Nauji FIAT tikrai nėra blogi. Nereikia tik turėti susidariusių nesąmoningų stereotipų dar iš ankstyvų 90-ųjų, kada į Lietuvą veždavo 500K km pravažiavusius laužus (iš tų pačių laikų ir stereotipas, kad Opel atseit labai rūdija
). Čia nežiūrint bėdų su kai kuriomis modifikacijomis, kaip kadselespeed (ar sillyspeed
) pavarų dėžėmis, bet to visų kompanijų automobiliams pasitaiko. Dyzeliniai FIAT varikliai išvis vieni geriausių.
O jei iš didesnių, tai FIAT'as gamino tokį išvis nuostabų automobilį kaip Croma (kuris vis dėlto antrinėje rinkoje nebrangus, nes "yra itališkas automobilis, o itališki yra negeri").
). Čia nežiūrint bėdų su kai kuriomis modifikacijomis, kaip kadselespeed (ar sillyspeed
) pavarų dėžėmis, bet to visų kompanijų automobiliams pasitaiko. Dyzeliniai FIAT varikliai išvis vieni geriausių.O jei iš didesnių, tai FIAT'as gamino tokį išvis nuostabų automobilį kaip Croma (kuris vis dėlto antrinėje rinkoje nebrangus, nes "yra itališkas automobilis, o itališki yra negeri").
Šiuo metu iš šitų markių tik už vienintelę Dacią ir gali būt geresnis FIATas, nors iš esmės tai jau panašaus lygio. Patys pigiausi ir primityviausi barškalai. O Fordas, Kia, Hyundai - kur kas aukštesnis lygis. Mažų, kompaktinių mašinų klasėję būtent nauji Kia ir Hyundai yra pats geriausias variantas kainos ir kokybės santykiu.
Comment