Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Verslas: forumiečių patirtis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    Nebūtinai. Mano srityje (apie kurią nelabai noriu kalbėti viešai) yra kompanijų, kurios darosi nesveikus pinigus nors jų metodai yra pasenę ir neefektyvus, ir yra kompanijų, kurios vos išgyvena, nors naudoja moderniausius ir efektyviausius metodus. Visa tai yra vien marketingo dėka. Marketingas, beje, nėra vien gražus interneto puslapis ir logo. Tai yra labai komplikuotas ir užknisantis dalykas, kurį įvaldžius gerai gali pasidaryti gražaus pinigėlio net jei savo srityje esi vidutiniokas!
    Hm, tai aš apie tai ir kalbu, kad kai kas dirbdami senais metodais ir juokdamiesi iš visokių marketingų gerai uždirba. Arba kažko nesupratau. O šiaip čia labai priklauso nuo pačio verslo, kur jis daromas. Arba tavo marketingo suvokimas labai platus ir nestandartinis.
    Paskutinis taisė Lettered; 2010.03.18, 22:44.
    Flickr

    Comment


      #22
      Tarkime, kad abu turime po valytojų firmą. Tarkime, kad abi firmos masiškai valo erdves miestuose, privačiose firmose, mokyklose ir tt.. Aš naudoju seną sovietinę techniką ir išvalau mažiau m2, kiek prasčiau ir už kiek daugiau pinigų. Tu naudoji moderniausią valymo įrangą ir išvalai daugiau m2, išvalai juos geriau ir už geresnę kainą.

      BET

      Jeigu aš turiu gerą marketingo specialistą, o tu marketingui dėmesio skiri labai mažai, aš gausiu daugiau kontraktų, tiek viešųjų (iš savivaldybių), tiek privačių. Aš būsiu geriau žinomas ir žmonės pagalvoję apie valymą iš karto galvos apie mano firmą, o tave žinos labai mažai ir, jei mano marketingo specai pasistengs gerai, naudotis tavo pigesnėmis paslaugomis bus truputį "neprestižas", nors taip galvoti objektyvių priežasčių nebus nei vienos.
      Paskutinis taisė blitz; 2010.03.18, 23:11.
      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

      Comment


        #23
        Parašė blitz Rodyti pranešimą
        Tarkime, kad abu turime po valytojų firmą. Tarkime, kad abi firmos masiškai valo erdves miestuose, privačiose firmose, mokyklose ir tt.. Aš naudoju seną sovietinę techniką ir išvalau mažiau m2, kiek prasčiau ir už kiek daugiau pinigų. Tu naudoji moderniausią valymo įrangą ir išvalai daugiau m2, išvalai juos geriau ir už geresnę kainą.

        BET

        Jeigu aš turiu gerą marketingo specialistą, o tu marketingui dėmesio skiri labai mažai, aš gausiu daugiau kontraktų, tiek viešųjų (iš savivaldybių), tiek privačių. Aš būsiu geriau žinomas ir žmonės pagalvoję apie valymą iš karto galvos apie mano firmą, o tave žinos labai mažai ir, jei mano marketingo specai pasistengs gerai, naudotis tavo pigesnėmis paslaugomis bus truputį "neprestižas", nors taip galvoti objektyvių priežasčių nebus nei vienos.
        Viskas ok su marketingu, bet yra vienas bet.....
        Jeigu tavo paslaugos bus nekokybiškos, tai smarvė pasklis greitai, ypač jei dirbi siauroje rinkoje, o tada jau ir geriausias rinkodaros (marketingo ) specialistas nepadės..
        ir atvirkščiai jei rinkodarai skiri neperdaugiausiai laiko, bet darai labai aukštą kokybę, daraisi rinkodarą pats sau, kitaip tariant, darbai daro rinkodarą.

        Turiu nemažai pavyzdžių, kur įmonės apie rinkodarą, švelniai tariant, net nežino, bet dirba net dabartinių laikotarpių iki nakties, kad spėtu apimt užsakymus.

        Mano patirtis:

        70% kokybė + 30 % ( gal net 15 % ) rinkodaros
        ir turi gerą verslą...

        P.s. UAB pradinis kapitalas, ar dabar nesumažino iki 1000 Lt ?

        P.s.s Kam? "tiek viešųjų (iš savivaldybių)" tau reikia marketingo specialisto?
        Kad prisijungtu prie CVP ir konkursui paruoštu dokumentus ( tą gali ir penktokas padaryt )?
        Paskutinis taisė Andrewass; 2010.03.19, 00:20.
        Kairiarankių klubas - Left.lt

        Comment


          #24
          Reiktų nepamiršti ir vietos verslo kultūros ypatumų. Anglosaksų kraštuose marketingas turi svarbesnį vaidmenį, nei kitur.

          Dėl ko Britai turi "snobų" įvaizdį? Nes pernelyg viską vertina pagal įvaizdį (reklamą ir marketingą). Taigi, tie, kas UK investuoja į marketingą, tikrai neprašaus. Kokioje Vokietijoje gali tekti daugiau dėmesio skirti kokybės gerinimui.

          Comment


            #25
            blitz, tu pats sau marketinga darai ar samdai speca?
            Gal gali patart kokiu geru puslapiu ar knygu, kur galima butu butent siokios tokios rinkodaros ismokt?

            Comment


              #26
              Visų pirma, tai marketingas nėra tik reklama ar prekės ženklo, gamintojo žinomumas. Pagal visą klasikinę teoriją, marketingo komplekso elementai yra šie: PREKĖ, KAINA, VIETA, RĖMIMAS (reklama).
              Kaip matot, lygiavertis elementas su reklama yra pati prekė (ar paslauga), t.y., jos savybės, ypatybės, išskirtinumas, kokybė, tinkamumas naudojimui, galiojimo laikas, kvapas, skonis, išvaizda ir visos kitos fizinės bei emocinės savybės. Tad jei jau kalbam apie marketingą, turėkim ir tą omeny.
              Mano pozicija tokia - pritariu teiginiui, kad "marketingas yra viskas", tačiau prieštarauju teiginiui "reklama yra viskas".
              O literatūros tai yra kalnai, tik rinkis

              Comment


                #27
                Kad kalnai tai as zinau, bet dalykas toks, kad ne visa literatura yra vienodai gera ir naudinga. Tad visada malonu isgirsti konkreciu zmoniu konkreciu pasiulymu is ju patirties.

                Comment


                  #28
                  "The 22 Immutable Laws Of Marketing" labai vertas dėmesio skaitalas pradedantiems Pilna e-book'ų jo internete, perskaityti galima labai greitai ir maloniai.
                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Andrewass Rodyti pranešimą
                    Viskas ok su marketingu, bet yra vienas bet.....
                    Jeigu tavo paslaugos bus nekokybiškos, tai smarvė pasklis greitai, ypač jei dirbi siauroje rinkoje, o tada jau ir geriausias rinkodaros (marketingo ) specialistas nepadės..
                    ir atvirkščiai jei rinkodarai skiri neperdaugiausiai laiko, bet darai labai aukštą kokybę, daraisi rinkodarą pats sau, kitaip tariant, darbai daro rinkodarą.
                    Tai čia savaime aišku Kalbu apie tokius atvejus, kai kokybės už kainą skirtumai yra maži, juos identifikuoti yra sunku arba jie yra subjektyvūs. Savaime aišku, kad, jeigu gaminsi visišką mėšlą, tau marketingas nepadės. Čia Einšteinu būti tikrai nereikia, kad tokį dalyką pastebėti.

                    O dėl savivaldybių užsakymų tai jiems neretai yra taikomi apyvartos reikalavimai, o gerą apyvartą galima pasiekti tik su geru marketingu.
                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                    Comment


                      #30
                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Nors sutinku kad tikrai reikėjo nuveikti daugiau. Vienalytės santuokos, automobilio mokesčiai, mažaiau galimybių vogti iš valstybės individualiai veiklai ir t.t.
                      Per individualią veiklą labiausiai vagia viltį džiugi tai pabėgantys nesusimokėję mokesčių. Jiems vienodai rodo koks bus tarifas. O vietoj to kentės smulkus verslas.

                      Comment


                        #31
                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Per individualią veiklą labiausiai vagia viltį džiugi tai pabėgantys nesusimokėję mokesčių. Jiems vienodai rodo koks bus tarifas. O vietoj to kentės smulkus verslas.
                        Tarifą reikėtu suvienodinti, bet labiau reikėtu, jog jie rengtu normalią apskaitą. Pvz kas per nesąmonė yra dabar kad 250+ darbuotojų turinti "individuali įmonė" netiru niekam teikti finansinių ataskaitų? Jeigu esi UAB, privalai tegiti nuo tam tikro pajamų lygio ar darbuotojų skaičiaus. Jeigu esi IĮ, tai neprivalai niekada, nes įstatyme jiems yra išimtis.

                        Comment


                          #32
                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Tarifą reikėtu suvienodinti, bet labiau reikėtu, jog jie rengtu normalią apskaitą. Pvz kas per nesąmonė yra dabar kad 250+ darbuotojų turinti "individuali įmonė" netiru niekam teikti finansinių ataskaitų? Jeigu esi UAB, privalai tegiti nuo tam tikro pajamų lygio ar darbuotojų skaičiaus. Jeigu esi IĮ, tai neprivalai niekada, nes įstatyme jiems yra išimtis.
                          Su vienodinti su kuo - darbo sutartim ar dividendų išsiėmimu iš įmonės? Individuali veikla iš principo yra per vidurį tarp abiejų veiklų.

                          Comment


                            #33
                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Su vienodinti su kuo - darbo sutartim ar dividendų išsiėmimu iš įmonės? Individuali veikla iš principo yra per vidurį tarp abiejų veiklų.
                            Individuali įmonė yra normali įmonė tik tiek kad atsakomybės lygis yra skirtingas, tai ji ir traktuojama turėtu būti kaip ir kitos įmonės. Patentus tai reikėtu iš esmės pertvarkyti, nes dabar dauguma pasiėmę patentus net jais nesinaudoja.

                            Comment


                              #34
                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Individuali įmonė yra normali įmonė tik tiek kad atsakomybės lygis yra skirtingas, tai ji ir traktuojama turėtu būti kaip ir kitos įmonės. Patentus tai reikėtu iš esmės pertvarkyti, nes dabar dauguma pasiėmę patentus net jais nesinaudoja.
                              Pradedam nuo to, kad individuali įmonė ir individuali veikla yra du labai skirtingi dalykai.

                              Patentai metai iš metų karpomi ir mažinami. Su esama kryptim tuoj jų ir nebeliks.

                              Comment

                              Working...
                              X