Dagens Industri (švediškas "Verslo Žinios"):
Lietuviai, estai ir lenkai išsiurbia Švedijos dėvėtų automobilių rinką. Žemas SEK kursas yra esminė priežastis. "Dagens Industri" nėra vienintelis verslo laikraštis, ir tikrai ne geriausias. Yra dar kokie 5+.
SvD Näringsliv, Affärsvärlden, DagensPS, Breakit ir kiti. Bet ne esmė.
Bus labai įdomu kad turėsim savaeigius (self-driving) automobilius.
Mano spėjimas kad level4 atsiras ir plačiai išplis žymiai anksčiau nei turėsim level5.
Ir išvis neaišku ar level5 turėsim. Waymo kažkada sakė kad level5 su šiandien turimom technologijom, įskaitant labai spartų jų tobulėjimą, yra neįmanomas.
Ir manau kad self-driving funkcija plėsis kaip pačioje pradžioje plėtėsi mobilusis ryšis.
Veiks tik ribotose vietose ir po truputį plėsis.
Na tai taškiniuose vietose yra level 4. Net Vilniuje yra rajonas skur savaeigis prekes išvežioja. Google kaip visada, pradėjo pirma ir tada apleido projektą.
Na tai taškiniuose vietose yra level 4. Net Vilniuje yra rajonas skur savaeigis prekes išvežioja. Google kaip visada, pradėjo pirma ir tada apleido projektą.
Prekių išvežiojimo robotukas ir pora tonų geru greičiu yra truputi skirtingi dalykai.
Daugiausia kas yra - L3. Mercedes vokiškuose autobanuose ir berods keliose JAV valstijose ir tik autostradose per kamščius.
Jeigu atlieka visas vairavimo funkcijas tam tikrose vietose, tai L4. Jeigu galės važiuoti visur tai čia jau arčiau L5.
L5 kai galės važiuot be žmogaus įsikišimo bet kokiu oru. Kol nevažiuos per pūgą, bet šiaip visur - L4. Kai važiuoja tik ten kur geras oras ir grerai išžvalgyti aiškūs keliai - nemanau, kad traukia iki L4. Nematau skirtumo tarp Merso važiuojančio kamščiuose autostradose geru oru ir tų taksi važinėjančių iš anksto nuskanuotuose miestuose su švelniu klimatu.
L5 kai galės važiuot be žmogaus įsikišimo bet kokiu oru. Kol nevažiuos per pūgą, bet šiaip visur - L4. Kai važiuoja tik ten kur geras oras ir grerai išžvalgyti aiškūs keliai - nemanau, kad traukia iki L4. Nematau skirtumo tarp Merso važiuojančio kamščiuose autostradose geru oru ir tų taksi važinėjančių iš anksto nuskanuotuose miestuose su švelniu klimatu.
Na tai kelionė tarp L3 ir L4 ne binarinė, palaipsniui tas vyksta. Bet jo, suprantu kad mes skirtingai žiūrime į tai ką reiškia L4.
Na tai kelionė tarp L3 ir L4 ne binarinė, palaipsniui tas vyksta. Bet jo, suprantu kad mes skirtingai žiūrime į tai ką reiškia L4.
Palaipsniui vyksta tik L3 atsiradimas. L4 kiek pamenu reiškia, kad vairuotojas įsikiš tik retsykais. Bet jei nebus ekstremalių sąlygų - mašina nuvažiuos bet kur numetus tašką žemėlapyje. L5 reikštų nuvažiavimą bet kokiom sąlygom.
Na jeigu apribojo geografiškai pvz LA miesto ribose tai taip ir yra su dabar testuojamais modeliais L4. Na nebent tu nelaikai lad L4 egzistuoja kol į bet kokį užkampį nuvažiuos tai tada jo teks palaukti. Yra pvz kalnų keliukų kur dauguma vairuotojų net nedrįsta važiuoti.
Comment