Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračiai
Collapse
X
-
- 10 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O bandei skirtingus dviračius ir skirtingus minimo būdus? Kitaip tariant ar teko bandyt važiuot tarkim 15 km/h greičiu? Su plentinuku tai labai sunku taip, su hibridu kiek lengviau.
Parašė John Rodyti pranešimąturi rimtų prakaitavimo problemų net be dviračio.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
It never gets easier, you just get faster. (Greg LeMond)
Tai tinkamai prisipūtus padangas ir susireguliavus dviratį kankintis reikės lygiai taip pat. Tik būsi greitesnis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dar svarbu susireguliuoti dviratį tinkamai. Sėdynę ir vairą tinkamame aukštyje pasidaryti ir, svarbiausia, naudoti dviračių takams tinkamas padangas, kurios turi būti normaliai pripūstos. Ne vieną kartą mačiau, kaip mažiau dviračiais važinėjantys žmonės važinėja nepripūstomis padangomis, tinkamai savo ūgiui nesusireguliavę dviračio ir tiesiog be reikalo kankinasi.
Tai tinkamai prisipūtus padangas ir susireguliavus dviratį kankintis reikės lygiai taip pat. Tik būsi greitesnis.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O bandei skirtingus dviračius ir skirtingus minimo būdus? Kitaip tariant ar teko bandyt važiuot tarkim 15 km/h greičiu? Su plentinuku tai labai sunku taip, su hibridu kiek lengviau.
Aš pats šiaip esu linkęs prakaituoti kaip paršas, bet važiuodamas dviračiu tinkamu greičiu ir tinkamai viską susireguliavęs, sugebu išvis neprakaituoti. Tai not sure, ar apskritai galiu priimti tokį argumentą iš ko nors. Dažniausiai taip kalba tie, kas dviračiu nevažinėja ir visas savo "žinias" bazuoja ant iš šiknos trauktų teorijų. Nebent žmogus darban važiuoja į kalną, yra labai sunkus, labai prastos fizinės formos ir turi rimtų prakaitavimo problemų net be dviračio.Paskutinis taisė John; 2023.05.29, 11:41.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
SKirtingi žmonės prakaituoja skirtingai. Man ir 5 minučių užtenka kad suprakaituočiau. Dviratį realiai galiu naudoti tik malonumui. Commutinti tenka VT.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geras, naujas Ispanų YouTube kanalas, mokantis perprasti lenktynes plente:
The Peloton Playbook
https://www.youtube.com/@ThePelotonPlaybook/videos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGal žinote, kur galima nusipirkti padorų second hand dviratį? Kelionės asfaltu/žvirkeliu.
Komentuoti:
-
Gal žinote, kur galima nusipirkti padorų second hand dviratį? Kelionės asfaltu/žvirkeliu.
Komentuoti:
-
-
Kalnų dviratininkė Katažina Sosna – pasaulio reitingo viršūnėje!
https://ldsf.lt/naujienos/kalnu-dvir...ngo-virsuneje/
Dviratininkė Katažina Sosna, atstovaujanti Italijos komandai „Torpado Factory“, Tarptautinės dviračių sporto sąjungos (UCI) kalnų dviračių (MTB) kroso maratono (XCM) reitinge iš trečios vietos pakilo į pirmą.
<...>
Klasifikuotos 462 dviratininkės iš 50 šalių. Šalių klasifikacijoje Lietuva (1650 tšk.) žengia šešta. Pirmauja Šveicarija (2867 tšk.)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rugpjūčio 18-ąją Panevėžyje – „Baltic Chain Tour“ startas
https://www.lrt.lt/naujienos/sportas...n-tour-startas
Lietuvai atstovaus dvi komandos – „Voltas Cycling Team“ ir „Kaunas Cycling Team“. <...>
Iš viso lenktynėse startuos 16 ekipų iš 10 šalių: Estijos (3), Vokietijos (3), Lietuvos (2), Norvegijos (2), Belgijos (1), Danijos (1), Gruzijos (1), Latvijos (1), Nyderlandų (1) ir Švedijos (1).
Varžybas sudarys keturi etapai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Vanduo neįtakojo nelaikymo, tiesiog jau po fakto, pamatęs, kad nelaiko, patikrinau pro kur gi čia praleidžia lopas. Atrodo puikiai laikosi priklijuotas, skylutė ties pačiu lopo centru, bet burbuliukai eina iš 2 vietų - lopo kairėje ir dešinėje. Kažkaip oras sugeba praeiti tokį atstumą, nors atrodo tvirtai priklijuotas laikosi.
Ką turi mintyje kai kamera prisispaudžia prie padangos, kaip atrodo atvejis kai kamera neprisispaudžia?
Kai pūti kamerą bliūde, slėgis plėšia lopą.
Gali būti, kad lopas arba kamera nebuvo lygūs. Arba buvo purvina arba riebaluota kamera. Ar su švitriniu arba dildele valei kamerą?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš principo laiko. Esu atvažinėjęs kelis metus su tokia klijuota. Bet laiko tik tada kai kamera prispaudžia prie padangos. Po tokio patikrinimo vandenyje - tikėtina jau nebelaikys.
Ką turi mintyje kai kamera prisispaudžia prie padangos, kaip atrodo atvejis kai kamera neprisispaudžia?
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKamerų lopai, kurie patys be klijų prisiklijuoja kaip lipdukai (be klijų papildomų) - ar jie turi leisti kažkiek orą ir skirti tik laikinam pataisymui kameros iki kol grįši namo ir uždėsi normalų lopą su klijais? Ar pas mane kažkokie brokuoti?
Atrodo gerai užklijuoju, visas prilipęs, bet vis tiek pro šonus leidžia orą patikrinus įmerkus į vandenį.
Aišku reikia klijuoti ant nuvalytos ir pašiauštos kameros.
Komentuoti:
-
Kamerų lopai, kurie patys be klijų prisiklijuoja kaip lipdukai (be klijų papildomų) - ar jie turi leisti kažkiek orą ir skirti tik laikinam pataisymui kameros iki kol grįši namo ir uždėsi normalų lopą su klijais? Ar pas mane kažkokie brokuoti?
Atrodo gerai užklijuoju, visas prilipęs, bet vis tiek pro šonus leidžia orą patikrinus įmerkus į vandenį.
Komentuoti:
-
Roglic dislocates shoulder and puts it back in during stage 5 of the Tour
https://cycling.today/roglic-disloca...5-of-the-tour/
The Slovenian, who abandoned in the wake of a crash last year, hit the deck at a roundabout and quickly popped his shoulder back in. <...>
“I had to stop and borrow a spectator’s seat to put my shoulder back in place myself. As this has happened to me before, I know what to do, I grab my knee and pull hard.”
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Radio laida. 28 min.
Čempionų pietuose – Giro d‘Italia įveikęs Ignatas Konovalovas
2022-06-06
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...as-konovalovas
Komentuoti:
-
„Baltic chain tour 2021” – pagal UCI aukščiausio statuso vykstančios plento varžybos Baltijos šalyse (šalys varijuoja kasmet, visose 3-ose Baltijos šalyse paskutinį kartą vyko 2018 m., 2019 m. nevyko dėl finansų, 2020 m. įvyko Estijoje, šiemet kol dar pandemija į Lietuvą vėl neužsuks). Vyks 3 dienas iš eilės, lietuviai važiuos 4-iose komandose (2 pilnai lietuvių, 2 mišrios kartu su prancūzais ar suomiais):
Startinis sąrašas
https://www.procyclingstats.com/race...2021/startlist
Tiesioginė transliacija šiandien nuo 09:55 val.:
Tarptautinės dviračių lenktynės „Baltic Chain Tour“. 1-as etapas
https://www.youtube.com/watch?v=vhel...l=Delfisportas
Transliacija anglų kalba:
Baltic Chain Tour 2021 - Stage 1 - Tallinn (ENG commentary)
https://www.youtube.com/watch?v=vIfY...alticChainTourPaskutinis taisė dondc; 2021.08.20, 08:10.
Komentuoti:
-
„Velomaratonas” vyks sekmadienį. Buvau dar gegužę siūlęs trasos pekeitimą, tikrai pagrįstas, bet neatsižvelgė. Dar aptarė, kaip vyksta eismo organizavimas uždarytame perimetre.
Siūlymas:
Nežinau ar kas skaitote laiškus, bet norėjau pasiūlyti papildyti trasą 1,2 km atšaka, kuria ir taip draudžiamas automobilių eismas. Problema yra apsisukimas ties Baltuoju tiltu. Apsisukimas yra 180°, todėl dėl renginio masiškumo kyla avarinės lenktynių situacijos, pats esu matęs griūtis ties pačiu apsisukimu, kai nepilnai įgudę dviratininkai nespėja staigiai stabdyti ir vidine trajektorija slysdami trenkiasi į išore sukančius varžovus. Siūlomoje naujoje kilpoje eliminuojamas ne tik nesaugus apsisukimas, bet išlaikomas auktesnis lenktynių greitis, dinamija bei labiau galima atsleisti techninius lenktynių gebėjimus ilgesnėje atkarpoje su papildomai atsirandančiais greitais ir lenktais posūkiais.
Norint išlaikyti apie 100 km Sport važiuotojams, jie gali įveikti ne 10, bet 9 ratus, o Semi-Sport vietoj 50 km, gautųsi 56 km.
Būkit geri, įvertinkit. Mėlina linija pažymėjau prailgintą kilpa-aspisukimą, ten kur vistiek uždarytas automobilių viešas eismas:
Pastebėjau, kodėl iki šiol nebuvo tokio sprendimo – matyt, yra reikalavimas, kad būtų galimybė automobiliu pasiekti visas įmanomas gatveles senamiestyje.
Norėčiau papildyti, kaip tą galima spręsti: prireikus kokiam pavieniam gyventojui išjudėti iš / į Tilto ar Žygimantų g., reiktų dviejų policininkų reguliuojančių eismą ir kelių laikinų kelio ženklų lengvai pastatomų kelio krašte. Policininkai vis tiek ten budi renginio vietoje, tad papildomų sąnaudų nebūtų. Žaliu punktyru pažymėtos judėjimo kryptys automobiliams, o žalia linija policija reguliuotų kada galima praleisti automobilius viena kryptimi, viena juosta. Pvz.: Goštauto/Jakšto g. policininkas iš tolo matydamas, jog neatvažiuoja dviračiai, racijos pagalba praneštų kitam policininkui iš Goštauto/Tilto g. posto, kad nepraleistų automobilių vakarų kryptimi link Jakšto g. (130 m atkarpa). Kai nėra jokio autombilio rytų kryptimi nuo Jakšto g., tai eismas iš Žygimantų g. galėtų būti laisvas atitvarais atskirta juosta prieš eismą link Jakšto g. Atitvarai pažymėti raudona linija. Siauriausioje Goštauto g. vietoje (130 m) būtų viena juosta automobiliams ir dvi dviratininkams, kitur automobiliai turėtų bent 2 juostas ir judėtų abejomis kryptimis (ties žiedo pietumis ir rytais bei Žygimantų g.).
Automobilių judėjimas iš rytų į vakarus: Žygimantų g. → Goštauto g. → Jakšto g. → Šeimyniškių g.
Automobilių judėjimas iš vakarų į rytus: Šeimyniškių g. → Jakšto g. → Goštauto g. → Žygimantų g.
Aptarėme su komanda.
Bendram žinojimui norime Jus informuoti, kad trasos uždarymo schemos ir eismo principas yra griežtai reglamentuotas ir suderintas su Vilniaus miesto savivaldybės eismo reguliavimo skyriumi. Nuo pat pradžių kai buvo planuojama dviračių trasa, buvo labai atsakingai galvojama apie centre esančias įstaigas ir gyventojus, kad jie neliktų be privažiavimų/išvažiavimų daugiau pusei paros. Eismo ribojimo leidimas išduotas nuo 4:30 iki 19 val., o tai reiškia, kad visos dviračių trasos (gatvės) yra visiškai uždarytos bet kokiam eismui, kol vyksta IKI Velomaratonas. Ir nebus jokių išimčių, kad kol vyksta renginys, tuo pačiu metu į trasą būtų išleidžiamas automobilis. Taip yra daroma dėl to, kad neliktų atsitiktinumo ar netikėtumo faktoriaus, kai dviračių trasoje pasirodo automobilis. Taip, pas mus yra buvę atvejų, kai net uždaroje trasoje reikia išleisti automobilį iš kiemo (ekstra atvejis) – bet tai yra valdoma tik policijos ekipažo pagalba, kuris su įjungtais švyturėliais atvykęs į konkrečią vietą palydi kitą automobilį iki artimiausio išvažiavimo. Renginio metu bet koks automobilis esantis dviračių trasoje yra specialiai žymėtas ir turi garso, bei papildomas šviesos priemones, kad atkreiptų dalyvių dėmesį. Todėl Jūsų siūlomas variantas dėl saugumo sumetimų nelabai įgyvendinamas. O prailginti trasą bus sudėtinga, nes taip dar labiau uždarysime likusias ir taip riboto pasiekiamumo gatveles.
Komentuoti:
Komentuoti: