Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaunas įsirašė į automobilių gamintojų žemėlapį: buriuotojai sukūrė pirmąjį lietuvišką superautomobilį


    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...uperautomobili

    Comment


      A New Kit Car From Lithuania Combines Porsche Looks With An Audi V10
      https://www.carscoops.com/2023/12/a-...h-an-audi-v10/
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Dagens Industri (švediškas "Verslo Žinios"):
        Lietuviai, estai ir lenkai išsiurbia Švedijos dėvėtų automobilių rinką. Žemas SEK kursas yra esminė priežastis.
        "Dagens Industri" nėra vienintelis verslo laikraštis, ir tikrai ne geriausias. Yra dar kokie 5+.
        SvD Näringsliv, Affärsvärlden, DagensPS, Breakit ir kiti. Bet ne esmė.

        Comment



          Bus labai įdomu kad turėsim savaeigius (self-driving) automobilius.
          Mano spėjimas kad level4 atsiras ir plačiai išplis žymiai anksčiau nei turėsim level5.
          Ir išvis neaišku ar level5 turėsim. Waymo kažkada sakė kad level5 su šiandien turimom technologijom, įskaitant labai spartų jų tobulėjimą, yra neįmanomas.

          Ir manau kad self-driving funkcija plėsis kaip pačioje pradžioje plėtėsi mobilusis ryšis.
          Veiks tik ribotose vietose ir po truputį plėsis.


          Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.09, 11:07.

          Comment


            Net truputį įtartina kaip ilgai užtrunka level4 padaryti, turint omenyje kaip sąlyginai seniai atsirado pirmieji prototipai.

            Waymo turi kažkokiam dykumos miestelyje self-driving taksi.
            Why You Should Want Driverless Cars On Roads Now – Veritasium

            Ir Volvo su Uber jau 2017 eksperimentavo su level4 self driving
            Uber Strikes Deal With Volvo to Bring Self-Driving Cars to Its Network – New York Times



            Comment


              Na tai taškiniuose vietose yra level 4. Net Vilniuje yra rajonas skur savaeigis prekes išvežioja. Google kaip visada, pradėjo pirma ir tada apleido projektą.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Na tai taškiniuose vietose yra level 4. Net Vilniuje yra rajonas skur savaeigis prekes išvežioja. Google kaip visada, pradėjo pirma ir tada apleido projektą.
                Prekių išvežiojimo robotukas ir pora tonų geru greičiu yra truputi skirtingi dalykai.

                Daugiausia kas yra - L3. Mercedes vokiškuose autobanuose ir berods keliose JAV valstijose ir tik autostradose per kamščius.

                Comment


                  Na yra ir kelias tonas važinėjančios pvz Kalifornijoje. Greitis ribojamas ne techniškai bet dėl įstatiminės bazės.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Na yra ir kelias tonas važinėjančios pvz Kalifornijoje. Greitis ribojamas ne techniškai bet dėl įstatiminės bazės.
                    Ir tas yra Merso labai ribotas L3. Visa kita - kreivas šleivas L2. Arba testuojamas faktiškai L3 be teisingo suderinimo ir paleidimo į rinką.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Ir tas yra Merso labai ribotas L3. Visa kita - kreivas šleivas L2. Arba testuojamas faktiškai L3 be teisingo suderinimo ir paleidimo į rinką.
                      Testuojamas ribotas L4, L3 jau egzistuoja rinkoje ir veikia tam tikrose vietose.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Testuojamas ribotas L4, L3 jau egzistuoja rinkoje ir veikia tam tikrose vietose.
                        Ribotas L4 yra L3.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Ribotas L4 yra L3.
                          Ribotas turiu omenyje geografiškai, ne tehninėmis galimybėmis.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Ribotas turiu omenyje geografiškai, ne tehninėmis galimybėmis.
                            Ribotumas geografiškai ir yra dėl ribotų techninių galimybių.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Ribotumas geografiškai ir yra dėl ribotų techninių galimybių.
                              Na tai nereikia tikėtis kad L4 startuos visame pasaulyje tuo pačiu metu.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Na tai nereikia tikėtis kad L4 startuos visame pasaulyje tuo pačiu metu.
                                Kai bus L4, galės važiuot ne tik kruopščiai atrinktose vietose. Kol važiuoja atrinktose vietose - tol tai yra L3.

                                Comment


                                  Jeigu atlieka visas vairavimo funkcijas tam tikrose vietose, tai L4. Jeigu galės važiuoti visur tai čia jau arčiau L5.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Jeigu atlieka visas vairavimo funkcijas tam tikrose vietose, tai L4. Jeigu galės važiuoti visur tai čia jau arčiau L5.
                                    L5 kai galės važiuot be žmogaus įsikišimo bet kokiu oru. Kol nevažiuos per pūgą, bet šiaip visur - L4. Kai važiuoja tik ten kur geras oras ir grerai išžvalgyti aiškūs keliai - nemanau, kad traukia iki L4. Nematau skirtumo tarp Merso važiuojančio kamščiuose autostradose geru oru ir tų taksi važinėjančių iš anksto nuskanuotuose miestuose su švelniu klimatu.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      L5 kai galės važiuot be žmogaus įsikišimo bet kokiu oru. Kol nevažiuos per pūgą, bet šiaip visur - L4. Kai važiuoja tik ten kur geras oras ir grerai išžvalgyti aiškūs keliai - nemanau, kad traukia iki L4. Nematau skirtumo tarp Merso važiuojančio kamščiuose autostradose geru oru ir tų taksi važinėjančių iš anksto nuskanuotuose miestuose su švelniu klimatu.
                                      Na tai kelionė tarp L3 ir L4 ne binarinė, palaipsniui tas vyksta. Bet jo, suprantu kad mes skirtingai žiūrime į tai ką reiškia L4.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Na tai kelionė tarp L3 ir L4 ne binarinė, palaipsniui tas vyksta. Bet jo, suprantu kad mes skirtingai žiūrime į tai ką reiškia L4.
                                        Palaipsniui vyksta tik L3 atsiradimas. L4 kiek pamenu reiškia, kad vairuotojas įsikiš tik retsykais. Bet jei nebus ekstremalių sąlygų - mašina nuvažiuos bet kur numetus tašką žemėlapyje. L5 reikštų nuvažiavimą bet kokiom sąlygom.

                                        Comment


                                          Na jeigu apribojo geografiškai pvz LA miesto ribose tai taip ir yra su dabar testuojamais modeliais L4. Na nebent tu nelaikai lad L4 egzistuoja kol į bet kokį užkampį nuvažiuos tai tada jo teks palaukti. Yra pvz kalnų keliukų kur dauguma vairuotojų net nedrįsta važiuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X