Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Puiku, galėsim palenktyniauti
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      #22
      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
      http://www.plentotaure.lt/

      Jau prasidėjo registracija. Gal bus dalyvaujančių?
      Opa. Pagaliau bus nebe pseudo-kriteriumų taurė, o normalios plento varžybos. Gal reiks nupūst dulkes nuo žiogelių ir vėl numerį užsisegt.

      Comment


        #23
        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Opa. Pagaliau bus nebe pseudo-kriteriumų taurė, o normalios plento varžybos. Gal reiks nupūst dulkes nuo žiogelių ir vėl numerį užsisegt.
        Taip, normalūs ratai po 35-40km.

        Gaila kad A grupėje gali registruotis tik su komanda
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          #24
          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          Taip, normalūs ratai po 35-40km.

          Gaila kad A grupėje gali registruotis tik su komanda
          Šiauliuose siūlyčiau su S-Sportu pašnekėti. Nenustebčiau jei formuos antrą komandą važiuot A grupės atvale. Manau bus nemažai norinčių užsirašyt į popierines komandas vien tam, kad važiuoti A ir nereiktų stumdytis B su per daug entuziazmo turinčiais kolegomis.

          Comment


            #25
            Na taip, reikės pasižiūrėti, sakė S-Sport visai rimtų dviratininkų yra.
            Bet kokiu atveju, lengiau 135 km numinti su gera grupe negu 90 km vienam/su atsitiktiniais pakeleiviais
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              #26
              Ir tas, ir B grupė pagarsėjus zavalais. Rodos pernai visuose etapuose bent po vieną rimtą griūtį būdavo. Savotiška amerikietiškos Cat5 versija

              Comment


                #27
                Per varžybas reikia susiveikti tokią "grupę"

                Policija šokiruota: automagistralėje sustabdė dviratininką, važiavusį „kaip šumacheris“ 90 km/val. greičiu

                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ris-787-891958

                Comment


                  #28
                  Taip, tą furą mielai paimčiau į savo komandą.

                  Kaip vadinti dviratininką, kuris važiuoja magistraliniu keliu paskui vilkiką maždaug 90 km/val. greičiu? Ar įsivaizduojate pasekmes, jei vilkikas staigiai stabdytų? Ar šiam vyrui rūpi jo sveikata ir gyvybė?“, - tokius klausimus užduota Lietuvos policija.

                  Pasekmės, jei vilkikas staigiai stabdytų, yra absoliučiai jokios, nes dviratininkas sustabdytų žymiai greičiau. Lietuvos policija demonstruoja ne tik kad visišką fizikos neišmanymą, bet ir apskritai realaus, praktinio važiavimo ypatybių.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    #29
                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                    Pasekmės, jei vilkikas staigiai stabdytų, yra absoliučiai jokios, nes dviratininkas sustabdytų žymiai greičiau. Lietuvos policija demonstruoja ne tik kad visišką fizikos neišmanymą, bet ir apskritai realaus, praktinio važiavimo ypatybių.
                    Ne poilicija, o jūs. Važiuojant metro atstumu ne tik nespėtų sustabdyti, bet ir sureaguoti.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2017.12.06, 09:15.
                    Flickr

                    Comment


                      #30
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Ne poilicija, o jūs. Važiuojant metro atstumu ne tik nespėtų sustabdyti, bet ir sureaguoti.
                      Kalbi iš patirties? Esi daug Motor-pacing'es? Nes aš tai esu nemažai, ir galiu pasakyti - furos (arba lengvojo automobilio) staigus stabdymas absoliučiai ne problema. Vienintelė potenciali problema yra stambios šiukšlės ant kelio (i.e. nutrenktas gyvūnas).
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        #31
                        Kas tie 90 km/h kai galima Lietuvoje ir ant 136 draftinti. Gal net strava activity surasiu.

                        https://www.youtube.com/watch?v=vbX6UrVWtPQ

                        Comment


                          #32
                          Parašė jpou Rodyti pranešimą
                          Kas tie 90 km/h kai galima Lietuvoje ir ant 136 draftinti. Gal net strava activity surasiu.

                          https://www.youtube.com/watch?v=vbX6UrVWtPQ
                          Hm, įdomu, koks gear-ratio
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            #33
                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Hm, įdomu, koks gear-ratio
                            70x11

                            Comment


                              #34
                              Ai jo, parašyta video pavadinime. Jeigu čia fixed gear, tai mieste nėra labai patogu važinėti

                              Na, 136km/h yra įspūdinga. Chapéu
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                #35
                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Opa. Pagaliau bus nebe pseudo-kriteriumų taurė, o normalios plento varžybos. Gal reiks nupūst dulkes nuo žiogelių ir vėl numerį užsisegt.
                                Tokios pačios mintys. O dar matant, kad pirmas etapas Baisogaloj, mano gimtam kaime Nėra kitos išeities, tik grįžt į aktyvų mynimą
                                N N N

                                Comment


                                  #36
                                  Jau aštuntus metus iš eilės Baltijos šalių dviračių sporto organizatoriai tęsia tradiciją paminėti 1989 metų rugpjūčio 23 dieną Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vykusią „Baltijos kelio“ akciją

                                  „Baltic Chain Tour“ lenktynėse, kurioms Tarptautinė dviračių sporto sąjunga (UCI) suteikė II kategoriją, antrus metus iš eilės dalyvaus net trys Lietuvos komandos: šalies rinktinė, profesionali Vilniaus ekipa „Staki – Technorama“ ir mėgėjų komanda „Top Team“. Iš viso startuos 112 dviratininkų iš 16 šalių (19 komandų iš 14 šalių).

                                  Lenktynėse, kurių prizų fondą sudaro 6355 eurai, dar dalyvaus po dvi Estijos, Latvijos ir Lenkijos bei po vieną Baltarusijos, JAV, Kazachstano, Nyderlandų, Norvegijos, Suomijos, Švedijos, Turkijos, Ukrainos ir Vokietijos komandą. Septynios šalys į lenktynes atsiuntė savo rinktines. Varžybų komisaras – italas Sandro Coccioni. Lietuvos rinktinės sudėtyje bus 2015 metų pasaulio čempionato bronzos medalio laimėtojas, „Tour de France“ ir „Giro d’Italia“ etapų nugalėtojas Ramūnas Navardauskas iš elitinės „Bahrain Merida“ ekipos.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/sportas/kitos-s....d?id=78883211
                                  BCT’18 stage 3: Panevezys – Vilnius (160 km)

                                  Date: 26.08.2018

                                  09:00 – 09:50 – Signing of Starting list
                                  10:00 – Ceremonial Start of Stage III in Panevezys (164,8 km)
                                  10:10 – Technical Start of Stage III (after 5,3 km)
                                  14:00 – Expected finish of Stage III in Vilnius
                                  14:15 – Awarding Ceremony (15 minutes after Leader’s finish)

                                  Daugiau: http://balticchaintour.com/program/prologue_tallinn/

                                  Click image for larger version  Name:	Stage-3-finish.jpg Views:	1 Size:	224,9 kB ID:	1665006
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    #37
                                    Prie "Baltic Chain Tour '18" finišo vykusios "MTB Challenge" varžybos 2018-08-26:

                                    Click image for larger version  Name:	20180826_140910.jpg Views:	1 Size:	219,2 kB ID:	1665742

                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      #38
                                      Fixie 4 Life
                                      Published on 17 Dec 2018
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        #39
                                        Iš Baltijos dviračių lenktynių traukiasi baltarusiai: motyvu tapo ir situacija Lietuvos pasienyje
                                        https://www.lrt.lt/naujienos/sportas...uvos-pasienyje

                                        Komandų skaičius nuo 29 krito iki 19.

                                        Nepaisant politinių problemų, komandų skaičių sumažino vizų problemos ir koronaviruso apribojimai. <...>

                                        Trijų dienų lenktynės prasidės rugpjūčio 20 d. Taline ir baigsis rugpjūčio 22 d. Valkoje. Jos vyks Estijoje ir Latvijoje.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          #40
                                          „Velomaratonas” vyks sekmadienį. Buvau dar gegužę siūlęs trasos pekeitimą, tikrai pagrįstas, bet neatsižvelgė. Dar aptarė, kaip vyksta eismo organizavimas uždarytame perimetre.

                                          Siūlymas:
                                          Nežinau ar kas skaitote laiškus, bet norėjau pasiūlyti papildyti trasą 1,2 km atšaka, kuria ir taip draudžiamas automobilių eismas. Problema yra apsisukimas ties Baltuoju tiltu. Apsisukimas yra 180°, todėl dėl renginio masiškumo kyla avarinės lenktynių situacijos, pats esu matęs griūtis ties pačiu apsisukimu, kai nepilnai įgudę dviratininkai nespėja staigiai stabdyti ir vidine trajektorija slysdami trenkiasi į išore sukančius varžovus. Siūlomoje naujoje kilpoje eliminuojamas ne tik nesaugus apsisukimas, bet išlaikomas auktesnis lenktynių greitis, dinamija bei labiau galima atsleisti techninius lenktynių gebėjimus ilgesnėje atkarpoje su papildomai atsirandančiais greitais ir lenktais posūkiais.

                                          Norint išlaikyti apie 100 km Sport važiuotojams, jie gali įveikti ne 10, bet 9 ratus, o Semi-Sport vietoj 50 km, gautųsi 56 km.

                                          Būkit geri, įvertinkit. Mėlina linija pažymėjau prailgintą kilpa-aspisukimą, ten kur vistiek uždarytas automobilių viešas eismas:
                                          Click image for larger version

Name:	Trasos_pratesimas_1.2_km.png
Views:	130
Size:	182,6 kB
ID:	1905965
                                          Papildomas siūlymas, po patviritnimo, jog gavo laišką:
                                          Pastebėjau, kodėl iki šiol nebuvo tokio sprendimo – matyt, yra reikalavimas, kad būtų galimybė automobiliu pasiekti visas įmanomas gatveles senamiestyje.

                                          Norėčiau papildyti, kaip tą galima spręsti: prireikus kokiam pavieniam gyventojui išjudėti iš / į Tilto ar Žygimantų g., reiktų dviejų policininkų reguliuojančių eismą ir kelių laikinų kelio ženklų lengvai pastatomų kelio krašte. Policininkai vis tiek ten budi renginio vietoje, tad papildomų sąnaudų nebūtų. Žaliu punktyru pažymėtos judėjimo kryptys automobiliams, o žalia linija policija reguliuotų kada galima praleisti automobilius viena kryptimi, viena juosta. Pvz.: Goštauto/Jakšto g. policininkas iš tolo matydamas, jog neatvažiuoja dviračiai, racijos pagalba praneštų kitam policininkui iš Goštauto/Tilto g. posto, kad nepraleistų automobilių vakarų kryptimi link Jakšto g. (130 m atkarpa). Kai nėra jokio autombilio rytų kryptimi nuo Jakšto g., tai eismas iš Žygimantų g. galėtų būti laisvas atitvarais atskirta juosta prieš eismą link Jakšto g. Atitvarai pažymėti raudona linija. Siauriausioje Goštauto g. vietoje (130 m) būtų viena juosta automobiliams ir dvi dviratininkams, kitur automobiliai turėtų bent 2 juostas ir judėtų abejomis kryptimis (ties žiedo pietumis ir rytais bei Žygimantų g.).

                                          Automobilių judėjimas iš rytų į vakarus: Žygimantų g. → Goštauto g. → Jakšto g. → Šeimyniškių g.

                                          Automobilių judėjimas iš vakarų į rytus: Šeimyniškių g. → Jakšto g. → Goštauto g. → Žygimantų g.
                                          Click image for larger version

Name:	Policija_prie_ziedo_ir_Jaksto_g..png
Views:	122
Size:	836,4 kB
ID:	1905966
                                          Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	122
Size:	2,14 MB
ID:	1905967 Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	121
Size:	2,27 MB
ID:	1905968 Click image for larger version

Name:	3.png
Views:	120
Size:	2,54 MB
ID:	1905969 Click image for larger version

Name:	4.png
Views:	120
Size:	2,60 MB
ID:	1905970
                                          Atsakymas:
                                          Aptarėme su komanda.

                                          Bendram žinojimui norime Jus informuoti, kad trasos uždarymo schemos ir eismo principas yra griežtai reglamentuotas ir suderintas su Vilniaus miesto savivaldybės eismo reguliavimo skyriumi. Nuo pat pradžių kai buvo planuojama dviračių trasa, buvo labai atsakingai galvojama apie centre esančias įstaigas ir gyventojus, kad jie neliktų be privažiavimų/išvažiavimų daugiau pusei paros. Eismo ribojimo leidimas išduotas nuo 4:30 iki 19 val., o tai reiškia, kad visos dviračių trasos (gatvės) yra visiškai uždarytos bet kokiam eismui, kol vyksta IKI Velomaratonas. Ir nebus jokių išimčių, kad kol vyksta renginys, tuo pačiu metu į trasą būtų išleidžiamas automobilis. Taip yra daroma dėl to, kad neliktų atsitiktinumo ar netikėtumo faktoriaus, kai dviračių trasoje pasirodo automobilis. Taip, pas mus yra buvę atvejų, kai net uždaroje trasoje reikia išleisti automobilį iš kiemo (ekstra atvejis) – bet tai yra valdoma tik policijos ekipažo pagalba, kuris su įjungtais švyturėliais atvykęs į konkrečią vietą palydi kitą automobilį iki artimiausio išvažiavimo. Renginio metu bet koks automobilis esantis dviračių trasoje yra specialiai žymėtas ir turi garso, bei papildomas šviesos priemones, kad atkreiptų dalyvių dėmesį. Todėl Jūsų siūlomas variantas dėl saugumo sumetimų nelabai įgyvendinamas. O prailginti trasą bus sudėtinga, nes taip dar labiau uždarysime likusias ir taip riboto pasiekiamumo gatveles.
                                          Turbūt, nesuprato, jog atskirti juostas turėjau omeny būtent tvoromis, kurias ir taip naudoja renginio metu, tad trasa būtų izoliuota. Aišku, logistiniai kaštai atsirastų papildomi, bet tikrai ne tiek jau daug.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X