Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu jo, gal aš čia be reikalo "nerimauju", gal kaip tik gerai, kad bus išspirtos lauk šitos pakvaišusios šiandieninių vakariečių visuomenės ir į jų vietą ateis bent minimaliai kažkokį kolektyvinį savisaugos instinktą rodanti visuomenė.

    Tik gaila, kad toje Naujoje Europoje, rytų europiečiams gali būti "ankštoka" ir ne taip jau ir aišku kiek mes gerai su naujaisiais vakarų europiečiais sugyvensim. Na ypač tarkime konkrečiai lenkai ir vengrai, kurie pešasi su Briuseliu dėl nepriiminėjimo imigrantų. Aš manau, kad tai ateityje "bus prisiminta".

    Comment


      Lietuvos laivų savininkų asociacijos vykdomasis direktorius Gintautas Kutka sako, kad mūsų šalies laivybos sektorius atsidūręs dugne. Lietuviška trispalvė plazda danų keltuose, o šalies įmonių prekybos laivai plaukioja su kitų valstybių vėliavomis.
      Ekspertai prognozavo, kad po 2008 metais prasidėjusios ekonomikos krizės prekybinė laivyba ims atsigauti ne anksčiau kaip 2015 metais. Dar pernai būta laivybos įmonių bankrotų ir pasaulyje, ir Baltijos regione. Bankrutavus AB Lietuvos jūrų laivininkystei parduoti 5 paskutiniai šios bendrovės laivai.
      http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...dugna-1545890/
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Jei nesugebama konkuruoti, tai tikrai nėra reikalo valstybės pinigais dirbtinai laikyti numirėlį plūduriuojantį. Čia panašiai kaip su lietuviškomis avialinijomis. Nėra ir nereikia. Keleivių ir krypčių daugėja ženkliai. Kažkiek yra valstybės dotacijų naujoms kryptims, bet tai juokas palyginus kiek pvz.: zuokula ištaškė ar būtų dar per kelis metus.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Jei nesugebama konkuruoti, tai tikrai nėra reikalo valstybės pinigais dirbtinai laikyti numirėlį plūduriuojantį. Čia panašiai kaip su lietuviškomis avialinijomis. Nėra ir nereikia. Keleivių ir krypčių daugėja ženkliai. Kažkiek yra valstybės dotacijų naujoms kryptims, bet tai juokas palyginus kiek pvz.: zuokula ištaškė ar būtų dar per kelis metus.
          Protingai investuoti pinigai atsiperka, kaip airBaltic atveju, beto ir valstybei ekonomiškai naudingiau remti savas avialinijas nei svetimas, aišku tai daug sudėtingiau ir ilgiau užtrunka.
          Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.11, 18:45.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Protingai investuoti pinigai atsiperka, kaip AirBaltic atveju, beto ir ekonomiškai naudingiau remti savas avialinijas nei svetimas.
            O gal naudingiau remti visai kitas sritis, pvz.: fintech plėtrą ar autodetalių gamyklą Kaune?
            Ar laivynas reikalingas tam, kad jūreiviai galėtų palyginti pas ką ilgesnis kai stovi?
            Reikia lyginti price/perfomance santykį (naudingumą valstybei), o ne vien kad galėtum pasakyti, kad turi. Tai baigiasi ištaškytais pinigais be aiškios ekonominės logikos.
            Geriau vienas stiprus AirBaltic nei 3 dvėselienos. Pas estus irgi užsilenkė kai reikėjo grąžinti neteisėtas valstybės dotacijas.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              O gal naudingiau remti visai kitas sritis, pvz.: fintech plėtrą ar autodetalių gamyklą Kaune?
              Ar laivynas reikalingas tam, kad jūreiviai galėtų palyginti pas ką ilgesnis kai stovi?
              Reikia lyginti price/perfomance santykį (naudingumą valstybei), o ne vien kad galėtum pasakyti, kad turi. Tai baigiasi ištaškytais pinigais be aiškios ekonominės logikos.
              Geriau vienas stiprus AirBaltic nei 3 dvėselienos. Pas estus irgi užsilenkė kai reikėjo grąžinti neteisėtas valstybės dotacijas.
              Aišku, kad Baltijos šalims užtenka vienos avialinijos, tik gaila, kad ji yra ne Lietuvoje, turėtumėm geresnį susisiekimą, būtų aviacijoje ir jį aptarnaujančiame versle darbo vietų daugiau sukurta, dabar ne tik skraidom per Rygą, bet dar ir jiems mokam už kai kuriuos skrydžius iš Vilniaus.
              Su laivyba manau yra visai kita situacija, nėra tokios netiesioginės naudos kaip su avialinijomis, tad ir tikslo remti nėra.
              Flickr

              Comment


                Pasauliui prognozuoja didelį sukrėtimą

                Bendros tendencijos nieko gero nežada. Įdomu būtų pamatyti Lietuvos turto piramidę.

                Comment


                  Ar laivynas reikalingas tam, kad jūreiviai galėtų palyginti pas ką ilgesnis kai stovi
                  Neblogas supratimas apie laivybą . Turint priėjimą prie jūros neapsimoka turėti laivų, turint žemės neapsimoka jos dirbti, turint oro uostų neapsimoka turėti oro linijų, valstybinio banko irgi neapsimoka turėti. Pasirodo, labiausiai apsimoka viską išparduoti/išnuomoti ir liberalizavus darbo kodeksą laukti geradarių investuotojų, kurie galbūt priims patarnauti. Jei konkrečiau, tai dažniausiai neužtenka smegenų tvarkytis racionaliai ir pelningai.

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Neblogas supratimas apie laivybą . Turint priėjimą prie jūros neapsimoka turėti laivų, turint žemės neapsimoka jos dirbti, turint oro uostų neapsimoka turėti oro linijų, valstybinio banko irgi neapsimoka turėti. Pasirodo, labiausiai apsimoka viską išparduoti/išnuomoti ir liberalizavus darbo kodeksą laukti geradarių investuotojų, kurie galbūt priims patarnauti. Jei konkrečiau, tai dažniausiai neužtenka smegenų tvarkytis racionaliai ir pelningai.
                    Vietoje to, kad dainuotum savo pastovią varymo ant Lietuvos dainelę, gal įrodyk konkrečiais pavyzdžiais, ekonominiu pagrindimu, kaip Lietuva galėtų konkuruoti pasauulinėje rinkoje laivybos srityse. Savų žvejybos plotų neturime, krovinių gabenime galime veikti kaip tranzitinis taškas (LG, uostas), bet ne gabenti pasauliniu mastu. Kai net didžiosios įmonės jungiasi ar bankrutuoja su tūkstančiais laivų, tai gal esi genijus ir įrodysi kažką protingesnio vietoje aiškiai priešiškos pozicijos?

                    Yra dar variantas neįsileisti užsienio investicijų, pastatyti sieną ir gyventi kaip kokia Š. Korėja. Geras pavyzdys kas gaunasi kur ateina vatnikai palyginus su P.Korėja.
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.04.11, 20:29.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Neblogas supratimas apie laivybą . Turint priėjimą prie jūros neapsimoka turėti laivų, turint žemės neapsimoka jos dirbti, turint oro uostų neapsimoka turėti oro linijų, valstybinio banko irgi neapsimoka turėti.
                      Dar turime upes, reikėtų atnaujinti sielių plukdymą

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Pasauliui prognozuoja didelį sukrėtimą

                        Bendros tendencijos nieko gero nežada. Įdomu būtų pamatyti Lietuvos turto piramidę.
                        Straipsnis tiems, kurie mėgsta pirkti prekes ir paslaugas iš korporacijų, pvz. Lidl sukėlęs daug džiaugsmo(laikino).

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Straipsnis tiems, kurie mėgsta pirkti prekes ir paslaugas iš korporacijų, pvz. Lidl sukėlęs daug džiaugsmo(laikino).
                          Nesamonė. LIDL kaip ir IKEA ar RYANAIR buvo geriausi dalykai nutikę Lietuvai, nes atnešė mažesnes kainas, o LIDL dar ir privertė algas pakelti visokius maximinius.

                          Valstybė nesugeba sumažinti mokesčių, tam kad žmonėms liktų daugiau pinigų kišenėse, o LIDL su mažesnėmis kainomis (ir kokybiška vokiška produkcija) tą padarė, dėl to nesupratau čia šito pasisakymo. LIDL vienas iš nedaugelio reiškinių nelygybę sumažinusių, lol.

                          Comment


                            /\ Lild yra globali korporacija ir patenka į tą procentą, kuris valdo daugiausiai turto. Visos korporacijos tampa didelėmis būtent dėl to, kad išgauna mažiausius kaštus per prekės ar paslaugos vienetą. Smulkus verslas tiesiog pralaimi ir įsigali korporacijų monopolis. Korporacijos pajėgios papirkti politikus, ko smulkiam verslininkui nepavyktų niekad.
                            Paskutinis taisė andyour; 2017.04.11, 21:10.

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              /\ Lild yra globali korporacija ir patenka į tą procentą, kuris valdo daugiausiai turto. Visos korporacijos tampa didelėmis būtent dėl to, kad išgauna mažiausius kaštus per prekės ar paslaugos vienetą. Smulkus verslas tiesiog pralaimi ir įsigali korporacijų monopolis. Korporacijos pajėgios papirkti politikus, ko smulkiam verslininkui nepavyktų niekad.
                              Aha, bet aš kalbėjau apie Lietuvą, o ne korporacijas per se.
                              Jei jau pirksite iš korporacijos - geriau pirkti iš LIDL nei maximos, nes tai yra naudingiau, todėl, kad žmonėms lieka daugiau pinigų, kurie panaudojami kitiems tikslams.
                              Aišku, jeigu norite pirkti iš ūkininkų, puiku, aš ir pats mėgstu juos paremti.
                              Smulkus verslas visada kenčia nuo korporacijų ir valstybės darbas ir yra jas prižiūrėti ir ardyti kai tampa per didelėmis, deja, bet dažnai valstybės tarnautojai yra tų korporacijų paperkami. Tokiu būdu baigiasi kapitalizmas, kurio esminis postulatas yra konkurencija
                              And this is how we get fuc*ed, aš gi neneigiu to.
                              Bet Lietuvai tokios korporacijos kaip LIDL, IKEA ar RYANAIR buvo labai teigiamas reiškinys todėl ir pasidžiaugiau.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                /\ Lild yra globali korporacija ir patenka į tą procentą, kuris valdo daugiausiai turto. Visos korporacijos tampa didelėmis būtent dėl to, kad išgauna mažiausius kaštus per prekės ar paslaugos vienetą. Smulkus verslas tiesiog pralaimi ir įsigali korporacijų monopolis. Korporacijos pajėgios papirkti politikus, ko smulkiam verslininkui nepavyktų niekad.
                                Iš mikroekonominės pusės žiūrint vartotojas išlošia, nes gauna prekę ar paslaugą už labai gerą kainos ir kokybės santykį, bet iš makroekonominės pusės šalis praranda pajamas, nes nuo kiekvienos nupirktos prekės dalis keliauja toms korporacijoms, atitinkamai tam vartotojui sunkiau uždirbti pajamas, kai yra toks stambus konkurentas, valstybė negauna dalies mokesčių ir t.t.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.11, 21:28.
                                Flickr

                                Comment


                                  Nežinau šalies, kurioje Lidl valdytų didžiausią rinkos dalį. Net Vokietijoje jis nėra didžiausias. O Lietuvoje kaip tik įnešė konkurencijos. Lietuvoje daug labiau reiškėsi "Maximos monopolis", nors pati Maxima pasaulio mastu ir nėra reikšminga.

                                  Comment


                                    /\ Truputį pinigėlių numetė ir iškart pradėjai garbinti tai ką visą laiką peikei? Machima gal ir buvo užgrobosi nemažą rinkos dalį, bet tik dėka tokių kaip tu.

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                      /\ Truputį pinigėlių numetė ir iškart pradėjai garbinti tai ką visą laiką peikei? Machima gal ir buvo užgrobosi nemažą rinkos dalį, bet tik dėka tokių kaip tu.
                                      Nusivylė, kad 30 medinukų taip ir liko 30. Susvyravo ištikimybė, kainos € juk pakilo.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        andyour: Truputį pinigėlių numetė ir iškart pradėjai garbinti tai ką visą laiką peikei? Machima gal ir buvo užgrobosi nemažą rinkos dalį, bet tik dėka tokių kaip tu.
                                        Pastebėjau, kad dažnai prisiskaitai visokių teorijų, tik trūksta gebėjimų tas žinias pritaikyti laiku ir vietoje , pradedant PSD mokesčiu, baigiant baisiais monopolistais. O gavus kritikos, prasideda nuvalkiota dainelė apie kažkokius neaiškius pinigėlius.
                                        Taip, stambių korporacijų įsigalėjimas nieko gero neduoda, bet Lidlas tam nėra tinkamas pavyzdys (nei pasaulio, nei Lietuvos mastu). Panašiai kaip pigių skrydžių bendrovės kaip tik priverčia judintis senus rinkos milžinus ir atima iš jų dalį rinkos.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Pastebėjau, kad dažnai prisiskaitai visokių teorijų, tik trūksta gebėjimų tas žinias pritaikyti laiku ir vietoje , pradedant PSD mokesčiu, baigiant baisiais monopolistais. O gavus kritikos, prasideda nuvalkiota dainelė apie kažkokius neaiškius pinigėlius.
                                          Taip, stambių korporacijų įsigalėjimas nieko gero neduoda, bet Lidlas tam nėra tinkamas pavyzdys (nei pasaulio, nei Lietuvos mastu). Panašiai kaip pigių skrydžių bendrovės kaip tik priverčia judintis senus rinkos milžinus ir atima iš jų dalį rinkos.
                                          Lidl'o marketingistai tikri genijai sukūrę tokį šiltą lidlo įvaizdį,...žmogus, kuris sąmokslo teorijas įžvelgia kiekvienoje forumo temoje, šioje pradeda ginti tarptautinį gigantą maxima, kažkada irgi turėjo tik kelis procentus Lt rinkos ir smarkiai atsiliko nuo visokių turgų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X