Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Forumiečių automobiliai
Collapse
X
-
Is kur jus traukiat, kad naujo automobilio islaikymas nieko nekainuoja, o sena reikia kist tukstancius? Buna aisku ir taip, kad kol naujas auto, tai negailimas ir damusamas, paskui, kazkas toki 5metu "apynauji" nusiperka ir sukisa pinigus. Tada gal taipParašė booraz Rodyti pranešimąDar reikėtų pridėti ir tokį faktorių kaip patikimumas prie kainos ir kokybės. Tada tas naujo automobilio pirkimas nebūtų toks jau ir baisus nuvertėjimo atžvilgiu.
Comment
-
Kainuoja naujo automobilio išlaikymas. Tas ir atbaido labiausiai, kad pati automobilio kaina kaip ir tiktų tarkim, bet tie servisiniai aptarnavimai, kasko draudimas yra nemaži ekploatacijos kaštai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIs kur jus traukiat, kad naujo automobilio islaikymas nieko nekainuoja, o sena reikia kist tukstancius? Buna aisku ir taip, kad kol naujas auto, tai negailimas ir damusamas, paskui, kazkas toki 5metu "apynauji" nusiperka ir sukisa pinigus. Tada gal taip
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Naujas automobilis yra fiksuoti kaštai ateinančiam penkmečiui. T.y. tu žinai kiek jis kainuos. Dėvėtas tuo tarpu - loterijaParašė Garbanius Rodyti pranešimąIs kur jus traukiat, kad naujo automobilio islaikymas nieko nekainuoja, o sena reikia kist tukstancius? Buna aisku ir taip, kad kol naujas auto, tai negailimas ir damusamas, paskui, kazkas toki 5metu "apynauji" nusiperka ir sukisa pinigus. Tada gal taip
.
Comment
-
Kas ten taip skiriasi? Šiaip suprantu kuo patogesnė aukštesnės klasės mašina, bet kad 1 valanda lygintūsi su visa diena iki tokio lygio... Gal kiek perdėjai?Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia jau net nekalbant apie vairavimo malonumą ir komfortą, su darbiniu Opeliu pavažinėjus vieną valandą nuovargis kaip su savo auto visą dieną važinėjant nėra.
Comment
-
Nieko nemokamo nėra, už tą garantiją bet kokiu atveju daug sumoki pirkdamas patį automobilį ir važinėji su kibiru, kuriame sudėta viskas, kas pigiausia.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNaujas automobilis yra fiksuoti kaštai ateinančiam penkmečiui. T.y. tu žinai kiek jis kainuos. Dėvėtas tuo tarpu - loterija
.
Comment
-
dar nereikėtų pamiršti tokio dalyko, kaip degalų sąnaudos
kas praktiškai visada bus privalumas mažesniame automobilyje. O jeigu kaip kažkas minėjo, kad dienomis prasėdi automobilyje, tai turbūt ir nuvažiuoja nemažai kilometrų, tai ir sumos susidaro jau gana solidžios, kurių galbūt užtenka padengti tam einamajam naujesnio automobilio remontui.
Comment
-
Didžiausia tikimybė, kad 3-5 metų auto bus nuvažiavęs iki 100kkm. Aišku tokių ieškoti reikia ne Lietuvos autoturguose.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą3-5metu labai didele tikimybe, kad bus pramynes 200k, o cia jau prasideda rimtesnis remontas. Naujas automobilis tikrai nelygu naujam automobiliui., bei lyginti su senu neziurint i marke.
Tikrai taip. Daugumai vienas normalus, tegu ir kelių metų senumo automobilis yra ir pigiau ir praktiškiau nei 3 naujos mandavoškės.Kas del miesto salygu, tai kaip ir minejau, nera Lietuvoj tokiu salygu, kad apsimoka turet maza masina.
Comment
-
Didžiausia tikimybė, kad tokių metų automobilis bus nuvažiavęs mažiausiai 200kkm.Parašė 1926 Rodyti pranešimąDidžiausia tikimybė, kad 3-5 metų auto bus nuvažiavęs iki 100kkm. Aišku tokių ieškoti reikia ne Lietuvos autoturguose.
Comment
-
200k per tris metus yra po 180 km. kasdien visas 365 dienas per metus, arba 90 km. kasdien per 5 metus. Statistiškai žmonės tikrai važinėja žymiai mažiau. Aš pats kažkur po 10-15k per metus pravažiuoju, nors automobilis labai retai kurią dieną prastovi neišvažiavęs kur nors.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąDidžiausia tikimybė, kad tokių metų automobilis bus nuvažiavęs mažiausiai 200kkm.Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.04, 14:59.
Comment
-
Įdomu būtų statistika tikra valstybėse atskirai, manau Vokietijoje kaip minimum du kartus daugiau statistiškai. O didelė dalis naudotų auto iš ten.Parašė Lettered Rodyti pranešimą200k per tris metus yra po 180 km. kasdien visas 365 dienas per metus, arba 90 km. kasdien per 5 metus. Statistiškai žmonės tikrai važinėja žymiai mažiau. Aš pats kažkur po 10-15k per metus pravažiuoju, nors automobilis labai retai kurią dieną prastovi neišvažiavęs kur nors.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Aš sutinku kad Lietuvos mastu tai dideli atstumai, bet, būtent, mūsų mašinos naudotos atvaromos ir Prancūzijos, Vokietijos, Danijos, Olandijos, Italijos. O ten žmonės važiuoja ne Lietuviškais atstumais. Ir kai pasako, kad nusipirko 10 metų mašiną su 160kkm pravažiuota, tai belieka šypsotis ir nieko neatsakyt. Jei žmogus nori būt naivus tai ir tiki, kad ji tiek pravažiavus. Patys prieš metus pirkom 4 metų senumo automobilį iš Danijos. Pravažiuota buvo 192kkm, bet būklė gera. Daug, bet bent jau nusipirkom ramiai, nebuvo net verta tikrinti ridos, realu. Metus pravažinėjom, pasimatė, kur buvo minimalių problemų susitvarkėm ir ramu. Nors kas keisčiausia, važiuoklės netvarkėm pirkę ir kolkas dar remontuot nereikia po metų Lietuvoje. O juo labiau atvarytas iš Vokietijos tokių metų tikrai nebus pravažiavęs mažiau. Nebent mokėsi dvigubai tiek, už kiek parduodamos Lietuvoje.Parašė Lettered Rodyti pranešimą200k per tris metus yra po 180 km. kasdien visas 365 dienas per metus, arba 90 km. kasdien per 5 metus. Statistiškai žmonės tikrai važinėja žymiai mažiau. Aš pats kažkur po 10-15k per metus pravažiuoju, nors automobilis labai retai kurią dieną prastovi neišvažiavęs kur nors.Paskutinis taisė dainiauskas; 2014.07.04, 15:17.
Comment
-
Grynai statistiškai manau, kad tikrai nenuvažiuoja tų 200k per pirmus keletą metų. Tačiau tų automobilių, kuriems tik keletas metų ir kurių rida keliasdešimt tūkstančių kilometrų niekas dažniausiai ir nepardavinėja. Tačiau yra tokių, kurie nuvažiuoja ir būtent tai ir būna priežastis kodėl jie būdami vos keletos metų senumo jau yra parduodami. Ir būtent tokie pas mus dažnai ir atklysta. Tokie pigesni, dėl to pas mus paklausesni.
Taip kad grynai statisiškai, jei žiūrėti į visus automobilius ir kiek jie per pirmus kelis eksplotacijos nuvažiuoja, tokių skaičių tikėtis tikrai nereikėtų. Jei vesti statistika tų, kurie importuojami pas mus, manau, kad skaičiai jau būtų visai kitokie
.
Comment
-
Labai gali būti, kad rida tokia, tik jie neparduodami juos vairuojančių asmenų, nes dar puikia tarnauja, o jei ir parduodami tai arba daužti, arba labai didele kaina. Įvedus Vokietijos naudotų auto puslapiuose ridą iki 100kkm kainas bent 1.5-2 kartus didesnės, nei visi perka Lietuvoje.Parašė 1926 Rodyti pranešimąTikslaus skaičiaus dabar nepasakysiu, bet vidutinė automobilio rida Vokietijoje yra keliolika kkm per metus.
Comment
-
Draugas neseniai įsigijo WV Passat, tiesiai iš Vokietijos. Berods 5 ar 6 metų senumo. Nuvažiavęs 230k+ ir nelabai patenkintas. Kaip kad pats sako: daugiau remontuoja, nei važiuoja. O remontas ne pigus. Nesakau, kad visi Passatai ar VW blogi, gal tiesiog nepasisekė. Bet tas ir yra, kad tai loterija, niekada ištiesų nežinau. O pirkinys vistik nepigus.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPatys prieš metus pirkom 4 metų senumo automobilį iš Danijos. Pravažiuota buvo 192kkm, bet būklė gera.
Comment
-
Pats lakstau tolimus atstumus ir su AR MiTo (punto dydzio, tik maziau vietos viduj) ir su Lexus IS. Jokio diskomforto, bet vat vaiku neturiuParašė 1926 Rodyti pranešimąVyrai, apsispręskit apie ką kalbat. Apie drožiamą tarnybinį automobilį ar apie asmeniniams ir šeimos poreikiams patenkinti skirtą transporto priemonę. Pabandykite nuvažiuoti į Nidą atostogų su Fiat Punto, kuriame turi tilpti žmona, bent du vaikai savo kėdutėse, šuo, krūva bagažo, greičiausiai vienas kitas dviratis ir t.t. ir pan. Ir tada suprasite, kodėl seni vokiški, prancūziški, švediški ar net ir itališki grabai taip pat turi savo vietą autoparke
)
O siaip, pakeisk fraze "Fiat Punto" i pvz "Ford Mondeo" ar "Toyota Avensis". Viskas telpa ir dar daugiau, vis dar manai, kad senas prabangus vokiskas grabas geriau?
Del ridos, tai nesuvokiu, kaip galima nuvaziuot tik po keliolika k per metus, jei turi darba ir dar laisvalaikiu kanors veiki. Niekur perdaug nevaziuodamas per metus prasuku vidutiniskai 25k
Na 5 metu jau nera apynaujis, o ji pirko zmogus butent del ramios galvos, kad atidrozt garantini laikotarpi ir po to perleistParašė Garbanius Rodyti pranešimąIs kur jus traukiat, kad naujo automobilio islaikymas nieko nekainuoja, o sena reikia kist tukstancius? Buna aisku ir taip, kad kol naujas auto, tai negailimas ir damusamas, paskui, kazkas toki 5metu "apynauji" nusiperka ir sukisa pinigus. Tada gal taip
As nieko pries 5m naudota, bet nereikia galvot, kad per 5m bus prasukama su masina 40k, o masina naudota tik geru oru ir svieciant saulei
Paskutinis taisė ViR2; 2014.07.04, 20:03.
Comment
-
labai jau cia racionaliai ziurite
O jei neracinaliai? Jei man patinka buteks toks ar toks automobilis ir as pasiryzes ji remontuoti? Juk visu pinigu i graba nenusinesi, o koks malonumas vaziuoti po 25K i metus su Punto? Tada ir drabuzius reikia pirkti is Maximos, ir maista is Cento, ir telefonus pigiausius LG, ir busta komunalkese ir t.t. Kas ko nori ir kas kam kaupia pinigus?
When a man lies, he murders some part of the world
Comment

Comment