Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno ir Vilniaus dvimiestis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Manau, kad po 50 metų nebus plyno lauko tarp Kauno ir Vilniaus. Didėjant žmonių populiacijai pasaulyje, Lietuvoje irgi daugės gyventojų ir bus kaip kokioje Belgijoje ar Olandijoje, ar Los Angele, kur ištisi rajonai. Tai pasireikš pirmiausia tarp Kauno ir Vilniaus. Aš pirkdamas būsta Kaune atsižvelgiu, kad būtų kuo patogesnis susisiekimas su Vilnium. Tad tokie rajonai kaip Aleksotas didelis minusas. Pirkdamas Vilniuje žiūrėčiau pirmiausia Grigiškes.
    Rimtai kažkas mąsto taip šiais laikais? Gyventojų Europoje (ir Lietuvoje tame tarpe) seniai nebedaugėja ir tikrai jau nebedaugės. Net jeigu priskaičiuoti galimą imigraciją - pasaulyje gyventojų skaičius auga vis lėtesniais tempais ir po 2050 metų nustos augęs, galimai pradės mažėti. Stipriai nukritus gimstamumui besivystančiose šalyse (pvz Indijoje jau dabar tik 2,4 vaiko) ir augant pragyvenimo lygiui (pvz. Kinijos jau niekaip negalima vadinti "trečio pasaulio" valstybe) imigracija taip pat mažės. Olandija ir Belgija buvo tankiai apgyvendintos nuo labai senų laikų (Reino delta, labai derlingos žemės - Bangladeše 160 mln irgi dėl panašios priežasties), Lietuvoje 15 milijonų kaip Olandijoje niekada nebus.

    Vilnius ir Kaunas visada liks atskiri miestai. Neįsivaizduoju kas tokio utopiško turėtų įvykti, kad Lietuvoje atsirastų 20 mln gyventojų ir Vilnius su Kaunu taptų šimtakilometriniu miestu. Ne tik Lietuvos, bet ir viso pasaulio demografija vis labiau juda priešinga linkme.
    Snowflakes will attack U <3

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Bet kamščius sudaro ne stovinčios (apart nelegaliai priparkuotų taksų), o važiuojančios. O Uber nuvažiuoja daugiau, nes yra daug šlamštinių kilometrų nuvažiuot paimt keleivius arba sukant ratus laukiant naujo keleivio. Nes nėra kur patogiai sustot.

      Be to, palyginimas buvo su VT, o ne su asmeniniu automobiliu. Ten kur išvystytas VT ir juo buvo noriai naudojamasi, Uber/CityBee/etc tiesiogiai didina eismą gatvėse. Vienas metro sąstatas ar pora autubusų sunku lyginti su atitinkamu kiekiu uberių ar citybee...
      Kodėl citybee ar uber lyginat su VT, o ne asmeniniu automobiliu? Niekas juk netrukdo važiuoti toliau VT, kuris žymiai pigesnis. Niekas nevažiuoja su citybee ten, kur galima patogiau nuvažiuoti su VT.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kodėl citybee ar uber lyginat su VT, o ne asmeniniu automobiliu? Niekas juk netrukdo važiuoti toliau VT, kuris žymiai pigesnis. Niekas nevažiuoja su citybee ten, kur galima patogiau nuvažiuoti su VT.
        Buvo šnekama apie tai, kad taksi nėra VT. Pateikiau pavyzdį kaip Londone Uber persodino VT keleivius į automobilius ir padidino kamščius.

        Comment


          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

          Vilnius ir Kaunas visada liks atskiri miestai. Neįsivaizduoju kas tokio utopiško turėtų įvykti, kad Lietuvoje atsirastų 20 mln gyventojų ir Vilnius su Kaunu taptų šimtakilometriniu miestu. Ne tik Lietuvos, bet ir viso pasaulio demografija vis labiau juda priešinga linkme.
          Pagal optimistines prognozes, po 50 metų, t.y. 2068 turėtų būti pasaulyje 13 mlrd. žmonių. Duodu ranką nukirsti, kad Lietuvoje tais metais bus bent 7 mln. gyventojų. Grįš emigravę lietuviai, atvažiuos jų vaikai, imigruos daug ukrainiečių, jų vaikai ir tėvai, na ir aišku Afrikos, Azijos šalių gyventojų imigracija. Taip ir užpildysim dvimiestį.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą

            Pagal optimistines prognozes, po 50 metų, t.y. 2068 turėtų būti pasaulyje 13 mlrd. žmonių. Duodu ranką nukirsti, kad Lietuvoje tais metais bus bent 7 mln. gyventojų. Grįš emigravę lietuviai, atvažiuos jų vaikai, imigruos daug ukrainiečių, jų vaikai ir tėvai, na ir aišku Afrikos, Azijos šalių gyventojų imigracija. Taip ir užpildysim dvimiestį.
            Nieko panašaus nebus. Tam, kad pasaulyje per 50 metų žmonių kiekis išaugtų dvigubai, reikia kad vidutinis gimstamumas pasaulyje siektų 4 vaikus. Šiuo metu pasaulio vidurkis yra tik 2,4 vaiko (populiacijos atsistatymo riba - 2,1) ir toliau mažėja. Didžioji dalis prieaugio yra Afrikoje - neskaičiuojant Afrikos, likusios pasaulio dalies vidurkis jau yra apie 2,1. Afrikoje demografinis sprogimas irgi nesitęs amžinai. Tai reiškia, kad pasaulio gyventojų skaičius pradeda stabilizuotis ir augimas greit baigsis.

            Tuo pačiu metu, pasaulyje daugėja neblogai gyvenančių valstybių, iš kurių jau nenorima emigruoti, į jas imigruojama iš aplinkinių skurdesnių šalių (Argentina,Tailandas, Malaizija, Singapūras, Pietų Korėja, Kazachstanas, JAE, Kataras, Saudo Arabija, netgi Dramblio Kaulo Krantas - sąlyginai stabili Afrikos šalis, kurioje 20% žmonių yra imigrantai iš kaimyninių šalių). Tai reiškia, kad migracijos srautai persiskirsto ir su laiku mažės. Imigrantai tikrai nepadidins jokios šalies gyventojų skaičiaus dvigubai ar trigubai.

            Lietuvoje su jau seniai nukritusiu gimstamumu (šiuo metu 1,6) stambaus gyventojų kiekio augimo neverta tikėtis. Masinio emigrantų sugrįžimo irgi nebus - dalis grįš, dalis ne. Įsitvirtinus kokioje nors šalyje ir ypač sukūrus mišrią šeimą, persikraustymas atgal į savo kilmės šalį prilygsta antrai emigracijai. Kaip jau minėjau, imigrantų kažkiek bus, bet tikrai ne iki 7 milijonų Realesnis skaičius - keli ar keliolika procentų nuo bendro gyventojų skaičiaus.Ir kur kas realesnis variantas, kad Lietuvos gyventojų skaičius stabilizuosis tarp 2 - 3 milijonų.

            Visa tai, ką išvardinau, reiškia tai, kad jokio fizinio Vilniaus ir Kauno susijungimo nebus ir prognozuojamoje ateityje negali būti. Galvoti kitaip - tai reiškia ignoruoti akivaizdžias ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio demografines tendencijas.
            Snowflakes will attack U <3

            Comment



              Sprendžiant ateities valstybės gyventojų skaičių remtis vien tik demografinėmis tendencijomis irgi gana slidus reikalas.
              Tarkime keletas tokių klaustukų. Karas Ukrainoje ir pabėgeliai. Politinė padėtis Rusijoje ir pabėgeliai. Visokių ultra dešiniųjų, ultra kairiųjų ir pan. judėjimų populiarumas Vakarų Europos valstybėse ir galima jų įtaka ekonominam ir socialiniam šalies gyvenimui.
              Žvelgiant dar labiau į ateitį galima pridėti ir gamtos stichijas. Kaip keisis pasaulinis vandens lygis ir ypatinga kaip tai atsilieps šiaurės vakarų Europos valstybėms. Koks bus gyvenimo komfortas pietų Europoje pakilus temperatūrai keletu laipsniu.

              Comment


                Parašė Galys Rodyti pranešimą

                Sprendžiant ateities valstybės gyventojų skaičių remtis vien tik demografinėmis tendencijomis irgi gana slidus reikalas
                Žmonės gyvena ten kur dirba. Viskas susiję tiesiogiai su ekonomika. Kitas svarbus faktas, žmonės gyvendami miestuose linkę turėti vieną vaiką, geriausiu atveju du. Miestai patys savaime yra nykstantys. Šiais laikais žmonės visame pasaulyje daugiau ar mažiau bei pagal galimybes traukiasi iš provincijos ir keliasi į miestus, ten kur yra ekonominė bei kultūrinė veikla.
                Paskutinis taisė andyour; 2018.03.24, 08:30.

                Comment


                  Kodėl Vilnius ir Kaunas netapo dvimiesčiu?
                  Rugpjūčio 26-ąją laikinojoje sostinėje žurnalisto Andriaus Tapino organizuotame "Laisvės piknike" vienoje iš diskusijų Kauno ir Vilniaus politikai prisiminė dar 2003 m. iškeltą dvimiesčio idėją. Tačiau iki šiol Lietuvos didžiausius miestus skiria gerokai daugiau nei 120 km per valandą greitis...
                  Susitikimuose su investuotojais, pasak dabartinio Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus, paprastai tenka išgirsti klausimą, ar Vilniuje yra pakankamai žmonių.

                  "Vilniuje oficialiai yra 550 tūkst. gyventojų, realiai – apie 650 tūkst. Kyla klausimas, ar pakankamai, nes per du miestus būtų daugiau nei milijonas. Ir realiai – bent jau Vilniuje – tai yra pagrindinė priežastis, dėl ko dalis investuotojų pasirinkdavo, pavyzdžiui, Bukareštą arba Varšuvą, kur lengviau pasamdyti du tūkstančius žmonių iš karto. Tai būtų sunku tiek Vilniuje, tiek Kaune", – sakė R.Šimašius.

                  Jo nuomone, tą supranta ir jis, ir Kauno miesto meras, tačiau "neužtenka vien kalbų". Dvimiesčio idėją prisiminęs R.Šimašius teigė, jog tąsyk jai buvo išleista nemažai pinigų, tačiau naudos – ne kažin kiek. Tad prie dvimiesčio idėjos įgyvendinimo kol kas labiausiai prisideda bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" – traukiniu dabar vieną miestą nuo kito teskiria 45 minutės, o ateityje numatoma "tilpti" į 35 minutes.

                  "Man atrodo, kad tai labai svarus žingsnis, nes kai bus supratimas, kad žmogus gali įlipti į traukinį Kaune, nuvažiuoti į Vilnių apsilankyti teatre ir grįžti atgal, daliai žmonių tai taptų vienu miestu", – teigė R.Šimašius...
                  Skaityti daugiau: http://www.diena.lt/naujienos/kaunas...miesciu-879130

                  Svajonėse žurnaliūgos gyvena, jei juos traukiniai nuveža per 45 min.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                    Kodėl Vilnius ir Kaunas netapo dvimiesčiu?




                    Skaityti daugiau: http://www.diena.lt/naujienos/kaunas...miesciu-879130

                    Svajonėse žurnaliūgos gyvena, jei juos traukiniai nuveža per 45 min.
                    Zuokula Kauno LEZ'a ikure ir RailBaltica per Kuana nutiese. Achujiet.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė VNS Rodyti pranešimą

                      Zuokula Kauno LEZ'a ikure ir RailBaltica per Kuana nutiese. Achujiet.
                      diena.lt neseniai paleido straipsnį kokia yra prasta Vilniaus tvarkymo darbų kokybė, bet faktų straipsnyje nerasta. Panašu, kad Zuokas varo propagandą per šį dienraštį.

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        diena.lt neseniai paleido straipsnį kokia yra prasta Vilniaus tvarkymo darbų kokybė, bet faktų straipsnyje nerasta. Panašu, kad Zuokas varo propagandą per šį dienraštį.
                        Leistas vietoj dienraščio „Tiesa“.

                        Comment


                          Reikėtų geležinkelio atšakų miegamiesiems rajonams, nes pvz. Kalniečiai, Dainava, Eiguliai, tankiausi mikrorajonai, neturi tiesaus susisiekimo per geležinkelius. Į stotį važiuoti neapsimoka, o į Palemoną nėra transporto, o ir šiaip gali būti suvokiamas kaip "užkampis".

                          Užtektų padaryti keleivinio geležinkelio atšaką į Kauno LEZ, bei atšaką Vilniuje link Pilaitės.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2018.09.06, 12:56.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Reikėtų geležinkelio atšakų miegamiesiems rajonams, nes pvz. Kalniečiai, Dainava, Eiguliai, tankiausi mikrorajonai, neturi tiesaus susisiekimo per geležinkelius. Į stotį važiuoti neapsimoka, o į Palemoną nėra transporto, o ir šiaip gali būti suvokiamas kaip "užkampis".

                            Užtektų padaryti keleivinio geležinkelio atšaką į Kauno LEZ
                            Verslininkams ar įmonių darbuotojams darbo reikalais suvažinėti į kažkurį miestą dienos bėgyje ir dabar nėra problemų, gal tik reikėtų mažiau greičio ribojimų. Kad eiliniai darbuotojai važinėtų į darbą, į kitą miestą, tam reikia labai pigaus ir greito susisiekimo pvz. 30min. 2eur. Be valstybės paramos tai yra neįmanoma ir kažin kokia prasmė tai finansuoti.

                            Comment


                              Tada galima vystyti Vievio-Lentvario-Vilniaus tripolį.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Reikėtų geležinkelio atšakų miegamiesiems rajonams, nes pvz. Kalniečiai, Dainava, Eiguliai, tankiausi mikrorajonai, neturi tiesaus susisiekimo per geležinkelius. Į stotį važiuoti neapsimoka, o į Palemoną nėra transporto, o ir šiaip gali būti suvokiamas kaip "užkampis".

                                Užtektų padaryti keleivinio geležinkelio atšaką į Kauno LEZ, bei atšaką Vilniuje link Pilaitės.
                                O būtina, kad miegamuosius rajonus jungtų būtent geležinkelis? Pavyzdžiui, autobusai, išvažiuojantys iš Kauno į Vilnių, stoja Savanorių prospekte, tad galima sakyti, kad šiauriniai Kauno rajonai greitesnę alternatyvą lyg ir turi. O kas dėl miegamųjų Vilniaus rajonų, tai taip, jų autobuso maršrutas nesiekia (išskyrus Lazdynus).

                                Comment


                                  Parašė rat
                                  Ir Kauno-Panevėžio dvimiestį.
                                  Kad juos skiria 110 km. Protingesnis Šiaulių-Radviliškio-Panevėžio tripolis.

                                  Bet realiausias, manau, būtų Klaipėdos-Kretingos-Palangos tripolis.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Realiausias būtų Klaipėdos - Gargždų - Kretingos - Palangos quatropolis
                                    N N N

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Tada galima vystyti Vievio-Lentvario-Vilniaus tripolį.
                                      Jeigu Grigiškės yra Vilnius, tai kodėl ne Lentvaris su Nemenčine. Elektrėnų gyventojai irgi greičiausiai dirba Vilniuje. Jau galima įtraukti į Vilnių ir paleisti autobuso maršrutą. O Kaišiadorio gyventojai dirba Kaune, tai Vilnius ir Kaunas jau beveik susijungę. Belieka pervadinti - Vilniakaunis.
                                      Paskutinis taisė andyour; 2018.09.06, 15:01.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                        Jeigu Grigiškės yra Vilnius, tai kodėl ne Lentvaris su Nemenčine. Elektrėnų gyventojai irgi greičiausiai dirba Vilniuje. Jau galima įtraukti į Vilnių ir paleisti autobuso maršrutą. O Kaišiadorio gyventojai dirba Kaune, tai Vilnius ir Kaunas jau beveik susijungę. Belieka pervadinti - Vilniakaunis.
                                        Jei jau Elektrėnus "įtraukti" į Vilniaus miesto savivaldybę, tai gal visą apskritį paverst Vilniumi? Juk ir iš Ukmergės, Švenčionių ar Šalčininkų suvažiuoja darbininkai į Vilnių.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Važinėjau 3metus iki rugpjūčio mėn beveik kasdien Vilnius-Kaunas-Vilnius, galiu pasakyt, kad laiko prasme reik skaičiuot su privačiu auto 70min nepataikant į kamčius, su VT kolkas labai dideli laiko nuostoliai, nebent gyvenimas/darbas greta stoties .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X