Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

ABS sistemos privalumai ir trūkumai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ant sauso asfalto nereik spardyt per stabdį ir nepradės ratai čiuožinėt. Tokiom salygom stabdant tiek, kad praslystu ratai yra elementari vairuotojo klaida, arba dėl pernelyg vėlyvo stabdymo arba per didelio greičio.
    Tame ir visa druska, kad jei vairuotojas nepadare klaidos, t.y. tavo zodziais tariant nesparde per stabdi, tai ABS miegos kudikio miegu ir nesikis i procesa.

    Nebutinai jis atsistos skersas visada. Jei greitis nėra didelis ir neatliekami judesiai vairu, gan nemaži šansai išlaikyt jį tiesiai.
    Jei ciuosi kad pries ratus susistumtu sniegas (o juk apie tai sneka), tai atsistos. Ir visiskai nesvarbu ka darysi su vairu, ratams ciuoziant jo padetis praktiskai neitakoja judejimo krypties.
    ABS visu pirma butent tam ir buvo israstas, kad extra situacijoje leisti vairuotojui kontroliuoti automobili.

    Comment


      #42
      Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
      pritariu kad abs padeda bobutem ir uzsisvajojusiems vairuotojams (kurie ten pasilenkes mages garsa reguliuoja), tokie vairuotojai tik nuspaudzia pedala isikimba i vaira, sedi ir laukia kas bus...
      Jei sutelkes demesi i vairavima o juo labiau kai isbandineji savo jegas ar pan. tai jus man paaishkinkit kam tada reikalingas tas abs?
      Nes jei busi sau paciam saziningas, tai pripazinsi, kad realiam gyvenime 99% laiko esi tarp tu bobuciu ir uzsisvajojusiu.

      Ar tau kiekvienas vaziavimas i darba yra lenktynes ir savo jegu isbandymas?

      btw, kokiose ten lenktynese uzdraustas abs?
      F1?

      Comment


        #43
        Parašė a_p Rodyti pranešimą
        Nes jei busi sau paciam saziningas, tai pripazinsi, kad realiam gyvenime 99% laiko esi tarp tu bobuciu ir uzsisvajojusiu.

        Ar tau kiekvienas vaziavimas i darba yra lenktynes ir savo jegu isbandymas?



        F1?
        gal ir taip, tarp kitko mano masinoj ziemos metu atjungtas abs, kazkiek ikiru kad uzsiplieskia lemputes bet apie stabdyma manual budu kad ir automatas net ner ka sneket o jei dar mechanika butu taj kur jam tada detis?
        Taip ir neatsakei i mano klausima, anam poste, tai bent jau pateik kazkokios info kur butu sakoma kad f1 noretu kazkas detis abs
        Studija8...

        Comment


          #44
          Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
          gal ir taip, tarp kitko mano masinoj ziemos metu atjungtas abs, kazkiek ikiru kad uzsiplieskia lemputes bet apie stabdyma manual budu kad ir automatas net ner ka sneket o jei dar mechanika butu taj kur jam tada detis?
          Taip ir neatsakei i mano klausima, anam poste, tai bent jau pateik kazkokios info kur butu sakoma kad f1 noretu kazkas detis abs
          O tai žiemą tik per pusnynus ar kaimo vieškeliais važinėji? Keistas tavo požiūris į saugumą, spėju ESP irgi išsijungęs. F-1 čia nei prie ko, ten lenktynės ir daug elektroninės pagalbos sistemų uždraustos, kad būtų parodytas lenktynininkų meistriškumas, bet su ABS, traukos kontrole ir pan. sitemom rato įveikimo laikas būtų žymiai trumpesnis ir mažiau klaidų būtų padaroma.
          Flickr

          Comment


            #45
            esp sitoj masinoj kur man atjungia abs nera, su esp ten isvis gaza spaudi ir nevaziuoji svajojant gal ir gerai mano zmonai patinka
            Studija8...

            Comment


              #46
              Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
              Taip ir neatsakei i mano klausima, anam poste, tai bent jau pateik kazkokios info kur butu sakoma kad f1 noretu kazkas detis abs
              O tai paciam pasidomet sunku? Storas tingus jankis Juk gavai clue.
              F1 ABS atsirado 90'uju pradzioje ir buvo placiai naudojamas. Uzdraustas 1994 metais.

              Comment


                #47
                Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
                esp sitoj masinoj kur man atjungia abs nera, su esp ten isvis gaza spaudi ir nevaziuoji svajojant gal ir gerai mano zmonai patinka
                Tai gal automobilis negalingas, jei nevažiuoja, esp skirta, kad ant posūkio neužsineštum ir ratai neprasisukinėtų, per kiek laiko automobilis įsibėgėja nuo 0 iki 100 esp jokios įtakos neturi.
                Flickr

                Comment


                  #48
                  na gal tu nevazinejas su esp ar kaip automobilis sedanas 300hp
                  Studija8...

                  Comment


                    #49
                    Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
                    na gal tu nevazinejas su esp ar kaip automobilis sedanas 300hp
                    Važinėju su esp ir ką? Kad prasisukinęs startuojant ratai, tai čia greičiau įsibėgėsi nuo to? Pasidomėk technika labiau. Niekas negamina naujų automobilių be esp šiais laikais.
                    Flickr

                    Comment


                      #50
                      Su ESP zymiai greitesnis isibegejimas is vietos.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                        O ka daryt, kai vaziuoji gana letai ir stabdai ne staigiai, o masina vaziuoja ledu, o pedalas nereaguoja i spaudima? Gerai kai sniegas ir pan, kai ledas, truputi sudetingiau.
                        Pas mane ABS neįsijungė silpnai spaudžiant, neseniai turėjau nemalonią patirtį. Kita vertus, ant plikledžio dėti iš visų jėgų ant stabdžių, važiuojant 30-40 km/h grečiu kai mašina slysta jau riedant, nesiryžau.

                        Tikriausiai ABS tokiose situacijose bejėgė. Tiesa, ESP vis mirkčiojo, tai gal padėjo neslysti šonu.

                        Comment


                          #52
                          nusishnekat net nejauciat, taigi su esp esant slidziai dangai pvz sniegas, spausk tu dugna masina rekia o ratai nesisuka, pas mane buvo keturi varomi ir geros ziemines padangos ishjunges esp nuo sviesaforo per pusnis prie sedyniu lupdavo, o su esp kaip pensininkas isvaziuoji
                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Važinėju su esp ir ką? Kad prasisukinęs startuojant ratai, tai čia greičiau įsibėgėsi nuo to? Pasidomėk technika labiau. Niekas negamina naujų automobilių be esp šiais laikais.
                          jei nemoki normaliai startuot tada tik belieka pasitelkt i pagalba elektronika
                          Paskutinis taisė Bolidas; 2008.12.21, 14:09.
                          Studija8...

                          Comment


                            #53
                            skaitau nekuriu nusvaigimus ir toks lengvas juokas ima o seip abs principas - sumazinti stabdymo kelia, ir lygigreciai palikti automobili valdoma. uzblokavus ratus masina ciuozia ideliai tiesiai, taigi jeigu and slidaus kelio pamatei kliuti ir mynei per stabdzius iki dugno su ABS turi galimybe ja apvaziuot. kes del stabdymo and asfalto - taip, stabdymo kelais gali buti trumpesnis, tik problema kad ta sugeba padaryti tik profesionalus sportininkai ("afigieni" reiceriai su 1.
                            6 golfais nesiskaito, nes patriochlint visi gudrus). kad del ledo yra keli niuansai - ant svaraus ledo, arba slapio, velgi ABS dirbs geriau. o va ant apsnigto ledo uzblokuotais be ABS sustos greiciau. del vieno niuanso - priesh padangas sustumtas sniegas veikia kaip pakankamai efektyvus stabdis.
                            *censored*

                            Comment


                              #54
                              [QUOTE=sleader;310743
                              Šiaip čia labai panašiai kaip su saugos diržais, kaikuriais atvejais jie gelbsti, kaikuriais be jų pasekmės būna mažiau skaudžios. Taip ir čia, kartais abs suveikia tada kada nenorėtum ir priverčia pabuvot ekstremalioj situacijoj, o kartais tikrai labai pagelbsti.[/QUOTE]


                              Kam tu kitus zmones klaidini,jei nieko neismanai apie abs veikima??? Suveikia tada ,kai nenoretum......is kur tu trauki tokius kliedesius? Ar masina su abs ar be tu ja stabdai kaip paprasta masina. abs-'mieganciame rezime', ji nieko nedaro ir niekur neisikisa tol,kol tu nepadarai grubios stabdymo klaidos, t.y. uzblokuoji kazkuri rata. Tik tada isikisa abs ir istaiso tavo profo klaidas:-))) ir neklaidink zmoniu,kad abs visa laika dirba. Ji visa laika budinciame rezime,tol kol tu neapsizioplini ir nepradedi is baimes maigyti stabdzio pedalo kaip paseles:-)))

                              Comment


                                #55
                                [QUOTE=Bolidas;310805]nusishnekat net nejauciat, taigi su esp esant slidziai dangai pvz sniegas, spausk tu dugna masina rekia o ratai nesisuka


                                Dar viena pasaka maziems vaikams. Masinos ,kuriose yra yrengta priesbuksavimo sistema,veikimo principas yra toks: kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai. Taigi net teoriskai neimanoma: /masina rekia ,bet nevaziuoja/. Praktiskai bus taip: nukris variklio apsukos ir masina pajudes leciau,be ratu prabuksavimo. Variklis tikrai nereks,elektronika to jam neleis:-)))

                                Comment


                                  #56
                                  ASR (Acceleration Slip Regulation) - Antipraslydimo sistema. Tai sistema ,kuri jums pradedant vaziuoti,neleidzia prasisukti ratams,sumazindama elektronikos pagalba variklio apsukas(pridusina varikli)

                                  ESP sistema (Electronic stability program) - važiavimo stabilumo kontrolės sistema. Tai sistema kuri pristabdo viena kuri nors rata (vidineje poskio puseje),kad jus isipaisytumete i posukio kreive. si sistema taip pat taiso jusu klaidas,nes pagal davikliu rodmenis,(vairo pasukima,masinos pagreiti , inercinio daviklio duomenis ir t.t.) kompiuteris nusprendzia,kad taip vaziuojant jau neimanoma bus atlikti posukio ir isikisa pristabdydamas viena vidines posukio puses rata,kad masina 'suktu ir trauktu i posukio vidu)


                                  ABS sistema neleidzia uzsiblokuoti ratams ir taip sutrumpina stabdymo kelia . Lygiagreciai ir islaiko valdoma automobili.


                                  Trumpai parasiau,nes ziuriu ,kad daug kas cia maiso tas sistemas ir ka jos daro.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
                                    nusishnekat net nejauciat, taigi su esp esant slidziai dangai pvz sniegas, spausk tu dugna masina rekia o ratai nesisuka, pas mane buvo keturi varomi ir geros ziemines padangos ishjunges esp nuo sviesaforo per pusnis prie sedyniu lupdavo, o su esp kaip pensininkas isvaziuoji

                                    jei nemoki normaliai startuot tada tik belieka pasitelkt i pagalba elektronika
                                    Aš tai moku startuoti, kaip ir 99,99% vairuotojų- paspaudi akselieratorių ir startuoji. Iš vis, kas pas tave per savokos: ,,startuoju'', ,,lupdavo'', ,,nesisuka ratai'' Gatvės ne lektynių trasa. Laikas suaugti, nes vėliau tokių visokių lentynininkų kaulus reikia rinkti, papildomos išlaidos valstybei.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #58
                                      [QUOTE=praeivis;310827]
                                      Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
                                      nusishnekat net nejauciat, taigi su esp esant slidziai dangai pvz sniegas, spausk tu dugna masina rekia o ratai nesisuka


                                      Dar viena pasaka maziems vaikams. Masinos ,kuriose yra yrengta priesbuksavimo sistema,veikimo principas yra toks: kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai. Taigi net teoriskai neimanoma: /masina rekia ,bet nevaziuoja/. Praktiskai bus taip: nukris variklio apsukos ir masina pajudes leciau,be ratu prabuksavimo. Variklis tikrai nereks,elektronika to jam neleis:-)))

                                      pats tu pasaka, paskaityk ka tu rasai... "kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai"
                                      sistema paskirsto kuriam is 4 ratu suktis greiciau ir kuriam stabdyt, ji valdo kiekviena rata atskirai o ne variklio apsukas, zodziu matau kad ner su tavim reikalo diskutuot net nezinai kaip veikia atitinkamos sistemos o apie vairavima kalbi kaip teorijos destytojas is vadoveliu
                                      Studija8...

                                      Comment


                                        #59
                                        [QUOTE=Bolidas;310839]
                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą


                                        pats tu pasaka, paskaityk ka tu rasai... "kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai"
                                        sistema paskirsto kuriam is 4 ratu suktis greiciau ir kuriam stabdyt, ji valdo kiekviena rata atskirai o ne variklio apsukas, zodziu matau kad ner su tavim reikalo diskutuot net nezinai kaip veikia atitinkamos sistemos o apie vairavima kalbi kaip teorijos destytojas is vadoveliu
                                        Pas tėvą vakar bandžiau kaip tik ESP kaip ten veikia, automatas 2003 Mercedes. Tai ant sniego paspaudi gaza iš karto apsukos krenta. Įspaudi iki dugno, o greitėji po biški kai tik prasisuka ratas. Išjungus ESP aisku kas vyksta .

                                        Comment


                                          #60
                                          [QUOTE=Bolidas;310839]
                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą


                                          pats tu pasaka, paskaityk ka tu rasai... "kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai"
                                          sistema paskirsto kuriam is 4 ratu suktis greiciau ir kuriam stabdyt, ji valdo kiekviena rata atskirai o ne variklio apsukas, zodziu matau kad ner su tavim reikalo diskutuot net nezinai kaip veikia atitinkamos sistemos o apie vairavima kalbi kaip teorijos destytojas is vadoveliu

                                          cia buvo kalbama apie sistema ASR (Acceleration Slip Regulation) - Antipraslydimo sistema. taip,kad tu cia kazka vel sumaisei. kiek suprantu tavo masinoje yra kelios sitemos ir tu maisai ju paskirti ir ka jos daro. tau matyt tas pats velnias ar ESP ar ABS ar ASR , bereiksmiai raidziu junginiai ,kurie tau nieko nesako:-)))

                                          Comment

                                          Working...
                                          X