Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    O kodėl savaime suprantamas? Nes privatus verslas "saviems" kažkodėl turi parduot pigiau nei "svetimiems"?

    Vienintelis būdas kaip valstybė galėtų pasirūpinti pigesnėmis kainomis yra nacionalizuoti MN beigi įkurti valstybinį degalinių tinklą. Mes to norim? Tikrai? Ar neprasidės tada baisus klyksmas kad "valdžia" nutarė paplauti pinigų? Juk dėl tų visų elektrinių jau klykia, kuom valdiška MN su degalinių tinklu būtų kitokie?
    Tai buvo ir kuro bazės ir degalinės...
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Manau, kad jei krizės metu nebūtų buvę jokios valdžios, iš krizės būtume išlipę sparčiau
      Nagi, nagi kokios įdomios pas tamstą mintelės. Valstybė be valdžios - kažkas negirdėto.
      O ta nepriklausomybė kol kas tik žodžiuose. Ar per keturis metus neįmanoma pastatyti dujų terminalo?
      Įmanoma jeigu Lietuva būtų Kinijos liaudies respublika
      Be to, tie visi energetikos projektai dar nereiškia pigesnių išteklių arba nepriklausomybės
      Tiesa, bet Lietuvos atveju švieselė tunelyje jau rasta.
      Panašaus rezultato galima tikėtis ir turint dujų terminalą bei atominę elektrinę.
      Taip. O išvis geriausia būtų atkišt užpakalį ir leist rusam mus patratint.
      Panašu, kad kai kas gyvena labai plokščiame dvimačiame pasaulyje .
      Kas plokščiame, o kas iš neturėjimo ką veikt kuria teorijas.

      Comment


        Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
        Nagi, nagi kokios įdomios pas tamstą mintelės. Valstybė be valdžios - kažkas negirdėto.
        Bet to primygtinai siekia Lietuvoje stiprų užnugarį turintys anarchistinės minties pasekėjai, kažkodėl liberalais savę vadinantys, bet linkstantys prie :
        1.Stipri nevalstybinė socialinė bendruomenė (bet kokia valdžia - blogis).
        2.Visiška rinkos laisvė.
        3.Visiška asmens laisvė.
        Dėl požiūrio į privačią nuosavybę skriasi sindikalistai ir anarchokomunistai.

        Šios ideologijos "gyvybiškumą" įrodo tai, kad tokių bendruomenių pasaulyje beveik nėra. Kažkas panašaus į Haitį po žemės drebėjimo. Iš dalies tai įmanoma uždarose bendruomenėse: kibucai, komūnos...

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Bet galutinis rezultatas vis tiek tas, kad Lietuvai (galutiniams vartotojams) jokios naudos iš to, kad šalyje yra naftos perdirbimo gamykla - latviai ir estai už degalus moka mažiau.
          Čia man pakankami logiški argumentai kodėl taip yra.
          http://verslas.delfi.lt/automoto/nuo....d?id=32229031

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            ???? Mažeikių gamykla gali imti naftą ne tik iš vamzdžio, bet ir iš cisternų. O jeigu nafta būtų atvežama geležinkeliu, tai LG turėtų daugiau darbo, o tai labai gerai (man ir mano kolegoms ).
            Negalėtų niekaip. Tai tas pats, kas šašlyko likutį išsitraukti iš tarpdančio ir jį suvalgyti naujai;tokiu būdu aprūpinama gamykla ilgai nedirbtų, nes pernelyg dideli būtų gamybos kaštai ir infrastruktūros pajėgumų nepakaktų, kad gamykla būtų aprūpinama pakankamu naftos kiekiu.

            Geležinkelio cisternomis gali atsivežti sau „kaušelį“, įpilti į „bendrą katilą“ ir jau „išvarytą“ parduoti kaip produktą. Kažko labai įtariu, kad ten galėjo būti taip daroma.
            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

            Comment


              Parašė Combat Rodyti pranešimą
              Negalėtų niekaip. Tai tas pats, kas šašlyko likutį išsitraukti iš tarpdančio ir jį suvalgyti naujai;tokiu būdu aprūpinama gamykla ilgai nedirbtų, nes pernelyg dideli būtų gamybos kaštai ir infrastruktūros pajėgumų nepakaktų, kad gamykla būtų aprūpinama pakankamu naftos kiekiu.

              Geležinkelio cisternomis gali atsivežti sau „kaušelį“, įpilti į „bendrą katilą“ ir jau „išvarytą“ parduoti kaip produktą. Kažko labai įtariu, kad ten galėjo būti taip daroma.
              MN per metus perdirba 9 mln.tonų naftos, t.y. 8-8,5 ešelonai po 50 cesternų per parą. Tokį kiekį geležinkeliai be problemų permestų iki Bugenių. Kaina? - o Lietuvos politikus kaina kada nors domino?

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Bet to primygtinai siekia Lietuvoje stiprų užnugarį turintys anarchistinės minties pasekėjai, kažkodėl liberalais savę vadinantys, bet linkstantys prie :
                1.Stipri nevalstybinė socialinė bendruomenė (bet kokia valdžia - blogis).
                2.Visiška rinkos laisvė.
                3.Visiška asmens laisvė.
                Dėl požiūrio į privačią nuosavybę skriasi sindikalistai ir anarchokomunistai.

                Šios ideologijos "gyvybiškumą" įrodo tai, kad tokių bendruomenių pasaulyje beveik nėra. Kažkas panašaus į Haitį po žemės drebėjimo. Iš dalies tai įmanoma uždarose bendruomenėse: kibucai, komūnos...
                Smagiausia kad ten irgi ne. Bet kokia bendruomenė (nesvarbu uždara ar atvira) automatiškai reiškia vienokią ar kitokią organizaciją. O bet kokia organizacija automatiškai reiškia laisvių suvaržymą, taisykles, teises ir pareigas.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  MN per metus perdirba 9 mln.tonų naftos, t.y. 8-8,5 ešelonai po 50 cesternų per parą. Tokį kiekį geležinkeliai be problemų permestų iki Bugenių. Kaina? - o Lietuvos politikus kaina kada nors domino?
                  Sakai Lietuvos politikams negalioja rinkos dėsniai?

                  Comment


                    Sakai Lietuvos politikams negalioja rinkos dėsniai?
                    Buvo seniau kažkokia istorija su Lietuvos geležinkeliais, kai nuardė Mažeikių naftai reikalingą geležinkelio ruožą, atseit dėl remonto . Tokia, matyt, valstybinės įmonės politika ir santykių su privačiu verslu palaikymo forma. Jei tik pasijustų, kad geležinkelis vos ne vienintelis tiekimo šaltinis, tai tarifų užsiprašytų tokių, kad labiau apsimokėtų kibirais nešioti
                    Apie degalų kainų politiką:
                    http://www.alfa.lt/straipsnis/146576...2-05-29_09-47/
                    Vyksta stumdymasis dėl akcizų (Vyriausybė nenori mažinti) ir savotiškai yra teisi. Kritikai teigia, kad sumažinus iki lubų užvarytą benzino akcizą litras atpigs tiek ir tiek. O Vyriausybė žino, kad neatpigs, nes nėra normalios konkurencinės aplinkos. Tiesiog didesnę dalį pasiims pardavėjas ar gamintojas. Taip jau buvo su dyzelinu. Sausa buhalterinė logika čia neveikia. Būtent todėl Lietuvoje degalų kainos sparčiai sureaguoja į naftos brangimą, bet labai lėtai reaguoja į naftos pigimą.
                    Paskutinis taisė senasnamas; 2012.05.30, 16:46.

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Kai Ignalinos atominė buvo uždaryta, tai Visagine darbo vietų irgi nepadaugėjo . Mano pagrindinė mintis buvo ta, kad turint naftos perdirbimo gamyklą degalai šalies rinkoje turi būti pigesni nei aplinkinėse šalyse, kurios tokios gamyklos neturi. Čia toks kaip ir savaime suprantamas dalykas. Deja, pas mus tai utopija. Bet pačios įmonės dėl to kaltinti negalima - kaip sugeba, kiek jai leidžiama, taip ir dirba.
                      Tik nereikia visko taip primityvinti, pelno mokestį moka - gerai, nemoka - blogai. Nereikia pamiršti, kad Orlenas moka atlyginimus beveik 2000 darbuotojų, kurių dauguma tuos pinigus išleidžia Lietuvoje, tai turėtų būti apie 70 mln. litų kasmet. Taip pat nereikia pamiršti, kad iš naftos perdirbimo gamyklos uždirba ir Lietuvos geležinkeliai, ir Klaipėdos nafta, taip pat į Būtingės terminalą atplaukiantys tanklaiviai moka uosto rinkliavas Klaipėdos uosto direkcijai, taip pat nereikia pamiršti, kad gamykla duoda užsakymų įvairiems vietos (ne tik Lenkijos) tiekėjams ir gamintojams. Tad summa summarum - Mažeikių naftos indėlis į Lietuvos ekonomiką nėra jau toks menkas, kaip, kad bandoma parodyti.

                      Comment


                        Visi užsikabino už to sakinio su šypsenėle, kad tą įmonę reikia išardyti. Tai buvo hiperbolė. Reikia gerinti konkurencinę aplinką. Ne kartą pateiktoje nuorodoje argumentuotai išdėstyta: http://verslas.delfi.lt/automoto/nuo....d?id=32229031
                        Vardinant Mažeikių naftos privalumus reikėtų ir įvertinti, kiek Lietuvos ūkį smukdo brangesni degalai.
                        Estų valdžia projektuoja elektromobilių įkrovos stotelių tinklą, o lietuvių - kaip išlaikyti kuo didesnius degalų akcizus. Požiūrių skirtumai milžiniški. Ir nesvarbu, kad tų stotelių prireiks ne šiemet ir ne kitais metais - žiūrima į priekį. O pas mus žiūrima tik kaip užkišti artimiausių metų biudžeto skyles.
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2012.05.30, 17:12.

                        Comment


                          Išmokus eksploatuoti atrastus naftos ir dujų išteklius (o paaiškėjo, kad jie daug didesni nei manyta) elektromobilių artimiausių metu reiktų tik kovojant su klimato atšilimu, o ne kuro kainomis. Dabar svarbiausia sukurti infrastruktūrą pigiems ištekliams atsivežti ir bandyti juos išgauti pas save.

                          O konkurenciją MN kurti reikia, bet geresnė naftos ir dujų transporto infrastruktūra tam tik padeda, o ne trukdo.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Kadangi "Lietuvos Žinios" greit rašys visai apie ką kita, siūlau paskaityti šį straipsnį, kol jis dar yra:
                            http://www.lzinios.lt/Komentarai-ir-...onansiniu-bylu

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              O konkurenciją MN kurti reikia, bet geresnė naftos ir dujų transporto infrastruktūra tam tik padeda, o ne trukdo.
                              Liūdniausia tai, kad konkurencijos kūrimas yra ne valstybės reikalas. Vienintelis civilizuotas būdas būtų sukurt valdišką naftos produktų importo kompaniją kuri iš kur nors trauktų naftos produktus ir juos pardavinėtų mažmenininkams. Bet tai irgi ne sprendimas, t.y. tektų kurti ir nuosavą degalinių tinklą.
                              Ai, dar būtų nieko valdiška maksima, nes jie ten žinia irgi nėra konkurencijos.

                              Nežinau kaip atrodo kitiems, bet mano nuomone tai niekur neveda. Vienintelis dalykas ką valstybė gali padaryt, tai bandyti riboti nesąžiningą konkurenciją beigi kartelius. Kas mūsų visuotinio nihilizmo kontekste praktiškai beviltiška, to paties Mockaus valdomos medijos už nedidelį atlygį tokią valdžią mielai paskandintų srutose. Karteliai tautos akyse staiga taptų balti ir pūkuoti, o "valdžia" visa bloga ir reikalaujanti "atkato".

                              Tai gal išspręsti tik pati tauta. Bet procesas yra labai sunkus ir ilgas, o sąmoningumas daugumoje deja kažkur apie nulį.

                              Daug kas šeip ir nelabai išsprendžiama. Pvz tokioje Vokietijoje naftos rinkoje yra lygiai tos pačios problemos, tam tikru požiūriu netgi rimtesnės.

                              Comment


                                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                Tik nereikia visko taip primityvinti, pelno mokestį moka - gerai, nemoka - blogai. Nereikia pamiršti, kad Orlenas moka atlyginimus beveik 2000 darbuotojų, kurių dauguma tuos pinigus išleidžia Lietuvoje, tai turėtų būti apie 70 mln. litų kasmet. Taip pat nereikia pamiršti, kad iš naftos perdirbimo gamyklos uždirba ir Lietuvos geležinkeliai, ir Klaipėdos nafta, taip pat į Būtingės terminalą atplaukiantys tanklaiviai moka uosto rinkliavas Klaipėdos uosto direkcijai, taip pat nereikia pamiršti, kad gamykla duoda užsakymų įvairiems vietos (ne tik Lenkijos) tiekėjams ir gamintojams. Tad summa summarum - Mažeikių naftos indėlis į Lietuvos ekonomiką nėra jau toks menkas, kaip, kad bandoma parodyti.
                                O nuo kada tanklaiviai tie moka rinkliavas Klaipėdos uosto direkcijai? Nes pagal jau baigiamą užmiršti koncervų sutartį su Wiliams tos rinkliavos buvo atsisakyta.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                  Sakai Lietuvos politikams negalioja rinkos dėsniai?
                                  Tai gal Seime turi būti sprendžiamas MN aprūpinimo nafta klausimas?

                                  Comment


                                    Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                    Liūdniausia tai, kad konkurencijos kūrimas yra ne valstybės reikalas. Vienintelis civilizuotas būdas būtų sukurt valdišką naftos produktų importo kompaniją kuri iš kur nors trauktų naftos produktus ir juos pardavinėtų mažmenininkams. Bet tai irgi ne sprendimas, t.y. tektų kurti ir nuosavą degalinių tinklą.
                                    Ai, dar būtų nieko valdiška maksima, nes jie ten žinia irgi nėra konkurencijos.

                                    Nežinau kaip atrodo kitiems, bet mano nuomone tai niekur neveda. Vienintelis dalykas ką valstybė gali padaryt, tai bandyti riboti nesąžiningą konkurenciją beigi kartelius. Kas mūsų visuotinio nihilizmo kontekste praktiškai beviltiška, to paties Mockaus valdomos medijos už nedidelį atlygį tokią valdžią mielai paskandintų srutose. Karteliai tautos akyse staiga taptų balti ir pūkuoti, o "valdžia" visa bloga ir reikalaujanti "atkato".

                                    Tai gal išspręsti tik pati tauta. Bet procesas yra labai sunkus ir ilgas, o sąmoningumas daugumoje deja kažkur apie nulį.

                                    Daug kas šeip ir nelabai išsprendžiama. Pvz tokioje Vokietijoje naftos rinkoje yra lygiai tos pačios problemos, tam tikru požiūriu netgi rimtesnės.
                                    Dar vienas veiksmas, kurio galėtų imtis vyriausybė norint padidinti konkurenciją naftos sektoriuje galėtų būti visiškas kuro importo liberalizavimas.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Dar vienas veiksmas, kurio galėtų imtis vyriausybė norint padidinti konkurenciją naftos sektoriuje galėtų būti visiškas kuro importo liberalizavimas.
                                      Atsisakius importo mokesčių, MN produkciją gali nukonkuruoti pigūs degalai iš Baltarusijos.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Atsisakius importo mokesčių, MN produkciją gali nukonkuruoti pigūs degalai iš Baltarusijos.
                                        O tai ar ne mes patys skundžiamės, kad mums dėl žemos konkurencijos ta pati MN pardavinėja kurą brangiau nei kaimynams? Pasirodžius pigesniam kurui iš tos pačios Baltarusijos ir MN turės mažinti savo kainas.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą
                                          Dar vienas veiksmas, kurio galėtų imtis vyriausybė norint padidinti konkurenciją naftos sektoriuje galėtų būti visiškas kuro importo liberalizavimas.
                                          Turi omeny prievolę saugoti rezervus? Ar yra dar kokių nors kitų rimtų apribojimų?

                                          Kadangi ji galioja visiems ir yra juokingai pigi tai nematau kuom tai padėtų. Bet jei jos atsisakyt, tai rimtų problemų atveju kuro apskritai nebus. Tada pamatysi kaip alkani žmonės gatvėse kelia riaušes, nes visos tos maksimos neturi kaip atsivežt prekių. Už jokius pinigus.

                                          Šeip konkurencijos tai tikrai nepadidins. Kodėl turėtų jei sąlygos keičiasi visiems vienodai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X