Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mokėjimų milžinės „Visa“ perkamas „fintech“ kuriasi Lietuvoje https://www.vz.lt/rinkos/isigijimai-...iasi-lietuvoje
    Jungtinės Karalystės (JK) tarptautinių mokėjimų bendrovė „Earthport“, kurią perka JAV mokėjimų kortelių gigantė „Visa“, kuriasi Lietuvoje.
    Lietuvos bankas pranešė, kad valdyba išdavė mokėjimo įstaigos licenciją UAB „Earthport Payment Services“.
    Pasak pranešimo, gavusi licenciją, įstaiga teiks Mokėjimų įstatyme nustatytas mokėjimo paslaugas: kredito pervedimus, leis mokėjimo priemones, apdoros mokėjimus.
    Institucijos pasirašė „fintech“ memorandumą: prisijungė ir FNTT https://www.vz.lt/rinkos/2019/03/18/...ijunge-ir-fntt
    Devynios valstybės institucijos pirmadienį pasirašė memorandumą dėl bendradarbiavimo ir keitimosi informacija valdant rizikas finansinių inovacijų ir finansinių technologijų („fintech“) srityje. Memorandumas buvo pasirašytas finansų ministro Viliaus Šapokos iniciatyva. Pasak Finansų ministerijos pranešimo, siekiama, kad Lietuva taptų ne tik „fintech“ inovacijų, bet ir su tuo susijusių rizikų valdymo kompetencijų centru.
    Teigiama, kad memorandumą pasirašiusios institucijos operatyviai keisis informacija, jog numatytų galimas rizikas „fintech“ srityje ir efektyviai jas suvaldytų.
    Memorandumą pasirašė Finansų, Vidaus reikalų ministerijos, Lietuvos bankas, Specialiųjų tyrimų tarnyba, policija, Valstybinė mokesčių inspekcija, VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“.
    Memorandumą taip pat pasirašė Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) direktorius Antonis Mikulskis – FNTT vardas anksčiau skambėjo kaip vienos iš institucijų, kuri kartu su Stasiu Jakeliūnu, Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) pirmininku, priešinosi tam, kad Lietuvoje vairuotojų teisės asmenų identifikavimo tikslais būtų prilygintos asmens tapatybės kortelei ar pasui.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2019.03.18, 14:42.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      Nepatikėsite, kur yra viena geriausių dviračių gamyklų pasaulyje: „Baltik vairo“ atsigavimas atima žadą

      Kasdien iš gamyklos išvažiuoja 1,5 tūkst. dviračių ir beveik visi jie keliauja į Vakarų Europą: Vokietiją, Olandiją, Daniją, Belgiją, Austriją.
      Daug Lietuvos gamyklų nusistekeno vien dėl prasto vadovavimo.

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...aCcwN9J08el0-w

      Comment


        Pasaulinė transporto pramonės paslaugų lyderė steigia paslaugų centrą Vilniuje https://madeinvilnius.lt/verslas/uzs...ntra-vilniuje/ .
        Inžinerinius sprendimus transporto priemonių ir įrangos veiksmingumui, našumui ir tvarumui gerinti kurianti bendrovė „Dana Incorporated” paskelbė atidaranti paslaugų centrą Vilniuje. Naujame padalinyje dirbs apie 100 finansų ir apskaitos specialistų, kurie glaudžiai bendradarbiaus su „Dana” padaliniais Austrijoje, Belgijoje, Danijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Vengrijoje, Airijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Norvegijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Turkijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
        „Dana” siūlo įvairius sprendimus keleivinio transporto priemonėms, sunkvežimiams, sunkiojo transporto priemonėms, pramoniniams ir stacionariems įrenginiams. 1904 m. įsteigtoje įmonėje šiandien dirba daugiau nei 36 tūkst. darbuotojų 33 šalyse šešiuose žemynuose. Jos buveinė įsikūrusi Momyje, Ohajo valstijoje, JAV. 2018 m. bendrovės pardavimai siekė 8,1 mlrd. USD.
        Lietuvoje veikiantys paslaugų centrai teikia paslaugas 35 kalbomis. Be daugiakalbystės, Lietuva pasižymi ekonominiu ir politiniu stabilumu, kuris nemaža dalimi lėmė „Dana” sprendimą atidaryti padalinį Vilniuje. „Agentūros „Investuok Lietuvoje” komanda ypač glaudžiai bendradarbiavo ir padėjo mums priimti sprendimus paskirstant išteklius taip, kad jie geriau atitiktų mūsų veiklos Europoje tikslus. Neabejojame Lietuvos specialistų talentais ir gebėjimais, ir nekantraujame pradėti bendradarbiavimą, kuris, kaip tikime, bus ilgas ir prasmingas”, – sako Jasonas Johnsonas, „Dana” viceprezidentas, atsakingas už globalius finansus ir apskaitą. Bendrovė ketina daug investuoti į darbuotojų mokymą ir profesinį tobulėjimą. Tuo pačiu ji ieškos galimybių bendradarbiauti su šalies švietimo įstaigomis, kad užtikrintų vietos specialistams reikalingus mokymus ir išteklius.
        „Pastarieji pritraukti investiciniai projektai Lietuvos paslaugų centrų sektorių vis labiau orientuoja į finansinių paslaugų teikimą. Tai pozityvi tendencija, nes suteikia geresnes įsidarbinimo galimybes ne tik informacinių technologijų, klientų aptarnavimo ar rinkodaros specialistams. Funkcijų diversifikavimas ir toliau bus vienas pagrindinių tikslų vystant paslaugų centrų industriją”, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius. Agentūros „Investuok Lietuvoje” vadovo Manto Katino nuomone, „Dana” atėjimas į Lietuvą rodo, kaip didžiosios pasaulinės bendrovės pastebi Lietuvą, kai ieško būdų pagreitint augimą Europos regione ir už jo ribų.
        „Dana” yra pasaulyje pripažinta transporto sektoriuje veikianti bendrovė. Ji vertinama ir už socialinės atsakomybės veiklą. Mūsų šaliai didelė garbė, kad tokia didelė bendrovė prisijungia prie mūsų nuolat augančio pasaulines verslo paslaugas teikiančio sektoriaus. Be to, tai, kad Lietuvos talentus puikia vertina į „Fortune 500″ sąrašą patenkančios JAV įmonės, įskaitant „Moodyᄐs”, rodo, kad mūsų specialistų įgūdžiai pripažįstami pasauliniu mastu. Šie įgūdžiai vertinami kaip turtas, kurį pirmaujančios bendrovės gali vystyti ir taip skatinti savo veiklos augimą”, – mano Mantas Katinas.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Kaunas, Šiauliai ir kiti miestai geba mesti iššūkį Vilniui, todėl atotrūkis tarp Vilniaus ir likusios Lietuvos nebeauga. Ar regionų atsigavimas tęsis, labai priklausys nuo investicijų srauto – ypač į pramonės sektorių, kuris yra silpnoji Vilniaus regiono grandis. Kiti didieji miestai taip pat turi galimybių pritraukti investicijų į aukštos pridėtinės vertės paslaugų sektorių,“ – teigia p. Mauricas.

          Plačiau: https://www.vz.lt/2019/03/20/debesis...#ixzz5iiz05SrO

          Comment


            Patiko: Startuoja nauja „Investuok Lietuva“ reklaminė kampanija https://www.vz.lt/rinkodara/2019/03/...mine-kampanija
            „Investuok Lietuvoje“ biuras startuoja su nauja kampanija, kurioje reklamos gamintojams kėlė aiškią užduotį – atsidurti žemėlapyje tarp kitų automobilius ir jų komponentus gaminančių bendrovių.

            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment



              Panašu, jog jau duoda rezultatų:

              Širvintose statoma traktorių „Belarus“ gamykla
              Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.28, 14:16.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Panašu, jog jau duoda rezultatų:

                Širvintose statoma traktorių „Belarus“ gamykla
                Ne į temą, bet vienas ūkininkas labai keikė tuos Belarus traktorius. Iš to ką atsimenu, tai sakė AdBlue sistema tik dėl vaizdo, kronšteinai, prie kurių tvirtinasi padagrai lužinėja dėl nekokybiško metalo, interkulerio ventiliacija silpna, ko pasekoje dažnai perkaista ir traktorius dirba avariniu režimu.

                PS Gamyklai pritariu.

                Comment


                  Žarnavagių kaime
                  tai be aušinimo ir stabdžių žarnų bei kitų šlangelių bus traktoriai ?

                  Comment


                    Na ir rimti ūkininkai šalia kokių JD turi bent kelis MTZ, viskas ten gerai su jais

                    Comment


                      Gyvenvietės lokacija. Šalia menkos reikšmės sankryža su kryptimis "Bartkuškis, Jauniūnai". Pusiaukelėje tarp Maišiagalos ir Širvintų. Paspausti paveiksliuką, kad didesnis būtų.

                      Click image for larger version  Name:	image_84793.jpg Views:	1 Size:	232,9 kB ID:	1710908
                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.28, 23:31.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Gyvenvietės lokacija. Šalia menkos reikšmės sankryža su kryptimis "Bartkuškis, Jauniūnai". Pusiaukelėje tarp Maišiagalos ir Širvintų. Paspausti paveiksliuką, kad didesnis būtų.

                        Click image for larger version Name:	image_84793.jpg Views:	1 Size:	232,9 kB ID:	1710908
                        Normali tą lokacija įtariu bus arčiau autostrados ta gamyklėlė tegul tik atsigauna tas Širvintų kraštas.

                        Comment


                          Na taip, reikia įpūsti gyvybės, ypač kai šalia tokia magistralė. Vilnių įdėjau kaip orientyrą, kad įvertint atstumą, kad nėra taip ir toli nuo miesto, jei visos Lietuvos mastu žiūrint

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Na taip, reikia įpūsti gyvybės, ypač kai šalia tokia magistralė. Vilnių įdėjau kaip orientyrą, kad įvertint atstumą, kad nėra taip ir toli nuo miesto, jei visos Lietuvos mastu žiūrint
                            Šiaip, pastaruoju metu važiuojant autostrada pastebėjau, kad palei ją atkarpoje nuo Vilniaus iki Ukmergės vyksta gana daug (spėčiau pramoninių) pastatų statybų. Manau dėl to, kad žemė ten jau sąlyginai pigesnė, o (jei nepakaktų vietinių gyventojų) darbuotojams ir iš Vilniaus atvažiuoti gana netoli.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Šiaip, pastaruoju metu važiuojant autostrada pastebėjau, kad palei ją atkarpoje nuo Vilniaus iki Ukmergės vyksta gana daug (spėčiau pramoninių) pastatų statybų. Manau dėl to, kad žemė ten jau sąlyginai pigesnė, o (jei nepakaktų vietinių gyventojų) darbuotojams ir iš Vilniaus atvažiuoti gana netoli.
                              Teisingai ir atvirkščiai daug širvintiškių dirba Vilniuje ir aplink tą autostrada ir net iš "Grigeo" važiuoja autobusas susirinkti darbuotojų iš Širvintų. NT kainos pakilo iki Lentvario ar Grigiškių lygio.

                              Comment


                                Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                                Teisingai ir atvirkščiai daug širvintiškių dirba Vilniuje ir aplink tą autostrada ir net iš "Grigeo" važiuoja autobusas susirinkti darbuotojų iš Širvintų. NT kainos pakilo iki Lentvario ar Grigiškių lygio.
                                Šiaip gal čia ir variantas atgaivinti mažesnius miestus bent šalia didmiesčių - gerinti infrastruktūrą, kad žmonėms būtų lengviau važiuoti dirbti į didelius miestus, įmonėms būtų patogų ten kurtis (būtų paprasčiau transportuoti žaliavas/produkciją), o darbuotojams iš kitur važiuoti į jas.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Šiaip gal čia ir variantas atgaivinti mažesnius miestus bent šalia didmiesčių - gerinti infrastruktūrą, kad žmonėms būtų lengviau važiuoti dirbti į didelius miestus, įmonėms būtų patogų ten kurtis (būtų paprasčiau transportuoti žaliavas/produkciją), o darbuotojams iš kitur važiuoti į jas.
                                  Vokietijoje tas gerai matosi. Provincijoje tarp mažų miestelių pridygę didesnių ar mažesnių fabrikėlių. Į kuriuos žmonės važinėja 50km+ spinduliu. Provincija kažkiek juda, ikanomika ginirojasi, kas nenori gyvent didmiestyje ar tiesiog palikti gimtųjų vietų irgi gali komfortiškai gyventi. Pramonei irgi gerai, nereikia didmiestyje konkuruoti dėl brangios žemės ir dar brangesnių darbuotojų.

                                  Comment


                                    Aš dar ir pasisakau už dvimiesčio tarp Vilniaus ir Kauno idėją. Šie miestai neturi būti sujungti fiziškai, nes net ne visi Vilniaus mikrorajonai nėra fiziškai sujungti, bet būtų labiau integruoti. Realiai, kažkokios specialios politikos gal ir nereikėtų, tiesiog procesas turi eiti savaime, ateityje galėtų tolygiau abejose miestuose pasiskirstyti valstybinės institucijos. Kaunas ir Vilnius kaip tokio dydžio miestai išsiskiria regione savo artumu. Aplink nėra taip arti išsidėsčiusių miestų. Ten, kur 300k dydžio miestai išsidėstę mažesniu nei 100 km atstumu yra didesnio gyventojų tankumo teritorijose.

                                    Comment


                                      Sakyčiau Vilnius-Kaunas turėtų orientuotis ne į miestų sujungimą, o į gerą infrastruktūrą tarpe tarp jų ir tarpmiesčio integravimą. Tiek tarpusavyje, tiek į abu miestus. Sakykim daugiau naudos atneštų ne greitasis traukinys Vilnius-Kaunas be sustojimų, bet atvirkščiai - infrastruktūros gerinimas tarpmiestyje su truputi greitesniais traukiniais, kurie vis dar stotų pagrindiniuose miesteliuose.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Sakyčiau Vilnius-Kaunas turėtų orientuotis ne į miestų sujungimą, o į gerą infrastruktūrą tarpe tarp jų ir tarpmiesčio integravimą. Tiek tarpusavyje, tiek į abu miestus. Sakykim daugiau naudos atneštų ne greitasis traukinys Vilnius-Kaunas be sustojimų, bet atvirkščiai - infrastruktūros gerinimas tarpmiestyje su truputi greitesniais traukiniais, kurie vis dar stotų pagrindiniuose miesteliuose.
                                        Manau, reiktų abiejų. t.y. greitoji rail baltica atkarpa važiavimui Vilnius-Kaunas ir dabartinis kelias, kuris galėtų veikti kaip priemiestinis traukinys.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą

                                          Manau, reiktų abiejų. t.y. greitoji rail baltica atkarpa važiavimui Vilnius-Kaunas ir dabartinis kelias, kuris galėtų veikti kaip priemiestinis traukinys.
                                          Klausimas ar tada užtektų keleivių, kad abi linijos turėtų pakankamai dažną tvarkaraštį. Net ir dabar norėtųsi tankesnio tvarkaraščio. Iš nuvažiavimo per pusvalandį nedaug naudos jei važiuoja 2x per dieną. Ir atsiperkamumas būtų su dideliu klaustuku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X