuvos ekonomiką apsikeitė vietomis su tema apie viso Pasaulio ekonomiką.
Comment
-
Bubilius nors ir vaizduoja bandantį myžti prieš vėją, bet niekaip negali paneigti makroekonominės aritmetikos. T.y. visiškai nesvarbu kas bus valdžioje, ar Bubilius, ar Uspackichas, tunelio gale Lietuvai vienintelė šviesa - bankrotas alia Graikija. Todėl geriau paūžt kol galim ir įsisavinti kuo daugiau kvailių pinigų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Aš už!Parašė Tomas Rodyti pranešimąBubilius nors ir vaizduoja bandantį myžti prieš vėją, bet niekaip negali paneigti makroekonominės aritmetikos. T.y. visiškai nesvarbu kas bus valdžioje, ar Bubilius, ar Uspackichas, tunelio gale Lietuvai vienintelė šviesa - bankrotas alia Graikija. Todėl geriau paūžt kol galim ir įsisavinti kuo daugiau kvailių pinigų.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
O didžiausias pasaulyje laivynas irgi ES šelpimas? Nemėgsti skaičių ir faktų? Delfio komentaruose atpratai?Parašė Lettered Rodyti pranešimąNežinau kas, bet užtat žinau kas Vilniuje atnaujino Senamiestį, Užupį, Konstitucijos pr. ir planuoja tramvajų nutiesti - vagis
Šiaip tik paskutinius 2 dešimtmečius Graikija nusivažiavo, seniau buvo normali šalis. Aišku ES politika prie to irgi prisidėjo.
Comment
-
Skaičiai ir faktai yra šimtamilijardinės Graikijos skolos, kurios padėjo jiems sėdėti išvertus pilvus ir gerai gyventi pastarąjį dešimtmetį. Jeigu laivynas tiek daug pajamų sugeneruoja, iš kur tada tos skolos? Čia atsakymas, kur tie visi pasiskolinti milijardai nuėjo:Parašė andyour Rodyti pranešimąO didžiausias pasaulyje laivynas irgi ES šelpimas? Nemėgsti skaičių ir faktų? Delfio komentaruose atpratai?
http://www.csmonitor.com/World/Globa...systems/GreecePaskutinis taisė Lettered; 2012.07.10, 22:38.
Comment
-
Iki 2008 Graikijos skolos smarkiai augo, o Lietuvos ne.Parašė a_p Rodyti pranešimąBent jau aš graikijoje matau lietuvos modelį. Tik kiek padidintą ir keletą metų pirmyn. Bubilius visaip stengiasi kad taip nenutiktų, bet jis žinia greit užleis savo kėdę kirkilams, paulauskams ir kitokiems paksams. O tada toliau žingsniuosim graikijos pramintu keliu, kaip kad tai darėm iki 2008'ųjų.
Comment
-
Skola per pastarajį dešimtmetį, grubiai kiekvienam gyventojui tik po 100eur/mėn. Nematau, kur čia tas tavo minėtasis superinis gerumasParašė Lettered Rodyti pranešimąSkaičiai ir faktai yra šimtamilijardinės Graikijos skolos, kurios padėjo jiems sėdėti išvertus pilvus ir gerai gyventi pastarąjį dešimtmetį.
85% Graikijos ekonomikos sudaro turizmas. Pats gi postinai, kad susitraukė šis sektorius.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu laivynas tiek daug pajamų sugeneruoja, iš kur tada tos skolos?
Comment
-
Anot šitos popieros lietuvos užsienio skola irgi visa ta laika augo:Parašė Lettered Rodyti pranešimąIki 2008 Graikijos skolos smarkiai augo, o Lietuvos ne.
LIETUVOS BANKO
METŲ ATASKAITA 2011.
Comment
-
Didelė dalis graikų laivybos kompanijų yra ant bankroto ribos, nemažai jau bankrutavo. Prieš krizę buvo stipriai išaugę žaliavų ir konteinerių srautai į/iš Kinijos, o kadangi tuo metu buvo laivų trūkumas labai išaugo pervežimų kainos. Graikų kompanijos prisiėmė paskolų ir Kinijoj prisistatė laivų, bet vežti nebėra ko, o paskolas grąžinti reikia. Nuo 2007 metų sausakrūvių charter'ių kainos smuko 10 kartų, atitinkamai smuko ir laivybos įmonių pelnai. Laivai įkeisti bankams, o pačių laivų kainos irgi krito, ypač senesnių. Žodžiu su graikų laivybos kompanijomis yra labai sudėtinga situacija, ir kažkokių didelių prošvaisčių artimiausioje perspektyvoje nenusimato.Parašė andyour Rodyti pranešimąO didžiausias pasaulyje laivynas irgi ES šelpimas? Nemėgsti skaičių ir faktų? Delfio komentaruose atpratai?
Paskutinis taisė ACC; 2012.07.10, 23:29.
Comment
-
Viešojo sektoriaus skola netgi mažėjo, o pas graikus augo, nors jų dosnias pensijas pateisini, o mūsų ir taip varganas kritikuoji kaip per dideles neva ne pagal galimybes.Parašė a_p Rodyti pranešimąAnot šitos popieros lietuvos užsienio skola irgi visa ta laika augo:
LIETUVOS BANKO
METŲ ATASKAITA 2011.
Comment
Comment