Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Žiniasklaida

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Lietuvos ryto“ grupės metai: pajamos mažėjo, bet dirbta pelningai

    Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių pajamos 2020 m. sumenko, tačiau visos, išskyrus portalą valdančią bendrovę „Lrytas“, dirbo pelningai. Grupės grynasis konsoliduotas pelnas pernai išaugo 77% iki 472.380 Eur.

    Comment


      Benas Gudelis valdo kontrolini paketa?

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        Benas Gudelis valdo kontrolini paketa?
        Kas valdo žiniasklaidos priemones galima pasitikrinti čia.
        https://stirna.info/owner/company/ua...vos-rytas/2020

        Lietuvos rytas turi krūvą (gal ~60) mažųjų akcininkų, tai kontrolinio paketo nevaldo niekas, o didieji - 36 proc. „Lietuvos ryto“ akcijų valdo Beno Gudelio valdoma „Big Group“, 26 proc. – Gedvydas Vainauskas, 13 proc. – Vidmantas Strimaitis.

        Comment


          15min.lt 2021.05.26
          Šiandien žiniasklaida dažnai primena netvarkytą fotografo archyvą
          Deja, šiandien žiniasklaida dažnai primena netvarkytą fotografo archyvą. Redaktoriai ar žurnalistai prie teksto sudeda galerijas, kuriose – dešimtys, o kartais ir šimtai panašių nuotraukų iš to paties įvykio. Štai, kad ir raudonas kilimas ir juo žengiantys į kokį svarbų renginį: tokie vaizdai iš fotografo nereikalauja nieko daugiau, kaip tik automatiškai spausti mygtuką. Kokia iš to nauda skaitytojui, visuomenei – nežinau. Gal tik primityvus smalsumo tenkinimas ir tiek.

          Žiniasklaida paprastai akcentuoja bandanti atitikti vartotojų lūkesčius, o žmonės skundžiasi paviršiniu turiniu ir per dideliu informacijos kiekiu, kurio tiesiog neįmanoma aprėpti. Tad tiesa, matyt, kažkur per vidurį. Deja, kol kas vaizdų kiekybė žiniasklaidoje dominuoja (...)

          https://www.15min.lt/m/id/kultura/vi...va-929-1509944

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            15min.lt 2021.05.26
            Šiandien žiniasklaida dažnai primena netvarkytą fotografo archyvą
            O kas čia stebėtino? Anksčiau buvo tiesiog neįmanoma/per brangu pateikti skaitytojams daug nuotraukų, todėl ir buvo atrenkama tik esmė.. Žmonės mėgsta pletkus matyti iš daugelio pozicijų. Niekas juk neverčia jų visų peržiūrėti. Kam reikia, atsirenka. Bent jau aš neatsimenu, kada po kokiu straipsniu būčiau visas jas žiūrėjęs.

            Comment


              Kartais nykiai atrodo, kai iš kokio nors įvykio ar renginio įdedama kelios dešimtys vienodų kadrų be jokios attankos.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Kartais nykiai atrodo, kai iš kokio nors įvykio ar renginio įdedama kelios dešimtys vienodų kadrų be jokios attankos.
                Turiu įtarimą, kad to renginio metu padaroma šimtai ar net tūkstančiai nuotraukų. Mes matom tai, kas jau atrinkta, kad ir kaip juokingai tai beskambėtų

                Comment


                  Deja, dažnai nebūna jokios nuotraukų atrankos.

                  Comment


                    Straipsniuose titulinė ir rodomos nuotraukos vis tiek būna bent jau vizualiai atrinktos. O tai, kad iš renginių būna papildomai galerijoje sukelta keliasdešimt nuotraukų tai kaip tik laikyčiau pridėtine verte tam nedideliam skaitytojų būriui, kurie jas peržiūrinės, gal kažką pastebės, komentuos ar kritikuos. Nėra tiek jau daug renginių naujienų bendrame sraute net kokiuose spec žurnaluose aka Žmonės.

                    Čia gal greičiau buvo kalbama, kad redakcijos backend pusėje nelabai turi algoritmatizuotų atrankos sistemų ir viską turėtų daryti patys žurnalistai, kai sakykim mes visuomenėje galime naudotis ar telefonuose algoritmais galerijoje, parinkdami memus ir panašiai...

                    Tiktai nemanau, kad tai labai ilgam išliksianti problema ar kad ta automatizacija kažkaip užtruktų, turbūt kokiame penkmetyje taps tai algoritmų darbu.

                    Comment


                      Atrenkamos yra nuotraukos, gal iš profesionalios fotografinės pusės ne, bet iš psichologinės pusės tai tikrai. Paprastai tokiose renginių galerijose mažai būna vaizdų su eiliniais vidutiniškais žmonėmis, kokių būna gal kokių 90% minios. Pagrindinis dėmesys dažniausiai būna skiriamas visokiems frykams, provokuojančiai skambantiems plakatams, "įdomesniam" apsirengimui ar elgesiui ir t. t. kas sukelia skaitytojų emocijas - dažniausiai neigiamas.

                      Dėl to dažnai susidaro klaidingas įspūdis, kad "ten visi buvo tokie", kad ir koks tai renginys bebūtų.
                      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                      Mielosios Grigiškės

                      Comment


                        Kad dažnai net nesusijusias nuotraukas deda. Va pvz prie visokių covido straipsniu kuriuose rašoma apie ką nors lietuvoje prideda visokias nuotraukas pavadintas "karantinas ispanijoje". Ten gal neleidžia publikuoti straipsnio jei bent 10 bet kokių nuotraukų neįdėsi.

                        Comment


                          Parašė Romas
                          Kai Vilniuje bent 6 metus nevykdoma rimtų infrastruktūros projektų (išskyrus Kelių direkcijos vykdomą projektą Liepkalnyje).
                          Savivaldybė infrastruktūros srityje yra visiškai impot.., t.y. neįgali. Ji gali pasigirti tik keliomis susiaurintomis gatvėmis ir Fino-Giedraičių gatvelių sutvarkymui. Lieka kiekvieną krustelėjimą pateikti kaip didžiulę pažangą. Dabar "grandiozinis projektas" vykdomas Ozo gatvėje - ten kelių šimtų metrų atkarpoje bus įrengiamos "A"juostos
                          Čia savivaldybė, ar lrytas.lt taip parašė? Man atrodo, kad čia yra lryto parinktas skambus epitetas skaitytojų dėmesiui pritraukti.

                          Comment


                            Antraštę uždėjo žiniasklaida, ji mėgsta rėksmingas antraštes.
                            Gal prisidėjo ir savivaldybės PiaRas, kuris net Santaros gatvę kažkada vadino "strategine gatve".

                            Tiesą sakant, nieko neveikimo ir pažadų apie "tuoj tuoj įgyvendinamus projektus" dalinimo fone Ozo gatvė šiai savivaldybei išties grandiozinis projektas.

                            Comment


                              Kalbant apie LRT ar 15min... Vis matau įdėtus straipsnius ar galerijas „Putinas medžiojo Sibire“, „Putinas pademonstravo bicepsus“ ir pan ir t.t.

                              Kodėl? Kaip? Už kiek? Ar jie nejaučia, kad su tokiais straipsniais atrodo kaip Kremliaus propaganda?

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Kalbant apie LRT ar 15min... Vis matau įdėtus straipsnius ar galerijas „Putinas medžiojo Sibire“, „Putinas pademonstravo bicepsus“ ir pan ir t.t.

                                Kodėl? Kaip? Už kiek? Ar jie nejaučia, kad su tokiais straipsniais atrodo kaip Kremliaus propaganda?
                                Nieko tokio, straipsnius apie Putiną užgožia straipsniai apie LGBT Jau kokį gerą mėnesį jei nedaugiau kasdien turbūt būna ta tema

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Kalbant apie LRT ar 15min... Vis matau įdėtus straipsnius ar galerijas „Putinas medžiojo Sibire“, „Putinas pademonstravo bicepsus“ ir pan ir t.t.

                                  Kodėl? Kaip? Už kiek? Ar jie nejaučia, kad su tokiais straipsniais atrodo kaip Kremliaus propaganda?
                                  O dar nuolat būna spie kokių Rusijos žvaigždučių bulvarą, apie kurias, jei nerašytų mūsų žiniasklaida, išvis nežinotume.

                                  Kita vertus LRT šįryt sugebėjo parodyti laidą apie tai kaip puikiai vėžį išgydo ant kūno uždėtos rankos ir meditacija. Tai ko norėti iš kokių 15min.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Kita vertus LRT šįryt sugebėjo parodyti laidą apie tai kaip puikiai vėžį išgydo ant kūno uždėtos rankos ir meditacija. Tai ko norėti iš kokių 15min.
                                    Ar tikrai tokį reportažą rodė LRT?
                                    Dėl Rusijos, tai bet kokios naujienos susijusios su ja sulaukia daug paspaudimų, čia kaip buliui raudona spalva, tai nieko keisto, kad žiniasklaida rašo.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Ar tikrai tokį reportažą rodė LRT?
                                      Dėl Rusijos, tai bet kokios naujienos susijusios su ja sulaukia daug paspaudimų, čia kaip buliui raudona spalva, tai nieko keisto, kad žiniasklaida rašo.
                                      Šiandien ryte LRT Plus, retransliavo kažkokią DW laidą apie "alternatyvią mediciną", kurią vokiečiai irgi keistai nufilmavo be jokio kritiškumo.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Ar tikrai tokį reportažą rodė LRT?
                                        Dėl Rusijos, tai bet kokios naujienos susijusios su ja sulaukia daug paspaudimų, čia kaip buliui raudona spalva, tai nieko keisto, kad žiniasklaida rašo.
                                        LRT išlaikoma iš biudžeto ir kaipo neturėtų vaikytis paspaudimų. Jei jau jaučia socialinę misiją propaguoti lgbtšnikus, galėtų jausti socialinę misiją nereklamuoti Putino su Lukašenka. Nebent ir šiti užsiskaito prie gėjų. Visgi vaizdeliai nelabai skiriasi.

                                        Comment


                                          Keista, kad UK iki šiol nebuvo nei vieno rimtesnio centristinio ar dešiniojo žinių kanalo, žinant, kad bent pusė populiacijos nepalaiko leftistų. Laikraščiuose yra pasidalijimas, o TV uzurpuota buvo pagrinde BBC ir SKY UK (nemaišyti su based Sky Australia, kurio reportažas nuorodoje) woke iškrypėlių:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X