Taip rankiojant iš bet kurio miesto galima pririnkti daug apleistų vietų, grafičių ir pan. Įdomu koks bendras vaizdas, kur didesnis procentas apleistų vietų. Bent jau anksčiau Talinas tikrai geriau atrodė šioje srityje nei Vilnius, bet senokai neteko lankytis. Tuo tarpu tramvajus (viešasis transportas apskritai) yra turbūt vienas iš pagrindinių Vilniaus minusų jei lyginam su Ryga ir Talinu, ir aišku žymiai svarbesnis nei grafičiai. Šiuo atveju verkti yra dėl ko ir tą darom visam forume. 
 Nors bent jau Rygai irgi yra ko verkti žiūrint į Vilnių ir net svarbesnėje srityje nei tramvajus - augimas.
							
						
					
 Nors bent jau Rygai irgi yra ko verkti žiūrint į Vilnių ir net svarbesnėje srityje nei tramvajus - augimas.
							
						
 Taip pat Taline tramvajų bėgiai daug kur jau išsikilnoję. Ten kur kokiais 2003, 2006 ar 2008 m. buvo atliktas remontas, to bėgių kelio, dabar jau atrodo pavargę. Stotelės taip pat senoviškos. Prasta situacija su tramvajaus bilietų pirkimu - archaiška, nepatogi ir kvailoka sistema. Nėra bilietų automatų, nėra normalių appsų, viskas komplikuotai ir durnai. Taip pat Taline vos 4 tramvajaus linijos, bet aš džiaugčiaus jei Vilniuje turėtume bent jau 4. Dabar Vilniaus VT prastesnis už Rygos, Talino ir net senesnis ir prastesnis nei Kauno. Mūsų lygis yra Grodno ar Kišiniovo - skurdžiausių Europos miestų. Net Kišiniove ir Gardine yra autonominiai troleibusai, kurie pas mus geriausiu atveju bus 2025 metais. Tai yra apgailėtina. 





 Netgi Žvėrynas yra LABIAU apleistas nei Talino mediniai kvartalai. 
							
						
							
						
Tai niekaip nėra pritaikyta gyvenimui XXI amžiuje, gyvenimui šiai dienai. Tai paprasčiausiai nėra patogu šiuolaikiniam žmogui. Jei tai būtų geras rajonas, 
Be to, meluoji jei sakai neva Klaipėdoje nėra nieko senesnio nei XIX amžius. 
							
						
Comment