Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Gyvenvietės lokacija. Šalia menkos reikšmės sankryža su kryptimis "Bartkuškis, Jauniūnai". Pusiaukelėje tarp Maišiagalos ir Širvintų. Paspausti paveiksliuką, kad didesnis būtų.

    Click image for larger version Name:	image_84793.jpg Views:	1 Size:	232,9 kB ID:	1710908
    Normali tą lokacija įtariu bus arčiau autostrados ta gamyklėlė tegul tik atsigauna tas Širvintų kraštas.

    Comment


      Na taip, reikia įpūsti gyvybės, ypač kai šalia tokia magistralė. Vilnių įdėjau kaip orientyrą, kad įvertint atstumą, kad nėra taip ir toli nuo miesto, jei visos Lietuvos mastu žiūrint

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Na taip, reikia įpūsti gyvybės, ypač kai šalia tokia magistralė. Vilnių įdėjau kaip orientyrą, kad įvertint atstumą, kad nėra taip ir toli nuo miesto, jei visos Lietuvos mastu žiūrint
        Šiaip, pastaruoju metu važiuojant autostrada pastebėjau, kad palei ją atkarpoje nuo Vilniaus iki Ukmergės vyksta gana daug (spėčiau pramoninių) pastatų statybų. Manau dėl to, kad žemė ten jau sąlyginai pigesnė, o (jei nepakaktų vietinių gyventojų) darbuotojams ir iš Vilniaus atvažiuoti gana netoli.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą

          Šiaip, pastaruoju metu važiuojant autostrada pastebėjau, kad palei ją atkarpoje nuo Vilniaus iki Ukmergės vyksta gana daug (spėčiau pramoninių) pastatų statybų. Manau dėl to, kad žemė ten jau sąlyginai pigesnė, o (jei nepakaktų vietinių gyventojų) darbuotojams ir iš Vilniaus atvažiuoti gana netoli.
          Teisingai ir atvirkščiai daug širvintiškių dirba Vilniuje ir aplink tą autostrada ir net iš "Grigeo" važiuoja autobusas susirinkti darbuotojų iš Širvintų. NT kainos pakilo iki Lentvario ar Grigiškių lygio.

          Comment


            Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

            Teisingai ir atvirkščiai daug širvintiškių dirba Vilniuje ir aplink tą autostrada ir net iš "Grigeo" važiuoja autobusas susirinkti darbuotojų iš Širvintų. NT kainos pakilo iki Lentvario ar Grigiškių lygio.
            Šiaip gal čia ir variantas atgaivinti mažesnius miestus bent šalia didmiesčių - gerinti infrastruktūrą, kad žmonėms būtų lengviau važiuoti dirbti į didelius miestus, įmonėms būtų patogų ten kurtis (būtų paprasčiau transportuoti žaliavas/produkciją), o darbuotojams iš kitur važiuoti į jas.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Šiaip gal čia ir variantas atgaivinti mažesnius miestus bent šalia didmiesčių - gerinti infrastruktūrą, kad žmonėms būtų lengviau važiuoti dirbti į didelius miestus, įmonėms būtų patogų ten kurtis (būtų paprasčiau transportuoti žaliavas/produkciją), o darbuotojams iš kitur važiuoti į jas.
              Vokietijoje tas gerai matosi. Provincijoje tarp mažų miestelių pridygę didesnių ar mažesnių fabrikėlių. Į kuriuos žmonės važinėja 50km+ spinduliu. Provincija kažkiek juda, ikanomika ginirojasi, kas nenori gyvent didmiestyje ar tiesiog palikti gimtųjų vietų irgi gali komfortiškai gyventi. Pramonei irgi gerai, nereikia didmiestyje konkuruoti dėl brangios žemės ir dar brangesnių darbuotojų.

              Comment


                Aš dar ir pasisakau už dvimiesčio tarp Vilniaus ir Kauno idėją. Šie miestai neturi būti sujungti fiziškai, nes net ne visi Vilniaus mikrorajonai nėra fiziškai sujungti, bet būtų labiau integruoti. Realiai, kažkokios specialios politikos gal ir nereikėtų, tiesiog procesas turi eiti savaime, ateityje galėtų tolygiau abejose miestuose pasiskirstyti valstybinės institucijos. Kaunas ir Vilnius kaip tokio dydžio miestai išsiskiria regione savo artumu. Aplink nėra taip arti išsidėsčiusių miestų. Ten, kur 300k dydžio miestai išsidėstę mažesniu nei 100 km atstumu yra didesnio gyventojų tankumo teritorijose.

                Comment


                  Sakyčiau Vilnius-Kaunas turėtų orientuotis ne į miestų sujungimą, o į gerą infrastruktūrą tarpe tarp jų ir tarpmiesčio integravimą. Tiek tarpusavyje, tiek į abu miestus. Sakykim daugiau naudos atneštų ne greitasis traukinys Vilnius-Kaunas be sustojimų, bet atvirkščiai - infrastruktūros gerinimas tarpmiestyje su truputi greitesniais traukiniais, kurie vis dar stotų pagrindiniuose miesteliuose.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Sakyčiau Vilnius-Kaunas turėtų orientuotis ne į miestų sujungimą, o į gerą infrastruktūrą tarpe tarp jų ir tarpmiesčio integravimą. Tiek tarpusavyje, tiek į abu miestus. Sakykim daugiau naudos atneštų ne greitasis traukinys Vilnius-Kaunas be sustojimų, bet atvirkščiai - infrastruktūros gerinimas tarpmiestyje su truputi greitesniais traukiniais, kurie vis dar stotų pagrindiniuose miesteliuose.
                    Manau, reiktų abiejų. t.y. greitoji rail baltica atkarpa važiavimui Vilnius-Kaunas ir dabartinis kelias, kuris galėtų veikti kaip priemiestinis traukinys.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Manau, reiktų abiejų. t.y. greitoji rail baltica atkarpa važiavimui Vilnius-Kaunas ir dabartinis kelias, kuris galėtų veikti kaip priemiestinis traukinys.
                      Klausimas ar tada užtektų keleivių, kad abi linijos turėtų pakankamai dažną tvarkaraštį. Net ir dabar norėtųsi tankesnio tvarkaraščio. Iš nuvažiavimo per pusvalandį nedaug naudos jei važiuoja 2x per dieną. Ir atsiperkamumas būtų su dideliu klaustuku.

                      Comment


                        Indai pradejo statyti gamykla:

                        http://www.rokiskiosirena.lt/naujien...ti-gamykl-foto

                        Comment


                          Eidvis gi aiskiai buvo pasakes - kad NEBUS

                          Comment


                            Balandžio 1

                            Comment


                              Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                              Eidvis gi aiskiai buvo pasakes - kad NEBUS
                              Net tada, kai apie tą gamyklą kalbėjo rimtai - tai skambėjo kaip balandžio 1-os bajeris

                              Comment


                                Durnystes su tais “pokstais”

                                Comment


                                  JAV farmacijos gigantė „McKesson“ patvirtino kurianti paslaugų centrą Vilniuje https://madeinvilnius.lt/verslas/uzs...ntra-vilniuje/ .
                                  JAV didmeninės vaistų prekybos gigantas „McKesson“ BNS patvirtino kuriantis finansinių paslaugų centrą Vilniuje – kompanija įkūrė įmonę „McKesson Business Services Lithuania“. Mūsų naujasis paslaugų centras Vilniuje bus aiškiai orientuotas į finansinius procesus – mes į Vilnių perkelsime tam tikrus finansinius procesus“, – BNS sakė „McKesson Europe Holdings“ atstovas. Pasak jo, planuojama, kad paslaugų centras duris atvers dar šiemet. „McKesson“ yra viena didžiausių farmacijos įmonių Jungtinėse Valstijose, o pagal 2018 metų pajamas didžiausių pasaulio įmonių sąraše ji yra 13 vietoje, šalia „Apple“, „Glencore“ ar „Samsung“ ir kitų.

                                  Comment


                                    V. Bumelio įmonė su 50 mln. Eur investicija įsitvirtins 70 mlrd. USD rinkoje


                                    Po rekonstrukcijos bendras pastato plotas padidės 2 kartus – nuo 3.958 iki 8.253 kv. m. Virš esamo pastato bus pastatyti trečias ir ketvirtas aukštai. Taip pat šalia esamo laboratorijos pastato, vietoje esamos asfaltuotos aikštelės, planuojama pastatyti 1.786 kv. m priestatą. Nauji plotai bus skirti švarioms laboratorijoms.

                                    „Šiuo projektu „Biotechpharma“ ketina išplėsti veiklą, susijusią su ląstelių gausinimu ir tolesniais gryninimo technologiniais procesais laboratorijoje ir švariose klasių patalpose“, – rašoma PAV.

                                    Giedriaus Žundos, „Biotechpharmos“ generalinio direktoriaus, straipsnyje leidinyje „Pharma‘s Almanac“ teigiama, kad būdama vidutinio dydžio kompanija „Biotechpharma“ savo klientams gali pasiūlyti lankstumą ir greitį, jeigu staiga keistųsi kliento poreikiai ar reikalavimai.

                                    „Esame pasiruošę tapti tarptautiniu vidutinio dydžio biotechnologinės farmacijos lyderiu, nes mūsų stipri integracija leidžia teikti visas paslaugas, reikalingas biotechnologijų kompanijoms“, – leidinyje cituojamas p. Bumelis.


                                    Plačiau: https://www.vz.lt/pramone/2019/04/16...#ixzz5lEUiHQxx

                                    Comment


                                      Aviacijos ir finansų magnatas J.Isaacmanas atvežė gerų žinių ir naują pavadinimą: Vilniuje plės verslą https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-662-1138226
                                      Šiaurės Amerikos atsiskaitymų sprendimų lyderė „Shift4 Payments“ Lietuvą regi kaip vartus plėstis į Europą ir kitas pasaulio rinkas. Šalyje apsilankęs multimilijonierius, mokėjimų verslo ir aviacijos magnatas Jaredas Isaacmanas neslepia, kad Vilniuje pasiekti rezultatai pranoko lūkesčius, todėl čia planuojama investuoti daugiau ir plėsti kolektyvą. Mokėjimų technologijų kompanija „Harbortouch Payments Lithuania“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Shift4 Payments Lithuania“.
                                      Bendrovės pavadinimo keitimas atliekamas po penkių kompanijų įsigijimo, kuris įvyko pernai. 2016 m. veiklą pradėjusi įmonė Lietuvoje pradžioje planavo pusę aukšto užimantį biurą, dabar jau neišsitenka dviejuose aukštuose: jau turi 92 darbuotojus, jų vidutinis atlyginimas siekia 3354 eurus per mėnesį (apie 2030 Eur „į rankas“), rodo „Sodros“ duomenys.
                                      JAV verslininkas, pilotas, filantropas Jaredas Isaacmanas atvirauja, kad Lietuviai jo bendrovėje atlieka pačius pagrindinius programavimo darbus, kurie vėliau naudojami JAV. Jis spėja, kad dar šiemet teks plėstis ir samdyti 30-50 darbuotojų, o ateityje jis viliasi, kad per Vilnių kompanija išsiplės į Europą, Aziją ir visą pasaulį.
                                      – Ką pirmiausia svarbu suprasti, „Shift4“ rinkoje veikia jau beveik 30 metų. Mes nusipirkome „Shift4“ prieš 18 mėnesių. „Shift4“ padėjo iš esmės transformuoti visą organizaciją – mes anksčiau galėjome aprūpinti tik mažą dalį mokėjimų restoranuose rinkos, o dabar mes darome viską restoranų ir viešbučių verslo erdvėje Šiaurės Amerikoje. Turiu galvoje didelę rinkos dalį. Dabar mūsų klientai dabar yra ir „Hilton“, „Four seasons“, „Mandarin Oriental“, „Caesars“ ir kiti.
                                      Kai įsigijome „Shift4“ buvo idėja padaryti šį prekės ženklą pagrindiniu organizacijos prekės ženklu – nes tai signalizuoja stiprumą, patirtį, įvertinimą. Turiu galvoje – tai 100 milijardų dolerių apyvartos per metus mokėjimų kompanija.
                                      Mūsų Vilniuje atliekamas darbas padengia 4 iš 5 pagrindinių technologijų investicijų, kurias atliekame organizacijoje. Dauguma mūsų samdomų darbuotojų yra susiję su plėtra (development angl.). Tai inžinieriai, kokybės specialistai, verslo analitikai, turime ši So inžinieriai, qa, business analysts, turime nedidelę palaikymo komandą, trečio lygmens, kuri skirta mūsų sudėtingesniems produktams.
                                      Mes ir pritraukiame žmonių dirbti į JAV, bet yra daug galimybių ir jiems atvykti iš JAV dirbti į Lietuvą. Vienas mūsų projektų vadovas, kuris gyvena Kalifornijoje, dabar čia yra dviem savaitėms. Taip pat dvi savaites čia dirbs viceprezidentas plėtrai. Mes palaikome stabilią darbuotojų rotaciją, turbūt tiek pat liaudies atvažiuoja iš Vilniaus, kiek iš JAV atvažiuoja čia dėl informacijos mainų ir bendradarbiavimo. Tai dvipusis eismas. Po mėnesio mes rengiame didžiulį pristatymą JAV Nacionalinėje restoranų asociacijoje – tai didžiulis šou, beveik milijonas žmonių, įskaitant restoranų savininkus ir kt. Mes ten pristatysime „Skytab“, tai mūsų mokėjimų prie staliuko sistema, sukurta Vilniuje. Ten turėsime ir daug darbuotojų iš Vilniaus.
                                      Tokio masto įmonėms ypač reikalingi skrydžiai iš normalių oro uostų, ne iš kokių šiknaskylių kur skraido LCC.
                                      Paskutinis taisė Arunasx; 2019.05.02, 11:08.

                                      Comment


                                        Panevėžio LEZ atidaroma norvegų baldų gamykla ir distribucijos centras https://www.vz.lt/pramone/2019/05/07/panevezio-lez-atidaroma-norvegu-baldu-gamykla-ir-distribucijos-centras
                                        Norvegijos baldų gamintojo „Ekornes Group“ antrinė įmonė „IMG Group“ AS šiandien atidaro savo pirmosios Europoje bendros baldų gamyklos ir distribucijos centrą, kuris veiks Panevėžio laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ).
                                        Pirmuoju investiciniu etapu pastatyta „IMG Lithuania“ minkštų baldų gamykla įsikurs 17.000 kv. m. gamybinėse patalpose. Norvegijos kompanija į kompleksą investavo virš 10 mln. Eur, įdarbins daugiau nei 125 darbuotojus. Pradėjus veikti baldų fabrikui, Panevėžio LEZ įsikūrusiose įmonėse dirbs beveik 500 darbuotojų.
                                        „Panevėžys pasižymi stipria tiekimo grandine daugumai pramonės šakų, ypač baldų gamybai. 50 km spinduliu pasiekiami visi aukščiausių standartų ir kokybės medžio, porolono, tekstilės, metalo ir kitų komponentų gamintojai“, – spranešime spaudai ciituojamas Rokas Krivonis, Panevėžio LEZ direktorius. Pradėjus veikti „IMG Group“ fabrikui, Panevėžio LEZ įsikūrusiose įmonėse dirbs beveik 500 darbuotojų, iš jų daugiausiai „Devold“ gamykloje – 317 darbuotojų.

                                        Comment


                                          Lietuvos miestams parašė nuosprendį – dviem nepaliko vilčių https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/2019/05/14/news/lietuvos-miestams-parase-nuosprendi-kai-kuriems-nepaliko-vilciu-10349644/
                                          Kaunas ir Vilnius ateityje turės susijungti, nes konkuruoti europiniu mastu vien Vilniaus pajėgumų nepakanka. Klaipėda kol kas turi du pasirinkimus, o Šiauliams ir Panevėžiui vilčių pritraukti užsieniečių iš viso nėra. Tokias prognozes Lietuvos didmiesčiams dėliojo „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas konferencijoje „Motivated @work“.
                                          Jo teigimu, ateityje žmonėms bus normalu keisti savo gyvenamąją vietą, keisti miestus. Tie miestai, kurie nesugebės išleisdami dalį savo talentų priimti kitų talentų, praras dalį žmonių. Pavyzdžiui, Stokholmas (Švedija) turi tikslą tapti 5 mln. miestu, nors dabar turi perpus mažiau gyventojų. „Dabartinėje globalinėje erdvėje, jei miestas neauga, jis stovi vietoje“, – tvirtino M.Katinas. Todėl, jo įsitikinimu, Kaunas ir Vilnius ateityje turės susijungti, nes konkuruoti europiniu mastu vien Vilniaus nepakanka. Klaipėdai M.Katinas rašo du scenarijus: ji arba susitapatins su Šiauliais ir Panevėžiu ir taps miestu, kuris neturės galimybės pritraukti tarptautinių talentų, arba susiformuos trečia koja Lietuvoje. „Dėl Šiaulių ir Panevėžio kol kas vilčių pritraukti užsieniečių neturiu, nebent ekonominio pakilimo laikotarpiu čia pavyktų privilioti išvykusius lietuvius“, – pastebėjo M.Katinas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X