Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

XII Seimas ir XVII Vyriausybė (po 2016 rinkimų)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Oficialiai tai ekologinis mokestis, o realiai tai papildomas mokestis neturtingiems, kurie nepajėgia įsigyti naujo automobilio. Pastarieji ir taip daug sumoka PVM bei akcizų pirkdami degalus, kurių senam automobiliui reikia daugiau.
    Bus apmokestinti taršiausi automobiliai, niekas su 30 metų senumo BMW su 4 litrų varikliu nevažinėja iš biednumo, o koks nors golfas 1.2 litro, tai ir senas labai daug neteršia.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Oficialiai tai ekologinis mokestis, o realiai tai papildomas mokestis neturtingiems, kurie nepajėgia įsigyti naujo automobilio. Pastarieji ir taip daug sumoka PVM bei akcizų pirkdami degalus, kurių senam automobiliui reikia daugiau. Jei iš tikrųjų rūpėtų ekologija, tai galima apmokestinti visus automobilius ir dalį surinkto mokesčio skirti elektromobilių ar hibridinių automobilių įsigijimui subsidijuoti. Na bet apmokestinti turtingesnius naujų automobilių savininkus juk negražu ir negarbinga.
      Tiesiog iš seno 3 litrų 20 metų senumo dyzelio persės į 20 metų 1,5 litro kubatūros benziną.

      Galbūt Audi A8 nebus taip krūta kaip Ford Focus, bet oro tarša bus 2 kartus mažesnė.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tai kai ir kitų pasieks, tada ir kiti smirdantys dyzeliai dings.
        Jei apmokestins bent 200€ per metus, dings greičiau.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Tai kad nelabai aišku, ar daugiau dėmesio bus skiriama kubatūrai, ar automobilio amžiui. 30 metų senumo ir senesniais automobiliais važinėja kita asmenų grupė - kolekcininkai .

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Oficialiai tai ekologinis mokestis, o realiai tai papildomas mokestis neturtingiems, kurie nepajėgia įsigyti naujo automobilio. Pastarieji ir taip daug sumoka PVM bei akcizų pirkdami degalus, kurių senam automobiliui reikia daugiau. Jei iš tikrųjų rūpėtų ekologija, tai galima apmokestinti visus automobilius ir dalį surinkto mokesčio skirti elektromobilių ar hibridinių automobilių įsigijimui subsidijuoti. Na bet apmokestinti turtingesnius naujų automobilių savininkus juk negražu ir negarbinga.
            O tai ne visus apmokestins? Kiek žinau, Latvijoje moka visi, ir gana solidžiai (iki 500-700EUR), priklausomai nuo kubatūros, vėliau keis nuo taršos.
            Aš būčiau už tai.
            Bent po 100 EUR nuo milijono automobilių - jau 100 mln. EUR į biudžetą.
            Paskutinis taisė Sula; 2018.06.14, 12:48.

            Comment


              Aš įtariu, seno autoparko priežastis ne tik žemos pajamos, bet ir požiūris, kad yra geresnių būdų panaudoti pinigus. Kam pirkti mažiau teršiantį ir saugesnį apynaujį automobilį, jeigu ir senas veža? Ir dar prisideda noras važinėti su 10 metų Mercedesu, bet ne 5 metų Škoda. Taip, kad čia ir prioritetų klausimas, o naujas mokestis galėtų paskatinti juos perdėlioti.

              Comment


                Niekaip negaliu atsistebėti Lietuvos politikų strateginiu mąstymų. Reitingai rūpi visiems iki kaulų smegenų, bet užuot iškart pasakius nuo kokio amžiaus ar kubatūros priklausys mokestis ir kaip jis bus skaičiuojamas, išmetami keli sakiniai, kur visi interpretuoja juos savaip ir dabar kelis mėnesius visi keiks esamą valdžią. Visokie MGB su Masiuliais eina parūkyti ant suolelio, kai scenoje auto mokesčiai.

                Ps. valstiečiams nesimpatizuoju, tiesiog įdomu, kas vyksta žmogaus galvoje priimant tokius sprendimus
                Paskutinis taisė Galys; 2018.06.14, 13:05.

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Tai kad nelabai aišku, ar daugiau dėmesio bus skiriama kubatūrai, ar automobilio amžiui. 30 metų senumo ir senesniais automobiliais važinėja kita asmenų grupė - kolekcininkai .
                  Bus skiriama daugiausiai dėmesio taršai. Jei važinėsi su senu, bet mažai teršiančiu automobiliu, tai ir mokėsi mažai. Jei važinėsi su nauju 4,5 litro dyzeliniu Lad Cruiser - mokėsi daug.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    O tai ne visus apmokestins? Kiek žinau, Latvijoje moka visi, ir gana solidžiai (iki 500-700EUR), priklausomai nuo kubatūros, vėliau keis nuo taršos.
                    Aš būčiau už tai.
                    Bent po 100 EUR nuo milijono automobilių - jau 100 mln. EUR į biudžetą.
                    100 mln eurų neefktyviose švietimo, medicinos ir t.t. sistemose yra nulis. Šiaip jei jau yra ruošiamasi politiniam charakiriui, tai jau geriu būtų padarę normalią mokesčių reformą.

                    Comment


                      Parašė Galys Rodyti pranešimą

                      100 mln eurų neefktyviose švietimo, medicinos ir t.t. sistemose yra nulis. Šiaip jei jau yra ruošiamasi politiniam charakiriui, tai jau geriu būtų padarę normalią mokesčių reformą.
                      Daromai mokesčių reformai kaip tik trūksta apie 100 mln. EUR - štai ir pinigai. Kad jų dalis dingsta smėlyje - taip buvo ir bus.

                      Normalioms reformoms nepasirengusi ne tiek valdžia, kiek visiškai nuliumpenizuota visuomenė. Nenustebsiu, jei artimiausiuose rinkimuose, kaip ir žada, Karbauskis (ir satelitai) laimės viską, kas įmanoma. Todėl tegu įvedinėja mokesčius - yra tokia galimybė, nebus jokios ypatingos reakcijos iš runkelijos. Nereikės ateityje įvedinėti normalesnėms politinėms jėgoms, kai užklups ekonominė stagnacija ir demografinė krizė.

                      Comment


                        Dabar kalbama apie vienkartinį, registracijos metu mokamą mokestį.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Daromai mokesčių reformai kaip tik trūksta apie 100 mln. EUR - štai ir pinigai. Kad jų dalis dingsta smėlyje - taip buvo ir bus.

                          Normalioms reformoms nepasirengusi ne tiek valdžia, kiek visiškai nuliumpenizuota visuomenė. Nenustebsiu, jei artimiausiuose rinkimuose, kaip ir žada, Karbauskis (ir satelitai) laimės viską, kas įmanoma. Todėl tegu įvedinėja mokesčius - yra tokia galimybė, nebus jokios ypatingos reakcijos iš runkelijos. Nereikės ateityje įvedinėti normalesnėms politinėms jėgoms, kai bus ekonominė stagnacija ir demografinė krizė.
                          Kad jokia mokesčių reformą nėra daroma, tai 100 mln yra gana daug.

                          Dėl runkelijos: mano nuomone, toks mokestis valstiečių reitingams runkelijos tarpe būtų labai stiprus smūgis.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Dabar kalbama apie vienkartinį, registracijos metu mokamą mokestį.
                            Neigiamo įspūdžio stiprumo prasme, 200 eurų vienu kartu yra daug blogiau, nei kokie 30 eurų per metus.(jei nusipirktu auto važinėji apie 6 metus).

                            Comment


                              Parašė Galys Rodyti pranešimą

                              Neigiamo įspūdžio stiprumo prasme, 200 eurų vienu kartu yra daug blogiau, nei kokie 30 eurų per metus.(jei nusipirktu auto važinėji apie 6 metus).
                              Bet tai nepalies jau dabar važinėjančių nudrožtais prabangiais auto. O €30 per metus ar €60 einant technikinę paliestų ir juos. Be to, minimaliai paskatintų pasikeisti senstantį auto. O registracinis mokestis kaip tik skatintų atidėt atsinaujinimą. Valstiečiams matyt norisi, kad kuo mažiau žmonių pajaustų tą mokestį iki rinkimų.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Bet tai nepalies jau dabar važinėjančių nudrožtais prabangiais auto. O €30 per metus ar €60 einant technikinę paliestų ir juos. Be to, minimaliai paskatintų pasikeisti senstantį auto. O registracinis mokestis kaip tik skatintų atidėt atsinaujinimą. Valstiečiams matyt norisi, kad kuo mažiau žmonių pajaustų tą mokestį iki rinkimų.
                                Apskritai diskusija rūke, kai yra tiesiog keli sakiniai. Žinant valstiečių įstatymų darkymus viskas gali pasibaigti tuo, kad norint važinėti automobiliu turėsi per metus pasodinti vieną medį - vienam kūbiniam litrui variklio darbinio tūrio.

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Oficialiai tai ekologinis mokestis, o realiai tai papildomas mokestis neturtingiems, kurie nepajėgia įsigyti naujo automobilio. Pastarieji ir taip daug sumoka PVM bei akcizų pirkdami degalus, kurių senam automobiliui reikia daugiau. Jei iš tikrųjų rūpėtų ekologija, tai galima apmokestinti visus automobilius ir dalį surinkto mokesčio skirti elektromobilių ar hibridinių automobilių įsigijimui subsidijuoti. Na bet apmokestinti turtingesnius naujų automobilių savininkus juk negražu ir negarbinga.
                                  Negarbinga yra subsidijuoti užsienio automobilių gamintojus.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Negarbinga yra subsidijuoti užsienio automobilių gamintojus.
                                    Taip, turėtume pirkti savas, rusiškas mašinas.

                                    Sako Lada Kalina atitinka griežčiausius aplinkosauginius ES reikalavimus. Tai yra biodegradable automobilis - visiškai surudija per 3 metus.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Negarbinga yra subsidijuoti užsienio automobilių gamintojus.
                                      Jei nesubsidijuosi, tai nereiškia, kad keliuose nebus automobilių. Politikos priemonėm galima pakreipti situaciją norima kryptimi. Pvz., valstybė gali finansuoti elektromobilių įkrovos taškų įrengimą ir kitaip skatinti tokio transporto naudojimą, o dūmijančių ir garsiai birbiančių transporto priemonių vairuotojus sodinti į kalėjimą . Poveikis iškart pasijustų .

                                      Comment


                                        15min įdėjo automobilių mokesčių ES šalyse lentelę. Pagal ją išeina, kad be Lietuvos, tik Estijoje asmeniniai automobiliai nėra niekaip apmokestinami. Periodinio mokesčio dar nėra Lenkijoje, bet jie įvedę registracijos mokestį.

                                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...jai-220-766902

                                        Comment


                                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                          15min įdėjo automobilių mokesčių ES šalyse lentelę. Pagal ją išeina, kad be Lietuvos, tik Estijoje asmeniniai automobiliai nėra niekaip apmokestinami. Periodinio mokesčio dar nėra Lenkijoje, bet jie įvedę registracijos mokestį.

                                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...jai-220-766902
                                          Mokesčiai mokesčiams nelygu, būtų įdomiau matyti su konkrečiais pavyzdžiais, pvz. kiek kokiam Passatui, X5 ir pan. kainuoja mokesčiai.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X