Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Žiniasklaida

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Politikų reklama LRT: dvi partijos sunešė kone visą politinės reklamos biudžetą

    Absoliučią šių lėšų daugumą - beveik 78 procentus nuo visos gautos sumos, sudarė dviejų politinių partijų – Gabrieliaus Landsbergio vadovaujamos Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) ir Gintauto Palucko vadovaujamos Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP)rinkimų pinigai.
    Šimonytės reklama LRT – brangiau nei visa konservatorių EP rinkimų kampanija
    Kaip matyti iš VRK ataskaitų, už politinę reklamą LRT radijuje I. Šimonytės rinkimų štabas į LRT sąskaitą pervedė 9 289,63 euro, o už reklamą LRT televizijoje – 33 704,55 euro – iš viso 42 994,18 euro. Ši suma sudaro net 37,3 proc. visos LRT gautos politinės reklamos sumos 2019 metų rinkimuose.
    Ar per LRT įmanoma išgirsti šių partijų kritikos?

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith...eSuBI-ydrMaedg

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Politikų reklama LRT: dvi partijos sunešė kone visą politinės reklamos biudžetą

      Ar per LRT įmanoma išgirsti šių partijų kritikos?

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith...eSuBI-ydrMaedg

      Ar įmanoma pasidomėti prieš rašant?

      2019.07.17 05:30
      LRT tyrimas. Auksinis verslas auksinėse kopose – socdemai valdišką turtą pavertė asmeniniu
      https://www.lrt.lt/naujienos/lrt-tyr...meniniu-verslu

      Comment


        Cloaca maxima: Lietuvos žiniasklaida šiandien

        Šį užsidarymą heterotopiniame laukelyje, begalinį tęsimą arba sukimąsi jame, pastovių personažų gaminimą atitinka vyraujantys antropologiniai žurnalistų bruožai – nesidomėjimas iš tiesų visuomenei svarbiais dalykais, nemokšiškumas, tuščias malimas liežuviu, narcisizmas. Jie ilgai ir nerišliai plepa, neva užduodami pašnekovams klausimus, bet nesiklauso atsakymų, neseka minties, o klausinėja vis to paties, apsimeta kvaileliais, kalbėdami neva paprastų klausytojų vardu reikalauja, kad pašnekovai viską supaprastintų. Jie apie viską turi ir reiškia savo nuomonę, bet iš tiesų nieko neišmano ir į nieką nesigilina, kuria simuliakrinę tikrovę ir patys joje sukasi apsvaigę. Personažai-komentatoriai kviečiasi kits kitą į savo laidas kaip ekspertus, pramoginių laidų „žvaigždės“ klausinėja kitų pramoginių laidų „žvaigždžių“ nuomonių apie įvairiausius dalykus, tarsi kokių žinovų ar išminčių.
        Politika žymiu mastu persikelia į žiniasklaidą, yra ne kas kita, kaip realybės šou, taigi postmoderni, hiperreali. Žiniasklaida kanalizuoja politinį gyvenimą: realius politikų ar partijų veiksmus pakeičia vieši pasisakymai apie tai, ką reikėtų ar nereikėtų daryti, ir viešas (beveik išimtinai neigiamas) šių pasisakymų komentavimas. Tai uždaras, savipakankamas, autoreferentinis pasaulis su savo dinamika, kuriam daugiau nieko nereikia. Žiniasklaida ryškiai nušviečia labai ribotą sceną, kurioje stato savo spektaklius, o visa kita lieka skendėti tamsoje. Apie esminius visuomenės, kultūros, mokslo, švietimo, moralės, valstybės, ekonomikos reiškinius iš žiniasklaidos beveik nieko nesužinai, tad pagaliau imi abejoti, kad tokių esminių dalykų išvis esama.
        http://www.bernardinai.lt/straipsnis...okzHivYYH2BVdA

        Comment

        Unconfigured Ad Widget

        Collapse
        Working...
        X