Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie vidinę migraciją Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Diskusijos apie vidinę migraciją Lietuvoje

    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Kai kurios įmonės ieško darbuotojų prie konvejerio 70km spinduliu aplink gamyklą ir jei atsiranda keletas darbuotojų iš tos pusės, dėl kurių apsimoka važiuoti autobusiukui arba darbuotojai patys susiorganizuoja - tai arba siunčiamas autobusiukas arba kompensuojama kažkokia dalis degalų. Rajonuose apskritai jau senas dalykas yra siuntinėti autobusiukus (panašiai kaip mokykliniai), kurie surenka darbuotojus iš visokių kampų.
    Aš jau trečią kartą norėčiau apie tai padiskutuoti, bet forumo cenzūra ištryns iš šį kartą. Neapsimoka nei finansiškai nei kaip kitaip važinėti didelių atstumų į darbą. Visi žmonės gyvena ten kur dirba, įskaitant ir visi čia forume, kurie nori išlaikyti kitus kaime

    #2
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Druskininkų negalima lyginti su Palanga, Druskininkai, nepaisant išorinės išvaizdos ir kurortautojų, yra depresyvus miestas. Deja. Palanga irgi tokia būtų, tik kad šalia yra didmiestis Klaipėda, o Druskininkų artumoje tokio miesto nėra, Vilnius per toli. Alytus iš viso nusirito į 1970-ųjų lygį pagal gyventojų skaičių... (nuo 78 tūkst. 91 m. iki 55 tūkst. dabar, ir tai ne faktas, kad tie dar yra). Smarkiai mažėjant gyventojų, iškyla klausimas,ar reikia tokio kiekio rajonų savivaldybių ir miestų. Iš kitos pusės, jei sustambinti, tai valdžia ir jos įstaigos, socialinė sfera atsidurtų dar toliau nuo žmonių, gyvenančių rajonuose (kaimuose ir miesteliuose).
    Jeigu Druskininkuose stato naujaus daugiabučius, tai kažin ar čia depresyvumo požymis. Nuo Palangos iki Klaipėdos 25km greitkeliu. Palanga yra praktiškai Klaipėdos dalis.

    Comment


      #3
      Taip ir turėtų būti, kad žmonės turėtų darbą ten, kur gyvena, o ne už 50 ar 100 km. Ir nereikia badyti į kitas šalis. Tai blogas pavyzdys.

      Comment


        #4
        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Jeigu Druskininkuose stato naujaus daugiabučius, tai kažin ar čia depresyvumo požymis. Nuo Palangos iki Klaipėdos 25km greitkeliu. Palanga yra praktiškai Klaipėdos dalis.
        Ir kas juos perka? Gal ne turtingi vilniečiai ir kauniečiai? Palangoje irgi tas pats.

        Comment


          #5
          Parašė andyour Rodyti pranešimą

          Aš jau trečią kartą norėčiau apie tai padiskutuoti, bet forumo cenzūra ištryns iš šį kartą. Neapsimoka nei finansiškai nei kaip kitaip važinėti didelių atstumų į darbą. Visi žmonės gyvena ten kur dirba, įskaitant ir visi čia forume, kurie nori išlaikyti kitus kaime
          Esmė ne didelis ar mažas atstumas, o sugaištas laikas, pervažiuoti per Vilnių gali užtrukti ilgiau, nei nuvažiuoti nuo Kauno iki Vilniaus.
          O be to lojalumas vienai įmonei mažėja ir su laiku, kogero, dar mažės, tai diskusija šiame taške ir praranda prasmę, nes kiekvienas atvejis yra labai individualus.

          Comment


            #6
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Taip ir turėtų būti, kad žmonės turėtų darbą ten, kur gyvena, o ne už 50 ar 100 km. Ir nereikia badyti į kitas šalis. Tai blogas pavyzdys.
            Diskusija prasidėjo nuo to, kad yra realus reikalas mažinti valdymo aparatą. Vis daugiau žmonių keliasi gyventi arčiau miestų. Niekas nenori gyventi 50-100km nuo darbo.

            Comment


              #7
              Parašė Galys Rodyti pranešimą

              Esmė ne didelis ar mažas atstumas, o sugaištas laikas, pervažiuoti per Vilnių gali užtrukti ilgiau, nei nuvažiuoti nuo Kauno iki Vilniaus.
              O be to lojalumas vienai įmonei mažėja ir su laiku, kogero, dar mažės, tai diskusija šiame taške ir praranda prasmę, nes kiekvienas atvejis yra labai individualus.
              Tačiau Lietuva ne Vilnius ir vilnietiški keliavimo į darbą standartai jų nepaguodžia. Dar pradėkim lyginti London keliavimo į darbą ypatumus

              Comment


                #8
                Reiktų nugriauti visus tuos kaimus po keliasdešimt gyventojų, kur gyventojai vegetuoja augindami karvę, dvi kiaules ir pulką vištų. Kur vaikai gauna trečiarūšį išsilavinimą ir yra pasmerkti suktis skurdo ir vargo rate, o kultūrinis ir socialinis gyvenimas užstrigęs XX viduryje.
                Kuo greičiau tie žmonės išsikels į miestą, tuo visiems bus geriau.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  #9
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Ir kas juos perka? Gal ne turtingi vilniečiai ir kauniečiai? Palangoje irgi tas pats.
                  Faktas, kad didmiesčių gyventojai. Tačiau kurortai turi bent jau šiokią tokią ekonominę veiklą.

                  Comment


                    #10
                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                    Tačiau Lietuva ne Vilnius ir vilnietiški keliavimo į darbą standartai jų nepaguodžia. Dar pradėkim lyginti London keliavimo į darbą ypatumus
                    Vilnietiški keliavimo standartai nuo likusios Lietuvos skiriasi tik tuo, kad vilniečiai kelionės laiką pralaidžia stovėdami(kamštyje), o provincija tą patį laiką sugaišta judėdami.

                    Comment


                      #11
                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                      Reiktų nugriauti visus tuos kaimus po keliasdešimt gyventojų, kur gyventojai vegetuoja augindami karvę, dvi kiaules ir pulką vištų. Kur vaikai gauna trečiarūšį išsilavinimą ir yra pasmerkti suktis skurdo ir vargo rate, o kultūrinis ir socialinis gyvenimas užstrigęs XX viduryje.
                      Kuo greičiau tie žmonės išsikels į miestą, tuo visiems bus geriau.
                      Kogero teisinga pozicija, bet kad tokiuose kaimuose net mokyklos su 20 vaikų ginamos iki paskutinio, nors direktorių ir mokytojų vaikai eina mokytis į rajono centro ar kokio didesnio miestelio gimnazijas, na o tie 20 vaikų yra iš kokių soc. šeimų, kur tėvams vaikų išsilavinimas nelabai rūpi ir yra dovanojamos dovanos, kad vaikai tik neišeitų.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Galys Rodyti pranešimą

                        Vilnietiški keliavimo standartai nuo likusios Lietuvos skiriasi tik tuo, kad vilniečiai kelionės laiką pralaidžia stovėdami(kamštyje), o provincija tą patį laiką sugaišta judėdami.
                        Tačiau jie turi pasirinkimą persikelti arčiau(ekonominis dėsnis), ko neturi vilniečiai.

                        Comment


                          #13
                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                          Reiktų nugriauti visus tuos kaimus po keliasdešimt gyventojų, kur gyventojai vegetuoja augindami karvę, dvi kiaules ir pulką vištų. Kur vaikai gauna trečiarūšį išsilavinimą ir yra pasmerkti suktis skurdo ir vargo rate, o kultūrinis ir socialinis gyvenimas užstrigęs XX viduryje.
                          Kuo greičiau tie žmonės išsikels į miestą, tuo visiems bus geriau.
                          "Auksiniai" žodžiai, verti Lenino premijos ar bent Pereinamosios Raudonosios vėliavos...

                          Comment


                            #14
                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            Faktas, kad didmiesčių gyventojai. Tačiau kurortai turi bent jau šiokią tokią ekonominę veiklą.
                            Ne didesnę nei kokia Kazlų Rūda ar Kupiškis. Tik ten yra šiokia tokia gamyba, o kurortuose sveikatinimo ir poilsio paslaugos. Plius jos sezoninės, todėl sezono metu atrodo, kad labai viskas gerai. Kitu metu ne kas. O jei visą tai būtų galima tolygiai paskirstyti metų bėgyje, tai iš esmės ne geriau nei Kupiškyje ar Kazlų Rūdoje. Palangai dar turi įtakos Klaipėdos artumas.

                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            Diskusija prasidėjo nuo to, kad yra realus reikalas mažinti valdymo aparatą. Vis daugiau žmonių keliasi gyventi arčiau miestų. Niekas nenori gyventi 50-100km nuo darbo.
                            Tai darbas turi ateiti pas žmogų, o ne žmogus į darbą važiuoti 50-100 km. Bet čia jau liberali valstybės politika kalta.
                            Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 21:19.

                            Comment


                              #15
                              Parašė andyour Rodyti pranešimą

                              Tačiau jie turi pasirinkimą persikelti arčiau(ekonominis dėsnis), ko neturi vilniečiai.
                              Na jau, Palyginkite nuomos rinką Vilniuje ir provincijoje.

                              Comment


                                #16
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                "Auksiniai" žodžiai, verti Lenino premijos ar bent Pereinamosios Raudonosios vėliavos...
                                Tie, kurie turėdavo raudonas vėliavas ir uždelsė šitą vidinę migraciją 50-čiai metų.

                                Comment


                                  #17
                                  Tai Vilniuje ir nuomoja daugiausiai ne vilniečiai, o atvykę iš rajonų.

                                  Comment


                                    #18
                                    Lietuvai būtų tik geriau jeigu koks 85% gyventų 3-4 miestuose. Užtektų 3 (sorry, Šiauliai). Būtų gerai jeigu kaimai ir maži miesteliai (įskaitant ir Panevėžį) persikeltų į Kauną, Vilnių ir Klaipėdą. Tas padėtų turėti geresnę infrastruktūra ir daugiau galimybių visiems gyventojams.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Galys Rodyti pranešimą

                                      Tie, kurie turėdavo raudonas vėliavas ir uždelsė šitą vidinę migraciją 50-čiai metų.
                                      Aha, kas ten bliovė apie naikinamą kaimą tarybiniais metais? Nieko gero iš tų didmiečių nėra. Pats optimalus variantas ir buvo toks, koks buvo pasiektas iki TSRS pabaigos, kai kaime gyveno apie 30 proc. gyventojų. Reikėjo tik infrastruktūrą padaryti kaip mieste - vandentiekis, centrinis šildymas ir t.t. Bet gi po 91 m. vandentiekiai, centrinis šildymas kaimuose, miesteliuose, kur jis buvo, buvo sunaikinti, išvogti, vaikų darželiai, kultūros namai, gydymo įstaigos, mokyklos uždarytos, minimizuotos, prekyba susivedė į alaus pardavimą ir brangias prekes su dideliais antkainiais vietinėse parduotuvėlėse, viešasis transportas iš esmės likviduotas per dešimtmetį, o svarbiausia, sunaikintos darbo vietos ir gamybiniame sektoriuje.

                                      Comment


                                        #20
                                        Pritariu, likusią tuščią LT dalį užsodinčiau mišku, tai nors kažkuo priartėtume prie Estijos.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment

                                        Working...
                                        X