Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Niekam nereikalingus, nes eiti (važiuoti dviračiu/paspirtuku) Geležinio vilko šaligatviu (labiau siaura gumbuotos smalos juosta iš tikro) yra labai patogu, kai kiti ant 80/90 šalia prašvilpia arba apnudydami dyzelio dūmais arba aptaškydami (priklausant nuo oro).

    O po to dar tenka kirsti įvažiavimus/išvažiavimus, kur nors teoriškai yra perėjos, bet dauguma nesidairydami prašvilpia su vėjeliu, nes nėra ko čia kėgliams maišytis, jei mašinos nenusiperka varguoliai.
    Čia buvo bandymas pahiperbolizuot džonio stilium

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Čia buvo bandymas pahiperbolizuot džonio stilium
      Šiaip čia aprašyta visiška realybė. Tiek apie pėsčiųjų/dviratininkų situaciją ten, tiek apie automobiliais važinėjančių požiūrį (geriau išasfaltuokit mūsų Pakiemiškių gatvę priemiesčiuose, kad kamščiai sumažėtų!). Aš Vilniuje daugiausia vaikštau, važinėju dviračiu (daugiausia centre) ir ne kartą teko eiti ir važiuoti per Geležinio vilko tiltą. Ir jis visiškai tam netinkamas dėl pločio, dangos ir oro kokybės.

      O nevažinėjant dviračiu. nevaikštant daug kas gali atrodyti nereikalinga ("nes juk visi automobiliais važinėja"). Man lygiai taip pat nereikalingi atrodo parkingai centre ir aplink jį. Tik duokit galimybę, visus žolyte apsėčiau ir medžiais apsodinčiau, o pačią Geležinio vilko gatvę tik tramvajui palikčiau.
      Paskutinis taisė index; 2019.08.08, 12:08.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Realiai tai Serioža-su-šaranu ir bedarbis-hipsteris-su-fixu yra statistiškai nereikšmingi personažai. Didžioji visuomenės dalis yra gerokai nuosakesnėse pozicijose iš abiejų pusių. Tiek jaukus ir malonus tiltas kai aplink yra kiti tiltai, tiek gatvės laukuose asfaltavimas yra komforto dalykas. Bet 5mln skylėtam biudžete neatrodo kaip suma, kurią galima laisva ranka numesti vien dėl komforto. Ypač kai yra svarbesnių (= ne tik komforto) reikalų su ta pačią pėsčiųjų/dviratininkų infrastruktūra.

        Comment


          Bet yra įgyvendinami ir tie jūsų mini svarbesni dalykai. Tos max. 5 mln. Eur investicijos numatomos kažkur 2021 metais. Miestas gali tiek suplanuoti, nėra kosmosas. Juolab, kad biudžetas nebėra toks skylėtas (ar apskritai skylėtas). Šiemet pajamų, panašu, gaus daugiau nei planuota, kitąmet turėtų smarkiau išaugti (šiemet augimą suvalgė padidėjusios išlaidos soc. reikmėms dėl Vyriausybės priimtų sprendimų). Tuo tarpu yra suplanuota žymiai didesnių investicinių projektų: tas pats Vilnius Connect, Nacionalinė koncertų salė, Nacionalinis stadionas, baseinai, sporto aikštynai, Šiaurinė g., Ukmergės g. rekonstrukcija ir t.t. Niekas to neplanuotų, jeigu lėšų stygius būtų nežmoniškas.

          Prioritetai yra, bet tai nereiškia, kad nereikia planuoti ateities.

          Comment


            Koncertų salė kiek metų jau planuojama? Šiaurinė gatvė? Mykolo Lietuvio? Vileišio gatvės rekonstrukcija į dviračių gatvę? Nu bent Minsko sankryža pajudės po n metų pažadų.

            Man susidaro vaizdas, kad nuolatinis planavimas ir nieko nedarymas yra labai patogu. Liaudis džiaugiasi, per rinkimus yra ką parodyt. Pinigus lengva plaut darant ir perdarant projektus iki begalybės. O sunkiąją dalį galima palikt ateičiai.

            Niekas netrukdo planuot jei nežinai iš kokių lėšų ir kada padarysi. Atvirkščiai, kai trūksta lėšų, galima daug daugiau priplanuot nei padaryt. O per rinkimus daug smagiau rodyt grandiozinius planus nei porą padarytų objektų.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Liaudis džiaugiasi, per rinkimus yra ką parodyt.
              Tai kad naivuolių kurie džiaugtusi projektais kuriuos tuoj tuoj pradės, o dabar 'intensyviai' prie jų 'dirba' planuojant - beveik nebeliko. Jei ir į sekančius rinkimus eis su tais pačiais nuzulintais projektais tai bus išjuoktas ir pralaimės tiesiog bet kam.

              Comment


                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                Tai kad naivuolių kurie džiaugtusi projektais kuriuos tuoj tuoj pradės, o dabar 'intensyviai' prie jų 'dirba' planuojant - beveik nebeliko. Jei ir į sekančius rinkimus eis su tais pačiais nuzulintais projektais tai bus išjuoktas ir pralaimės tiesiog bet kam.
                Prieš 4 metus irgi buvo panašiai šnekama. O kiek projektų įgyvendinta ir kiek vis dar tempiama?

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Prieš 4 metus irgi buvo panašiai šnekama. O kiek projektų įgyvendinta ir kiek vis dar tempiama?
                  Na kaip sakoma: Vienus žmones galima apgaudinėti visą laiką, kitus tik kai kurį laiką, bet visų žmonių ir visą laika apgaudinėti neįmanoma.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Realiai tai Serioža-su-šaranu ir bedarbis-hipsteris-su-fixu yra statistiškai nereikšmingi personažai. Didžioji visuomenės dalis yra gerokai nuosakesnėse pozicijose iš abiejų pusių. Tiek jaukus ir malonus tiltas kai aplink yra kiti tiltai, tiek gatvės laukuose asfaltavimas yra komforto dalykas. Bet 5mln skylėtam biudžete neatrodo kaip suma, kurią galima laisva ranka numesti vien dėl komforto. Ypač kai yra svarbesnių (= ne tik komforto) reikalų su ta pačią pėsčiųjų/dviratininkų infrastruktūra.
                    Šiaip tai dauguma vilniečių nevažinėja mašina į darbą ar kitais kasdieniniais tikslais. Važiuoja VT, eina, mina pedalus etc.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Šiaip tai dauguma vilniečių nevažinėja mašina į darbą ar kitais kasdieniniais tikslais. Važiuoja VT, eina, mina pedalus etc.
                      Tai taip. Kokia ten buvo statistika.. 30% su mašina jei gerai pamenu. Taip pat dauguma vilniečių nevaikšto iš Green Hall į Danske ofisą. Daug daugiau vilniečių būtų aktualu pvz Mykolo Lietuvio gatvė, kad pėsčiomis, dviračiu ir VT galėtų greičiau nusigauti iš Perkūnkaimio į Santariškes. Tuo pačiu sumažėtų tranzitas per centrą ir būtų mažiau dusinami tie patys pėstieji su dviratininkais. Bet čia per sunku, paleist dar vieną architektūrinį konkursą lengviau.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Daug daugiau vilniečių būtų aktualu pvz Mykolo Lietuvio gatvė, kad pėsčiomis, dviračiu ir VT galėtų greičiau nusigauti iš Perkūnkaimio į Santariškes.
                        Tai yra tiesiog melas.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Tai yra tiesiog melas.
                          Kiek vilniečių kasdien kursuotų iš GH į Danske ir kiek iš Pašilaičių ar Justiniškių važinėja į Santariškes?

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kiek vilniečių kasdien kursuotų iš GH į Danske ir kiek iš Pašilaičių ar Justiniškių važinėja į Santariškes?
                            Paklausiame kitaip, kiek iš Jeruzalės, Riešės ir bendrai Utenos krypties reikia važiuoti į VA pusę?

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                              Paklausiame kitaip, kiek iš Jeruzalės, Riešės ir bendrai Utenos krypties reikia važiuoti į VA pusę?
                              Tas irgi. Bet prelegentas kalbėjo apie pėsčiųjų/dviratininkų/VT poreikius. Visgi susitaupytų daugiau nei kilometras ir nusiimtų milijonas šviesoforų. Jei kažkas nemina į centrą dėl nepatrauklaus tilto ir papildomų 50m tai kilometro ir daugybės sankryžų nubraukimas turėtų tapti labai gera paskata išlipt iš auto ir nesikankinti su parkavimu Santariškėse.

                              Comment


                                Dedu cia. Puslapis fb: Charge it on.

                                Vilniaus miesto savivaldybė jau visai netrukus taps pačia draugiškiausia sostine Baltijos šalyse elektromobiliams, kuri turės tokią plačiai išvystytą elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą. Charge it on šiuo metu vysto greito įkrovimo tinklą kurio mums tikrai pavydės visų kaimyninių šalių gyventojai. Vilnius turės daugiau greito įkrovimo stotelių nei Ryga, Talinas, Helsinkis ar Varšuva (matuojant greito įkrovimo taškus). Kiekvienas sostinės rajonas turės net po kelis greito įkrovimo taškus. Vien tiktai mūsų tinkle šiemet sostinėje atsiras per 60 greito įkrovimo taškų. Šalia mūsų projekto, LAKD kartu su VMS papildomai įrengs dar 4 greito įkrovimo taškus kuriose penkerius metus bus galima įsikrauti elektromobilį visiškai nemokamai. Charge it on tinklo stotelės bus viešose vietose ir bus pasiekiamos visą parą. Mūsų klientų aptarnavimas ir toliau dirbs, spręs problemas ir konsultuos elektromobilių vairuotojus 24/7 režimu net ir savaigaliais ar švenčių dienomis. Dar daugiau, mūsų žiniomis tai dar toli gražu ne pabaiga. Energetikos ministerija paskelbė apie 100 įkrovimo stotelių kurių dalis tikrai bus Vilniuje, taip pat mažiausiai trys užsienio operatoriai svarsto galimybę ateiti artimiausiu metu į sostinę ir kitus Lietuvos miestus.


                                Comment


                                  Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                  Dedu cia. Puslapis fb: Charge it on.

                                  ...
                                  Dabar atrodo kad ektromobilių čia pats menkiausias iš visų kaimyninių šalių(išskyrus aišku gal Belorusią ar gal ne?). Gal tas Charge it on paskatins pasikeitimus.

                                  Comment


                                    Nebuvau tikras, kur geriau tinka - čia ar Šiaip linksma

                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Tos plokštės ten jau gal pusę metų trūksta
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Tos plokštės ten jau gal pusę metų trūksta
                                        Geras, nepastebėjau. Aišku garantiniai bus pasibaigę, o tokiems atvejams nepasiruošta. Tai gal skelbs konkursą ir 2021 sutvarkys?

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X