Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaip įdomu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galimybių miestai (pagal 'Partner World Cities'):

    pwc.com


    www.pwc.com

    Comment


      Kaip būtų stresinėje situacijoje, ko gero, nereikia įsivaizduoti. O šiaip, puikiai įveikta užduotis.
      Paskutinis taisė Silber418; 2011.05.17, 18:48.

      Comment


        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
        Galimybių miestai (pagal 'Partner World Cities'):

        pwc.com
        Atvaizdas


        www.pwc.com
        Jeigu Londono ar net Paryžiaus "transportation and infrastructure" yra geresnė už Singapūro, Honkongo ar Seulo, tai aš esu sumautas hipopotamas.
        Aišku, JAV miestai dar aukščiau šioje kategorijoje? WTF?? Iš kokios beždžionėlių planetos nukrito to "reitingo" kūrėjai? JAV miestai transporto ir infrastruktūros srityje sėdi gilioje šiknoje lyginant ne tik su moderniais Azijos miestais, bet ir su tuo pačiu aptriušusiu Londonu.
        Paskutinis taisė John; 2011.05.18, 01:19.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Jeigu Londono ar net Paryžiaus "transportation and infrastructure" yra geresnė už Singapūro, Honkongo ar Seulo, tai aš esu sumautas hipopotamas.
          Aišku, JAV miestai dar aukščiau šioje kategorijoje? WTF?? Iš kokios beždžionėlių planetos nukrito to "reitingo" kūrėjai? JAV miestai transporto ir infrastruktūros srityje sėdi gilioje šiknoje lyginant ne tik su moderniais Azijos miestais, bet ir su tuo pačiu aptriušusiu Londonu.
          O kuom Paryžiaus infrastruktūra bloga? Aš manau, kad puiki. Daugumos JAV miestų taip pat, tankus plačių greitkelių tinklas, daug oro uostų ir skrydžių visur.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            O kuom Paryžiaus infrastruktūra bloga? Aš manau, kad puiki. Daugumos JAV miestų taip pat, tankus plačių greitkelių tinklas, daug oro uostų ir skrydžių visur.
            Jo puiku, kai bandymas kur nors nuvažiuoti reiškia sėdėjimą kamštyje kelias valandas be jokios alternatyvos... JAV neišvystyti keleiviniai geležinkeliai, jau vien dėl ko JAV negalima net lyginti su Europa ar pažengusiomis Azijos šalimis, nekalbant, kad būtų galima ką nors ten vertinti geriau.
            Paskutinis taisė John; 2011.05.18, 02:10.

            Comment


              Na taip, Londoną "statyti" aukščiau Singapūro ar Honkongo tokioje lentelėje gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Jo puiku, kai bandymas kur nors nuvažiuoti reiškia sėdėjimą kamštyje kelias valandas be jokios alternatyvos... JAV neišvystyti keleiviniai geležinkeliai, jau vien dėl ko JAV negalima net lyginti su Europa ar pažengusiomis Azijos šalimis, nekalbant, kad būtų galima ką nors ten vertinti geriau.
                Paryžiaus metropolitenas (http://3.bp.blogspot.com/_r4yiMy6VLj.../metro_map.gif) ir traukinių tinklas su priemiesčiais (kai kurie greitieji) neblogai išvystyti. Miestą taip pat juosia galima sakyti 3 greitkeliai (2 vidiniai, kai Londone tik vienas išorinis yra). http://www.veedabiometrics.com/images/paris-map.jpg Taip pat pagrindinės gatvės platūs prospektai, priešingai nei Londone, todėl manęs nestebina, kad už jį gavo daugiau taškų.
                JAV apskritai visai kitokia šalis, todėl ir lyginti sunku. Ten dominuoja suburbai su individualiais namais, ir su traukiniu nelabai kur nuvažiuosi, kai atstumai šimtai kilometrų į visas puses, arba linijų reiktų tūkstančių tuomet. Esmė, kaip esama infrastruktūra tenkina gyventojų poreikius, o ne kokių nors railfanų. Taip pat palyginus skrydžių tenkančių gyventojui statistiką, tai JAV taip pat visiems nušluosto nosį. Taip, kad ta statistika gana subjektyvi.
                Paskutinis taisė Lettered; 2011.05.18, 02:28.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Paryžiaus metropolitenas (http://3.bp.blogspot.com/_r4yiMy6VLj.../metro_map.gif) ir traukinių tinklas su priemiesčiais (kai kurie greitieji) neblogai išvystyti. Miestą taip pat juosia galima sakyti 3 greitkeliai (2 vidiniai, kai Londone tik vienas išorinis yra). http://www.veedabiometrics.com/images/paris-map.jpg Taip pat pagrindinės gatvės platūs prospektai, priešingai nei Londone, todėl manęs nestebina, kad už jį gavo daugiau taškų.
                  JAV apskritai visai kitokia šalis, todėl ir lyginti sunku. Ten dominuoja suburbai su individualiais namais, ir su traukiniu nelabai kur nuvažiuosi, kai atstumai šimtai kilometrų į visas puses, arba linijų reiktų tūkstančių tuomet. Esmė, kaip esama infrastruktūra tenkina gyventojų poreikius, o ne kokių nors railfanų. Taip pat palyginus skrydžių tenkančių gyventojui statistiką, tai JAV taip pat visiems nušluosto nosį. Taip, kad ta statistika gana subjektyvi.
                  Na prie Paryžiaus aš per daug ir nesikabinu. Dėl to ir parašiau netgi, nes, visgi, netgi Paryžius, ko gero, atsilieka nuo Singapūro ar Honkongo pagal transportą. Na ok, dar suprantu, kad dėl to galima ginčytis... Bet čia ne esmė. Esmė ta, kad Londonas ir ypač JAV miestai gauna daugaiu taškų, kas yra tiesiog visiška nesąmonė.

                  Ir nesvarbu, kokia šalis ar kokie suburbai. Esmė, kad jeigu koks nors John ar blitz nukeliavę į JAV prisisprogs vietinio alaus, sės į mašiną ir sukels milžinišką avariją kokiame nors greitkelyje, toje vietoje transporto sistema bus "mirusi" kokį pusdienį be jokių alternatyvų žmonėms rinktis kitą transportą. O tas faktas, kad ten "suburbai" nieko nekeičia,. Tough luck, taip sakant, bet esmė ta, kad su transportu ten iš esmės yra nekokie reikalai, nes nėra alternatyvos. Europoje tokios problemos nėra. Didelėje dalyje Azijos didmiesčių taip pat. Beje, kelių infrastruktūra tiek Europoje, tiek daug kur Azijoje yra ne blogesnė, o daugeliu atveju ir geresnė, nei JAV, dėl ko toks argumentas, kad ten, neva, geriau išvystyti keliai išvis netenka prasmės. Keliai ten (t.y. ne JAV) išvystyti taip pat gerai arba net geriau, plius, yra kitos transporto rūšys, kurių JAV išvis nėra. Tai kaip čia galima dar ką nors lyginti? Akivaizdu, kad JAV tiesiog atsilieka kokiu pusę amžiaus. O skrydžių skaičius per capita čia irgi nieko nekeičia. Reikia kažkaip iki to oro uosto nuvažiuoti... o John'as dar girtas voliojasi ant to nelemto greitkelio.
                  Paskutinis taisė John; 2011.05.18, 02:40.

                  Comment


                    Gal praeis noras rūkyti.
                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                    Comment


                      Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                      Gal praeis noras rūkyti.
                      Youtube video
                      Tik viena smulkmenėlė — nėra žmogaus, surūkančio 400 cigarečių per dieną.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Tik viena smulkmenėlė — nėra žmogaus, surūkančio 400 cigarečių per dieną.
                        Bet yra kur surūko per mėnesį, metus. O tas brudas niekur nedingsta.
                        Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                        Comment


                          Parašė bebop Rodyti pranešimą
                          Bet yra kur surūko per mėnesį, metus. O tas brudas niekur nedingsta.
                          Kaip tai nedingsta? Juk plaučiai yra gyvas organas, dar tokius kiekius sugeba absorbuoti ir išsivalyti. Antraip kur dingsta įkvėpti laužo dūmai, smogas, dulkės, žiedadulkės ir kitos kietos dalelės?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Wycka rūkantis žmogus
                            N N N

                            Comment


                              Parašė LBP Rodyti pranešimą
                              Wycka rūkantis žmogus
                              Pasyviai...
                              Užtat negeriantis.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Kaip tai nedingsta? Juk plaučiai yra gyvas organas, dar tokius kiekius sugeba absorbuoti ir išsivalyti. Antraip kur dingsta įkvėpti laužo dūmai, smogas, dulkės, žiedadulkės ir kitos kietos dalelės?
                                Na niekur niekas neabsorbuojasi. ŠIEK TIEK apsivalo su skrepliais. Tas ir apvalytų nuo tokių MENKŲ kiekių (smogo nelaikau menku, nes jo žala tikrai didelė). Visa kita nusėda.

                                Čia normalūs plaučiai:



                                O čia rūkančiojo:





                                Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                Comment


                                  /\ Nepamiršk, kad narkomanai kokainą naudoja irgi per plaučius. Bet „baltoji mirtis“ ištinka nuo perdozavimo, o ne sutrikus plaučių funkcijoms. beje, Tamstos plaučiai parodyti užkietėjusio rūkaliaus, kuris labai ilgai rūkė pypkes arba cigaretes be filtro.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Ir nesvarbu, kokia šalis ar kokie suburbai. Esmė, kad jeigu koks nors John ar blitz nukeliavę į JAV prisisprogs vietinio alaus, sės į mašiną ir sukels milžinišką avariją kokiame nors greitkelyje, toje vietoje transporto sistema bus "mirusi" kokį pusdienį be jokių alternatyvų žmonėms rinktis kitą transportą. O tas faktas, kad ten "suburbai" nieko nekeičia,. Tough luck, taip sakant, bet esmė ta, kad su transportu ten iš esmės yra nekokie reikalai, nes nėra alternatyvos. Europoje tokios problemos nėra. Didelėje dalyje Azijos didmiesčių taip pat. Beje, kelių infrastruktūra tiek Europoje, tiek daug kur Azijoje yra ne blogesnė, o daugeliu atveju ir geresnė, nei JAV, dėl ko toks argumentas, kad ten, neva, geriau išvystyti keliai išvis netenka prasmės. Keliai ten (t.y. ne JAV) išvystyti taip pat gerai arba net geriau, plius, yra kitos transporto rūšys, kurių JAV išvis nėra. Tai kaip čia galima dar ką nors lyginti? Akivaizdu, kad JAV tiesiog atsilieka kokiu pusę amžiaus. O skrydžių skaičius per capita čia irgi nieko nekeičia. Reikia kažkaip iki to oro uosto nuvažiuoti... o John'as dar girtas voliojasi ant to nelemto greitkelio.
                                    Honkongas apskritai palyginus mažas miestas pagal plotą, tad jam ir susitvarkyti idealiai infrastruktūrą daug lengviau, kaip tik daugumai Azijos miestų.
                                    Palygink metro linijų skaičių ir tankumą kad ir su tuo pačio Paryžiaus ar Niujorko.
                                    Honkongas
                                    http://www.ooaj.com/travel-pics/en/t...System_Map.png
                                    Paryžius
                                    http://whygo-eur.s3.amazonaws.com/ww...ismetromap.jpg
                                    Niujorkas
                                    http://mappery.com/maps/New-York-Subway-Map.gif

                                    Miesto struktūra yra esminis faktorius, į kurį atsiželgiant vertinama. Nes negalime tiesiog sausai vertint, kiek pvz. gyventojų gali pasinaudoti šalia esančiu metro, traukiniu ir pan. Kuo mažesnis tankumas, tuo bėginis transportas neefektyvesnis. O alternatyvų yra, t.y. kiti greitkeliai, gatvės, kurios JAV taip pat labai plačios visur. Los Andžele gatvės ir greitkeliai užima maždaug pusę miesto ploto, niekur nieko panašaus nėra nei Europoje nei Azijoje. Nesakau, kad man tai labai irgi patinka, bet negalime vadovautis subjektyviais kriterijais. Taip pat kodėl skrydžius nurašai? Tai parodo kiek šalis yra mobili ir pažangi kalbant apie keliavimą.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2011.05.18, 11:17.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      /\ Nepamiršk, kad narkomanai kokainą naudoja irgi per plaučius. Bet „baltoji mirtis“ ištinka nuo perdozavimo, o ne sutrikus plaučių funkcijoms. beje, Tamstos plaučiai parodyti užkietėjusio rūkaliaus, kuris labai ilgai rūkė pypkes arba cigaretes be filtro.
                                      Nes narkotikai tirpūs, kitaip jie nepatektų į kraują ir nepaveiktų smegenų. Ir net jeigu jie būtų netirpūs, pripratimas, spėju, greičiau išsivystytų nei plaučių pakenkimas dėl narkotikų kaupimosi.

                                      O rūkymas yra rūkymas ir pakenkia vienodai ar tu rūkai su filtru, ar be. Tiesiog skiriasi kaip greitai plaučiai apsineš. Bet šiaip net ir šioks toks parūkymas, pasyvus rūkymas, GALI sukelti (bet nebūtinai sukels. daug žmonių to nesupranta) tokias ligas kaip lėtinį bronchitą, lėtinę obstrukcinę plaučių ligą ir kt. Per daug visokiausių subtilybių medicinoje, kad čia viską aprašytum.
                                      Paskutinis taisė bebop; 2011.05.18, 11:18.
                                      Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                      Comment


                                        Siulau aplankyti kaune medicinos anotomijos muzieju, yra tikri plauciai eksponuojami, rukancio ir nerukancio zmogaus.
                                        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Esmė, kaip esama infrastruktūra tenkina gyventojų poreikius, o ne kokių nors railfanų.
                                          Esat neteisus. Esmė ta, kad bet koks reitingas, kuriame Kinija nėra pirmoje vietoje yra blogas per se. Analogiškai, bet koks reitingas, kuriame Kinija yra pirmoje vietoje yra geras, objektyvus ir parengtas geriausių atitinkamos srities specialistų.

                                          Iš karto pasakau, jog faktas, kad pernai buvo atvejis, kai 10 dienų palei Pekiną buvo susidaręs apie 100 km ilgio kamštis irgi yra visiškai nereikšmingas.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X