Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektrinių dviračių nuoma Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Atsakiau apie tavo ta Londona. Jei isivaizduoji kaip padaryt nenuostolinga tokia sistema ir imt maziau nei 10Lt uz elektrodvirati per valanda esi talentingas verslininkas.
    Nežinau, kiek kainuoja atsipirkimas tokios sistemos (šiaip tų elektrodviračių priežiūra, ko gero, turėtų būti dar pigesnė už paprastų dviračių dėl bėgių ir kitų judančių mechanizmų nebuvimo). Tiesiog sakau, kad tai yra per brangu, kad turėtų potencialo tapti masiškai naudojama sistema su dabartinėmis Lietuvos gyventojų pajamomis.

    Comment


      #22
      Kainos per didelės, schema nieko iš esmės nepakeis ir bus tik pasižaidimui.
      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

      Comment


        #23
        Kopenhagos dviračių nuomos programa. Įdomu, kaip jie "padengia" kaštus dalindami dviračius DYKAI? http://www.eurocheapo.com/blog/copen...ke-rental.html

        Mano suopratimu, tokios schemos nėra skirtos pyalno siekimui, kaip ir didelė dalis viešojo transporto.

        Comment


          #24
          Nera skirtos pelno siekimu, bet ka as turiu mintyje:
          Kainos paprastai gali buti ivardintos kaip per dideles kai kazkas siekia per daug pelno. Kai pelno net nera kainos is principo negali buti ivardintos kaip per dideles.
          Ir kas is to, kad Kopenhagoj nemokamai? Kas cia per standartas? Mane pastoviai juokina kai randa kazka kazkur kitokia kaina ir automatiskai tai yra geros kainos standartas vien todel, kad ta kaina atitinka ju paciu nuomone.

          Velgi pakartosiu - gaila, kad potencialiai gera tema skandinama tokiais bobuciu tauskalais kaip musu kalbos

          Comment


            #25
            Beje, pasidomėjau kituose miestuose vykdomomis bike-share programomis. Nuo Londono ir Kopenhagos iki Hangzhou ir Montrealio veikia panašios kainodaros t.y. pirmos 30-60 minučių nemokamos (Kopenhagos ir kai kurių kitų miestų atveju išvis nemokamai), o po to kaina didėja. Juk tai ir yra bike-share idėja: tai neturi kainuoti brangiai, bet tik tuo atveju, jei naudojama trumpoms kelionėms ir trumpam laikui.

            Vilniaus atveju viskas būtų ok, bet pirmoji valanda (10Lt) yra labai smarkiai per brangi. O jei tai ne bike-share programa, o šiaip nuoma, tai laiko vieneto kaina turėtų mažėti nuomojantis ilgesniam laikui, o ne atvirkščiai.

            Žodžiu, iš kainodaros pusės tai yra nesąmonė, kuri praktikoje neveiks ir negali veikti. Spėju, kad tai kūrė žmonės kurie arba nesusigaudo kainodaroje arba savivaldybės intencija buvo visiškai ne bik-share programa, o tiesiog proga pasidaryti PR'ą.

            Comment


              #26
              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Nera skirtos pelno siekimu, bet ka as turiu mintyje:
              Kainos paprastai gali buti ivardintos kaip per dideles kai kazkas siekia per daug pelno. Kai pelno net nera kainos is principo negali buti ivardintos kaip per dideles.
              Ir kas is to, kad Kopenhagoj nemokamai? Kas cia per standartas? Mane pastoviai juokina kai randa kazka kazkur kitokia kaina ir automatiskai tai yra geros kainos standartas vien todel, kad ta kaina atitinka ju paciu nuomone.

              Velgi pakartosiu - gaila, kad potencialiai gera tema skandinama tokiais bobuciu tauskalais kaip musu kalbos
              Tokių iniciatyvų tikslai gali būti du:

              1. Pasižaidimas, miesto reklama ar pan.
              2. Realūs pasikeitimai transporto srityje;

              Akivaizdu, turint omenyje kainas, kad ši iniciatyva yra skirta pasižaidimui/reklamai ar pan. Tai nėra būtinai blogai, bet tai nėra tas pats, kas yra daroma kituose miestuose, kur tokios iniciatyvos realiai keičia situaciją mieste.
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                #27
                Parašė John Rodyti pranešimą
                Kopenhagos dviračių nuomos programa. Įdomu, kaip jie "padengia" kaštus dalindami dviračius DYKAI? http://www.eurocheapo.com/blog/copen...ke-rental.html

                Mano suopratimu, tokios schemos nėra skirtos pyalno siekimui, kaip ir didelė dalis viešojo transporto.
                Iš biudžeto padengia, arba marsiečiai sušelpia, o Vilniuje nėra tinkamos infrastruktūros tokiam viešajam transportui, reikia pradėti nuo to pirmiausia.
                Paskutinis taisė Lettered; 2011.08.30, 00:09.
                Flickr

                Comment


                  #28
                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Nera skirtos pelno siekimu, bet ka as turiu mintyje:
                  Kainos paprastai gali buti ivardintos kaip per dideles kai kazkas siekia per daug pelno. Kai pelno net nera kainos is principo negali buti ivardintos kaip per dideles.
                  Ir kas is to, kad Kopenhagoj nemokamai? Kas cia per standartas? Mane pastoviai juokina kai randa kazka kazkur kitokia kaina ir automatiskai tai yra geros kainos standartas vien todel, kad ta kaina atitinka ju paciu nuomone.

                  Velgi pakartosiu - gaila, kad potencialiai gera tema skandinama tokiais bobuciu tauskalais kaip musu kalbos
                  Kaip matome, taip. Tokia kainodara yra standartas visame pasaulyje, kur vykdomos bike-share programos.

                  O kainos yra per didelės tuomet, kai žmonės nėra pasirengę jų mokėti, nepriklausomai nuo to, ar siekiama pelno, ar ne.
                  Paskutinis taisė John; 2011.08.30, 00:12.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Iš biudžeto padengia, o Vilniuje nėra tinkamos infrastruktūros tokiam viešajam transportui, reikia pradėti nuo to pirmiausia.
                    Su infrastruktūra viskas daugmaž pakenčiama. Didesnė problema yra eismo dalyvių kultūra ir KET žinių (arba jų ignoravimo) stoka.

                    Comment


                      #30
                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Su infrastruktūra viskas daugmaž pakenčiama. Didesnė problema yra eismo dalyvių kultūra ir KET žinių (arba jų ignoravimo) stoka.
                      Pakenčiama? Kada ir kur paskutinį kartą važiavai Vilniuje su dviračiu?
                      Flickr

                      Comment


                        #31
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Pakenčiama? Kada ir kur paskutinį kartą važiavai Vilniuje su dviračiu?
                        Dviračiu labai sėkmingai galima važiuoti gatve net be jokios papildomos dviračiams skirtos infrastruktūros, kuo aš pats kasdien įsitikinu Londone. Aišku, papildoma tik dviračiams skirta infrastruktūra yra privalumas, bet galima apsieiti ir be jos. Nors turiu iš dalies sutikti dėl blogos infrastruktūros, nes gatvių dangos kokybė Vilniuje yra blogiau, nei baisi. Bet ir nuo to turėtų išgelbėti dviratis su storesnėmis padangomis ir amortizatoriais.

                        Comment


                          #32
                          Pirmiausia šie elektrodviračiai turi labai didelį trūkumą, kad šiuo metu norint juos išsinuomoti turi pateikti vairuotojo pažymėjimą.

                          Ir pritarčiau Blitz, kad kol kas čia daugiau miesto reklama, o ne realus sistemos įdiegimas.
                          P.

                          Comment


                            #33
                            John'as čia apie kažkokį masiškumą galvoja, bet prisiminkit vieną paprastą dalyką - kiek tų elektroračių iš viso yra? Berods tik 25. Tai apie kokį masiškumą čia galima kalbėti?

                            Comment


                              #34
                              Na, taip, jeigu dviračiu dar valanda ir nemokamai būtų, dėl tų dviračių beveik su beisbolo lazdom žmonės eitų . Dabar tuo naudojasi tik išties tuo susidomėję, o ir reklama miestui, koks "žavingas ir inovatyvus" jis yra. Sistema kol kas nėra pritaikyta rimtai naudoti, tačiau bet koks progresas tokio transporto plėtros link yra labai sveikintinas.

                              Comment


                                #35
                                Parašė vap Rodyti pranešimą
                                Pirmiausia šie elektrodviračiai turi labai didelį trūkumą, kad šiuo metu norint juos išsinuomoti turi pateikti vairuotojo pažymėjimą.

                                Ir pritarčiau Blitz, kad kol kas čia daugiau miesto reklama, o ne realus sistemos įdiegimas.
                                Jeigu leistų nuomotis ir neturintiems vairuotojo pažymėjimo, tikėtina, kad nemažai elektrorolerių būtų paprasčiausiai sudaužomi ar patektų į avarijas. Ir paskui laukia eismo procesai, antstoliai ir kiti galvos skausmai, kurių savivaldybei akivizdžiai nereikia. Juk mažesnė tikimybė, kad vairuoti mokantis žmogus pateks į eismo įvykį. Juolab kol kas, kaip skaičiau viename straipsnyje, pagal KET dviračių takais šiais elektriniais dviračiais važiuoti kol kas neleidžiama, elektro-dviratininkai privalo važiuoti tik keliu, tai yra, būti pilnaverčiu eismo dalyviu. Ar tikrai verta leisti į kelią vairuotoją, kuris neturi net elementariausių KET žinių? Juk patys žinom, kokia Lietuvoje vairavimo kultūra. Paprastas dviratis yra kitas reikalas, jiems ne tik keliu galima važiuoti, be to, už važiavimą šaligatviais jie irgi kažkodėl tai nėra baudžiami (kitaip visus vaikus jau išbaustų).

                                Taip kad reikalavimas turėti vairuotojo pažymėjimą yra visiškai pagrįstas. Geriau jau įvesti tam tikrus saugiklius, kad apsisaugoti nuo nelaimių, negu paskui leisti laiką ir pinigus, tiriant įvykius, vėliau turėti reikalų su teismu ir tt.? Ir toks reikalavimas neturėtų būti atstumiantis, juk mažesnį atlyginimą gaunančius piliečius tokia paslauga vargu ar sudomins , o tie, kas gauna aukštesnį nei vidutinį atlyginimą, turbūt visi turi vairuotojo pažymėjimus. Be kita ko, užtenka ir pažymėjimo, leidžiančio vairuoti motorolerį, taigi nuomotis gali visi, sulaukę 15 metų.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  #36
                                  As planavau isbandyti, bet pasiskaites salygas persigalvojau. Kol nepakeis keistu reikalavimu vargu ar bus daug vazinejanciu.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                    As planavau isbandyti, bet pasiskaites salygas persigalvojau. Kol nepakeis keistu reikalavimu vargu ar bus daug vazinejanciu.
                                    O Kokie tie 'keisti reikalavimai'?
                                    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                    Dordrechtas/Haarlemas
                                    Nesebaras/Plovdivas
                                    Kiolnas

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                      O Kokie tie 'keisti reikalavimai'?
                                      Keisti reikalavimai yra tokie, kad reikia turėti vairuotojo pažymėjimą (nors čia dar nieko baisaus), po to pateikti kreditinę kortelę ir palikti 500 Litų depozitą, kurį atgausi po kažkur savaitės, jei ne ilgiau, o grynais palikti depozito negalima, va čia yra kol kas didžiausias trūkumas, manau jeigu galima būtu palikti grynais ir juos atgaut iškarto kai sugražini elektrolerį tai būtu visai nieko

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                        Keisti reikalavimai yra tokie, kad reikia turėti vairuotojo pažymėjimą (nors čia dar nieko baisaus), po to pateikti kreditinę kortelę ir palikti 500 Litų depozitą, kurį atgausi po kažkur savaitės, jei ne ilgiau, o grynais palikti depozito negalima, va čia yra kol kas didžiausias trūkumas, manau jeigu galima būtu palikti grynais ir juos atgaut iškarto kai sugražini elektrolerį tai būtu visai nieko
                                        Dėl to 500 Lt depozito- iš tiesų nesąmonę susigalvojo. O štai reikalavimas turėti vairuotojo pažymėjimą, mano nuomone, yra teisingas ir logiškas sprendimas.Apie tai aukščiau jau rašiau.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                          K po to pateikti kreditinę kortelę ir palikti 500 Litų depozitą, kurį atgausi po kažkur savaitės, jei ne ilgiau, o grynais palikti depozito negalima,
                                          Šiaip Paryžiuje, Nicoje ir Lijone gyvuojanti dviračių vieša nuomos sistema taip ir dirba. Turi turėti kreditinę kortelę, kuomet nuima 200 europinių pinigų ir kuriuos irgi grąžina po kurio laiko, net jei ir grąžini tą pačią dieną dviratį į elektroninį punktą. Kita galimybė yra nueiti į centrinius dviračių punktus, išsiimti kortelę, kur turi užpildyti nuo kur esi registruotas iki pajamų, bei kitus asmeninius duomenis (kad niekur su dviračiu nepabėgtum) ir išduoda kortelę po kelių dienų, kuria gali naudotis ir papildyti pinigais elektroniniame punkte, norint pasiimt dviratį. Ir ši sistema veikia tokiu principu labai gerai beveik visuose didesniuose Prancūzijos miestuose.

                                          Tiesa, John pastaba dėl kainodaros yra pagrįsta. Jeigu tai iš tiesų 'bike-share' sistema, tai pirma valanda/pusvalandis turėtų būti nemokama pvz. tam pačiam Paryžiuje už 1h nemokama, jau už 1.5h turi mokėt 1 europinį pinigą, ir tada kainos kyla.

                                          Bet apart tikrai įdomios kainodaros, nematau kas čia visus stebina. Tiesa Paryžiuje nereikia varuotojo ID; bet Paryžiuje ir eismo kultūra (nors ir chaotiška) yra nesulyginami su Vilniumi.
                                          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                          Dordrechtas/Haarlemas
                                          Nesebaras/Plovdivas
                                          Kiolnas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X