Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Forumiečių automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O kas čia linksmo? Japoniški ir kiti aziatiški automobiliai (išskyrus ekskliuzyvus tipo Lexus ir pan.) dažnai pasižymi palyginti archaiška ir primityvia konstrukcija.
    Nu čia tai nusikalbėta "truputį" Būtent atvirkščiai viskas yra.

    Comment


      Parodykite ciupa pakso troleibusa prasau...

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        O kas čia linksmo? Japoniški ir kiti aziatiški automobiliai (išskyrus ekskliuzyvus tipo Lexus ir pan.) dažnai pasižymi palyginti archaiška ir primityvia konstrukcija.
        O tai turi ir pliusų, ir minusų
        Na, tai kad mano Toyota 1987 metų turėjo daugiau saugumo/komforto įrangos, negu dabartinė mano Škoda Octavia 2003 metų Abi standartinių komplektacijų.
        P.

        Comment


          /\
          Tačiau Škoda nelaimės atveju bus n kartų saugesnė vieta būti, nei senolė Toyota. Dėl komforto nesiginčyju .

          Comment


            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
            /\
            Tačiau Škoda nelaimės atveju bus n kartų saugesnė vieta būti, nei senolė Toyota. Dėl komforto nesiginčyju .
            To ir neneigiu, bet teigti, kad japoniški/azijietiški automobiliai yra archajiškos ir primityvios konstrukcijos šiek tiek kvailoka.
            P.

            Comment


              Skodai pasiekti Toyotos kokybe dar 100metu dirbt..

              Comment


                /\
                Ne šimtą metų dirbti, bet iškart gauti naujausias Volkswagen technologijas, kas po truputį manau jau vyksta. Jeigu tarkim pažiūrėsim į naujausią Superb.

                Comment


                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                  /\
                  Ne šimtą metų dirbti, bet iškart gauti naujausias Volkswagen technologijas, kas po truputį manau jau vyksta. Jeigu tarkim pažiūrėsim į naujausią Superb.
                  Siulau tuomet pasiziuret i naujausia Lexus

                  Comment


                    Įdomu būtų sužinoti, kokia gi ypatinga įranga kurią turėjo japoniški automobiliai ir kurios negalėjo turėti europietiški?

                    Dėl komplektacijų. Paimkime konkretų pavyzdį - Škodos "flagmaną" Superb ir Toyotos "flagmaną" Avensis. Žiūrim ką turim:
                    http://www.toyota.lt/cars/new_cars/a...ment_2009.aspx
                    http://new.skoda-auto.com/LTU/model/..._3T_Superb.pdf

                    Nesunku pastebėti, kad Avensis iš esmės turi 5 galimas komplektacijas beveik be jokių galimybių jas modifikuoti pagal savo įgeidžius. Tuo tarpu Superbas turi 4 komplektacijos "lygius" ir beveik neribotas papildomos įrangos komplektavimo galimybes. Kodėl taip yra? Viskas labai paprasta - Europos gamintojai jau labai senai (bent jau Europos rinkai skirtus) automobilius gamina konkrečiam klientui, pagal konkretų užsakymą. Japonai (kurių dauguma fabrikų yra Japonijoje) gamina labai ribotą modifikacijų skaičių "į sandėlį", nes gaminti automobilius pagal kiekvieno kliento įgeidžius ir paskui plukdyt per pusę pasaulio būtų tikras logistikos košmaras Štai kodėl susidaro įspūdis, kad vidutinis japoniškas automobilis yra "geriau" sukomplektuotas, nei vidutinis europietiškas. Tiesiog pirkdamas japonišką automobilį ir norėdamas kažkokio konkretaus navaroto, esi priverstas pirkti ir kitus, galbūt tau nelabai reikalingus, arba atsisakyti ir to ko ta reikia. Tuo tarpu nieko neturėtų stebinti pvz. S klasės MB, ar 7-os klasės BMW su irkliniais langais ar rankomis reguliuojamomis sėdynėmis - tiesiog toks buvo pirmojo pirkėjo noras.

                    Kalbant apie techninį primityvumą - pvz. tokios Hondos varikliuose dar visai nesenai nebuvo tokio išradimo kaip vožtuvų hidrokompensatoriai (standartas europietiškuose varikliuose paskutinius 30 metų). Dabar gal jau yra, bet nesu tuo įsitikinęs. Nesakau, kad tai blogai - tiesiog kitoks požiūris į tą patį dalyką. Europai sakyčiau labiau būdingas "overengineering'as" - sudėtingas paprastų dalykų sprendimas ir apskritai pernelyg didelis dėmesys dalykams, kurie vidutiniam pirkėjui mažai aktualūs.
                    Pvz. valdomumas, kelio laikymas ir t.t. ir pan. - svarbu, kad automobilinė spauda pagirtų ir TopGear'as per daug neišsityčiotų. Iš to atsiranda visokios komplikuotos pakabos ir t.t. ir pan. Japonai gi sėkmingai kepa skarbonkes nusigaut iš taško A į tašką B ir nesuka sau galvos - yra pirkėjų masė, kuriems tik to ir tereikia . Gal bendrame azijatų kontekste kiek išsiskiria Honda su savo pseudosportiškumu alia BMW ir Subaru su savo 4 ratų pavara ir opoziciniais varikliais. Visa kita japonų produkcija yra iš esmės muilas nepretenzingam pirkėjui
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Įdomu būtų sužinoti, kokia gi ypatinga įranga kurią turėjo japoniški automobiliai ir kurios negalėjo turėti europietiški?

                      Dėl komplektacijų. Paimkime konkretų pavyzdį - Škodos "flagmaną" Superb ir Toyotos "flagmaną" Avensis. Žiūrim ką turim:
                      http://www.toyota.lt/cars/new_cars/a...ment_2009.aspx
                      http://new.skoda-auto.com/LTU/model/..._3T_Superb.pdf

                      Nesunku pastebėti, kad Avensis iš esmės turi 5 galimas komplektacijas beveik be jokių galimybių jas modifikuoti pagal savo įgeidžius. Tuo tarpu Superbas turi 4 komplektacijos "lygius" ir beveik neribotas papildomos įrangos komplektavimo galimybes. Kodėl taip yra? Viskas labai paprasta - Europos gamintojai jau labai senai (bent jau Europos rinkai skirtus) automobilius gamina konkrečiam klientui, pagal konkretų užsakymą. Japonai (kurių dauguma fabrikų yra Japonijoje) gamina labai ribotą modifikacijų skaičių "į sandėlį", nes gaminti automobilius pagal kiekvieno kliento įgeidžius ir paskui plukdyt per pusę pasaulio būtų tikras logistikos košmaras Štai kodėl susidaro įspūdis, kad vidutinis japoniškas automobilis yra "geriau" sukomplektuotas, nei vidutinis europietiškas. Tiesiog pirkdamas japonišką automobilį ir norėdamas kažkokio konkretaus navaroto, esi priverstas pirkti ir kitus, galbūt tau nelabai reikalingus, arba atsisakyti ir to ko ta reikia. Tuo tarpu nieko neturėtų stebinti pvz. S klasės MB, ar 7-os klasės BMW su irkliniais langais ar rankomis reguliuojamomis sėdynėmis - tiesiog toks buvo pirmojo pirkėjo noras.

                      Kalbant apie techninį primityvumą - pvz. tokios Hondos varikliuose dar visai nesenai nebuvo tokio išradimo kaip vožtuvų hidrokompensatoriai (standartas europietiškuose varikliuose paskutinius 30 metų). Dabar gal jau yra, bet nesu tuo įsitikinęs. Nesakau, kad tai blogai - tiesiog kitoks požiūris į tą patį dalyką. Europai sakyčiau labiau būdingas "overengineering'as" - sudėtingas paprastų dalykų sprendimas ir apskritai pernelyg didelis dėmesys dalykams, kurie vidutiniam pirkėjui mažai aktualūs.
                      Pvz. valdomumas, kelio laikymas ir t.t. ir pan. - svarbu, kad automobilinė spauda pagirtų ir TopGear'as per daug neišsityčiotų. Iš to atsiranda visokios komplikuotos pakabos ir t.t. ir pan. Japonai gi sėkmingai kepa skarbonkes nusigaut iš taško A į tašką B ir nesuka sau galvos - yra pirkėjų masė, kuriems tik to ir tereikia . Gal bendrame azijatų kontekste kiek išsiskiria Honda su savo pseudosportiškumu alia BMW ir Subaru su savo 4 ratų pavara ir opoziciniais varikliais. Visa kita japonų produkcija yra iš esmės muilas nepretenzingam pirkėjui
                      bullshit.. Superb'a reikia lygint ne su ekonomu Avensiu, o su Camriu. Del uzsienio gamyklu, tai irgi briedas, populiariausi modeliai surenkami europoje ir tik mazesne dalis plukdoma..Del tu "hidrokompensatoriu" tai irgi zinai, ne visuose modeliuose pavykes reikalas..Nu, o apie TOP GEAR'a is vis be komentaru

                      Comment


                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        bullshit.. Superb'a reikia lygint ne su ekonomu Avensiu, o su Camriu.
                        Camry Europos rinkose neparduodamas

                        Del uzsienio gamyklu, tai irgi briedas, populiariausi modeliai surenkami europoje ir tik mazesne dalis plukdoma..Del tu "hidrokompensatoriu" tai irgi zinai, ne visuose modeliuose pavykes reikalas..Nu, o apie TOP GEAR'a is vis be komentaru
                        Kaip Toyota nežinau, bet Mazda rodos iki šiol beveik visus savo modelius gamina Japonijoj, Subaru taip pat ir t.t. Juk jei japoniškas automobilis renkamas ne Japonijoj, tai jau negausi japoniškos "kokibės"

                        Į tą pačią temą:
                        Populiarioji Mazda 6:
                        http://www.zoomzoom.fi/lt/modeli-gam.../kainorashtis/
                        4 komplektacijos ir beveik jokių šansų kažką pakeisti.

                        Palyginimui kad ir Peugeot 508 - kiek galimybių rinktis:
                        http://www.peugeot.lt/catalog/peugeot.php/508/ACTIVE
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Camry Europos rinkose neparduodamas



                          Kaip Toyota nežinau, bet Mazda rodos iki šiol beveik visus savo modelius gamina Japonijoj, Subaru taip pat ir t.t. Juk jei japoniškas automobilis renkamas ne Japonijoj, tai jau negausi japoniškos "kokibės"

                          Į tą pačią temą:
                          Populiarioji Mazda 6:
                          http://www.zoomzoom.fi/lt/modeli-gam.../kainorashtis/
                          4 komplektacijos ir beveik jokių šansų kažką pakeisti.

                          Palyginimui kad ir Peugeot 508 - kiek galimybių rinktis:
                          http://www.peugeot.lt/catalog/peugeot.php/508/ACTIVE
                          Avensis pagal kainą ir klasę reikia su atitinkamais modeliais ir lygint, su kokia Skoda Octavia tuomet. Komplektacija irgi skonio reikalas, jei mokėsi pinigus, pridės visokių pribumbasų, jei tik to iš vis reikia, nereikia daryti problemų ten kur jų nėra. Kai automobiliai genda, vat ten tai jau problema, o kas važinėja su Peugeot jų turi sočiai, nors automobiliai beveik nauji, dalys taip pat brangios. Mano Mazda 6 nors jau nemažai prasukus nei genda nei žiemą neužsiveda, ir kuro mažai ima. Ir man visai neskauda, dėl to, ką sako visokie geziukai iš humoro laidos Top Gear ar lakstantys su bmw 318 po Karaliaus Mindaugo prospektą, ir Jums nepatariu su automobiliu vaidinti Formulės-1 bolido
                          Paskutinis taisė Lettered; 2011.06.03, 11:43.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Mazda rodos iki šiol beveik visus savo modelius gamina Japonijoj, Subaru taip pat ir t.t. Juk jei japoniškas automobilis renkamas ne Japonijoj, tai jau negausi japoniškos "kokibės"
                            Netiesa. mano "Mazda" surinkta Vokietijos gamykloje ir dėl to net labiau pritaikyta mūsų klimatui (visokie ten cinkavimai ir panašiai).
                            Turiu jau antrą "Mazdą" per 15 metų ir jei pirksiu naują automobilį - tai tikrai bus irgi "Mazda".

                            Comment


                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Netiesa. mano "Mazda" surinkta Vokietijos gamykloje ir dėl to net labiau pritaikyta mūsų klimatui (visokie ten cinkavimai ir panašiai).
                              Turiu jau antrą "Mazdą" per 15 metų ir jei pirksiu naują automobilį - tai tikrai bus irgi "Mazda".
                              Turėjau mazdą, daugiau nepirksiu, pažįstamas nusipirko Mazda 6 (pats galvojau pirkti tokią), bet kai pavairavau, supratau ant kiek yra k*biras po E39 BMW 5. Dėl mechaninių problemų, tai negaliu lyginti, gal ir Mazda geriau. Bet apie patį vairavimą, nėra ką lyginti.

                              Comment


                                Vyrai, visos mašinos gražios, išskyrus katafalkus.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Avensis pagal kainą ir klasę reikia su atitinkamais modeliais ir lygint, su kokia Skoda Octavia tuomet.
                                  Na ir kas nuo to pasikeis?
                                  http://new.skoda-auto.com/LTU/model/...A5_Octavia.pdf
                                  Octavia turi 3 komplektacijos lygius ir begalę galimų tų lygių modifikacijų pagal savo skonį. O Avensis vis tiek teturi 5 standartines komplektacijas beveik be jokių opcijų.

                                  Komplektacija irgi skonio reikalas, jei mokėsi pinigus, pridės visokių pribumbasų, jei tik to iš vis reikia, nereikia daryti problemų ten kur jų nėra.
                                  Tai pala pala Visa šita pusiau rimta diskusija ir prasidėjo, nuo japonofiliško pareiškimo, kad 1987 Toyota turi daugiau pribumbasų, nei 2003 Škoda. Taigi jei mokėsi pinigus, į Škodą taip pat pridės tų pribumbasų. Ir dar būtent tokių kokių nori tu, o ne Toyotos, Hondos ar Mazdos marketingo skyrius.

                                  Mano Mazda 6 nors jau nemažai prasukus nei genda nei žiemą neužsiveda, ir kuro mažai ima.
                                  Aš netgi turėjau itališką automobilį, kuris be problemų užsivesdavo žiemą, taip kad tai ko gero ne rodiklis
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Comment


                                      Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                      Turėjau mazdą, daugiau nepirksiu, pažįstamas nusipirko Mazda 6 (pats galvojau pirkti tokią), bet kai pavairavau, supratau ant kiek yra k*biras po E39 BMW 5. Dėl mechaninių problemų, tai negaliu lyginti, gal ir Mazda geriau. Bet apie patį vairavimą, nėra ką lyginti.
                                      gal todėl tų bmw tiek prisidaužo, kad neadekvačiai lengvas vairavimas ir nenormalus greičio pojūtis?
                                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                      Comment


                                        Greičiau kainos ir kokybės santykis, ir dėl to masiškumas senų mašinų segmente.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Greičiau kainos ir kokybės santykis, ir dėl to masiškumas senų mašinų segmente.
                                          dėl bmw sprendžiu pagal savo uošvį, jis tos mašinos nesuvaldo, moka ir moka kelių patruliams
                                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X