Parašė cozzamarra
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračiai
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Olandijoje neesu važinėjęs, bet Vokietijoje teko pasivažinėt keliuose skirtinguose regionuose. Nu nėra idealių dvirtakių. Nebent labai atsargiai atsirinkinėtų specifinius turistams adaptuotus maršrutus. Bet nusuki į šoną ir gauni mint gan intensyviu keliu su nemažu srautu jei užtaikai į pavyzdžiui podarbinį piko metą. Dar teko susidurti su keliu kur tarp kaimų dvirtakis vis kitoj kelio pusėj ir tenka kas porą kilometrų braukytis į kelio pusę. O jei pražiopsojai nežymėtą įvažiavimą į dvirtakį - mini keliu, nes dvirtakis nuo kelio atskirtas prieštankiniu grioviu. Vietiniams numint į kaimyninį kaimą alaus gerai. Bet turistaujant nepažįstamose vietose nekažką. Bet bent vairuotojai nepyko, kad važiavau keliu, nors šalia ir dvirtakis yra.
Rašydamas „su jų idealiais dvirtakiais visur kur“, aišku, kalbu beleką. Nedaug kilometrų esu surinkęs Vokietijoje, bet, pavyzdžiui, minant mašrutu Poznanė – Berlynas ir atgal (kitu keliu), vos kirtus PL-DE sieną atrodo, kad patekai į dviratininkų rojų...
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nuo aksfalto nuvažiuojantis dviratininkas gali plotis ant kelkraščio. Judėjimo vektorius juk ne link po ratais.Paskutinis taisė cozzamarra; 2023.06.15, 10:41.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nuo aksfalto nuvažiuojantis dviratininkas gali plotis ant kelkraščio. Judėjimo vektorius juk ne link po ratais.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nuo asvalto į kelkraštį nuvažiuojantis dviratininkas gali plotis tiesiai po ratais.
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąKaip ir visais baubų atvejais, šį taip pat tėra vienas būdas įveikti – tiesiog važiuoti. Aišku, visada galima rinktis Vokietiją ar Nyderlandus su jų idealiais dvirtakiais visur kur.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kodėl pavojingiausias?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąSu labai retomis išimtimis tai yra pats pavojingiausias ir kvailiausias manevras visiems eismo dalyviams.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąMan mažiau baisu, kad užvažiuos, tiesiog erzina kai visada galvoji - o kas jei sekantis vairuotokas girtas ar užsižiopsojęs į mobilaus ekraną ar panašiai. Tiesiog ypač nejaukus jausmas važinėti tarpmiestinėmis gatvėmis. Ypač kai kuriose, kur ant tiek siaura ir kelkraščio gal tik 30cm, kad tave kaip dviratininką nelabai gali aplenkti jei priešpriešais mašina.
O tada irgi galvoji- kas jei vienas pasitaikys naglas, kuris vis tiek bandys lenkti ir užkabins.
Žodžiu ne tai, kad nesi atsipalaidavęs ir mėgaujiesi važiavinu, bet pastoviai įsitempęs. Malonumas dingsta.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąŽiūriu jie neblogai išdresiruoti, kai prie jų artėja automobilis - patys į žvyruotą kelkraštį nuo eksfalto pasitraukia, kad eismui netrukdytų.
Dėl pagarbos papildau, apie ką užsiminė sankauskas. Didele dalimi automobilistų pagarba dviratininkams priklauso būtent nuo aprangos – ji turi būti ryškių spalvų (aptempta daug patogiau – neplėvesuoja, nekuria papildomo pasipriešinimo, nesiterlioja ir nesivelia į grandinę), būtina segėti šalmą, dviračių krepšiai taip pat ryškiaspalviai.
Smagumo dėlei galima pasirinkti policininkų aprangos spalvas, tuomet ir smagių kuriozinių situacijų pasitaikys ne viena.Paskutinis taisė cozzamarra; 2023.06.15, 10:02.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pastaruoju metu atkreipiau dėmesį į dviratininkus-turistus (tuos kurie terbom apsikrovę lėtai rieda pakelėm). Žiūriu jie neblogai išdresiruoti, kai prie jų artėja automobilis - patys į žvyruotą kelkraštį nuo eksfalto pasitraukia, kad eismui netrukdytų. Galėtų ir kiti - aptemptakelniai sportininkai, bobos su bidonais ir diedai su meškerėm taip išmokti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąItalijoje esu buvęs tik 1 kartą, bet susidarė vaizdas, kad dviračių sportas ten populiarus ir gana masinis reiškinys. Ir būtent sportas, ne olandiško tipo riedėjimas bobiškais dviračiais, kurį taip propaguoja John - ten pilna pavieniui ar grupėmis plentais lekiančių ryškiaspalvių aptemptakelnių. Automobilių vairuotojai turėtų būti pripratę ir nekelti pavojaus.
Prieš 5-6 metus dažnai dar lenkdavo per praktiškai ištiestos rankos atstumą, dabar jau beveik visada lenkimo metu pilnai persirikiuoja į priešpriešinę juostą.
Neretas atvejis būdavo kad prasilenkiant su priešais važiuojančia mašina kitas automobilis tuo pačiu metu aplenkinėja ir lenda per tarpą, dabar tokių atvejų išskirtinai mažai.
Žodžiu ne tai, kad nesi atsipalaidavęs ir mėgaujiesi važiavinu, bet pastoviai įsitempęs. Malonumas dingsta.Paskutinis taisė sankauskas; 2023.06.15, 09:04.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Italijoje esu buvęs tik 1 kartą, bet susidarė vaizdas, kad dviračių sportas ten populiarus ir gana masinis reiškinys. Ir būtent sportas, ne olandiško tipo riedėjimas bobiškais dviračiais, kurį taip propaguoja John - ten pilna pavieniui ar grupėmis plentais lekiančių ryškiaspalvių aptemptakelnių. Automobilių vairuotojai turėtų būti pripratę ir nekelti pavojaus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Siūlyčiau išbandyti meditaciją, Zen praktikas ir tikėti aukštesnės jėgos valia.
Komentuoti:
-
Man mažiau baisu, kad užvažiuos, tiesiog erzina kai visada galvoji - o kas jei sekantis vairuotokas girtas ar užsižiopsojęs į mobilaus ekraną ar panašiai. Tiesiog ypač nejaukus jausmas važinėti tarpmiestinėmis gatvėmis. Ypač kai kuriose, kur ant tiek siaura ir kelkraščio gal tik 30cm, kad tave kaip dviratininką nelabai gali aplenkti jei priešpriešais mašina.
O tada irgi galvoji- kas jei vienas pasitaikys naglas, kuris vis tiek bandys lenkti ir užkabins.
Žodžiu ne tai, kad nesi atsipalaidavęs ir mėgaujiesi važiavinu, bet pastoviai įsitempęs. Malonumas dingsta.
Komentuoti:
-
Negaliu atsakyti dėl kelkraščių, neatsimenu. Visuomet važiuoju ~1m atstumu nuo kelio krašto (kad būtų vietos prireikus manevruoti), o italai prie turistų pratę ir šiaip atsipūtę – ant galvos tikrai neužvažiuos (netaikau miestams, ypač piečiau Romos, ten pravers lietuviški įgūdžiai).
Šiaip jau manau, kad neverta dėl to per daug sukti galvos ir atsisakyti gyvenimo malonumo – vis tiek galą gausi ten ir taip, kaip nulemta.
Komentuoti:
-
O kaip su kelkraščio pločiu? Ar grynai keliu važiuot ir automobiliai turi jus lęnkti, kas man ypač nepatinka ir dėl ko vengiu tarpmiestinių pasivažinėjimų.
Komentuoti:
-
Ne, nesunku – po kiekvienos įkalnės laukia smagi nuokalnė. Atminty išliko tik nelengvas (bet nieko tragiško) kelias iki Passo della Cisa ir bjauroka įkalnė į Taorminą.
Laikomės taisyklės, kad sezonui pasiruošęs esi po 500km (daugiausia savaitgaliniai marštutai po 30, 40 ir retkarčiais 80 km, mes ne sportininkai). Be abejo, turi patikti būti gamtoje, važiuoti dviračiu ir kartais „padirbėti“ dėl gražių vaizdų. Lietuvoje, beje, taip pat – keliauk ir keliauk.
Komentuoti:
-
Turbūt sunkiaų minti ei Lt dėl kalnuotumo? Ar daug sukilimų, ar pakenčiamai?
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Nakvynės – kempinguose (stovyklavimas „gamtoje“ beveik neįmanomas – visur žmonės, tik porą naktų teko leisti Apeninuose). Kainos kaip Lietuvoje gyvenant 21 dieną, nieko ypatingo kitaip sakant. Įspūdžiai tebėra tokie, tarsi vakar būčiau grįžęs.
Jeigu tik yra noro ir turite sau patogų dviratį – pirmyn.Paskutinis taisė cozzamarra; 2023.06.14, 21:27.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPrikalbėta daug apie CX dviratį, tai tik konstatuosiu naujokams, kad nesupainiotų savokų:
CX → Cyclocross → išvaizda panašus į plentinį;
XC → Cross-country → kalnų dviratis (lygus vairas, storiausios padangos)
Komentuoti:
-
Prikalbėta daug apie CX dviratį, tai tik konstatuosiu naujokams, kad nesupainiotų savokų:
CX → Cyclocross → išvaizda panašus į plentinį;
XC → Cross-country → kalnų dviratis (lygus vairas, storiausios padangos)
Su fitness dviračiu gerai miškeliuose dėl tiesaus vairo (geriau nei su CX), nes plačiau rankos, tad geresnė ir lengvesnė kontrolė (lyg vos ne su kalnų dviračiu varytum).
Per kiek laiko numynei? Kiek atsiėjo pinigais visokios nakvynės ir pan.?
Komentuoti:
Komentuoti: